tssss.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha daar zal het niet aanliggen... heb er anders nooit last van..
maar was een beetje stijf gisteren.. en geen warminup gedaan... wat ik normaal wel doe..![]()
ik geloof dat errrrjeee ook in L2A zit bij de oxbow openingquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
tssss.
Over een paar weken moet je eens met Rnej gaan boarden. Dan weet hij alles van "warminguppen"
Ze laten je wel grappige spelletje doen en bedenken voor die opleiding. Is altijd wel lachen.
Het MacDonalds-spel en het worstelen zijn mijn favorieten
Laat even weten wat je gaat doen in Januari, ik zoek nog iets goedkoops voor danquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:44 schreef RichardX het volgende:
Na alle winkels in Den Haag e.o. bezocht te hebben, gisteren eens naar een winkel buiten de Randstad gegaan. Tot mijn verbazing waren daar nog heel veel overjarige modellen met korting te krijgen. Er stond zelfs nog een Custom 168 van 05/06, helaas te lang voor mij. De korting was echter nog niet zo heel groot. Volgens de verkoper kwamen nu alle nieuwe modellen binnen. Het was nog redelijk rustig maar hij was druk bezig met alle nieuwe producten (die in de winkel al geplaatst waren) te ontdoen van dozen, te prijzen en netjes op te stellen.
Komende week beslissen welk board ik uiteindelijk ga kopen én mn vakantie in januari boeken!![]()
Ik doelde mee op de opleidingquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:43 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik geloof dat errrrjeee ook in L2A zit bij de oxbow opening...
maar warminguppen doe ik dan niet echt als ik een echte berg voor mijn snufferd heb .. .dan is het rennen naar de lift genoeg warming up
Duijvenstein Den Haag bij de sneeuwbaan hebben die volgends mij hangen. Ik heb er 2 weken geleden ook voor staan kijken, maar ik vond hem niet echt mooi en aardig aan de prijs.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:17 schreef Bolter het volgende:
Ik ben opzoek naar een Burton "Jacket of the Gods" in het wit, heeft iemand 'm toevallig zien hangen, en wat kost-ie? Ben 'm op internet tussen de 270-300 dollar tegengekomen, aangezien dat voor mij best veel geld is zou ik hem weleens live willen aanschouwen.
Wat kostte ie daar dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:00 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Duijvenstein Den Haag bij de sneeuwbaan hebben die volgends mij hangen. Ik heb er 2 weken geleden ook voor staan kijken, maar ik vond hem niet echt mooi en aardig aan de prijs.
Je krijgt 5 euro korting als je je opgeeft. Heb alleen nog geen bevestigingsmail gehad van ze.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Moet je je daarvoor opgeven
Mag ik dan wel ff gaan doen....
Die jackets kosten overal hetzelfde. Is verplicht. tot na een bepaalde datum. Dan mogen ze kortingen geven.quote:
Aha ok. hmmm moet ik nog ff over nadenken. Ik wil eigenlijk een keer in Landgraaf gaan testen. Ik denk dat het daar eerder wat rustiger is dan in Zoetermeer aangezien het wat meer afgelegen ligt...quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:23 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Je krijgt 5 euro korting als je je opgeeft. Heb alleen nog geen bevestigingsmail gehad van ze.
Om te beginnen niet naar de intersport gaan...quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:34 schreef DrukVout het volgende:
eensch.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:08 schreef Komakie het volgende:
Om te beginnen niet naar de intersport gaan...
Bij de intersport verkopen ze ook gewoon Burton, Salomon en andere grote merken hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:39 schreef Rnej het volgende:
[..]
eensch.
ga naar een goeie boardshop en laat je daar inlichten... bij de intersport kost t dan wel weinig maar de planken daar zijn crap, en ZEKER niet op vrij zware mensen gebouwd ... ik vouw de "ultieme freerideboards" daar zo dubbel... sterker nog.. mijn buurvrouw van 1m55 en 50 kilo vindt de planken daar nog slappe zut![]()
Ze verkopen ook gewoon goed spul, alleen is Wintersport maar een klein deel van het dekkingsgebied van intersport. In Nederland is het ook van ondergeschikt belang aan andere sporten. Met tennis, voetbal, hardlopen kunnen ze veel meer omzet pakken. Niets gek dus dat de kans groot is dat de verkopers daar meer vanaf weten. Zelfs daarop zijn uitzonderingen mogelijk, want ook Intersport zou zeer fanatieke wintersporters in dienst kunnen hebben. Gemiddeld genomen is de kans op een goede snowboardverkoper bij een boardshop echter groter dan bij intersport.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:02 schreef DrukVout het volgende:
Ik zag alleen maar Burton, Rossignol en Salomon staan.
Lijkt me sterk dat het andere modellen zijn als bij andere winkels....
Ik zou er mijn board niet willen kopen maar was wel grappig om even te kijken.
Heb 'm dus enkel bij een blue tomato gezien, nog niet in een normale winkel, wat kost ie dan? Ook 300 euro?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die jackets kosten overal hetzelfde. Is verplicht. tot na een bepaalde datum. Dan mogen ze kortingen geven.
oh nja de laatste keer dat ik er was stond er een of ander merk dat ik niet kendequote:Op maandag 2 oktober 2006 12:55 schreef XL het volgende:
[..]
Bij de intersport verkopen ze ook gewoon Burton, Salomon en andere grote merken hoor![]()
Een T6 van de intersport is echt niet slapper dan een T6 van de Duif.![]()
Dat zijn ski's Rnej. De snowboards zijn iets breder en staan meestal iets verderop.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:59 schreef Rnej het volgende:
want de meeste die ik gezien heb staat als enige a-merk dat k ken atomic ....?
Dood aan Atomic-bashersquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:06 schreef XL het volgende:
[..]
Dat zijn ski's Rnej. De snowboards zijn iets breder en staan meestal iets verderop.![]()
![]()
Ik vind het eerlijk gezegd mooie planken, maar deze kon ik niet laten liggen.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:06 schreef XL het volgende:
[..]
Dat zijn ski's Rnej. De snowboards zijn iets breder en staan meestal iets verderop.![]()
![]()
Kost precies hetzelfde.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:23 schreef Bolter het volgende:
[..]
Heb 'm dus enkel bij een blue tomato gezien, nog niet in een normale winkel, wat kost ie dan? Ook 300 euro?
Ligt een beetje aan de situatie.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:39 schreef Basje_B het volgende:
FF vraagje aan Komakie
Ik heb dus les op zo'n rollerbaan en dat is in groepjes. Nu zit er in dat andere groepje een gast (maat 47 met zeker 4 schoenmaten toedrag mar dat terzijde) en het is zijn 2de les maar hij kan amper blijven staan. Je ziet gewoon dat ie leraar er van baald. Nu kwam die vader van de gast vragen of wel slim was om door te gaan. Nu kirjgt ie priveles.
Hoe reageer jij daarop in de sneeuw? Stuur je die gast weg als iedereen er op moet wachten of adviseer je op priveles te nemen?
Wat een heerlijk verhaal van The Bum. Alle vooroordelen zijn dus echt waar.quote:
k dacht al, die ene binding zag er zo maf uitquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:06 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
Hehe, volgende keer dat ik zeg dat ik er naar toe ga om te boarden zal ik hier nog wel aan herinnerd worden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:28 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Wat een heerlijk verhaal van The Bum. Alle vooroordelen zijn dus echt waar.![]()
Lachen he Jibles. Wil ik ook wel. Voor jezelf lijkt me ook lachen. Beetje aankloten en nog betaald ook.
Lijkt me wel lastig als je die gasten in je groep heb.
Als je met maat 47 op een board van 150 staat om het te leren. Carven doet ie toch niet maar ziet er zo stom uit als je tenen halve meter uitstekenquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:16 schreef Rnej het volgende:
[..]
k dacht al, die ene binding zag er zo maf uit![]()
en btw.. toedrag op een rolskibaan? hoe doe je dat? ik sta ook op maat 46 en een burton air 155 (jaja)
en ik heb geen toedrag hoor ?
Sowieso zijn tenen van een halve meter vrij eigenaardigquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:38 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Als je met maat 47 op een board van 150 staat om het te leren. Carven doet ie toch niet maar ziet er zo stom uit als je tenen halve meter uitsteken
Dat kunnen we aan 2 regels tekst niet zien, maar ik heb nooit pijn na een weekje wintersport. Absoluut niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:09 schreef riX- het volgende:
Elk jaar heb ik aan het einde van de wintersportweek erg last van mn voorste knie, meer mensen die hier last van hebben? Ga ik dan niet genoeg door mn knieën oid?
ja ach...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:38 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Als je met maat 47 op een board van 150 staat om het te leren. Carven doet ie toch niet maar ziet er zo stom uit als je tenen halve meter uitsteken
Ik wel hoor. Pijn in mijn hart dat ik weer weg moet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:13 schreef XL het volgende:
[..]
Dat kunnen we aan 2 regels tekst niet zien, maar ik heb nooit pijn na een weekje wintersport. Absoluut niet.
heb je wel meer last van je knie(en)? Of is het alleen na het snowboarden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:09 schreef riX- het volgende:
Elk jaar heb ik aan het einde van de wintersportweek erg last van mn voorste knie, meer mensen die hier last van hebben? Ga ik dan niet genoeg door mn knieën oid?
misschien wat meer gecentered op je board staan? (je bindingen staan erg ver naar achteren? .. --> ietsje naar voor, zodat je wat meer gewicht van je voorste been af kan halen)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
heb je wel meer last van je knie(en)? Of is het alleen na het snowboarden.
Zou kunnen dat het aan je techniek ligt dan....
Dat zou ik raar vinden. De stance op je board heeft niet zo veel met druk op je voorste been te maken. Het kan zijn dat je er wat anders van gaat rijden maar in principe zou het niet uit mogen maken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:50 schreef Rnej het volgende:
[..]
misschien wat meer gecentered op je board staan? (je bindingen staan erg ver naar achteren? .. --> ietsje naar voor, zodat je wat meer gewicht van je voorste been af kan halen)
dat was bij mij vooral het euvel... ik sta nu 100% twin met mijn bindingen en heb nergens last meer van
vroeger altijd pijn in mijn meniscus en kniebanden... :S
anti-burton is zo lekker makkelijk... kwam pas een gast tegen met een forum t-shirt "ahh wat rijd jij?"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:15 schreef Komakie het volgende:
Btw, ik ben ff op www.snowboard.com aan het kijken.
Dus ik een topictje openen over de Rome Flag. Zie ik dat er op dat forum een hele zooi vragen zijn over Rome snowboards. Is blijkbaar erg populair.
Ik heb trouwens al antwoord gehad van iemand die nogal anti-burton is heb ik het idee
Goeie opmerking: "Je weet dat Forum tegenwoordig van Burton is?"quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:23 schreef Rnej het volgende:
[..]
anti-burton is zo lekker makkelijk... kwam pas een gast tegen met een forum t-shirt "ahh wat rijd jij?"
ikke: "ja, burton"
hij: "oh ik vind burton niet zo geweldig"
ik: "waarom niet? "
erg veel zinnigs kwam er niet uit daarna
toegegeven, ben een fanboy, maar forum, nitro, burton, libtech, rome, enz zitten allemaal wel op een bepaald niveau, en de prijzen van de boards zijn er allemaal wel naar eigenlijk...
Volgens mij valt het met de verkoop van de ES wel mee. Bij de Cellblock bijvoorbeeld hadden ze er nog 1 staan aan het einde van het seizoen en dit jaar hebben ze hem niet eens ingekocht.quote:anyway, je stance zou idd niets uit mogen maken, maar ik zie genoeg mensen met hun bindingen op powderstand een piste afkomen en dan met hun voorste been recht en hun achterste been vol gestrekt onder een hoek staan... dus al het gewicht leunt op hun voorste been... (nu rij ik automatisch al een beetje zo, maargoed... ) ... kan me niet voorstellen dat je knie dat zo op prijs stelt...
edit: na het lezen van het andere forum
hij heeft wel een punt, burton past zijn boards weinig aan... maar dat komt vooral omdat bijv de baron vrij ver doorontwikkeld is ondertussen... .. en nja, de baron ES is gewoon een van de betere planken in zijn klasse... ding verkoopt als een tiet, elk jaar weer...
achja... ik ben blij met mijn T6 en heb nog steeds genoeg vet om m op zijn tail te zetten![]()
Stel je voor dat ik rond die een nieuw board heb (bijvoorbeeld een Flagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:03 schreef ForumGek het volgende:
Ik kreeg last van mijn knie tijdens het uittesten van de perfecte stance doordat ik mijn binding te ver open had staan stond mijn been (en knie dus) te ver gedraait waardoor ik daar last van kreeg. Heb de binding nu op een zo natuurlijk mogelijke stance gezet en geen problemen verder mee gehad !
ik ga tussen 8 en 22 oktober een keer naar Snowworld toe. Mijn zus gaat dan op vakantie en ik leen haar lease bak voor dan ! Dus dan rijd het lekker goedkoop naar SW:ZM toe. Wanneer ik precies ga weet ik nog niet, maar ik denk dat het 's avonds wordt (ivm overdag werken). Dus als iemand een dag heeft wanneer ie sowieso gaat, wil ik wel kijken of ik dan ook kan !
Wtf, bij de BSC zeiden ze vandaagd at het nog max 2 weken kon duren. En zij hebben ze gewoon al.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:18 schreef ForumGek het volgende:Rome boards zijn binnen
burton is voor posers, je weets...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wtf, bij de BSC zeiden ze vandaagd at het nog max 2 weken kon duren. En zij hebben ze gewoon al.
Mindere shit is dat...
Anyway, Burnside is een vette winkel.
Alleen dat ze geen Burton verkopen vind ik een beetje lame....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |