abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42214182
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:49 schreef BrakkeAap het volgende:
Ehm, over die OP he, die foto van de First DesCent Crew he,... Daar mist de C van Descent...
Lees: tvp...
Ech nie
ook tvp.;)
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_42216232
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:19 schreef Komakie het volgende:

Alleen Kentaro heb ik de mooiste bochten ooit zien draaien. Maar zelfs van hem maar heel weinig.
  donderdag 28 september 2006 @ 22:56:57 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42217646
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_42218014
Nog wat leuks kunnen vinden bij The Old Man Komakie?

@ Kentaro: stiekeme quote omvormer !
Fingerspitzgefühl
pi_42218231
Trouwens:
Kreeg vandaag post van een shop (www.herqua.nl) dat ze daar binnenkort backprotectors van Demon hebben voor ¤49. Ga ik daar maar even langs binnenkort om te kijken of dat was is denk ik ! Ook hebben ze oude modellen kleren en board en stuff voor 50% !
Fingerspitzgefühl
  donderdag 28 september 2006 @ 23:32:54 #36
71115 Rnej
I walk the line
pi_42219135
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:10 schreef ForumGek het volgende:
Trouwens:
Kreeg vandaag post van een shop (www.herqua.nl) dat ze daar binnenkort backprotectors van Demon hebben voor ¤49. Ga ik daar maar even langs binnenkort om te kijken of dat was is denk ik ! Ook hebben ze oude modellen kleren en board en stuff voor 50% !
das bij de duivestijn en de skihut al iets van 2 maanden hoor ? :
pi_42219407
Ik weet het, alleen ben ik dan ¤50 aan benzine kwijt, en dan koop ik daar liever een backprotector van. Ben alleen benieuwd of ze misschien een leuke jas hebben o.i.d. maar ben bang dat alle S'jes al weg zijn !

Ah, meneer White heeft ook al een Oakley Signatur model !

He rides the pipe with amazing amplitude and style, stomping back-to-back 1080s with unrivaled confidence. He has earned six X Games gold medals in Slopestyle and Halfpipe events, and his name is in the books as the youngest to win the U.S. Open Slopestyle Championship. Now he owns the gold medal of the 2006 Olympics Halfpipe competition. How do you design a goggle worthy of Shaun White?

You start with a 1/3 striped print design as unique as his style. Then you add HIGH DEFINITION OPTICS® (HDO®) for unbeatable clarity, 100% UV filtering and unsurpassed impact protection. And you make sure it includes the performance of dual vented lenses with Oakley’s F3 anti-fog technology and the all-day comfort of moisture wicking triple-layer polar fleece foam. The end result isn’t just a nod to big air. It’s a salute to an athlete who’s bigger than life. Also available in Asian Fit.
He rides the pipe with amazing amplitude and style, stomping back-to-back 1080s with unrivaled confidence. He has earned six X Games gold medals in Slopestyle and Halfpipe events, and his name is in the books as the youngest to win the U.S. Open Slopestyle Championship. Now he owns the gold medal of the 2006 Olympics Halfpipe competition. How do you design a goggle worthy of Shaun White?

You start with a 1/3 striped print design as unique as his style. Then you add HIGH DEFINITION OPTICS® (HDO®) for unbeatable clarity, 100% UV filtering and unsurpassed impact protection. And you make sure it includes the performance of dual vented lenses with Oakley’s F3 anti-fog technology and the all-day comfort of moisture wicking triple-layer polar fleece foam. The end result isn’t just a nod to big air. It’s a salute to an athlete who’s bigger than life. Also available in Asian Fit.

Fingerspitzgefühl
  donderdag 28 september 2006 @ 23:40:58 #38
71115 Rnej
I walk the line
pi_42219452
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:39 schreef ForumGek het volgende:
Ik weet het, alleen ben ik dan ¤50 aan benzine kwijt, en dan koop ik daar liever een backprotector van. Ben alleen benieuwd of ze misschien een leuke jas hebben o.i.d. maar ben bang dat alle S'jes al weg zijn !
neuh maar bedoel meer van; er zijn toch wel meer snowboard/ski winkels die die kortingen al een tijdje hebben?

anyway, 50 eutjes voor een backprotector klinkt goed...
pi_42219548
Ik begrijp het, maar ik moet eigenlijk komende maand niet serieus gaan kijken naar snowboard spullen, misschien zo'n backprotector en schoenen ofzo. Moet nog wel geld hebben om de maand door te komen. En mijn geld komt pas de 5e en ik heb er nu al een gedeelte van uitgegeven !
Fingerspitzgefühl
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:09:40 #40
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_42220327
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:40 schreef Rnej het volgende:

[..]

neuh maar bedoel meer van; er zijn toch wel meer snowboard/ski winkels die die kortingen al een tijdje hebben?

anyway, 50 eutjes voor een backprotector klinkt goed...
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:15:13 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42220470
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef ForumGek het volgende:
Nog wat leuks kunnen vinden bij The Old Man Komakie?

@ Kentaro: stiekeme quote omvormer !
Moh redelijk.
Ze hebben zo'n beetje elk model van Burton een zooitje Forum en Ride liggen.
Maar geen Rome

Heb nog ff bij de kleding gekeken en daar zaten ook wel aardige dingen tussen. Maar wilde niet gelijk weer een broek gaan kopen. Moet nog zoveel kopen dat ik die beter in Oostenrijk kan kopen als me ouders niet in de buurt zijn. ("je hebt toch nog een broek?")
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 29 september 2006 @ 07:06:07 #42
71115 Rnej
I walk the line
pi_42223636
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

Moh redelijk.
Ze hebben zo'n beetje elk model van Burton een zooitje Forum en Ride liggen.
Maar geen Rome

Heb nog ff bij de kleding gekeken en daar zaten ook wel aardige dingen tussen. Maar wilde niet gelijk weer een broek gaan kopen. Moet nog zoveel kopen dat ik die beter in Oostenrijk kan kopen als me ouders niet in de buurt zijn. ("je hebt toch nog een broek?")
hehe idd

had zo'n toasty brunotti broek (grootste fout die ik ooit gemaakt heb... zuigt zich 123 vol als het in contact komt met sneeuw)

dus kreeg een dealtje op een overjarige Ronin broek (10.000/10.000 + uitritsbare Liner voor 125 eu (normaal 240 ofzo))

"je hebt toch al een broek"
"jahaaa, maar deze is beter"
"een broek is toch een broek"

vrijdag 29 september 2006 @ 09:26:55 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42224986
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 07:06 schreef Rnej het volgende:

[..]

hehe idd

had zo'n toasty brunotti broek (grootste fout die ik ooit gemaakt heb... zuigt zich 123 vol als het in contact komt met sneeuw)

dus kreeg een dealtje op een overjarige Ronin broek (10.000/10.000 + uitritsbare Liner voor 125 eu (normaal 240 ofzo))

"je hebt toch al een broek"
"jahaaa, maar deze is beter"
"een broek is toch een broek"

Ik heb een hele vette (volgens mij) Ripcurl gezien.
Vrij baggy broek met een beetje glimmend stofje. Zag er wel vet uit. Maar ik heb me beheerst.

Die gast van de Old Man was trouwens best ongeintresseerd bezig.
Ik vraag wanneer Rome binnen komt en of ze daar nog iets van krijgen. Krijg ik als antwoord "mja over 2 weken komen er nog wat dingen bij. Geen idee of Rome daarbij zit."
Btje ongeintresseerd.
Geen wonder dat het niet echt goed gaat met de Old Man. Als je zo je klanten helpt.

Wat voor antwoord is dat nou?
Je weet toch wel wat voor spullen je nog binnen krijgt en welke spullen dat zijn?

Binnenkort maar ff bij de BSC kijken. Die hebben de snowboardafdeling van Frosty voor een gedeelte overgenomen dus hopen dat het wat wordt...
pi_42250491
pff net terug uit sw zm.. was leuk.
alleen me plank moet nodig een wax beurt
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_42255398
aah 2 x in 1 nacht dikke kramp in me kuiten
  zaterdag 30 september 2006 @ 16:20:29 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42259427
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:42 schreef eRrrrJeee het volgende:
Pfff mietje

zaterdag 30 september 2006 @ 17:17:04 #47
71115 Rnej
I walk the line
pi_42260581
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:42 schreef eRrrrJeee het volgende:
remedie: vaker snowboarden
pi_42263251
Heb me opgegeven voor de testdagen van 8 oktober in zoetermeer. 5 euro korting bij opgave en die kan dan mooi weer in me nieuwe board.

Kan ik mooi kijken (en proberen uiteraard) voor jib board. JEUH!!
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:17:37 #49
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42263290
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:15 schreef Basje_B het volgende:
Heb me opgegeven voor de testdagen van 8 oktober in zoetermeer. 5 euro korting bij opgave en die kan dan mooi weer in me nieuwe board.

Kan ik mooi kijken (en proberen uiteraard) voor jib board. JEUH!!
Moet je je daarvoor opgeven
Mag ik dan wel ff gaan doen....
pi_42265092
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:17 schreef Rnej het volgende:

[..]

remedie: vaker snowboarden
haha daar zal het niet aanliggen... heb er anders nooit last van..

maar was een beetje stijf gisteren.. en geen warminup gedaan... wat ik normaal wel doe..
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:18:36 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42266229
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:37 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

haha daar zal het niet aanliggen... heb er anders nooit last van..

maar was een beetje stijf gisteren.. en geen warminup gedaan... wat ik normaal wel doe..
tssss.
Over een paar weken moet je eens met Rnej gaan boarden. Dan weet hij alles van "warminguppen"
Ze laten je wel grappige spelletje doen en bedenken voor die opleiding. Is altijd wel lachen.
Het MacDonalds-spel en het worstelen zijn mijn favorieten
pi_42271341
De Mac Fluffy is mijn favoriet

zondag 1 oktober 2006 @ 12:43:56 #53
71115 Rnej
I walk the line
pi_42277601
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

tssss.
Over een paar weken moet je eens met Rnej gaan boarden. Dan weet hij alles van "warminguppen"
Ze laten je wel grappige spelletje doen en bedenken voor die opleiding. Is altijd wel lachen.
Het MacDonalds-spel en het worstelen zijn mijn favorieten
ik geloof dat errrrjeee ook in L2A zit bij de oxbow opening ...

maar warminguppen doe ik dan niet echt als ik een echte berg voor mijn snufferd heb .. .dan is het rennen naar de lift genoeg warming up
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:38:00 #54
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42283232
Eigenlijk zou het wel altijd moeten (warming up). Ik doe het meestal ook niet echt, maar merk het wel dat ik de eerste paar runs wat voorzichtiger doe als ik nog niet warm ben. Je kunt nog niet zo snel/krachtig reageren als je nog half stijf bent van de dag (en nacht....) ervoor en als je valt ofzo raak je veel sneller geblesseerd.
pi_42283409
Na alle winkels in Den Haag e.o. bezocht te hebben, gisteren eens naar een winkel buiten de Randstad gegaan. Tot mijn verbazing waren daar nog heel veel overjarige modellen met korting te krijgen. Er stond zelfs nog een Custom 168 van 05/06, helaas te lang voor mij. De korting was echter nog niet zo heel groot. Volgens de verkoper kwamen nu alle nieuwe modellen binnen. Het was nog redelijk rustig maar hij was druk bezig met alle nieuwe producten (die in de winkel al geplaatst waren) te ontdoen van dozen, te prijzen en netjes op te stellen.

Komende week beslissen welk board ik uiteindelijk ga kopen én mn vakantie in januari boeken!
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:17:03 #56
154880 Bolter
Awesomeness
pi_42284134
Ik ben opzoek naar een Burton "Jacket of the Gods" in het wit, heeft iemand 'm toevallig zien hangen, en wat kost-ie? Ben 'm op internet tussen de 270-300 dollar tegengekomen, aangezien dat voor mij best veel geld is zou ik hem weleens live willen aanschouwen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_42284817
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:44 schreef RichardX het volgende:
Na alle winkels in Den Haag e.o. bezocht te hebben, gisteren eens naar een winkel buiten de Randstad gegaan. Tot mijn verbazing waren daar nog heel veel overjarige modellen met korting te krijgen. Er stond zelfs nog een Custom 168 van 05/06, helaas te lang voor mij. De korting was echter nog niet zo heel groot. Volgens de verkoper kwamen nu alle nieuwe modellen binnen. Het was nog redelijk rustig maar hij was druk bezig met alle nieuwe producten (die in de winkel al geplaatst waren) te ontdoen van dozen, te prijzen en netjes op te stellen.

Komende week beslissen welk board ik uiteindelijk ga kopen én mn vakantie in januari boeken!
Laat even weten wat je gaat doen in Januari, ik zoek nog iets goedkoops voor dan !
Fingerspitzgefühl
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:12:16 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42294044
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 12:43 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik geloof dat errrrjeee ook in L2A zit bij de oxbow opening ...

maar warminguppen doe ik dan niet echt als ik een echte berg voor mijn snufferd heb .. .dan is het rennen naar de lift genoeg warming up
Ik doelde mee op de opleiding

Ik doe eigenlijk alleen maar een warmingup bij het lesgeven. Ik moet het goede voorbeeld geven maar ik geef eerlijk toe dat ik er s'ochtends ook niet veel zin in heb als ik eenmaal boven sta.
Maar met lesgeven doe ik het altijd. ook een beetje grappige spelletjes doen om het allemaal wat aangenamer te maken aangezien je leerlingen er eigenlijk niet op staan te wachten.
Zelf doe ik bij de eerste afdalingen altijd een beetje rustig aan. Wel tijdens het boarden een beetje met me armen zwaaien enzo om die een beetje los te krijgen. Is wel handig voor het geval je onderuit gaat.
Beetje jibtruukjes doen zijn ook goed voor je warmingup maar veel verder kom ik ook niet
het belangrijkste is ook dat je niet valt als je nog niet warm bent. Dat is namelijk wanneer de meeste blessures opgelopen worden. Buiten botbreuken en kneuzingen natuurlijk. Ik bedoel meer spierscheuringen enzo die je gewoon krijgt als je ff onderuit gaat en dat soort dingen. Als je goed warm bent gebeurt dat veel minder snel.
dus in het begin rustig aan, daarna vol knallen

alleen bij poederdagen kan ik die disipline niet opbrengen

[ Bericht 1% gewijzigd door Komakie op 01-10-2006 22:18:38 ]
pi_42296280
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:17 schreef Bolter het volgende:
Ik ben opzoek naar een Burton "Jacket of the Gods" in het wit, heeft iemand 'm toevallig zien hangen, en wat kost-ie? Ben 'm op internet tussen de 270-300 dollar tegengekomen, aangezien dat voor mij best veel geld is zou ik hem weleens live willen aanschouwen.
Duijvenstein Den Haag bij de sneeuwbaan hebben die volgends mij hangen. Ik heb er 2 weken geleden ook voor staan kijken, maar ik vond hem niet echt mooi en aardig aan de prijs.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  maandag 2 oktober 2006 @ 02:27:30 #60
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42301907
ieder jaar opnieuw verliefd op de SC duo GLX

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')