Ech niequote:Op donderdag 28 september 2006 14:49 schreef BrakkeAap het volgende:
Ehm, over die OP he, die foto van de First DesCent Crew he,... Daar mist de C van Descent...![]()
Lees: tvp...![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:19 schreef Komakie het volgende:
Alleen Kentaro heb ik de mooiste bochten ooit zien draaien. Maar zelfs van hem maar heel weinig.
quote:
das bij de duivestijn en de skihut al iets van 2 maanden hoor ? :quote:Op donderdag 28 september 2006 23:10 schreef ForumGek het volgende:
Trouwens:
Kreeg vandaag post van een shop (www.herqua.nl) dat ze daar binnenkort backprotectors van Demon hebben voor ¤49. Ga ik daar maar even langs binnenkort om te kijken of dat was is denk ik! Ook hebben ze oude modellen kleren en board en stuff voor 50%
!
neuh maar bedoel meer van; er zijn toch wel meer snowboard/ski winkels die die kortingen al een tijdje hebben?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:39 schreef ForumGek het volgende:
Ik weet het, alleen ben ik dan ¤50 aan benzine kwijt, en dan koop ik daar liever een backprotector van. Ben alleen benieuwd of ze misschien een leuke jas hebben o.i.d. maar ben bang dat alle S'jes al weg zijn!
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
neuh maar bedoel meer van; er zijn toch wel meer snowboard/ski winkels die die kortingen al een tijdje hebben?
anyway, 50 eutjes voor een backprotector klinkt goed...
Moh redelijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef ForumGek het volgende:
Nog wat leuks kunnen vinden bij The Old Man Komakie?
@ Kentaro: stiekeme quote omvormer !
hehe iddquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Moh redelijk.
Ze hebben zo'n beetje elk model van Burton een zooitje Forum en Ride liggen.
Maar geen Rome
Heb nog ff bij de kleding gekeken en daar zaten ook wel aardige dingen tussen. Maar wilde niet gelijk weer een broek gaan kopen. Moet nog zoveel kopen dat ik die beter in Oostenrijk kan kopen als me ouders niet in de buurt zijn. ("je hebt toch nog een broek?")
quote:Op vrijdag 29 september 2006 07:06 schreef Rnej het volgende:
[..]
hehe idd
had zo'n toasty brunotti broek (grootste fout die ik ooit gemaakt heb... zuigt zich 123 vol als het in contact komt met sneeuw)
dus kreeg een dealtje op een overjarige Ronin broek (10.000/10.000 + uitritsbare Liner voor 125 eu (normaal 240 ofzo))
"je hebt toch al een broek"
"jahaaa, maar deze is beter"
"een broek is toch een broek"
![]()
Pfff mietjequote:Op zaterdag 30 september 2006 10:42 schreef eRrrrJeee het volgende:
aah 2 x in 1 nacht dikke kramp in me kuiten![]()
remedie: vaker snowboardenquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:42 schreef eRrrrJeee het volgende:
aah 2 x in 1 nacht dikke kramp in me kuiten![]()
Moet je je daarvoor opgevenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:15 schreef Basje_B het volgende:
Heb me opgegeven voor de testdagen van 8 oktober in zoetermeer. 5 euro korting bij opgave en die kan dan mooi weer in me nieuwe board.
Kan ik mooi kijken (en proberen uiteraard) voor jib board. JEUH!!
haha daar zal het niet aanliggen... heb er anders nooit last van..quote:
tssss.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha daar zal het niet aanliggen... heb er anders nooit last van..
maar was een beetje stijf gisteren.. en geen warminup gedaan... wat ik normaal wel doe..![]()
ik geloof dat errrrjeee ook in L2A zit bij de oxbow openingquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
tssss.
Over een paar weken moet je eens met Rnej gaan boarden. Dan weet hij alles van "warminguppen"
Ze laten je wel grappige spelletje doen en bedenken voor die opleiding. Is altijd wel lachen.
Het MacDonalds-spel en het worstelen zijn mijn favorieten
Laat even weten wat je gaat doen in Januari, ik zoek nog iets goedkoops voor danquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:44 schreef RichardX het volgende:
Na alle winkels in Den Haag e.o. bezocht te hebben, gisteren eens naar een winkel buiten de Randstad gegaan. Tot mijn verbazing waren daar nog heel veel overjarige modellen met korting te krijgen. Er stond zelfs nog een Custom 168 van 05/06, helaas te lang voor mij. De korting was echter nog niet zo heel groot. Volgens de verkoper kwamen nu alle nieuwe modellen binnen. Het was nog redelijk rustig maar hij was druk bezig met alle nieuwe producten (die in de winkel al geplaatst waren) te ontdoen van dozen, te prijzen en netjes op te stellen.
Komende week beslissen welk board ik uiteindelijk ga kopen én mn vakantie in januari boeken!![]()
Ik doelde mee op de opleidingquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:43 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik geloof dat errrrjeee ook in L2A zit bij de oxbow opening...
maar warminguppen doe ik dan niet echt als ik een echte berg voor mijn snufferd heb .. .dan is het rennen naar de lift genoeg warming up
Duijvenstein Den Haag bij de sneeuwbaan hebben die volgends mij hangen. Ik heb er 2 weken geleden ook voor staan kijken, maar ik vond hem niet echt mooi en aardig aan de prijs.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:17 schreef Bolter het volgende:
Ik ben opzoek naar een Burton "Jacket of the Gods" in het wit, heeft iemand 'm toevallig zien hangen, en wat kost-ie? Ben 'm op internet tussen de 270-300 dollar tegengekomen, aangezien dat voor mij best veel geld is zou ik hem weleens live willen aanschouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |