misschien wat meer gecentered op je board staan? (je bindingen staan erg ver naar achteren? .. --> ietsje naar voor, zodat je wat meer gewicht van je voorste been af kan halen)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
heb je wel meer last van je knie(en)? Of is het alleen na het snowboarden.
Zou kunnen dat het aan je techniek ligt dan....
Dat zou ik raar vinden. De stance op je board heeft niet zo veel met druk op je voorste been te maken. Het kan zijn dat je er wat anders van gaat rijden maar in principe zou het niet uit mogen maken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:50 schreef Rnej het volgende:
[..]
misschien wat meer gecentered op je board staan? (je bindingen staan erg ver naar achteren? .. --> ietsje naar voor, zodat je wat meer gewicht van je voorste been af kan halen)
dat was bij mij vooral het euvel... ik sta nu 100% twin met mijn bindingen en heb nergens last meer van
vroeger altijd pijn in mijn meniscus en kniebanden... :S
anti-burton is zo lekker makkelijk... kwam pas een gast tegen met een forum t-shirt "ahh wat rijd jij?"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:15 schreef Komakie het volgende:
Btw, ik ben ff op www.snowboard.com aan het kijken.
Dus ik een topictje openen over de Rome Flag. Zie ik dat er op dat forum een hele zooi vragen zijn over Rome snowboards. Is blijkbaar erg populair.
Ik heb trouwens al antwoord gehad van iemand die nogal anti-burton is heb ik het idee
Goeie opmerking: "Je weet dat Forum tegenwoordig van Burton is?"quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:23 schreef Rnej het volgende:
[..]
anti-burton is zo lekker makkelijk... kwam pas een gast tegen met een forum t-shirt "ahh wat rijd jij?"
ikke: "ja, burton"
hij: "oh ik vind burton niet zo geweldig"
ik: "waarom niet? "
erg veel zinnigs kwam er niet uit daarna
toegegeven, ben een fanboy, maar forum, nitro, burton, libtech, rome, enz zitten allemaal wel op een bepaald niveau, en de prijzen van de boards zijn er allemaal wel naar eigenlijk...
Volgens mij valt het met de verkoop van de ES wel mee. Bij de Cellblock bijvoorbeeld hadden ze er nog 1 staan aan het einde van het seizoen en dit jaar hebben ze hem niet eens ingekocht.quote:anyway, je stance zou idd niets uit mogen maken, maar ik zie genoeg mensen met hun bindingen op powderstand een piste afkomen en dan met hun voorste been recht en hun achterste been vol gestrekt onder een hoek staan... dus al het gewicht leunt op hun voorste been... (nu rij ik automatisch al een beetje zo, maargoed... ) ... kan me niet voorstellen dat je knie dat zo op prijs stelt...
edit: na het lezen van het andere forum
hij heeft wel een punt, burton past zijn boards weinig aan... maar dat komt vooral omdat bijv de baron vrij ver doorontwikkeld is ondertussen... .. en nja, de baron ES is gewoon een van de betere planken in zijn klasse... ding verkoopt als een tiet, elk jaar weer...
achja... ik ben blij met mijn T6 en heb nog steeds genoeg vet om m op zijn tail te zetten![]()
Stel je voor dat ik rond die een nieuw board heb (bijvoorbeeld een Flagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:03 schreef ForumGek het volgende:
Ik kreeg last van mijn knie tijdens het uittesten van de perfecte stance doordat ik mijn binding te ver open had staan stond mijn been (en knie dus) te ver gedraait waardoor ik daar last van kreeg. Heb de binding nu op een zo natuurlijk mogelijke stance gezet en geen problemen verder mee gehad !
ik ga tussen 8 en 22 oktober een keer naar Snowworld toe. Mijn zus gaat dan op vakantie en ik leen haar lease bak voor dan ! Dus dan rijd het lekker goedkoop naar SW:ZM toe. Wanneer ik precies ga weet ik nog niet, maar ik denk dat het 's avonds wordt (ivm overdag werken). Dus als iemand een dag heeft wanneer ie sowieso gaat, wil ik wel kijken of ik dan ook kan !
Wtf, bij de BSC zeiden ze vandaagd at het nog max 2 weken kon duren. En zij hebben ze gewoon al.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:18 schreef ForumGek het volgende:Rome boards zijn binnen
burton is voor posers, je weets...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wtf, bij de BSC zeiden ze vandaagd at het nog max 2 weken kon duren. En zij hebben ze gewoon al.
Mindere shit is dat...
Anyway, Burnside is een vette winkel.
Alleen dat ze geen Burton verkopen vind ik een beetje lame....
Ik ben er wel eens geweest. Mijn tweede keer snowboarden. Hardboots natuurlijk, want toen was men er nog van overtuigd dat hardboots het beste waren om te leren boarden. Een superlange Nidecker-plank om het te leren, m'n zusje had een echte Burton (!) met blitse letters op de onderkant. Zoals het hoorde vroeger.... Ik moest ook nog skien in die tijd, gelukkig niet meer de hele week. Daardoor heb ik wel wat van het gebied kunnen zien, boardend presteerde ik nog niet.... Wat ik me herinner was de prachtige dalafdaling door de bomen, naar het dorp. De sneeuw was er toen niet goed, waardoor veel mensen de gondel naar het dal pakte. De sport was om eerder dan de gondel beneden te zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:54 schreef No-Li-Ta het volgende:
Iedereen is druk met nieuwe gear bezigik heb een ander vraagje :
Kan iemand mij info geven over Val Gardena, de do's en don'ts, is het gebied uberhaupt wel geschikt voor boarders? Ik weet van een funpark en halfpipe in st christina, maar ik heb totaal geen ervaring met wintersport in italie...
Dat is altijd een leuk wedstrijdje en vaak moet je nog aardig doorgassen om dat te winnen (gondel = rechte lijn, vaak over ravijnen etc. waar je omheen moet)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:05 schreef XL het volgende:
De sport was om eerder dan de gondel beneden te zijn![]()
kwasnieserieus.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:14 schreef Thermo het volgende:
Hij verkoop niet voor niks geen burton meer, dat heeft niks met lame te maken maar met een bepaalde strategie die ze volgen, ze hebben lang burton gehad hoor, maar door te veel problemen met producten zijn ze er gewoon van afgestapt.
Burnside
Bij die specifieke gondel zouden wij het nu maar een suf spelletje vinden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:42 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dat is altijd een leuk wedstrijdje en vaak moet je nog aardig doorgassen om dat te winnen (gondel = rechte lijn, vaak over ravijnen etc. waar je omheen moet)
Er stond ook in de info van mijn ES : "Rij met dit board naar backcountrykicker en stick die indy 720 met max steez"quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:52 schreef Rnej het volgende:
[..]
burton is voor posers, je weets...![]()
die T6 was het geld helemaal niet waard, kutplank, alles wat er op de sticker stond kan ie helemaal niet![]()
ik denk dat het voor een gedeelte in het taalprobleem zit.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:35 schreef No-Li-Ta het volgende:
haha, ik zal het ook gaan proberen
maar waarom kiezen maar weinig mensen voor Italie, en waarom jullie ook niet?
Italie is in mijn gedachten toch wat meer gezinnetjes. Al biedt dat ook weer poederperspectief. Pasta op de piste (goede pasta) kan ik me ook van Italie herinneren. Verder spraken ze er prima Duits. De budget-reisorganisatie hebben het pas sinds dit seizoen in de folder opgenomen, voor prijzen die hoog zijn in Frankrijk en Oostenrijk, maar het gebied is vergeleken daarbij niet zo mooi. De groep die hier komt let op de centjes, nou ja... de meeste dan toch.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik denk dat het voor een gedeelte in het taalprobleem zit.
hoewel je dat ook in Frankrijk hebt, staat Frankrijk bekend om zijn grote, complete gebieden. Daarnaast gaan mensen eerder naar frankrijk op vakantie in de zomer dus de stap is eerder gezet. Oostenrijk staat bekend om zijn goede mogelijkheden en zijn gezelligheid.
Italie is ook net iets verder weg. Waarom bijna de hele alpen door rijden voor een berg die niet hoger is dan een berg in Oostenrijk/Zwitserland en dan ook nog eens een vreemde taal waar je helemaal niets van begrijpt (van duits is nog wel wat te maken).
Hoewel je er zeker weten prima kunt boarden zou ik niet zo een reden kunnen opnoemen waarom ik naar Italie moet en niet naar Frankrijk/Zwitserland/Oostenrijk.
Defineer de term "familiegebied".quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:24 schreef XL het volgende:
[..]
Italie is in mijn gedachten toch wat meer gezinnetjes. Al biedt dat ook weer poederperspectief.
goeie shit. Eindelijk ff kijkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:38 schreef Kentaro het volgende:
het heeft B wat tijd gekost maar je kunt je eigen grafics laten maken
http://www.series13.com/
ik vind het wel heel vet maar echt te duurquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
goeie shit. Eindelijk ff kijken
Het is trouwens iets van 100 euro duurder (oplopend tot 200 geloof ik) om een eigen board te maken.
Ik heb het gevraagd bij de Old Man. Er vanuit gaande dat ze het daar wisten. ze hadden er 1 hangen. Die vond ik trouwens lelijk
Edit: het staat er gewoon bij
Ik gok hier niet aangezien dit waarschijnlijk direct bij Burton bestelt zal moeten worden...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:08 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik vind het wel heel vet maar echt te duur
op zich wel vet als je een leren topsheet erop kan rammen, die blijven lang netjes
maarja.. ik (en wel meer mensen hier trouwens) kan toch wel korting krijgen .. als je t niet via je werk krijgt kan je t er wel vanaf lullen ...![]()
ik bedoelde dat je van een standaard board wel korting af kan lullenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik gok hier niet aangezien dit waarschijnlijk direct bij Burton bestelt zal moeten worden...
ah nou volg ik jequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:06 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je van een standaard board wel korting af kan lullen
en dat daardoor t prijsverschil nog groter wordt.. sorry voor de onduidelijke zin, tis vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |