Ik wel, dit is een ziekenhuis dat voor één doelgroep opgericht wordt. Dat strookt voor geen nanometer met de Hippocratic oath naar mijn mening.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee hoor, met beiden niet. Als beiden ziekenhuizen maar geen partijen /groepen uitsluiten en daadwerkelijk onderscheid gaan maken (op basis van religie). En nergens is gebleken dat dit zo is.²
je kan ook "islamitisch" lezen en meteen reageren als de spreekwoordelijke stier op een rode lap .. ga vooral niet nadenken en/of lezen ..quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:03 schreef siggi het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het grootste deel van je reactie maar weggehaald voor mijn reactie, dat leek qua 'redenering' teveel op je vorige post. Daar wil ik niet eens meer op ingaan, ongeloofelijk. Je hebt een tekst waar je op wilt reageren; dan kun je op de letterlijke tekst reageren, je kunt tussen de regels door lezen en er een soort onderliggende boodschap in zien, je kunt er zelf een aantal conclusies aan verbinden (die dan wel eerst even melden) en daar dan op reageren,...... maar dit slaat alweer helemaal nergens op, wil je één or ander record breken om in een boek te komen of zo??
en waar staat dat dit ziekenhuis zich slechts op een doelgroep richt .. of is dat die rode lap, eerst reageren, niet goed lezen en vooral niet nadenken ?quote:Ik weiger geen subsidies aan doelgroepen, ik weiger subsidies aan projecten die voor de hele gemeenschap zouden moeten zijn en slechts op één doelgroep gericht zijn.
ik luister in het algemeen niet naar mensen die schreeuwen, of ze autochtoon of allochtoon zijnquote:En wat betreft mijn achterlijk geschreeuw, ik had al niet verwacht dat het direct tot je door zou dringen dus vandaar dat ik maar wat digitale stemverheffing gebruikt heb. Dat dit ook niet aan is gekomen verbaasd me niet echt.
* moussie rijkt siggi een zakdoekje aan .. zielig hoorquote:Geen probleem hoor...., ik ben niet kwaad, niet teleurgesteld, alleen een beetje verdrietig.
ditto ..quote:Maarja ik weet nu in ieder geval dat ik niet al te veel zinnigs van jou hoef te verwachten.
Ooooh....., Nu je het zo formuleert zie ik ineens het licht. Sorry hoor, je spreekt zulke wijze woorden ik was enkel te dom om jou grote wijsheid volledig te doorzien. Tnx., U have shown me the light... Save me Oh Lord.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:16 schreef moussie het volgende:
[..]
je kan ook "islamitisch" lezen en meteen reageren als de spreekwoordelijke stier op een rode lap .. ga vooral niet nadenken en/of lezen ..
[..]
en waar staat dat dit ziekenhuis zich slechts op een doelgroep richt .. of is dat die rode lap, eerst reageren, niet goed lezen en vooral niet nadenken ?
het enige islamitische wat je in de polikliniek en dagopvang tegenkomt is dat je geholpen wordt door mensen van je eigen sexe zonder er speciaal om te moeten verzoeken (met de overlevensgrote kans dat je verzoek niet gehonoreerd wordt, zoals het nu gebeurt) en dat je op de verpleegafdelingen ook de privacy van je eigen sexe om je heen hebt .. daarnaast heeft dit ziekenhuis dan wel een keuken die aan halal of evtl zelfs kosher wensen tegemoet kan komen, en als dat meer kosten met zich meebrengt zal je je daarvoor vast ergens spediale pakketten tegenkomen bij de zorgverzekeraars ..
voor de rest heeft de gebedsruimte geen banken maar kleden .. als je zo nodig op een bankje moet zitten met een kruis aan de muur ga je toch na een van die vele ander ziekenhuizen waar dat wel is, betaald door oa mijn geld terwijl ik daar dus absoluut geen behoefte aan heb !!
[..]
ik luister in het algemeen niet naar mensen die schreeuwen, of ze autochtoon of allochtoon zijn
[..]
* moussie rijkt siggi een zakdoekje aan .. zielig hoor
ik zou haast medelijden met je krijgen .. die boze moslims toch ook die gebruik willen maken van de vrijheden die ons systeem biedt
[..]
ditto ..
en op dat volgende geschreeuw, geen zin om apart te quoten .. de extremist die de jeugd wenst te radicaliseren zal blij zijn met jou en je standpunten, help hem nog een handje![]()
Klinkt als een lellebel die een maagdenvliescorrectie ondergaan heeft. Ja, in een islamitisch ziekenhuis val je lelijk door de mand.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:54 schreef Lollifant het volgende:
Ik wil even een leuke ingezonden brief uit de Metro van vandaag toevoegen:
Moslims zitten niet te wachten op eigen ziekenhuis
A. AMAZIANE
• Breda
"Tot mijn grote verbazing heb ik vandaag in de media vernomen
dat er plannen zijn om over twee jaar een islamitisch ziekenhuis in Rotterdam op te zetten.
Een ziekenhuis waar mannen door mannen worden geholpen en vrouwen door vrouwen en waar alleen islamitische medicatie en kruiden worden toegediend.
Wat een belachelijk idee! Ik vraag me af welke dommerd nou zoiets verzint.
Ik begin zo langzamerhand het gevoel te krijgen dat er in Nederland een onzichtbare kracht actief is om het imago van de islam en dus van de moslims in dit land nog meer in een kwaad daglicht te brengen.
Eerst was het Zalm die de wens van een klein groepje moslims voor een Halalhypotheek serieus wil gaan
bestuderen, vervolgens de zinloze discussie die minister
Donner aanwakkerde over de invoering van de sharia en nu een apart ziekenhuis voor moslims in Nederland.
Ook hier is de initiatiefnemer iemand van autochtone afkomst.
Trouwens zo’n ziekenhuis is bijna nergens in de islamitische wereld te vinden. Islamitische medicijnen
bestaan niet!
Ik begrijp niet waarom mensen met dit soort achterlijke ideeën komen; alsof moslims deze maatschappij afwijzen en steeds eigen voorzieningen willen. Lariekoek, ik durf te stellen dat 99 procent van de moslims niet zit te wachten op dit soort onzinnige plannen.
Weg daarmee!"
nou ja, ware verademing, juweel en zo, valt ook wel mee .. gewoon halal en je afspraken op de goede tijden en met de juiste sexe en geen bankjes maar kleden op de grond .. that's itquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:12 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Klinkt als een lellebel die een maagdenvliescorrectie ondergaan heeft. Ja, in een islamitisch ziekenhuis val je lelijk door de mand.![]()
Een Islamitisch ziekenhuis zou een ware verademing zijn, een juweel temidden van stenen, waar fatsoen en de goede zeden hoogtij vieren.![]()
Nee natuurlijk niet, gewoon dood laten gaan. Als ze niks van een varken moeten hebben, dan ook geen hart.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:50 schreef buachaille het volgende:
Als in de toekomst genetische gemodificeerde varkens kunnen dienen als leverancier van donorharten, kunnen die dan ook in een Islamitisch ziekenhuis worden ingebracht?
Dus als in een Islamitisch land geen Katholieke kerk of Synagoge gebouwd mag worden, moeten daar ook de moskees maar afgebroken worden?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat BansheeBoy zegt is juist. Nog een reden waarom ik alle ophef niet zo snap. En ik ben voor gelijke behandeling. Dus als het bouwen van een moskee of een moslim ziekenhuis. Of een Chinese tempel voor mijn part niet mag. Dan is een logisch gevolg daarvan dat we kerken en dergelijke ook verbieden sq afbreken.
Zo ook met zwemmen. Verschillende zwembaden hebben zwemuurtjes speciaal voor moslima's en weer apart voor moslimmannen. Deze uurtjes worden nog gesubsidieerd ook.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:03 schreef maniack28 het volgende:
En dan nog vind ik dat voor deze speciale behandeling geen subsidie mag worden verstrekt.
Staat in de in de telegraaf nog wel.quote:
Islamitische gebedsruimte op Windsor Castle
LONDEN - De Britse koningin Elizabeth heeft op haar woonpaleis Windsor Castle bij Londen een kamer beschikbaar gesteld voor een islamitisch meisje dat wil bidden tijdens de vastenmaand ramadan. Dat meldde de krant Daily Telegraph zaterdag.
Het 19-jarige meisje werkt in de souvenirshop van het kasteel, dat deels door toeristen te bezichtigen valt. „Het voelt ongelooflijk om de eerste moslim te zijn die kan bidden op Windsor Castle”, aldus de studente.
Bron telegraaf
Ik zou als ik jou was me even melden voor wat psychologische hulp bij de GGD!quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:50 schreef beertenderrr het volgende:
Emanuel Ratelbandana is er al klaar voor iig
[afbeelding]
flikker toch op met dit soort ziekenhuizenik zou het niet erg vinden als het ziekenhuis na 2 dagen volledig afbrand
Ja, goeie. Wat moet een hindoe eten in een islamitisch ziekenhuis? Alleen maar kip en schaap? Lekker afwisselend.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:49 schreef buachaille het volgende:
[..]
Die mag geen koe, die mag geen varken
Zoals hockeyverenigingen waar je alleen kunt hockeyen. Afschaffen, is gericht op 1 doelgroep, je kunt er niet eens fierljeppen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:14 schreef siggi het volgende:
[..]
Ik wel, dit is een ziekenhuis dat voor één doelgroep opgericht wordt. Dat strookt voor geen nanometer met de Hippocratic oath naar mijn mening.
Jamaar je weet toch.. die mensen niet zwemmen kunnen dus die mensen zwemles hebben nodig, je weet toch.. straks wij verdrinken!quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Zo ook met zwemmen. Verschillende zwembaden hebben zwemuurtjes speciaal voor moslima's en weer apart voor moslimmannen. Deze uurtjes worden nog gesubsidieerd ook.
Als ik met een groep katholieke vrouwen het zwembad wekelijks voor een uur af wil huren, moet ik eerst maar eens zien dat het zwembad daarmee akkoord gaat en subsidie kunnen we zeker wel vergeten. Dat mogen we helemaal zelf betalen.
Dat komt omdat je ontzettend intelligent bent en je je absoluut niet laat leiden door onderbuikgevoelens.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:50 schreef beertenderrr het volgende:
Emanuel Ratelbandana is er al klaar voor iig
[afbeelding]
flikker toch op met dit soort ziekenhuizenik zou het niet erg vinden als het ziekenhuis na 2 dagen volledig afbrand
Alles wat je in een normaal ziekenhuis kunt eten met uitondering van varkensvlees en het vlees is dan ritueel geslacht.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, goeie. Wat moet een hindoe eten in een islamitisch ziekenhuis? Alleen maar kip en schaap? Lekker afwisselend.
Ik zou liever zien: Dit is Nederland, take it or change it.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:18 schreef siggi het volgende:
[..]
Dit hier is Nederland, take it or leave it.
lieve Gia .. ga je ajb informeren over eetgewoontes van andere culturen voor je weer iets erover meent te moeten zeggen .. eerst je onkunde over wat halal is en nu weer dit ..quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, goeie. Wat moet een hindoe eten in een islamitisch ziekenhuis? Alleen maar kip en schaap? Lekker afwisselend.
Het is wel heel erg slecht gesteld met de zeden in een reguliere ziekenhuis.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:12 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Klinkt als een lellebel die een maagdenvliescorrectie ondergaan heeft. Ja, in een islamitisch ziekenhuis val je lelijk door de mand.![]()
Een Islamitisch ziekenhuis zou een ware verademing zijn, een juweel temidden van stenen, waar fatsoen en de goede zeden hoogtij vieren.![]()
Leefbaar Rotterdam had het ook al over 300 jaar terug gaan in de geschiedenis.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is wel heel erg slecht gesteld met de zeden in een reguliere ziekenhuis.![]()
Een kutgeloof roept om apartheid en zie........... de geestelijke ontwikkeling van de mens is op zijn retour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |