Heeft ze geen recht op vrijheid van meningsuiting?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:27 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Femke vraagt ook om dergelijke opmerkingen met dat milieugezwam van haar![]()
nee hoor, dit is de eerste termijn nog maarquote:Op donderdag 28 september 2006 10:20 schreef Joesse het volgende:
de tweede ronde!
En hij heeft niet zo goed geslapenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:38 schreef Xenomaniac het volgende:
Ah, daar hebben we Van Schijndel weer.
Nee, dat begrijp je verkeerd. Het is gewoon fout om te streven naar een gezond leefklimaat en wil je dat wel, dan moet je maar opsodemieteren. Logisch toch?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heeft ze geen recht op vrijheid van meningsuiting?
Hij is en blijft een lafaardquote:Op donderdag 28 september 2006 10:52 schreef SCH het volgende:
Waar is Balkenende toch zo bang voor? Wat is er mis met een onderzoek? Dat de uitkomst hem niet bevalt?
Komt omdat hij weer om de hete brei heen draaitquote:Op donderdag 28 september 2006 10:53 schreef SCH het volgende:
Hij zit nu al in het nauw door zijn starheid
Waar?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:53 schreef SCH het volgende:
Hij zit nu al in het nauw door zijn starheid
Je ziet zijn geirriteerdeheid, hij komt er niet uit en hij wordt als gekke Henkie van de wereld neergezet. De Nederlandse regering is vrijwel de enige die maar blijft volhouden dat de oorlog goed en gerechtvaardigd was en op geen enkele manier daar op in wil gaan.quote:
Dat heet in veel kringen zo. Dat jij het een niet kan verenigen van jouw afkeer van de vrouw is jouw probleem, maar dat zijn toch echt twee verschillende zaken. Maar ik verdenk jou er ook heus niet van in staat te zijn jezelf los te trekken van de rode waas waarmee jij alles á priori labelt, ook al zijn zaken soms anders. Da's best zielig voor je, maar probeer een keer boven jezelf uit te stijgen. Als je maar wilt kun je zoveel bereiken.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:40 schreef Tikorev het volgende:
Oh, een sterke vrouw....heet dat zo in jullie kringen...
CDA aanhanger dusquote:Op donderdag 28 september 2006 11:00 schreef Xenomaniac het volgende:
Maar ik heb geen moment het idee gehad dat hij in het nauw zat.
Ik vind eigenlijk dat hij vrij soepel overeind blijft.
Overeind blijven is iets anders dan domweg hetzelfde blijven zeggen.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:00 schreef Xenomaniac het volgende:
quote:
Dat hebben sommige POL-posters met een rood waas voor de ogen ook niet door.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:02 schreef Verbal het volgende:
Overeind blijven is iets anders dan domweg hetzelfde blijven zeggen.
V.
Hij is in het eerste kwartier al knorrig en kortaf en dat is geen sterke start - is een teken van onzekerheid.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:00 schreef Xenomaniac het volgende:
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:25 schreef the_disheaver het volgende:
wel zielig...
speelt na een korte nacht een spelletje 1 tegen 150....
'Ja maar, ja maar... wat jullie allemaal zeggen strookt niet helemaal met wat ik op Prinsjesdag liet melden'quote:Op donderdag 28 september 2006 11:17 schreef SCH het volgende:
Tering, het gaat echt helemaal mis met Balkie![]()
Ik ben het hier met balkie eens.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Je ziet zijn geirriteerdeheid, hij komt er niet uit en hij wordt als gekke Henkie van de wereld neergezet. De Nederlandse regering is vrijwel de enige die maar blijft volhouden dat de oorlog goed en gerechtvaardigd was en op geen enkele manier daar op in wil gaan.
destijds was er veel tegenstand tegen de zogenaamde bewijzen! Bot heeft al ergens half laten vallen dat het niet zo verstandig was.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:37 schreef funk-e het volgende:
[..]
Ik ben het hier met balkie eens.
Hij geeft ook duidelijk aan dat op het moment dat er besloten is de oorlog te steunen, daar voldoende grond voor was. Als er weer een soortgelijke situatie zich voor doet, zullen ze weer deze beslissing maken.
Als hij dan de reactie krijgt: "Als u achteraf kijkt, zou u de beslissing dan ook maken?"
Tja, achterafgelul schiet je natuurlijk niets mee op.
minderheidquote:Op donderdag 28 september 2006 11:29 schreef SCH het volgende:
[..]De meerderheid is op zijn hand hoor.
neuh, LPF steunt ze bijna op alles en D66 steunt ook een aantal onderdelenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |