Zuur? Heb je Verhagen en Rutte al zien/horen pratenquote:Op woensdag 27 september 2006 11:13 schreef Jurgen21 het volgende:
Woutertje Boslim is weer behoorlijk aan het zeuren. Alles is fout, er gaat niets goed, het kabinet is evil, CDA en VVD zijn bijna duivelse partijen en het gaat heel slecht met alles en iedereen in dit land. Iemand met een dergelijke zuur en droevig beeld van de Nederlandse maatschappij wens ik niet als toekomstig minister-president. Wouter Bos is een arrogante zuurpruim, die gelukkig hard wordt aangepakt door Verhagen en Rutte![]()
*Badaboem*quote:Op woensdag 27 september 2006 11:13 schreef Jurgen21 het volgende:
Woutertje Boslim
Dat maakt het wel interessant op zichquote:Op woensdag 27 september 2006 11:14 schreef Kozzmic het volgende:
Het is allemaal nogal een grote verkiezingsshow. Je zou bijna vergeten dat dit gaat over de Miljoenennota.
Ach, Bakellende verschijnt dusdanig vaak op het scherm dat dit best moet kunnen. Of mag je in dit land alleen grappen en grollen over rechtse politiciquote:
Jezus, die is zo mogelijk nóg erger.quote:
Eigenlijk is dat best een trieste conclusie als je naar de tweede kamer kijkt.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:14 schreef Kozzmic het volgende:
Het is allemaal nogal een grote verkiezingsshow. Je zou bijna vergeten dat dit gaat over de Miljoenennota.
Leuk hé. En de kansen dat het CDA met de PvdA gaat regeren slinken met de minuutquote:Op woensdag 27 september 2006 11:20 schreef Floripas het volgende:
Wat een gladjakker is die Wouter Bos toch.
Maar Maxime Verhagen is erger. Geknipt geschoren, gecoiffeerd, en maar vals naar elkaar staren.
Er is geen alternatief. We krijgen hetzelfde als in Duitsland.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:23 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Leuk hé. En de kansen dat het CDA met de PvdA gaat regeren slinken met de minuut![]()
Luister mee op de TK-stream.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best een trieste conclusie als je naar de tweede kamer kijkt.
Op dagen als vandaag vind ik het toch jammer dat ik niet meer kan meeluisteren via de telefoon.
Vandaag tot 18.00u en morgen idem.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:24 schreef dawg het volgende:
Tot hoe laat duren de AB? Ik heb pas rond 12.30u de mogelijkheid om mee te kijken.
Tot 17:25quote:Op woensdag 27 september 2006 11:24 schreef dawg het volgende:
Tot hoe laat duren de AB? Ik heb pas rond 12.30u de mogelijkheid om mee te kijken.
Ja, maar welke oppositie?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:27 schreef Floripas het volgende:
Dat was mooi.
Rutte imterrumpeert: "Kent u zweden?"
Bos: "Ik ben er nog nooit geweest."
Rutte: "Weet u wat er daar met de verkiezingen zijn gebeurd?"
Bos: "Jahaa, de oppositie heeft er gewonnen."
Gedisst!
jah was op zich wel mooi, het probleem is dat dit soort dingen te vaak voorkomen (vooral als Rutte aan het woord komt) en zo gaat het 'serieusheidsgehalte' drastisch omlaag. Het gaat weer eens om persoontjes en ego's.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:27 schreef Floripas het volgende:
Dat was mooi.
Rutte imterrumpeert: "Kent u zweden?"
Bos: "Ik ben er nog nooit geweest."
Rutte: "Weet u wat er daar met de verkiezingen zijn gebeurd?"
Bos: "Jahaa, de oppositie heeft er gewonnen."
Gedisst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |