quote:Op woensdag 27 september 2006 18:06 schreef Nostalgist het volgende:
is dit wel het goede nummer ?
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:08 schreef scanman01 het volgende:
Egbert: "Mijn kleine jongen zit nu de hele dag achter de computer te kijken dat papa wasknijpers zit te maken. Leuk jongen... ga toch eens wat doen met je leven!"
Hebben ze dat op de vóórpagina gezet?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:10 schreef schizolientje het volgende:
Ik zag trouwens net de Telegraaf liggen in de winkel. Rik met foto op de voorpagina Telegraaf
Daty was ook mijn eerste gedacht, maar in de opdracht staat alleen maar iets over het niet mogen dragen van de overalls buiten de werkplaats zag ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:14 schreef Spablauw het volgende:
Sabrina heeft haar werkkleding in haar kast??? Ik dacht dat dat de werkplaats niet af mocht!
Idd ja, maar de mutsjes zullen wel geen andere lijven in hun pakjes willen.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:14 schreef Spablauw het volgende:
Sabrina heeft haar werkkleding in haar kast??? Ik dacht dat dat de werkplaats niet af mocht!
Ik geef ze geen ongelijk dan.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Idd ja, maar de mutsjes zullen wel geen andere lijven in hun pakjes willen.
Dat komt omdat jij ook een mutsje bentquote:Op woensdag 27 september 2006 18:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik geef ze geen ongelijk dan.
Hij houd wel vol, he!! Ontzettend, ik had hem allang een por gegeven!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Tijn heeft het 'je moet je bek houden' wel heel erg letterlijk genomen
Wat gebeurde er dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Ziet iemand Sabrina bezig net, in de keuken
Ze had een zak met meel ofzo en wilde er een beetje uitgieten. De bovenkant van de zak was nog gebogen, dus kwam er niets uit. Ze doet de bovenkant recht en probeert het nog een keer. Meteen véél te veel eruit natuurlijk. Voorzichtig probeert ze wat terug in de zak te gooien. De helft er langs heen.quote:
Weer een reden om nooit diequote:Op woensdag 27 september 2006 18:10 schreef schizolientje het volgende:
Nog steeds een mokkende Tijn, kan leuk worden als hij die kamer uit komt.
Ik zag trouwens net de Telegraaf liggen in de winkel. Rik met foto op de voorpagina en de mededeling dat hij schurft heeft en binnen gebracht heeft. Natuurlik niet er bij dat er niet eens getest is. Toch een voorbode/excuus omde stekker er uit te gaan trekken? En voor de Telegraaf weer tekenend waar zij hun prioriteiten hebben m.b.t. nieuws.
Sa heeft smetvrees, hier moet ze zeker na het huis voor in therapiequote:Op woensdag 27 september 2006 18:31 schreef HiDiHo het volgende:
(met je handen !, ze mogen best vies worden !)
kneden moet echt veel langer, dit rijst voor geen meter
O net als bij BB aussie?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:38 schreef Addi het volgende:
Er komt een leugendetector in het BBhuis!
e10 geloofd heilig in zijn eigen leugens, die zou dus goed door die leugen detector heen kunnen pratenquote:Op woensdag 27 september 2006 18:38 schreef BorTheWolf het volgende:
Net op RTL boulevaart. Hummie kwam met een nieuwtje, er komt eerdaags een leugen detector in het BB huis, (is dat voor E10)
Jahaaaaaa is al gebeurdquote:Op woensdag 27 september 2006 18:43 schreef flugeltje het volgende:
Hmmmz, zie ik een telegraaf op de streams? Een leugendetector?
kijkt links, kijkt rechts....
O nee, dat is helemaal niet op de streams
Open er een apart topic over of bespreek het in de SC, dit is COS mensen
walgelijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:46 schreef Spablauw het volgende:
Dan heeft hij het bijna 4 uur volgehouden!
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:42 schreef MsInfidelity het volgende:
Wat is er met Tijn aan de hand dan? Kleine update please..![]()
Als ik boos ben op meneer Flugel kan ik ook uren m'n mond houden. Ik begrijp Tijn dus wel ergens. Ik heb het niet meegekregen op de streams, maar ergens begrijp ik het wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:46 schreef itsme het volgende:
Sorry flugeltje maar als ik iets irritant vind is mensen die als ze beledigt zijn dan helemaal gaan zwijgen ja.
Vind het een beetje kinderachtig.![]()
Volgens mij is Semih ook de enige in dat huis die wel opdurft tegen Tijn.
Tijn in zijn hoofd zo van"Ik moest mijn bek houden, ik moest mijn bek houden, hoe durft hij. Nou Ik ga nu lekker niets meer zeggen, lekker puh! "![]()
Lees ff COS #330, daar staat alles in.quote:
Ze zijn nog geen tien minuten bezig, maar er zijn al irritaties. Bovendien zijn er twijfels over de kwaliteiten van de vorige ploeg: de vrouwenvleugel. Egbert bespeurt een imperfectie aan de kaartjes van hun voorgangers: "Ze drukken ze niet aan, dat is het probleem." "Ze vallen uit elkaar", zegt Tijn. Semih maakt een grapje over hoe ze ondanks slordigheid toch hun targets kunnen halen, maar dat valt bij Tijn helemaal verkeerd. De twee gaan de discussie met elkaar aan, maar Semih duldt geen tegenspraak als Tijn zegt dat hij even met rust gelaten wil worden: "Ik wil je best laten, maar hou dan gewoon je bek dicht!" Zo dat belooft nog wat.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:42 schreef MsInfidelity het volgende:
Wat is er met Tijn aan de hand dan? Kleine update please..![]()
Mwa ik verwacht geen ruzie. Janine loopt toch altijd weg bij discussies.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik boos ben op meneer Flugel kan ik ook uren m'n mond houden. Ik begrijp Tijn dus wel ergens. Ik heb het niet meegekregen op de streams, maar ergens begrijp ik het wel.
En natuurlijk is het hartstikke kinderachtig, maar als je maar halve bak geslapen hebt, geestdodend werk moet doen, mag luisteren naar mensen die helemaal gloeien van het feit dat ze 'de beste' zijn en die vervolgens gewoon alles fout hebben gedaan raak je geirriteerd. Dan wil je ff uitmopperen, als dat dan niet mag en je een grote bek krijgt. Tja, dan kan ik het me wel voorstellen.
Maar hij begint alweer te spreken en om 21.00 uur is het lekker ruzie in het huis.
Ik ben ook benieuwd of ze wel het exacte aantal goed bijhouden, dat stond ook in die brief, dat het juiste aantal genoemd moest worden bij de aflevering in het washok toch?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:48 schreef BorTheWolf het volgende:
Op hoeveel knijpers zitten ze eigenlijk op dit moment ?
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze zijn nog geen tien minuten bezig, maar er zijn al irritaties. Bovendien zijn er twijfels over de kwaliteiten van de vorige ploeg: de vrouwenvleugel. Egbert bespeurt een imperfectie aan de kaartjes van hun voorgangers: "Ze drukken ze niet aan, dat is het probleem." "Ze vallen uit elkaar", zegt Tijn. Semih maakt een grapje over hoe ze ondanks slordigheid toch hun targets kunnen halen, maar dat valt bij Tijn helemaal verkeerd. De twee gaan de discussie met elkaar aan, maar Semih duldt geen tegenspraak als Tijn zegt dat hij even met rust gelaten wil worden: "Ik wil je best laten, maar hou dan gewoon je bek dicht!" Zo dat belooft nog wat.
In het midden van zijn kwebbelende ploeggenoten is Tijn heel stil. Zijn lippen komen sinds de ruzie met Semih niet meer van elkaar. Is hij nog steeds boos of gaat er toch iets anders schuil achter zijn zwijgen?
(Talpa)
Dus ze zijn inmiddels over de helft.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:52 schreef n1ek het volgende:
ze hebben nu 4 dozen vol met 100 vellen en dan nog wat ze op de tafel hebben staan
Jawel. Ze wordt gewoon heel boos, gooit er wat Engelse cliché uitspraken uit (talk to the hand enzo), roept dan nog wat na en loopt weg. Dat doet ze altijd. Vervolgens gaat ze bij anderen zitten klagen dat ze niet begrijpt waar de discussie over gaat.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:54 schreef Spablauw het volgende:
[quote]Op woensdag 27 september 2006 18:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa ik verwacht geen ruzie. Janine loopt toch altijd weg bij discussies.
/quote]
Volgens mij loopt Janine echt niet weg, hoor!
inderdaad... daar zet ik ook mn geld opquote:Op woensdag 27 september 2006 18:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jawel. Ze wordt gewoon heel boos, gooit er wat Engelse cliché uitspraken uit (talk to the hand enzo), roept dan nog wat na en loopt weg. Dat doet ze altijd. Vervolgens gaat ze bij anderen zitten klagen dat ze niet begrijpt waar de discussie over gaat.
Op verzoek van Semih een 'silent treatment'.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:18 schreef schizolientje het volgende:
Het is echt niet normaal wat Tijn flikt, ook geen " team" actie.
Kon je best eens gelijk in hebben.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:44 schreef BONG4002 het volgende:
E10 denkt dat Marlies hem op de bank zet (als ze de joker gebruikt)
Ik denk precies hetzelfde namelijk
Ik hoop met je mee, maar reken er (helaas) niet opquote:Op woensdag 27 september 2006 19:47 schreef Verida het volgende:
ik hoop Janine
ik dacht echt semihquote:Op woensdag 27 september 2006 19:51 schreef n1ek het volgende:
dat ging over sjaan
Dat kan ivm DBK lockquote:Op woensdag 27 september 2006 19:54 schreef Verida het volgende:
ik heb geen geluid meer bij de zussen
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:06 schreef Kinga het volgende:
Op commando moet Marlies de bewoners diep in de ogen kijken en wat dramatisch door het huis lopen...
Ze staat te soppen ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:08 schreef Sug4r het volgende:
Ze geniet van die machtspositie moet je zien
Als ze Janine op de bankt zet is er een God.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ze twijfelt denk ik of ze E10 of Sjaan op de bank moet zetten.
Dan wordt het feest in huis..quote:Op woensdag 27 september 2006 20:09 schreef Kinga het volgende:
JANINE, geef aan haar, ALSJEBLIEFT!!!
Dat is net zo'n statement als, "dit is de beste haring ooit".quote:Op woensdag 27 september 2006 20:05 schreef KonnieKipke het volgende:
BB is er alleen maar saaier op geworden met die knijpers. Ik vind het de saaiste lamlendigste BB ooit.
Tegenover Etiënne zal ze t ook beter kunnen beargumenteren.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dan wordt het feest in huis..![]()
E10 zal er laconieker mee omgaan denk ik.
Heerlijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:14 schreef Fikkert het volgende:
heeft ze sjaan dubbel genaaid met de joker
Meldt !quote:Op woensdag 27 september 2006 20:15 schreef ruby het volgende:
Wie wil Marlies reanimeren? Mond-op-mond beademing he.
Meen je dat nou echt? Nee toch?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies is oprecht ziek van haar keuze !!!!!!!! Geloof dat nou eens stelletje lapzwansen....![]()
Hier ben ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:15 schreef ruby het volgende:
Wie wil Marlies reanimeren? Mond-op-mond beademing he.
Dat geloof ik op zich ook wel. Maar ze moet niet zo kreunen.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies is oprecht ziek van haar keuze !!!!!!!! Geloof dat nou eens stelletje lapzwansen....![]()
Wacht maar tot dat Marlies straks weer knijpertjes zit te maken dan gaat Sjaan los!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:17 schreef Kinga het volgende:
Straks breekt WOIII uit als Sjaan wakker wordt...*O*
Ik heb ook op Jeroen gestemd in de nieuwe poll. Hij moet blijven en Janine eruitquote:Op woensdag 27 september 2006 20:17 schreef arneaux het volgende:
Jeroen maakt zich niet druk. Op zn gemakje word zijn haar de juiste coupe gebracht. Kijk, dat is ook Jeroen, rust uitstralen..
Jee hey, is het nou zo moeilijk om te zien dat ze het echt moeilijk heeft.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef scanman01 het volgende:
Nu gaat ze medelijden wekken bij de kijkers. Alsof ze het heel moeilijk heeft enzo.
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef Ifa het volgende:
[..]
Jee hey, is het nou zo moeilijk om te zien dat ze het echt moeilijk heeft.
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat Marlies straks weer knijpertjes zit te maken dan gaat Sjaan los!![]()
Marlies hequote:Op woensdag 27 september 2006 20:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat geloof ik op zich ook wel. Maar ze moet niet zo kreunen.![]()
Wie had Sjaan genomineerd eigenlijk?
Duh. Ze heeft toch ook al aan iederen kenbaar gemaakt dat ze Janine niet moet? En ze zet haar nu ook nog eens op de bank. Sorry hoor, maar als je iemand tóch al niet mag en je óók besluit diegene nog eens persoonlijk op de bank te zetten, kun je daar echt niet mee zitten.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef schizolientje het volgende:
Bina niemand reageert ook op haar gemutsefluts
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef Ifa het volgende:
[..]
Jee hey, is het nou zo moeilijk om te zien dat ze het echt moeilijk heeft.
Maar toch, die toon. Het had iets duivels.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
Janine heeft heel lief gereageerd.... Is goed schat. Dat zei Marlies net....
Jep. Marlies had al aangekondigd dat ze op alle 6 wraak wil nemen.quote:
Juist! Kijk, ik heb al 1 iemand mee. Nog meer liefhebbers?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook op Jeroen gestemd in de nieuwe poll. Hij moet blijven en Janine eruit
Loopt Marlies nog steeds medelijden te wekken bij de kijkers?
Nee de joker mag maar één keer gebruikt worden.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:21 schreef LennyKravitz het volgende:
Stel... Janine overleeft deze ronde... mag ze dan de volgende keer de joker inzetten (ze heeft 'm immers) ? Zou lachen zijn...
Nou meer van Marlies is de kamer uit dus kan Sjaan lekker haar gal spuwen tegen de rest van de bewoners.quote:
Ow, nou dan snap ik helemaal niet waar ze zich zo druk om maakt.quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:21 schreef Kinga het volgende:
Marlies voelt zich volgende week zó genaaid als ze gewoon weer op de bank zit.
Waardeloos vodje....quote:Op woensdag 27 september 2006 20:23 schreef arneaux het volgende:
Marlies geeft nu de schuld aan Janine over het kopen van die joker.. Boeiend, Janine heeft de joker nu toch alsnog.
Hier alles goed hoor....quote:Op woensdag 27 september 2006 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
Regie is behoorlijk de streamlocks aan het testen, soms gaat de stream paar sec dicht
tuurlijk niet... de joker mag maar een keer in het spel gebracht wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:21 schreef LennyKravitz het volgende:
Stel... Janine overleeft deze ronde... mag ze dan de volgende keer de joker inzetten (ze heeft 'm immers) ? Zou lachen zijn...
Ben je Marlies fan?quote:
Joh. Marlies zit hier helemaal niet mee. Dit is gewoon even een schijnvertoning.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef BBoon het volgende:
FF tussen ons gesproken als ik me kut zou voelen was het laatste waar ik over inzat hoe ik eruit zou zien. Marlies vindt het belangrijker hoe haar make up zit. Ik heb mijn twijfels over het schuldgevoel van Marlies en weet haast zeker dat ze vanaf minuut 1 heeft geweten dat ze hem aan Sjaan zou geven.
De joker is een waardeloos vodje.....Janine kan er niets mee...quote:
Precies en wat hoort er bij toneelspelers....juist de make up hahaha....quote:Op woensdag 27 september 2006 20:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Joh. Marlies zit hier helemaal niet mee. Dit is gewoon even een schijnvertoning.
Tuurlijk speelt ze dit. Die meid is niet dom. Ze weet dat het bikkelhard overkomt bij de kijkers als ze zo iemand op de bank zet. Daarom speelt ze nu de 'ik voel me zó enorm schuldig' act om zo nog wat sympathie bij de kijkers weg te trekken. Zeer voorspelbaar en misschien zelfs wel logisch dat ze het probeert.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef BBoon het volgende:
FF tussen ons gesproken als ik me kut zou voelen was het laatste waar ik over inzat hoe ik eruit zou zien. Marlies vindt het belangrijker hoe haar make up zit. Ik heb mijn twijfels over het schuldgevoel van Marlies en weet haast zeker dat ze vanaf minuut 1 heeft geweten dat ze hem aan Sjaan zou geven.
Heb je poep in je oren ?? Dit is oprecht hoor. Is toch logisch als je iemand op de bank zet, dat je dan een schuldgevoel hebt.....quote:Op woensdag 27 september 2006 20:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Joh. Marlies zit hier helemaal niet mee. Dit is gewoon even een schijnvertoning.
Er wordt nu gedaan of ze alles op een valse manier speelt. Die zelfde zin van jouw wat omgehusseld: ze wil graag dat iedereen haar mag, dat gaat door de joker niet, en nu heeft ze het moeilijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het moeilijk. Want ze wil graag dat iedereen haar mag en dat is lastig na zo'n actie.
Die joker zit er alleen in als katalysator voor ruzies, dat ding dient verder voor geen enkel nut.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De joker is een waardeloos vodje.....Janine kan er niets mee...
Ja hoor, ik ben Marlies fan. De meest breed ontwikkelde en intelligente vrouw in het huis....![]()
Dat is ook de reden dat ik me nooit op zou geven. Ik zou me niet anders voor kunnen doen als dat ik ben. Ik zou nooit hard genoeg zijn voor dit spel.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt ze dit. Die meid is niet dom. Ze weet dat het bikkelhard overkomt bij de kijkers als ze zo iemand op de bank zet. Daarom speelt ze nu de 'ik voel me zó enorm schuldig' act om zo nog wat sympathie bij de kijkers weg te trekken. Zeer voorspelbaar en misschien zelfs wel logisch dat ze het probeert.
En ik trap er nog bijna in ook. Maar aangezien ze het nu 600 x gezegd heeft vind ik het een stuk minder geloofwaardig overkomen.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Precies! Als ze het echt zo erg had gevonden had ze wel bij Janine blijven praten en meteen niet aan haar make-up (masker) gedacht. Ze kan haar lachen nog net inhouden vermoed ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef BBoon het volgende:
Voor ons is het een spel. Als je in het huis zit, is dat je leven geworden. Iemand nomineren is het zelfde als hem/haar naar de de vuurlinie sturen..... Denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:27 schreef Bluezz het volgende:
Nou hou nou maar op Marlies pfff het is een spel weet je nog wel een spel
Een schuldgevoel; ja. Ze doet alsof ze iemand vermoord heeft.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb je poep in je oren ?? Dit is oprecht hoor. Is toch logisch als je iemand op de bank zet, dat je dan een schuldgevoel hebt.....
Dan moet ze die joker niet aan Janine geven en er in 1ste instantie niet zo hoog op bieden. Je geeft zelf aan dat t een slimme meid is; had ze zich ook dit moeten bedenken.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Voor ons is het een spel. Als je in het huis zit, is dat je leven geworden. Iemand nomineren is het zelfde als hem/haar naar de de vuurlinie sturen..... Denk ik.
Het scheelt Marlies nu iig een keertje bank zitten...quote:Op woensdag 27 september 2006 20:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die joker zit er alleen in als katalysator voor ruzies, dat ding dient verder voor geen enkel nut.
We zijn het dit jaar niet vaak eens geweest, maar nu welquote:Op woensdag 27 september 2006 20:29 schreef schatje het volgende:
Je had Marlies gisteren in bed moeten horen over wraak nemen. Die toon. Echt niet normaal meer.
En vervolgens dit toneelstukje.
Echt te walgelijk voor woorden.
Ze neemt me de woorden uit de mond....quote:Op woensdag 27 september 2006 20:32 schreef KonnieKipke het volgende:
aha, Janine is een troela, een kutwijf
Ze laadt zich op.....quote:Op woensdag 27 september 2006 20:32 schreef BBoon het volgende:
Haha Sjaan doet net of er niets gebeurd is
Toen ze de joker kochten wisten ze nog niet dat je iemand op de bank moet zetten als je hem inzet.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan moet ze die joker niet aan Janine geven en er in 1ste instantie niet zo hoog op bieden. Je geeft zelf aan dat t een slimme meid is; had ze zich ook dit moeten bedenken.
Precies, en ook niet dat ie maar één keer kon worden ingezet...quote:Op woensdag 27 september 2006 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen ze de joker kochten wisten ze nog niet dat je iemand op de bank moet zetten als je hem inzet.
Dat werd er pas bijverteld toen duidelijk was wie de jokers kregen.
Zou t ja?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:35 schreef schatje het volgende:
Ik denk alleen dat Janine blijft. Verhouding man/vrouw in het Huis enzo. Tanjalies zei vorig jaar zoiets.
Maar die zei ook dat de exit wel eerlijk gaat. Dus als de kijkers niet op haar stemmen (zoals in onze poll), dan vliegt ze er echt wel uit.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:35 schreef schatje het volgende:
Ik denk alleen dat Janine blijft. Verhouding man/vrouw in het Huis enzo. Tanjalies zei vorig jaar zoiets.
Onzin, of je moet ook nog denken dat haar vertwijfelde getweifel net ook gespeeld was.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:36 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Een 9.5 op de schaal van hypocretie.
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zou t ja?
Dan wil ik nu alvast een quote claimen van Marlies :"O, ik ben zooooooo blij dat je er nog in zit, ik voelde me zoooooo lullig want je bent zoooooooon tof wijf. Ik ben zooooooo blij nu, echt."
Nou ja, we zien wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar die zei ook dat de exit wel eerlijk gaat. Dus als de kijkers niet op haar stemmen (zoals in onze poll), dan vliegt ze er echt wel uit.
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan wil ik nu alvast een quote claimen van Marlies :"O, ik ben zooooooo blij dat je er nog in zit, ik voelde me zoooooo lullig want je bent zoooooooon tof wijf. Ik ben zooooooo blij nu, echt."
yup, achter haar rug om bekonkeld door ´s lands gezagsgetrouwste ambtenaartje Eggie Eggberts die niet de ballen heeft dat direkt te zeggen wat hij nog meer aan kritiek op haar heeft.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:38 schreef schizolientje het volgende:
Het lag ook echt in de lijn der verwachting zoals het nu gaat. Alleen is niemand eerlijk geweest tegen Marlies over de echte reden van de nominatie, maar als er echt een leugendetector komt staan er een paar giga voor paal
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:37 schreef Ifa het volgende:
[..]
Onzin, of je moet ook nog denken dat haar vertwijfelde getweifel net ook gespeeld was.
Edit, bovendien twijfelde ze of ze hem ùberhaupt wel wilde inzetten
Hoe is dat voor oprechtheid.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:29 schreef schatje het volgende:
Je had Marlies gisteren in bed moeten horen over wraak nemen. Die toon. Echt niet normaal meer.
En vervolgens dit toneelstukje.
Echt te walgelijk voor woorden.
Je maakt mij niet wijs dat Janine niet haar minst favoriete persoon in het huis is.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:37 schreef Ifa het volgende:
[..]
Onzin, of je moet ook nog denken dat haar vertwijfelde getweifel net ook gespeeld was.
Edit, bovendien twijfelde ze of ze hem ùberhaupt wel wilde inzetten
Het verschil tussen denken en doenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
Hoe is dat voor oprechtheid.
Idd! Even lekker tegen Janine aanzeiken.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef schizolientje het volgende:
En de pleuris breekt straks ook uit als Tijn naar buiten komt met het verhaal over de " foute" knijpers
Gisternacht nog gekeken? toen ze zei dat ze wraak ging nemen op degene die haar nomineerdequote:Op woensdag 27 september 2006 20:41 schreef Ifa het volgende:
[..]
yup, achter haar rug om bekonkeld door ´s lands gezagsgetrouwste ambtenaartje Eggie Eggberts die niet de ballen heeft dat direkt te zeggen wat hij nog meer aan kritiek op haar heeft.
Ik zal haar missenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhhh ik hoop zo dat Janine er uit gaat
Als je iets niet wil doen, denk je er niet over na. Het is als verlieft zijn, als je het bent, weet je dat. Als je twijfelt ben je niet verlieft.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het verschil tussen denken en doen
Hoe denk je dat het is , als je ineens doorkrijgt dat iedereen je zit voor te liegen ???quote:Op woensdag 27 september 2006 20:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
We zijn het eens , maar helaas niet wat Marlies betreftquote:Op woensdag 27 september 2006 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zal haar missen
Als kiespijn
The bitchfight has begun....quote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef Kinga het volgende:
Janine begint al tegen MoniqueAls ze blijft wordt het feest, en nomineert ze Marlies elke week..
Ja las ik net, maar heb het vanacht niet gezien. Zal later wel de SV´s lezen.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
Dat is kut. Wat heeft dat te maken met de joker?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het is , als je ineens doorkrijgt dat iedereen je zit voor te liegen ???![]()
Oh wat wil ik hier graag uitleg overquote:Op woensdag 27 september 2006 20:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je iets niet wil doen, denk je er niet over na. Het is als verlieft zijn, als je het bent, weet je dat. Als je twijfelt ben je niet verlieft.
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
We zijn het eens , maar helaas niet wat Marlies betreft![]()
Nou daar heb je je antwoord toch. Marlies is dus niet eerlijk tegen Janine.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:46 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja las ik net, maar heb het vanacht niet gezien. Zal later wel de SV´s lezen.
Maar ook als het klopt, zo´n beetje iedereen is wel eens `niet eerlijk` etc. Dat maakt niet dat iemand 100% vals is en alles maar taktisch loopt te acteren.
En daar heeft ze uiteindelijk ook voor gekozen. laat onverlet dat ze twijfelde en het DUS nog niet 100% wist.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:42 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat Janine niet haar minst favoriete persoon in het huis is.
Dat krijgt ze nog als ze straks hoort dat Eggie haar niet alleen om de joker heeft genomineerd.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het is , als je ineens doorkrijgt dat iedereen je zit voor te liegen ???![]()
Volgens mij is het zo dat als je verlieft bent je dat gewoon zeker weet. Als je dat niet bent twijfel je daarover. Overigens wil dat niet zeggen dat je geen gevoelens voor die persoon hebt. Maargoed, das mijn mening/gedachte daarover.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh wat wil ik hier graag uitleg overShitttttttttt, ik snap het niet precies maar dat is off toipic ( ik twijfel of ik verliefd ben)
Niets, maar jij begon over de gefakete oprechtheid van Marlies.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is kut. Wat heeft dat te maken met de joker?
Ik heb geen vraag gesteldquote:Op woensdag 27 september 2006 20:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou daar heb je je antwoord toch. Marlies is dus niet eerlijk tegen Janine.
Gelukkig, we zijn het ook weer een keertje eens....quote:Op woensdag 27 september 2006 20:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat als je verlieft bent je dat gewoon zeker weet. Als je dat niet bent twijfel je daarover. Overigens wil dat niet zeggen dat je geen gevoelens voor die persoon hebt. Maargoed, das mijn mening/gedachte daarover.
Volgens mij heeft nú iedereen het over haar reactie naar het geven van de joker aan Janine.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:51 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik heb geen gevraag gesteld![]()
Noch over specifieke leugens al dan niet een uitspraak gedaan. Ik wordt alleen moe van ongenuanceerd Marlies-bashen alsof alles aan haar onecht is.
pcies, daarom zei ik ook dat ik denk dat sjaan eruit moet zodat het weer in evenwicht komt.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:35 schreef schatje het volgende:
off topic: denk dat je gelijk hebt, maar misschien is het lastig om de gevoelens verliefdheid te noemenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat als je verlieft bent je dat gewoon zeker weet. Als je dat niet bent twijfel je daarover. Overigens wil dat niet zeggen dat je geen gevoelens voor die persoon hebt. Maargoed, das mijn mening/gedachte daarover.
Nou en dát vraag ik me dus af. Als Tijn volgende week niet op de bank zit valt de gehele groep door de mand, voor Marlies dan.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:52 schreef BBoon het volgende:
Nou gaat Egbert het moeilijk krijgen Als hij eerlijk zou zijn dan zet hij Tijn volgende week op de bank. Hij zou behoorlijk door de mand vallen als hij dat niet zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |