Heerlijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:14 schreef Fikkert het volgende:
heeft ze sjaan dubbel genaaid met de joker
Meldt !quote:Op woensdag 27 september 2006 20:15 schreef ruby het volgende:
Wie wil Marlies reanimeren? Mond-op-mond beademing he.
Meen je dat nou echt? Nee toch?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies is oprecht ziek van haar keuze !!!!!!!! Geloof dat nou eens stelletje lapzwansen....![]()
Hier ben ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:15 schreef ruby het volgende:
Wie wil Marlies reanimeren? Mond-op-mond beademing he.
Dat geloof ik op zich ook wel. Maar ze moet niet zo kreunen.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies is oprecht ziek van haar keuze !!!!!!!! Geloof dat nou eens stelletje lapzwansen....![]()
Wacht maar tot dat Marlies straks weer knijpertjes zit te maken dan gaat Sjaan los!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:17 schreef Kinga het volgende:
Straks breekt WOIII uit als Sjaan wakker wordt...*O*
Ik heb ook op Jeroen gestemd in de nieuwe poll. Hij moet blijven en Janine eruitquote:Op woensdag 27 september 2006 20:17 schreef arneaux het volgende:
Jeroen maakt zich niet druk. Op zn gemakje word zijn haar de juiste coupe gebracht. Kijk, dat is ook Jeroen, rust uitstralen..
Jee hey, is het nou zo moeilijk om te zien dat ze het echt moeilijk heeft.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef scanman01 het volgende:
Nu gaat ze medelijden wekken bij de kijkers. Alsof ze het heel moeilijk heeft enzo.
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef Ifa het volgende:
[..]
Jee hey, is het nou zo moeilijk om te zien dat ze het echt moeilijk heeft.
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat Marlies straks weer knijpertjes zit te maken dan gaat Sjaan los!![]()
Marlies hequote:Op woensdag 27 september 2006 20:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat geloof ik op zich ook wel. Maar ze moet niet zo kreunen.![]()
Wie had Sjaan genomineerd eigenlijk?
Duh. Ze heeft toch ook al aan iederen kenbaar gemaakt dat ze Janine niet moet? En ze zet haar nu ook nog eens op de bank. Sorry hoor, maar als je iemand tóch al niet mag en je óók besluit diegene nog eens persoonlijk op de bank te zetten, kun je daar echt niet mee zitten.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef schizolientje het volgende:
Bina niemand reageert ook op haar gemutsefluts
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef Ifa het volgende:
[..]
Jee hey, is het nou zo moeilijk om te zien dat ze het echt moeilijk heeft.
Maar toch, die toon. Het had iets duivels.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
Janine heeft heel lief gereageerd.... Is goed schat. Dat zei Marlies net....
Jep. Marlies had al aangekondigd dat ze op alle 6 wraak wil nemen.quote:
Juist! Kijk, ik heb al 1 iemand mee. Nog meer liefhebbers?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook op Jeroen gestemd in de nieuwe poll. Hij moet blijven en Janine eruit
Loopt Marlies nog steeds medelijden te wekken bij de kijkers?
Nee de joker mag maar één keer gebruikt worden.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:21 schreef LennyKravitz het volgende:
Stel... Janine overleeft deze ronde... mag ze dan de volgende keer de joker inzetten (ze heeft 'm immers) ? Zou lachen zijn...
Nou meer van Marlies is de kamer uit dus kan Sjaan lekker haar gal spuwen tegen de rest van de bewoners.quote:
Ow, nou dan snap ik helemaal niet waar ze zich zo druk om maakt.quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:21 schreef Kinga het volgende:
Marlies voelt zich volgende week zó genaaid als ze gewoon weer op de bank zit.
Waardeloos vodje....quote:Op woensdag 27 september 2006 20:23 schreef arneaux het volgende:
Marlies geeft nu de schuld aan Janine over het kopen van die joker.. Boeiend, Janine heeft de joker nu toch alsnog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |