Ik heb geteldquote:Op woensdag 27 september 2006 17:51 schreef geenaam het volgende:
Weet iemand of Yuri topic 297 geteld heeft?
Dan moet je het wel even bijwerken.quote:
Sorry was alleen ff vergeten om het in de OP te vermeldenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:54 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dan moet je het wel even bijwerken.
Ooit wel eens gezien op discovery maar wanner het wasquote:Op woensdag 27 september 2006 18:07 schreef U het volgende:
Met welke datum begint een Juliaans Kalenderjaar doorgaans?
Super ! Thxsquote:
hehe... jij hebt ook maar even een fobie overgenomen ?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:29 schreef B.ertha het volgende:
Ik lijd aan hippopotomonstrosesquipedaliofobie en jij?
jaja, kijken of andere m ook vatte hequote:Op woensdag 27 september 2006 18:30 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
hehe... jij hebt ook maar even een fobie overgenomen ?
wat was jouw fobie ook alweer? lange woorden ?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
jaja, kijken of andere m ook vatte he![]()
Whoeeehooeeequote:
ja iddquote:Op woensdag 27 september 2006 18:33 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
wat was jouw fobie ook alweer? lange woorden ?
Als ik nou Pino_13 wasquote:Op woensdag 27 september 2006 18:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ja idd
Dit is miss ook wel iets voor jou:
Triskaidekafobie
Triskaidekafobie is een specifieke fobie voor het getal 13
Verwant aan triskaidekafobie is paraskevidekatriafobie, de angst voor vrijdag de dertiende
Van mij mag hetquote:Op woensdag 27 september 2006 18:53 schreef B.ertha het volgende:
Pino_666 is weg, zal ik een vraag stellen?
Yup.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Hannibal
Jeejquote:
Jazeker welquote:Op woensdag 27 september 2006 19:06 schreef U het volgende:
dat is niet diegene die zijn eigen schip opblies toch?
Denk het nietquote:Op woensdag 27 september 2006 19:09 schreef U het volgende:
vraag me wel af of zijn bemanning er ook zo blij mee was
daarom stond dit er ook achter: Dus wat heeft hij gedaan?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar we kennen 'm dus voornamelijk van het spreekwoord: "Dan maar de lucht in"...
Ik neem het wel even van je overquote:Op woensdag 27 september 2006 19:34 schreef B.ertha het volgende:
Moet nu echt gaan.
Iemand anders de eer om de puntjes te verstrekken
Antwoord is te vinden op Wiki onder Apostel (niet stiekem misbruik van maken hè)![]()
![]()
Geen isaacquote:Op woensdag 27 september 2006 19:38 schreef Homdeck het volgende:
Isaac? ik weet zo weinig van de bijbel![]()
als ik goed tel maakt deze post het antwoord compleetquote:Op woensdag 27 september 2006 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Johannes, Lucas, Jacobus, Paulus en Marcus dan
Weet het nietquote:Op woensdag 27 september 2006 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hipheid
Nu nog een vraag:
Welke dame was als eerste naakt op de Nederlandse tv te zien en in welk programma was dat?
Homdeck + 1quote:Op woensdag 27 september 2006 20:03 schreef Homdeck het volgende:
pulp fiction
Samuel l jackson
john travolta
harvey keitel
Hmmm, dat is een wat minder bekend historisch feit.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:09 schreef Homdeck het volgende:
Pulp Fiction![]()
wie spelen Honey Bunny en Pumpkin in deze film?
Uma thurman?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:09 schreef Homdeck het volgende:
Pulp Fiction![]()
wie spelen Honey Bunny en Pumpkin in deze film?
je bent goed op dreefquote:Op woensdag 27 september 2006 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tim Roth en Amanda nogwat
Heb de film pas 1 keer gezien en dat was ook al weer een tijdje geleden dus zou ik het niet allemaal weten.quote:
dat is dat wijf met die kerelstemquote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef Neleos het volgende:
Amanda Lear is ook iemand, maar dat kan ook een muzikante zijn of een weet ik wat.
oh nee toch niet, scheelt 1 letterquote:
nopequote:Op woensdag 27 september 2006 20:18 schreef Neleos het volgende:
Amanda Baker?
nee wel een klusjesmanquote:Op woensdag 27 september 2006 20:22 schreef Neleos het volgende:
Amanda Carpeter?
That does ring a bell.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Amanda plummer
Yurithemaster +1quote:Op woensdag 27 september 2006 20:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Amanda plummer
Schaamteloos gejat maar tochquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:30 schreef Neleos het volgende:
5 TV Series?
Ik weet alleen CSI
Films:
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
4 Rooms
Kill Bill
Jackie Brown
Biografie?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:39 schreef Neleos het volgende:
Hoe heet de documentaire reeks die op Canvas wordt uitgezonden met reportages gemaakt over mensen overal op de wereld?
De maakster heet Maria.
Ik kijk niet vaak naar Canvas maar heb het waarschijnlijk wel eens voorbij horen komenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef Neleos het volgende:
Haar achternaam zit in de naam van de serie, en die is wat opvallend.
TV-gids lezers moeten het wel eens gezien hebben...
Inderdaadquote:
Eentje nog.quote:
Die wordt altijd als eerste genoemd. S.., Alex & Cloverquote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bah ik weet weer niet het hele antwoord. Rose was een gok.
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Sam
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:37 schreef doeka het volgende:
Op jacht naar de Taliban
Journalisten die met een grondoffensief een paar weken met Amerikaanse soldaten mee hebben gelopen in Irak.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Majo![]()
Welke documentaire van nova heeft een emmy gewonnen
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef Neleos het volgende:
Syd Barret
Soms is het leuk iets op te zoeken; ik wist bijvoorbeeld niet dat hij maar 3 jaar bij Pink Floyd heeft gezeten.quote:(Novum/AP) - Syd Barrett is op 60-jarige leeftijd overleden. Dat maakte een woordvoerder van Pink Floyd dinsdag bekend. De doodsoorzaak en exacte sterfdatum van de oprichter van de Engelse band zijn niet bekendgemaakt. Barrett leefde na zijn vertrek uit de band in 1968 in de anonimiteit, maar wordt nog altijd zeer bewonderd door veel muziekliefhebbers.
Barrett richtte in 1965 in Londen met zijn jeugdvrienden Roger Waters (bas), Rick Wright (toetsen) en Nick Mason (drums) Pink Floyd op. De vier kenden elkaar uit hun geboorteplaats Cambrigde. Onder creatieve leiding van Barrett ontpopte de band zich eind jaren zestig als vlaggenschip van de psychedelische muziekwereld in Londen.
Na de release van het debuutalbum 'The piper at the gates of dawn' in 1967 ging het met de gezondheid van Barrett door overmatig drugsgebruik snel bergafwaarts. De band trok gitarist David Gilmour als extra gitarist aan, waarna Barrett langzaam van het toneel verdween. "Op zekere dag besloten we Syd niet meer op te halen voor een optreden", zei Waters later. Barrett was op het tweede album 'A saucerful of secrets' nog slechts op één nummer te horen. Na twee soloalbums keerde hij in 1970 de muziekwereld definitief de rug toe.
De geest van Barrett liet de leden van Pink Floyd echter nooit meer los. Zo was het album 'Wish you were here' (1975) duidelijk geïnspireerd op de persoon Barrett. Tijdens de opnamen wipte hij zelfs onverwachts aan in de studio, maar geen van zijn oude bandleden herkende hem tijdens het bezoek. Ook het conceptalbum 'The wall' was deels geïnspireerd op de oude leider van de groep. Eind mei speelde Gilmour tijdens een concert in Londen nog een nummer van Barrett met David Bowie.
Welk antwoord is nu eigenlijk het juiste antwoord?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:51 schreef Neleos het volgende:
doeka + 1
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:57 schreef U het volgende:
Hera
Wist eerst alleen z'n achternaam; kon me daarna pas z'n voornaam herinneren.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef U het volgende:
de schrijver heet Milan Kundera, zijn geen twee antwoorden
Ah oke..quote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef U het volgende:
de schrijver heet Milan Kundera, zijn geen twee antwoorden
dat bedoel ik niet zozeerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef U het volgende:
jah, misschien weer 'n niet-mythologisch vraagje nu
Eigenlijk een soort wegsleper, but, close enough.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:09 schreef ChrisJX het volgende:
Een wegenwacht?
Kijk...dit is toch een stuk duidelijker...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:11 schreef doeka het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort wegsleper, but, close enough.
ChrisJX +1
Dank uquote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er ook voor om degene die het juiste antwoord heeft te quoten
Jij twijfelde zeker ook tussen meneer Milan en meneer Kundera?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er ook voor om degene die het juiste antwoord heeft te quoten
Haha wat grappigquote:Op woensdag 27 september 2006 22:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij twijfelde zeker ook tussen meneer Milan en meneer Kundera?![]()
Nee dat niet, maar soms geven 10 mensen een antwoord en als er dan niet gequote is is het soms lastig om weer terug te vinden. Quoten maakt het een stuk overzichtelijkerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij twijfelde zeker ook tussen meneer Milan en meneer Kundera?![]()
Ontspan eens een beetje..quote:Op woensdag 27 september 2006 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haha wat grappig![]()
Het is gewoon duidelijker. Punt.
De snelheid van de topics maakt het al onoverzichtelijk dus volgens mij kan een simpel adviesje als het quoten van het juiste antwoord niet erg veel kwaad doen, denk je wel?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef U het volgende:
achja, kan er niet zo mee zitten; denk wel dat je uit moet kijken niet al te veel kleine regeltjes toe te voegen aan dit spel.. kon nogal onoverzichtelijk worden
Mulisch?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:23 schreef ChrisJX het volgende:
Wie schreef 'Het theater, de brief en de waarheid?
Ja, die ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
Mulish?
Homdeck +1quote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef Homdeck het volgende:
joop schafthuizen
Heb je soms met je neus in de suikerpot gezeten, peaceman? Relax toch een beetje...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
De snelheid van de topics maakt het al onoverzichtelijk dus volgens mij kan een simpel adviesje als het quoten van het juiste antwoord niet erg veel kwaad doen, denk je wel?
Bovendien is het wel fijn dat je ook het juiste antwoord gewoon kan ontcijferen als je het niet weet.... tenzij het iedereen natuurlijk enkel en alleen maar om de puntjes gaat, dan is het wat anders...
Ik mag toch wel iets zeggen? Jeetje mina.. als dat al niet meer mag.....quote:Op woensdag 27 september 2006 22:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb je soms met je neus in de suikerpot gezeten, peaceman? Relax toch een beetje...
Het ging niet specifiek om deze situatie.. het leek me dat dat wel duidelijk was... blijkbaar niet.... bij deze dan.quote:Als het een onduidelijke situatie is dan wordt het goede antwoord altijd wel gequote. Doeka gaf gewoon als enige antwoord, en jij bent blijkbaar de enige bij wie de combinatie "Milan" en "Kundera" geen lichtje doen branden en in verwarring is geraakt.. Neleos nam waarschijnlijk aan dat het wel vanzelfsprekend was..
Boekenweekgeschenk sowieso, paar jaar geledenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:34 schreef macondo het volgende:
Boekenweekgeschenk over de in scene gezette ontvoering van Jules Croiset, toch?
Volgens mij wil je ons eindelijk iets vertellen/bekennen, Homdeck?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:35 schreef Homdeck het volgende:
Over nichten gesproken..
doeka +1quote:Op woensdag 27 september 2006 22:38 schreef doeka het volgende:
Seth en Fiona
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:39 schreef macondo het volgende:
Volgens mij wil je ons eindelijk iets vertellen, Homdeck?
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:46 schreef wyccie het volgende:
Fibonacci reeks.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:46 schreef MaJo het volgende:
Ik heb echt geen flauw ideeIk snap de vraag niet eens
Ik wist het antwoord wel maar ik snapte de vraag ook nietquote:Op woensdag 27 september 2006 22:46 schreef MaJo het volgende:
Ik moest ook even nadenken over de vraag. Maar het is een veelvuldig terugkerend patroon in de natuur - schelpen en planten groeien vaak zo. Moeilijk uit te leggen zonder plaatje..quote:Op woensdag 27 september 2006 22:46 schreef MaJo het volgende:
Dat wist ik dan weer niet, wel interessant ja. Ik herken er een schelp in.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik moest ook even nadenken over de vraag. Maar het is een veelvuldig terugkerend patroon in de natuur - schelpen en planten groeien vaak zo. Moeilijk uit te leggen zonder plaatje..
[afbeelding]
Misschien herken je hier een schelp in
Oeh! In welke film is dit ook heel erg belangrijk? (Die schelp in de natuur)quote:Op woensdag 27 september 2006 22:51 schreef macondo het volgende:
Hmmm Neen dus....quote:Op woensdag 27 september 2006 22:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik moest ook even nadenken over de vraag. Maar het is een veelvuldig terugkerend patroon in de natuur - schelpen en planten groeien vaak zo. Moeilijk uit te leggen zonder plaatje..
[afbeelding]
Ach, maar jij herkent in "Milan" en "Kundera" ook al geen groot schrijver...quote:
Ik wist hem ook ja maar snapte hem nietquote:Op woensdag 27 september 2006 22:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wist het antwoord wel maar ik snapte de vraag ook niet
Nee, zo simpel ben ik niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:59 schreef Neleos het volgende:
Da Vinci Code?
Ik zelf ook! En van de week werd deze vraag ook gesteld bij 1 tegen 100.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wist hem ook ja maar snapte hem nietNa de edit had ik hem wel geweten maar toen had wyccie al geantwoord. Ken het ook uit de Da Vinci Code
Je zou het ook even uit kunnen leggen natuurlijk..... da's veel sportiever dan dit.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Ach, maar jij herkent in "Milan" en "Kundera" ook al geen groot schrijver...![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:01 schreef Neleos het volgende:
Rain Man?
Ja, dank je welquote:Op woensdag 27 september 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de schelp in dat plaatje hierboven duidelijker als ik deze erbij zet: [afbeelding]
Wat ben je toch een vermoeiende jongen. Ik neem toch net de moeite om de vraag over de fibonacci reeks uit te leggen. Was niet mijn vraag, noch mijn antwoord. Ik ben sportief, en jij bent een zeurpietquote:Op woensdag 27 september 2006 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je zou het ook even uit kunnen leggen natuurlijk..... da's veel sportiever dan dit.
Tuurlijk.... Omdat ik het niet snap en jij daar zo nodig flauw op moet reageren ben ik een zeurpiet?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vermoeiende jongen. Ik neem toch net de moeite om de vraag over de fibonacci reeks uit te leggen. Was niet mijn vraag, noch mijn antwoord. Ik ben sportief, en jij bent een zeurpiet![]()
Tja, zo blijf ik uitleggen. Lees eens een boekquote:Op woensdag 27 september 2006 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk.... Omdat ik het niet snap en jij daar zo nodig flauw op moet reageren ben ik een zeurpiet?
Koop eens een spiegel...
Waarom kan Wyccie wel normaal reageren en jij niet? Leg dat maar eens uit.
Ah, dus eigenlijk zeg je: ik heb boeken gelezen en daarom kan ik niet normaal reageren?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Tja, zo blijf ik uitleggen. Lees eens een boek
Nee, maar boeken lezen helpt wel eens hier in de quiz. Ieder zijn meug.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk zeg je: ik heb boeken gelezen en daarom kan ik niet normaal reageren?![]()
Iedereen hier heeft zijn favoriete onderwerpen en 'vakgebieden', maar daarom kan iedereen wel normaal doen. Dat heeft niets met lezen te maken.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, maar boeken lezen helpt wel eens hier in de quiz. Ieder zijn meug.![]()
Al onvrede genoeg op de wereld he?!quote:Op woensdag 27 september 2006 23:16 schreef doeka het volgende:
Peace Men!
Dat is een nobel streven; dan moeten we nu die ellendige vraag van wyccie nog zien op te lossen.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Al onvrede genoeg op de wereld he?!![]()
En ik houd van mensen (en dieren), dus zelfs van iemand die zo kortzichtig is als Macondo![]()
graag gedaanquote:Op woensdag 27 september 2006 23:20 schreef doeka het volgende:
[..]
Dat is een nobel streven; dan moeten we nu die ellendige vraag van wyccie nog zien op te lossen.
Gelukkig! Is dat een hele beroemde film die ik gezien had moeten hebben?quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:20 schreef doeka het volgende:
die ellendige vraag van wyccie
Niet een Hollywood blockbuster, maar wel redelijk bekend. Beetje vaag, experimenteel. De regisseur heeft ook requiem for a dream gemaakt.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:21 schreef doeka het volgende:
Gelukkig! Is dat een hele beroemde film die ik gezien had moeten hebben?
daar ben ik heeeeel erg blij meequote:Op woensdag 27 september 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Soempie heeft het vuile werk al opgeknapt.
Van gehoord, niet gezien, maar experimenteel klinkt aantrekkelijk..quote:Op woensdag 27 september 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet een Hollywood blockbuster, maar wel redelijk bekend. Beetje vaag, experimenteel. De regisseur heeft ook requiem for a dream gemaakt.
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:
Niet een Hollywood blockbuster, maar wel redelijk bekend. Beetje vaag, experimenteel. De regisseur heeft ook requiem for a dream gemaakt.
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:31 schreef peaceman het volgende:
voor de vorm zeg ik dan Socrates...
Ik ben ook student geweest maar het enige wat ik van filosofie ken komt van kruiswoordpuzzels.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:27 schreef peaceman het volgende:
Soms heb ik de indruk dat er veel studenten meespelen in dit topic
zelfde minuut posten enzoquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan weet ik het wel. Ik heb de naam eerder in dit topic gezien, gisteren of eerder.
Democritus.
jajaaaa ja, maar ik zei pre socraticiquote:
ow ja da's waarquote:Op woensdag 27 september 2006 23:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
jajaaaa ja, maar ik zei pre socratici
trusten peacemanquote:Op woensdag 27 september 2006 23:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ja da's waar![]()
![]()
bedtijd dan maar![]()
![]()
Geschiedenis van HEMAquote:Op woensdag 27 september 2006 23:45 schreef macondo het volgende:
Amsterdam?
eeeeeeeh die bij Roda...., shit ik kom er ff niet opquote:Op woensdag 27 september 2006 23:48 schreef macondo het volgende:
Welke voetballer werd ontslagen bij zijn club omdat hij medespelers had bestolen in de kleedkamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |