Gelukkig! Is dat een hele beroemde film die ik gezien had moeten hebben?quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:20 schreef doeka het volgende:
die ellendige vraag van wyccie
Niet een Hollywood blockbuster, maar wel redelijk bekend. Beetje vaag, experimenteel. De regisseur heeft ook requiem for a dream gemaakt.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:21 schreef doeka het volgende:
Gelukkig! Is dat een hele beroemde film die ik gezien had moeten hebben?
daar ben ik heeeeel erg blij meequote:Op woensdag 27 september 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Soempie heeft het vuile werk al opgeknapt.
Van gehoord, niet gezien, maar experimenteel klinkt aantrekkelijk..quote:Op woensdag 27 september 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet een Hollywood blockbuster, maar wel redelijk bekend. Beetje vaag, experimenteel. De regisseur heeft ook requiem for a dream gemaakt.
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:
Niet een Hollywood blockbuster, maar wel redelijk bekend. Beetje vaag, experimenteel. De regisseur heeft ook requiem for a dream gemaakt.
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:31 schreef peaceman het volgende:
voor de vorm zeg ik dan Socrates...
Ik ben ook student geweest maar het enige wat ik van filosofie ken komt van kruiswoordpuzzels.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:27 schreef peaceman het volgende:
Soms heb ik de indruk dat er veel studenten meespelen in dit topic
zelfde minuut posten enzoquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan weet ik het wel. Ik heb de naam eerder in dit topic gezien, gisteren of eerder.
Democritus.
jajaaaa ja, maar ik zei pre socraticiquote:
ow ja da's waarquote:Op woensdag 27 september 2006 23:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
jajaaaa ja, maar ik zei pre socratici
trusten peacemanquote:Op woensdag 27 september 2006 23:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ja da's waar![]()
![]()
bedtijd dan maar![]()
![]()
Geschiedenis van HEMAquote:Op woensdag 27 september 2006 23:45 schreef macondo het volgende:
Amsterdam?
eeeeeeeh die bij Roda...., shit ik kom er ff niet opquote:Op woensdag 27 september 2006 23:48 schreef macondo het volgende:
Welke voetballer werd ontslagen bij zijn club omdat hij medespelers had bestolen in de kleedkamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |