Ja ok, maar bij Huntelaar hadden we ook allemaal iets van ' bij de graafschap kan hij er wel in de 20 inleggen dat zegt nog niet dat hij het PSV niveau ook aankan'quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet te vergelijken, PSV is toch een iets ander niveau dan RKC. Dat hij het daar goed doet, is geen garantie dat hij ook hier slaagt.
PSV had er slimmer aan gedaan om Vonlanthen te houden. Nu staat ie in de belangstelling van Juve.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet te vergelijken, PSV is toch een iets ander niveau dan RKC. Dat hij het daar goed doet, is geen garantie dat hij ook hier slaagt.
waar spelen die ook alweer?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
PSV had er slimmer aan gedaan om Vonlanthen te houden. Nu staat ie in de belangstelling van Juve.
Okee. Maar Juve is nog steeds niets minder dan Ajax of PSV.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:47 schreef AminBen het volgende:
dat dacht ik ook maar volgens mij doelt ie op de SerieB van Juve
Ik moest toch ook wel gniffelen toen ik het las. Van Basten wordt steeds meer uitgekotst, krijgt steeds meer mensen tegen zich, ik ben benieuwd hoe lang die clown het nog volhoudt!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:43 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben bere trots op onze 2 oud PSV-ers![]()
Wat een aktie
Van basten begint nu toch echt wel een loser te worden.
welke 2? van bommel heeft alleen bedankt hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:43 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben bere trots op onze 2 oud PSV-ers![]()
Wat een aktie
Van basten begint nu toch echt wel een loser te worden.
Hij heeft ook kontakt met van Nistelrooy gehadquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welke 2? van bommel heeft alleen bedankt hoor
ja ze hebben beide een gesprek gehad, maar nog niks definitief.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hij heeft ook kontakt met van Nistelrooy gehad
Nee dat is zo... maar het klonk ook niet echt dat Ruud snel terug komt... en zo'n relatie met een trainer wil je ook niet als speler hebben.quote:Op maandag 2 oktober 2006 07:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ze hebben beide een gesprek gehad, maar nog niks definitief.
goed nieuws voor Gomes dusquote:Braziliaan Dida zegt nationale ploeg vaarwel
Uitgegeven: 2 oktober 2006 09:13
AMSTERDAM - De Braziliaanse doelman Dida wil voorlopig niet meer uitkomen voor de nationale ploeg van Brazilië. Dat heeft de sluitpost van AC Milan aan bondscoach Dunga laten weten. De 33-jarige Dida stond op het WK nog onder de lat bij Brazilië, waarmee hij de kwartfinale bereikte.
Dunga legt zich neer bij het besluit van de 92-voudig international. "Ik wil geen spelers oproepen die geen plezier hebben in het spelen voor de nationale ploeg", vertelde hij op de Braziliaanse tv-zender Globo. Dida speelde nog niet onder de nieuwe bondscoach, die na het WK het roer overnam van Carlos Alberto Parreira.
Het wegvallen van Dida biedt nieuwe perspectieven voor Gomes. De doelman van PSV, die geen deel uitmaakte van de WK-selectie, verdedigde het Braziliaanse doel al in de oefenwedstrijden tegen Noorwegen, Argentinië en Wales
bron: nu.nl
Koeman kennende.......... Bob Petersquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jullie nog ideeën voor Koeman wie hij als 'stormram' moet halen voor wedstrijden zoals die van gisteren? Echt kopsterk zoals VoH/Sibon zijn jullie namelijk niet meer.
Alexquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jullie nog ideeën voor Koeman wie hij als 'stormram' moet halen voor wedstrijden zoals die van gisteren? Echt kopsterk zoals VoH/Sibon zijn jullie namelijk niet meer.
Alex wordt spits, wat te lezen was in de PSV Insidequote:Op maandag 2 oktober 2006 12:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |