Okee. Maar Juve is nog steeds niets minder dan Ajax of PSV.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:47 schreef AminBen het volgende:
dat dacht ik ook maar volgens mij doelt ie op de SerieB van Juve
Ik moest toch ook wel gniffelen toen ik het las. Van Basten wordt steeds meer uitgekotst, krijgt steeds meer mensen tegen zich, ik ben benieuwd hoe lang die clown het nog volhoudt!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:43 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben bere trots op onze 2 oud PSV-ers![]()
Wat een aktie
Van basten begint nu toch echt wel een loser te worden.
welke 2? van bommel heeft alleen bedankt hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:43 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben bere trots op onze 2 oud PSV-ers![]()
Wat een aktie
Van basten begint nu toch echt wel een loser te worden.
Hij heeft ook kontakt met van Nistelrooy gehadquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welke 2? van bommel heeft alleen bedankt hoor
ja ze hebben beide een gesprek gehad, maar nog niks definitief.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hij heeft ook kontakt met van Nistelrooy gehad
Nee dat is zo... maar het klonk ook niet echt dat Ruud snel terug komt... en zo'n relatie met een trainer wil je ook niet als speler hebben.quote:Op maandag 2 oktober 2006 07:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ze hebben beide een gesprek gehad, maar nog niks definitief.
goed nieuws voor Gomes dusquote:Braziliaan Dida zegt nationale ploeg vaarwel
Uitgegeven: 2 oktober 2006 09:13
AMSTERDAM - De Braziliaanse doelman Dida wil voorlopig niet meer uitkomen voor de nationale ploeg van Brazilië. Dat heeft de sluitpost van AC Milan aan bondscoach Dunga laten weten. De 33-jarige Dida stond op het WK nog onder de lat bij Brazilië, waarmee hij de kwartfinale bereikte.
Dunga legt zich neer bij het besluit van de 92-voudig international. "Ik wil geen spelers oproepen die geen plezier hebben in het spelen voor de nationale ploeg", vertelde hij op de Braziliaanse tv-zender Globo. Dida speelde nog niet onder de nieuwe bondscoach, die na het WK het roer overnam van Carlos Alberto Parreira.
Het wegvallen van Dida biedt nieuwe perspectieven voor Gomes. De doelman van PSV, die geen deel uitmaakte van de WK-selectie, verdedigde het Braziliaanse doel al in de oefenwedstrijden tegen Noorwegen, Argentinië en Wales
bron: nu.nl
Koeman kennende.......... Bob Petersquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jullie nog ideeën voor Koeman wie hij als 'stormram' moet halen voor wedstrijden zoals die van gisteren? Echt kopsterk zoals VoH/Sibon zijn jullie namelijk niet meer.
Alexquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jullie nog ideeën voor Koeman wie hij als 'stormram' moet halen voor wedstrijden zoals die van gisteren? Echt kopsterk zoals VoH/Sibon zijn jullie namelijk niet meer.
Alex wordt spits, wat te lezen was in de PSV Insidequote:Op maandag 2 oktober 2006 12:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zaki is een bonkige spits van 1.85 meter dus weet niet waar je de wijsheid vandaan haalt dat hij net zo'n type is als Farfan, Tardelli, Konequote:Op maandag 2 oktober 2006 15:52 schreef AminBen het volgende:
Zaki is zo'n type spits als Farfan, Koné, Tardelli (kwaliteitsverschil daargelaten), Kluivert blessuregevoelig dus veel variatie hebben we niet in de aanval. Een grote spits als aanspeelpunt zou handig zijn.
Vennegoor dus eigenlijk![]()
Als het even kan moeten we Koné en Kluivert lozen in de winterstop. Ik heb begrepen dat ze in Frankrijk nogal van hem gecharmeerd zijn. Als we de kans hebben hem zonder verlies te laten gaan zeg ik: meteen doen, die kans krijg je waarschijnlijk geen 2e keer meer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:56 schreef mcyodogg het volgende:
En waar halen we het geld vandaan?
Zo, jij hebt je oordeel over Tardelli (en toch ook wel Kluivert) wel heel vroeg klaar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het even kan moeten we Koné en Kluivert lozen in de winterstop. Ik heb begrepen dat ze in Frankrijk nogal van hem gecharmeerd zijn. Als we de kans hebben hem zonder verlies te laten gaan zeg ik: meteen doen, die kans krijg je waarschijnlijk geen 2e keer meer.
Overigens vind ik dat we alleen een spits moeten kopen als het echt een topper is. Halfbakken spitsen zijn er het afgelopen jaar met Koné, Kluivert en Tardelli wel genoeg gehaald. Het is tijd dat er weer eens Kwaliteit (met de hoofdletter "K" dus) wordt ingekocht voorin.
![]()
Dat had ik ook met Konéquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Zo, jij hebt je oordeel over Tardelli (en toch ook wel Kluivert) wel heel vroeg klaar.
Geen geweldige indruk zeg ik. Ik weet dat het snel is om een definitief oordeel te geven maar op basis van wat ik van hem heb gezien en van hem weet verwacht ik niet dat hij een topper is/wordt. Ik hoop uiteraard van wel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:21 schreef pascalheister het volgende:
geen indruk? hij speelt net een paar wedstrijden zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |