abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:47:46 #181
159022 AminBen
El Maestro
pi_42288695
dat dacht ik ook maar volgens mij doelt ie op de SerieB van Juve
pi_42289062
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:47 schreef AminBen het volgende:
dat dacht ik ook maar volgens mij doelt ie op de SerieB van Juve
Okee. Maar Juve is nog steeds niets minder dan Ajax of PSV.
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:42:48 #183
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_42295474
Gaan we nu van elke speler die via een omweg toch de "top" bereikt roepen dat we hem hadden moeten houden?

Huntelaar had bij ons geen kans gekregen met betere spelers voor zich en heeft zich pas explosief kunnen ontwikkelen bij Heerenveen waar hij elke week het vertrouwen van een basisplaats kreeg en kon doen en laten wat hij wilde. Die situatie was er bij ons gewoon niet en had hij zich dus ook niet zo kunnen ontwikkelen.

Vonlanthen hetzelfde verhaal, hij was vijfde, zesde keus, raakte bij NAC geen pepernoot en wordt verkocht. Dat hij dan nu toch ineens in de belangstelling staat van Juve (in hoeverre betrouwbaar?) betekent niet dat hij het bij ons gered had. Verre van trouwens, Vonlanthen had duidelijk geen toekomst bij ons en is terecht verhuisd.

Altijd dat achteraf gepraat
pi_42295518
Ik ben bere trots op onze 2 oud PSV-ers

Wat een aktie

Van basten begint nu toch echt wel een loser te worden.
Keep the faith!!
pi_42295580
Ik deel je trots. Wat een helden!
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:46:16 #186
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_42295651
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:43 schreef lookinforyou het volgende:

Wat een aktie

Ik moest toch ook wel gniffelen toen ik het las. Van Basten wordt steeds meer uitgekotst, krijgt steeds meer mensen tegen zich, ik ben benieuwd hoe lang die clown het nog volhoudt!

Van Bommel en Van Nistelrooy Laat je niet misbruiken door die bondsclown!
pi_42295834
Inderdaad. Hulde.
pi_42296021
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:43 schreef lookinforyou het volgende:

Wat een aktie

welke 2? van bommel heeft alleen bedankt hoor
pi_42296150
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/29631

Wow, jammer dat Mark geen EK meer meedoet
Wel jammer, maar je moet het maar durven.
pi_42296225
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:54 schreef pascalheister het volgende:

[..]

welke 2? van bommel heeft alleen bedankt hoor
Hij heeft ook kontakt met van Nistelrooy gehad
Keep the faith!!
pi_42302729
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:59 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Hij heeft ook kontakt met van Nistelrooy gehad
ja ze hebben beide een gesprek gehad, maar nog niks definitief.
  maandag 2 oktober 2006 @ 08:59:40 #192
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_42303443
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 07:10 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ja ze hebben beide een gesprek gehad, maar nog niks definitief.
Nee dat is zo... maar het klonk ook niet echt dat Ruud snel terug komt... en zo'n relatie met een trainer wil je ook niet als speler hebben.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_42303539
Van Bommel

Van Nistelrooij

Van Basten
We sure are cute for two ugly people.
pi_42304674
quote:
Braziliaan Dida zegt nationale ploeg vaarwel

Uitgegeven: 2 oktober 2006 09:13

AMSTERDAM - De Braziliaanse doelman Dida wil voorlopig niet meer uitkomen voor de nationale ploeg van Brazilië. Dat heeft de sluitpost van AC Milan aan bondscoach Dunga laten weten. De 33-jarige Dida stond op het WK nog onder de lat bij Brazilië, waarmee hij de kwartfinale bereikte.

Dunga legt zich neer bij het besluit van de 92-voudig international. "Ik wil geen spelers oproepen die geen plezier hebben in het spelen voor de nationale ploeg", vertelde hij op de Braziliaanse tv-zender Globo. Dida speelde nog niet onder de nieuwe bondscoach, die na het WK het roer overnam van Carlos Alberto Parreira.

Het wegvallen van Dida biedt nieuwe perspectieven voor Gomes. De doelman van PSV, die geen deel uitmaakte van de WK-selectie, verdedigde het Braziliaanse doel al in de oefenwedstrijden tegen Noorwegen, Argentinië en Wales

bron: nu.nl
goed nieuws voor Gomes dus
pi_42305885
Vraag me af hoelang Gomes dan nog te houden is voor PSV, als ie straks basisspeler zou worden.
pi_42307017
Jullie nog ideeën voor Koeman wie hij als 'stormram' moet halen voor wedstrijden zoals die van gisteren? Echt kopsterk zoals VoH/Sibon zijn jullie namelijk niet meer .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 oktober 2006 @ 12:30:58 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42307760
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jullie nog ideeën voor Koeman wie hij als 'stormram' moet halen voor wedstrijden zoals die van gisteren? Echt kopsterk zoals VoH/Sibon zijn jullie namelijk niet meer .
Koeman kennende.......... Bob Peters
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_42309980
quote:
Alex
pi_42310899
quote:
Alex wordt spits, wat te lezen was in de PSV Inside
pi_42311372
Als ze een nieuwe spits gaan halen, halen ze dan alsnog die Zaki? Die jongen die op de reservelijst stond voor als Kluivert werd afgekeurd.
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:52:28 #201
159022 AminBen
El Maestro
pi_42312566
Zaki is zo'n type spits als Farfan, Koné, Tardelli (kwaliteitsverschil daargelaten), Kluivert blessuregevoelig dus veel variatie hebben we niet in de aanval. Een grote spits als aanspeelpunt zou handig zijn.

Vennegoor dus eigenlijk
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:08:27 #202
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42312976
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:52 schreef AminBen het volgende:
Zaki is zo'n type spits als Farfan, Koné, Tardelli (kwaliteitsverschil daargelaten), Kluivert blessuregevoelig dus veel variatie hebben we niet in de aanval. Een grote spits als aanspeelpunt zou handig zijn.

Vennegoor dus eigenlijk
Zaki is een bonkige spits van 1.85 meter dus weet niet waar je de wijsheid vandaan haalt dat hij net zo'n type is als Farfan, Tardelli, Kone
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:19:07 #203
159022 AminBen
El Maestro
pi_42313186
De africa cup, en het is geen bonkige spits.
pi_42313949
En waar halen we het geld vandaan?
pi_42314010
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:56 schreef mcyodogg het volgende:
En waar halen we het geld vandaan?
Als het even kan moeten we Koné en Kluivert lozen in de winterstop. Ik heb begrepen dat ze in Frankrijk nogal van hem gecharmeerd zijn. Als we de kans hebben hem zonder verlies te laten gaan zeg ik: meteen doen, die kans krijg je waarschijnlijk geen 2e keer meer.

Overigens vind ik dat we alleen een spits moeten kopen als het echt een topper is. Halfbakken spitsen zijn er het afgelopen jaar met Koné, Kluivert en Tardelli wel genoeg gehaald. Het is tijd dat er weer eens Kwaliteit (met de hoofdletter "K" dus ) wordt ingekocht voorin.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_42314061
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als het even kan moeten we Koné en Kluivert lozen in de winterstop. Ik heb begrepen dat ze in Frankrijk nogal van hem gecharmeerd zijn. Als we de kans hebben hem zonder verlies te laten gaan zeg ik: meteen doen, die kans krijg je waarschijnlijk geen 2e keer meer.

Overigens vind ik dat we alleen een spits moeten kopen als het echt een topper is. Halfbakken spitsen zijn er het afgelopen jaar met Koné, Kluivert en Tardelli wel genoeg gehaald. Het is tijd dat er weer eens Kwaliteit (met de hoofdletter "K" dus ) wordt ingekocht voorin.
Zo, jij hebt je oordeel over Tardelli (en toch ook wel Kluivert) wel heel vroeg klaar.
pi_42314287
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Zo, jij hebt je oordeel over Tardelli (en toch ook wel Kluivert) wel heel vroeg klaar.
Dat had ik ook met Koné . Tardelli maakt gewoon geen geweldige indruk, als je dan naar zijn verleden kijkt is de conclusie snel getrokken. Ik denk dat het best een aardige voetballer kan worden voor PSV die wel zijn doelpuntjes mee gaat pakken hoor. Maar dat is niet wat we nodig hebben. We hebben een topspits nodig die aan 1 of 2 kansen genoeg heeft om te scoren en er elk seizoen zo rond de 25 in hamert. Ik denk dat ik niet alleen sta als ik zeg dat zowel Tardelli, Koné en Kluivert niet bepaald aan dat profiel lijken te voldoen.

Het kan natuurlijk dat Tardelli toch een verborgen supertalent blijkt te zijn en er over een paar weken de één na de ander in pegelt, eens in de zoveel tijd gebeurt dat, het lijkt me echter onwaarschijnlijk. Vergeet niet dat PSV ook uit brazilie tegenwoordig slechts de tweede garnituur talenten krijgt. De echte toppertjes verkassen tegenwoordig rechtstreeks naar Zuid-Europa, zonder tussenstops in Eindhoven helaas...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_42314404
geen indruk? hij speelt net een paar wedstrijden zeg
pi_42316457
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:21 schreef pascalheister het volgende:
geen indruk? hij speelt net een paar wedstrijden zeg
Geen geweldige indruk zeg ik. Ik weet dat het snel is om een definitief oordeel te geven maar op basis van wat ik van hem heb gezien en van hem weet verwacht ik niet dat hij een topper is/wordt. Ik hoop uiteraard van wel.

Maar geef jouw mening over Tardelli eens dan, of ben je bang je nek uit te steken?
pi_42317920
Ik zie het al voor me, als we Koné verkopen dan is die binnen een seizoen verkocht aan een grote club voor het dubbele
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')