PSV heeft gewoon geen scorend vermogen. Dat gaat ons het kampioenschap kosten als er niet heel snel iets gebeurt. In de winterstop MOET er een topspits komen maar misschien is het dan al wel veel te laat om dit seizoen nog te redden. Laten we hopen van nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:31 schreef pascalheister het volgende:
0-0 gebleven dus. Denk dat beide partijen de europese wedstrijden nog in de benen hadden.
Dat het een waardeloze spits is die we zo snel mogelijk moeten verkopen aan een franse club die stom genoeg is om minstens 10 miljoen voor hem neer te leggen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:41 schreef lookinforyou het volgende:
en Koné....... pfff ik weet niet meer wat ik daar over moet zeggen.
zal me niks verbazen dat ie misschien 1 of 2 nuttige ballen heeft gehad vandaag?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:41 schreef lookinforyou het volgende:
Jammer weer hoor.
Het vlot niet erg dit seizoen. Het is steeds net of net niet.
Hopen dat het weer anders wordt als Farfan weer fit genoeg is.
en Koné....... pfff ik weet niet meer wat ik daar over moet zeggen.
Je hebt volkomen gelijk wat dit betreft.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV heeft gewoon geen scorend vermogen. Dat gaat ons het kampioenschap kosten als er niet heel snel iets gebeurt. In de winterstop MOET er een topspits komen maar misschien is het dan al wel veel te laat om dit seizoen nog te redden. Laten we hopen van niet.
10x met 1-0 winnen levert net zo veel punten op als 10x met 5-0...quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef mcyodogg het volgende:
10 goals in 6 wedstrijden is inderdaad niet erg spectaculair.
Het komt er gewoon op neer dat we VoH nooit hadden moeten verkopen. Hij was dan wel geen echte topspits maar PSV is gewoon gewend om met een aanspeelpunt te voetballen en dat merk je in de wedstrijden: veel kansloze hoge ballen op kone die ze 9/10 verliest. En Farfan speelt ook een stuk minder door de afwezigheid van VoH vind ik... en die 10-20 goals die VoH maakte zie ik Kone Tardelli Beerens en Kluivert helaas echt niet maken...quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV heeft gewoon geen scorend vermogen. Dat gaat ons het kampioenschap kosten als er niet heel snel iets gebeurt. In de winterstop MOET er een topspits komen maar misschien is het dan al wel veel te laat om dit seizoen nog te redden. Laten we hopen van niet.
Poeh hé, wel 1 of 2, da's wel erg veel, lijkt mequote:Op zondag 1 oktober 2006 16:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zal me niks verbazen dat ie misschien 1 of 2 nuttige ballen heeft gehad vandaag?
Interlands nu toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Poeh hé, wel 1 of 2, da's wel erg veel, lijkt me![]()
Het goede nieuws is dat Cocu weer eventjes heeft mee gevoetbald.
Volgende week Farfan hopelijk weer.
Tsja, maar ik calculeer ook in dat je tegendoelpunten krijgt in een jaar.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
10x met 1-0 winnen levert net zo veel punten op als 10x met 5-0...
Klopt.quote:
Alleen winnen we niet 10 keer met 1-0 maar verliezen we van twente en spelen we gelijk bij Heerenveen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
10x met 1-0 winnen levert net zo veel punten op als 10x met 5-0...
Het aantrekken van Kluivert is natuurlijk gewoon een grap, alleen dan geen leuke als je PSV'er bent. De medische staf wist dat zijn knie niet goed was en toch besluit Koeman hem aan te trekken. Je mag blij zijn als hij 10 wedstrijden speelt dit jaar.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:47 schreef ganzenherder het volgende:
En Farfan speelt ook een stuk minder door de afwezigheid van VoH vind ik... en die 10-20 goals die VoH maakte zie ik Kone Tardelli Beerens en Kluivert helaas echt niet maken...
is dat zo erg dan? kun je in een superseizoen ook meemaken hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen winnen we niet 10 keer met 1-0 maar verliezen we van twente en spelen we gelijk bij Heerenveen...
knap als je van die 2 goede ballen nog een goal kunt makenquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Poeh hé, wel 1 of 2, da's wel erg veel, lijkt me![]()
Het goede nieuws is dat Cocu weer eventjes heeft mee gevoetbald.
Volgende week Farfan hopelijk weer.
Vorig jaar lukte ons dat welquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
knap als je van die 2 goede ballen nog een goal kunt maken
Nee, in een SUPERseizoen win je dat soort wedstrijden. Het gaat ook om de manier waarop natuurlijk. We missen gewoon slagkracht. Of wil jij beweren dat we aanvallend erg sterk spelen en makkelijk kansen creëeren?quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is dat zo erg dan? kun je in een superseizoen ook meemaken hoor.
Het is ook niet goed natuurlijk. Maar het gaat ook niet om dit ene resultaat maar om het feit dat PSV moeilijk scoort.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:57 schreef denthemen het volgende:
gelijkspelen bij heerenveen is niet slecht hoor
We missen momenteel ook nog wel wat belangrijke (bepalende) spelers, dus om dan glansrijkvoetbal te verwachten is ook wat te hoog gegrepen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, in een SUPERseizoen win je dat soort wedstrijden. Het gaat ook om de manier waarop natuurlijk. We missen gewoon slagkracht. Of wil jij beweren dat we aanvallend erg sterk spelen en makkelijk kansen creëeren?![]()
zonder onze beste spits en aanvoerder maak ik me voorlopig nog geen grote zorgenquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is ook niet goed natuurlijk. Maar het gaat ook niet om dit ene resultaat maar om het feit dat PSV moeilijk scoort.
We zullen nog wel vaker belangrijke spelers missen. Cocu is oud en het is zeer de vraag of hij nog 40 wedstrijden per seizoen aankan. Farfan is even pech hebben maar dat moet je op kunnen vangen. Kluivert kan wel eens een verhaal zonder einde worden gezien zijn voorgeschiedenis en de uitlatingen van de medische staf.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
We missen momenteel ook nog wel wat belangrijke (bepalende) spelers, dus om dan glansrijkvoetbal te verwachten is ook wat te hoog gegrepen.
Dat is niet te vergelijken, PSV is toch een iets ander niveau dan RKC. Dat hij het daar goed doet, is geen garantie dat hij ook hier slaagt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV had Tim Janssen gewoon al eerder een kans moeten geven.
Die heeft er in tegenstelling tot Kone er al 4 in liggen![]()
Ja ok, maar bij Huntelaar hadden we ook allemaal iets van ' bij de graafschap kan hij er wel in de 20 inleggen dat zegt nog niet dat hij het PSV niveau ook aankan'quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet te vergelijken, PSV is toch een iets ander niveau dan RKC. Dat hij het daar goed doet, is geen garantie dat hij ook hier slaagt.
PSV had er slimmer aan gedaan om Vonlanthen te houden. Nu staat ie in de belangstelling van Juve.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet te vergelijken, PSV is toch een iets ander niveau dan RKC. Dat hij het daar goed doet, is geen garantie dat hij ook hier slaagt.
waar spelen die ook alweer?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
PSV had er slimmer aan gedaan om Vonlanthen te houden. Nu staat ie in de belangstelling van Juve.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |