abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42283133
10 goals in 6 wedstrijden is inderdaad niet erg spectaculair.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42283330
Jammer weer hoor.
Het vlot niet erg dit seizoen. Het is steeds net of net niet.
Hopen dat het weer anders wordt als Farfan weer fit genoeg is.

en Koné....... pfff ik weet niet meer wat ik daar over moet zeggen.
Keep the faith!!
pi_42283372
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:31 schreef pascalheister het volgende:
0-0 gebleven dus. Denk dat beide partijen de europese wedstrijden nog in de benen hadden.
PSV heeft gewoon geen scorend vermogen. Dat gaat ons het kampioenschap kosten als er niet heel snel iets gebeurt. In de winterstop MOET er een topspits komen maar misschien is het dan al wel veel te laat om dit seizoen nog te redden. Laten we hopen van niet .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_42283400
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:41 schreef lookinforyou het volgende:

Dat het een waardeloze spits is die we zo snel mogelijk moeten verkopen aan een franse club die stom genoeg is om minstens 10 miljoen voor hem neer te leggen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_42283452
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:41 schreef lookinforyou het volgende:
Jammer weer hoor.
Het vlot niet erg dit seizoen. Het is steeds net of net niet.
Hopen dat het weer anders wordt als Farfan weer fit genoeg is.

zal me niks verbazen dat ie misschien 1 of 2 nuttige ballen heeft gehad vandaag?
pi_42283465
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

PSV heeft gewoon geen scorend vermogen. Dat gaat ons het kampioenschap kosten als er niet heel snel iets gebeurt. In de winterstop MOET er een topspits komen maar misschien is het dan al wel veel te laat om dit seizoen nog te redden. Laten we hopen van niet .
Je hebt volkomen gelijk wat dit betreft.

Ik vind het heel fijn dat onze verdediging heel goed staat, maar juist dan is het extra jammer dat we weinig scorende mensen hebben.
Keep the faith!!
pi_42283484
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef mcyodogg het volgende:
10 goals in 6 wedstrijden is inderdaad niet erg spectaculair.
10x met 1-0 winnen levert net zo veel punten op als 10x met 5-0...
pi_42283503
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het komt er gewoon op neer dat we VoH nooit hadden moeten verkopen. Hij was dan wel geen echte topspits maar PSV is gewoon gewend om met een aanspeelpunt te voetballen en dat merk je in de wedstrijden: veel kansloze hoge ballen op kone die ze 9/10 verliest. En Farfan speelt ook een stuk minder door de afwezigheid van VoH vind ik... en die 10-20 goals die VoH maakte zie ik Kone Tardelli Beerens en Kluivert helaas echt niet maken...
Patat Friet
pi_42283530
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:45 schreef pascalheister het volgende:

[..]

zal me niks verbazen dat ie misschien 1 of 2 nuttige ballen heeft gehad vandaag?
Poeh hé, wel 1 of 2, da's wel erg veel, lijkt me

Het goede nieuws is dat Cocu weer eventjes heeft mee gevoetbald.
Volgende week Farfan hopelijk weer.
Keep the faith!!
pi_42283592
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:48 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Interlands nu toch?
Patat Friet
pi_42283700
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:46 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Tsja, maar ik calculeer ook in dat je tegendoelpunten krijgt in een jaar.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42283734
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:53 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Interlands nu toch?
Klopt.

Aanvallend was het dus niet heel veel van PSV, jammer. Hopen dat Farfan nog wat kan brengen als hij er weer is.
pi_42284082
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:46 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Alleen winnen we niet 10 keer met 1-0 maar verliezen we van twente en spelen we gelijk bij Heerenveen...
pi_42284148
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:47 schreef ganzenherder het volgende:
En Farfan speelt ook een stuk minder door de afwezigheid van VoH vind ik... en die 10-20 goals die VoH maakte zie ik Kone Tardelli Beerens en Kluivert helaas echt niet maken...
Het aantrekken van Kluivert is natuurlijk gewoon een grap, alleen dan geen leuke als je PSV'er bent. De medische staf wist dat zijn knie niet goed was en toch besluit Koeman hem aan te trekken. Je mag blij zijn als hij 10 wedstrijden speelt dit jaar.
pi_42284287
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Alleen winnen we niet 10 keer met 1-0 maar verliezen we van twente en spelen we gelijk bij Heerenveen...
is dat zo erg dan? kun je in een superseizoen ook meemaken hoor.
pi_42284342
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:48 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

knap als je van die 2 goede ballen nog een goal kunt maken
pi_42284498
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:23 schreef pascalheister het volgende:

[..]

knap als je van die 2 goede ballen nog een goal kunt maken
Vorig jaar lukte ons dat wel
Patat Friet
pi_42285212
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:21 schreef pascalheister het volgende:

[..]

is dat zo erg dan? kun je in een superseizoen ook meemaken hoor.
Nee, in een SUPERseizoen win je dat soort wedstrijden. Het gaat ook om de manier waarop natuurlijk. We missen gewoon slagkracht. Of wil jij beweren dat we aanvallend erg sterk spelen en makkelijk kansen creëeren?
pi_42285384
gelijkspelen bij heerenveen is niet slecht hoor
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_42285556
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:57 schreef denthemen het volgende:
gelijkspelen bij heerenveen is niet slecht hoor
Het is ook niet goed natuurlijk. Maar het gaat ook niet om dit ene resultaat maar om het feit dat PSV moeilijk scoort.
pi_42285577
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, in een SUPERseizoen win je dat soort wedstrijden. Het gaat ook om de manier waarop natuurlijk. We missen gewoon slagkracht. Of wil jij beweren dat we aanvallend erg sterk spelen en makkelijk kansen creëeren?
We missen momenteel ook nog wel wat belangrijke (bepalende) spelers, dus om dan glansrijkvoetbal te verwachten is ook wat te hoog gegrepen.
pi_42285732
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is ook niet goed natuurlijk. Maar het gaat ook niet om dit ene resultaat maar om het feit dat PSV moeilijk scoort.
zonder onze beste spits en aanvoerder maak ik me voorlopig nog geen grote zorgen

hoogstens over volgend seizoen....
pi_42285803
PSV had Tim Janssen gewoon al eerder een kans moeten geven.

Die heeft er in tegenstelling tot Kone er al 4 in liggen
pi_42286215
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:03 schreef pascalheister het volgende:

[..]

We missen momenteel ook nog wel wat belangrijke (bepalende) spelers, dus om dan glansrijkvoetbal te verwachten is ook wat te hoog gegrepen.
We zullen nog wel vaker belangrijke spelers missen. Cocu is oud en het is zeer de vraag of hij nog 40 wedstrijden per seizoen aankan. Farfan is even pech hebben maar dat moet je op kunnen vangen. Kluivert kan wel eens een verhaal zonder einde worden gezien zijn voorgeschiedenis en de uitlatingen van de medische staf.

Al met al voldoende reden om je zorgen te maken en versterkingen te halen. Farfan is eigenlijk onze enige aanvaller die scorend vermogen heeft en die heeft voor zijn blessure ook nog maar weinig laten zien.
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:50:23 #175
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_42286943
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV had Tim Janssen gewoon al eerder een kans moeten geven.

Die heeft er in tegenstelling tot Kone er al 4 in liggen
Dat is niet te vergelijken, PSV is toch een iets ander niveau dan RKC. Dat hij het daar goed doet, is geen garantie dat hij ook hier slaagt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_42287085
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:50 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat is niet te vergelijken, PSV is toch een iets ander niveau dan RKC. Dat hij het daar goed doet, is geen garantie dat hij ook hier slaagt.
Ja ok, maar bij Huntelaar hadden we ook allemaal iets van ' bij de graafschap kan hij er wel in de 20 inleggen dat zegt nog niet dat hij het PSV niveau ook aankan'
Patat Friet
pi_42287975
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:50 schreef Bos81 het volgende:

[..]

PSV had er slimmer aan gedaan om Vonlanthen te houden. Nu staat ie in de belangstelling van Juve.
pi_42288154
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:25 schreef Radegast het volgende:

[..]

PSV had er slimmer aan gedaan om Vonlanthen te houden. Nu staat ie in de belangstelling van Juve.
waar spelen die ook alweer?
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:41:56 #179
159022 AminBen
El Maestro
pi_42288509

[ Bericht 100% gewijzigd door AminBen op 01-10-2006 19:42:25 ]
pi_42288642
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:31 schreef pascalheister het volgende:

[..]

waar spelen die ook alweer?
Red Bull Salzburg of iets dergelijks.