onhaalbaar, moeten we hem kopen van Chelsea, als er grote clubs in de markt zijn is dat onhaalbaar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:26 schreef AminBen het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Alex definietief vast kan worden gelegd.
Enig idee hoe het daarmee zit? Want PSV heeft toch aangeven dat ze willen
Poging tot propaganda van PSV.nlquote:Jaar na dato: winst dankzij weergaloze Kone
Met de uitwedstrijd tegen Heerenveen in aantocht gaat de herinnering terug naar hetzelfde affiche vorig seizoen, toen PSV met 3-2 won dankzij drie doelpunten van Arouna Koné. De Afrikaan was die dag goud waard voor het team.
In het Abe Lenstra stadion waren het captain Phillip Cocu en Arouna Koné (22) die PSV aan de hand namen en het verschil maakten. De aanvoerder stond aan de basis van alle doelpunten, die tevens alle drie op naam kwamen van Koné. De Afrikaan toonde zich in Friesland een koele afmaker die moeiteloos tegenstanders van zich afschudde en in scoringspositie ijskoud bleef. Ook toen was de wedstrijd in het laatste weekeinde voor weer een interlandblok (2 oktober 2005). Koné scoorde voor rust één keer, erna nog tweemaal. Vorig jaar speelde Koné tegen Heerenveen samen met Beasley (nu Manchester City) en Farfán (herstellende van een hersenschudding). In totaal maakte de Ivoriaan vorig seizoen 11 goals voor PSV, en nog 2 voor Roda JC. Dit seizoen heeft Koné er eentje gemaakt (tegen Kozakken Boys), afgelopen woensdag in Bordeaux gaf hij de assist op Mika Väyrynen waardoor PSV drie punten pakte in Frankrijk. Morgen wordt duidelijk of Koné het een jaar na dato opnieuw op zijn heupen heeft in Friesland (aftrap 14.30 uur).
Als het zo door gaat met de interlands dan vertrekt Alex aan het eind van het seizoen naar Chelsea, die zullen toch onderhand ook wel doorkrijgen dat het een topverdediger is...quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:26 schreef AminBen het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Alex definietief vast kan worden gelegd.
Enig idee hoe het daarmee zit? Want PSV heeft toch aangeven dat ze willen
toch was het zoquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:10 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Poging tot propaganda van PSV.nl
Ik hoor het een maat van me toen nog zeggen: "Daar gaan we nog veel plezier aan beleven!" Toen ik zijn optimisme iets wilde temperen viel de rest van mijn vrienden over me heen op een wijze die gelijk was aan hoe er hier aanvankelijk gereageerd werd op mijn kritiek op Konéquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:10 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Poging tot propaganda van PSV.nl
quote:1/10/2006 - 'PSV geinteresseerd in terugkeer Rommedahl'
Volgens de Sunday Mirror zou PSV geinteresseerd zijn in een terugkeer van Dennis Rommedahl. De rechtsbuiten heeft zich nooit echt kunnen aanpassen aan het Engelse voetbal, zo liet hij afgelopen week zelf ook weten. Volgens de krant is PSV favoriet om de speler van Charlton Athletic over te nemen in de winterstop. Hij zou 1,5 miljoe pond moeten kosten. Maar ook het Deense FC Kopenhagen zou nadrukkelijk in de markt zijn voor de aanvaller.
Hij haalde 100x per wedstrijd de achterlijn, maar dan die voorzettenquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:27 schreef WooZ het volgende:
Rommedahl was een soort Kone... hij kwam z'n man regelmatig voorbij maar hield daar een te laag rendement aan over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |