quote:Op woensdag 27 september 2006 16:28 schreef E.T. het volgende:
Bij mij was er donderdagochtend niets bijzonders te zien op de echo, gewoon een redelijk aantal follikels.. Donderdagavond had ik een feetje van m'n werk en voelde ik wat vaags in m'n buik. Vrijdagochtend had ik weer een echo en toen had ik er 26 die allemaal behoorlijk groot waren..
Zeker als 't de eerste poging is, is er nog geen peil op te trekken hoe de follikelgroei verloopt.
Nou ben ik ook eigenwijs.. en adviseer je toch dringend om te bellen.
Inmiddels zit ik nu op dag 13 en ga richting eisprong of zit er al (deels) in. Mn humeur was niet echt super, het gaat nu wel iets beter. Er komen weer spannende weken aan.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
Over Clomid gesproken... ik ben vandaag weer ongi geworden. Dus zaterdag begin ik met mn 5e kuur Clomid. Waarschijnlijk afgelopen cyclus zonder Clomid wel een eisprong gehad, maar niet zwanger geworden... tja.. mn humeur de afgelopen week was zonder Clomid slecht, zal met Clomid misschien nog wel slechter worden. Ik kijk er erg tegenop...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Och Ticootje. Ik weet niet wat ik moet/kan zeggen. Je moet in ieder geval geen nachtmerries krijgen/hebben. Probeer aan leuke dingen te denken, hoe moeilijk dat ook is. Mij helpt vaak de gedachte aan een mooi strand met mooi weer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:42 schreef Ticootje het volgende:
Ik voel me echt zwaar kut, ik ben zo vreselijk bang voor de punctie. Ik twijfel echt of ik wel doorga met de behandeling. Ik heb zulke vreselijke nachtmerries over die vreselijke punctie. Ik weet het niet hoor. Ik heb vandaag heel veel gehuild, en ik wil gewoon niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop