abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 16:32:43 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42172375
Het vorige topic: Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#21)

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Diaan73: PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Niet binnen 6 maanden
zwanger dan weer naar gyn. NOD 16-10,4 rondes Clomid gehad, maar daarna 2 cyclussen het gebruik van Clomid overgeslagen. 15-09 weer ongi geworden en start 16-09 ronde 5 met Clomid.

Marie79: 'pauze' bij de gyn tot december '06. Ondertussen proberen af te vallen!

NieTTus: eileiders verwijderd in 2004, eerste ivf poging, 21 juli uitslagen bloed & extra test zwemmers manlief, prikinstructie, planning.. vanaf half september beginnen!

Annemiek78:

Mariposa: bloeddrukpatiënt met nierinsufficiëntie, in maart en april een poging gedaan, maar 'gezonde' medicijnen werken niet, nu wachtend op PreConceptioneel Advies.

Ticootje: Begonnen met de eerste icsi behandeling, maandag 2 oktober punctie en 3 dagen erna terugplaatsing. Rond 17 oktober is bekend of de behandeling is geslaagd.

Chesna: Geen eisprong met lichte dosis Clomid. Duphastron moet zorgen voor bloedverlies. Dus nu (september) verhoging van dosis van 1 naar 2. Dan weer naar gyn

Voor de Wiki OP, deze vind je hierte gebruiken voor elk nieuw te openen topic en te wijzigen bij veranderingen in de OP.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 27 september 2006 @ 16:33:20 #2
3011 E.T.
pi_42172386
quote:
Op woensdag 27 september 2006 16:28 schreef E.T. het volgende:
Bij mij was er donderdagochtend niets bijzonders te zien op de echo, gewoon een redelijk aantal follikels.. Donderdagavond had ik een feetje van m'n werk en voelde ik wat vaags in m'n buik. Vrijdagochtend had ik weer een echo en toen had ik er 26 die allemaal behoorlijk groot waren..

Zeker als 't de eerste poging is, is er nog geen peil op te trekken hoe de follikelgroei verloopt.

Nou ben ik ook eigenwijs.. en adviseer je toch dringend om te bellen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42172447
tsja, tico, waarom niet toch even laten checken. aan overstimulatie zijn kennelijk best grote risico's verbonden. hebben ze je daar in 't ziekenhuis trouwens niet over geinformeerd/gewaarschuwd? dat je bep. symptomen in de gaten moest houden?
pi_42172526
Overstimulatie kan pas na de punctie optreden.

Mijn man heeft net gebeld, die maakt zich meer zorgen. Maar het ziekenhuis vindt dat er niets is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_42172577
Heel veel succes hoor Ticootje. Ik ken niets van overstimulatie of injecties of wat dan ook, maar ik wil je gewoon onnoemelijk veel succes en moed toewensen

Heb ik het nu helemaal gemist dat diaan terug clomid aan het nemen is?
  woensdag 27 september 2006 @ 19:38:22 #6
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_42177292
Ticootje, hopelijk is het inderdaad alleen van het sporten enz. en gaat je buikpijn snel weg.

@Leoniek: Dit heb ik op 14 september jl. gepost:
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:36 schreef Diaan73 het volgende:

Over Clomid gesproken... ik ben vandaag weer ongi geworden. Dus zaterdag begin ik met mn 5e kuur Clomid. Waarschijnlijk afgelopen cyclus zonder Clomid wel een eisprong gehad, maar niet zwanger geworden... tja.. mn humeur de afgelopen week was zonder Clomid slecht, zal met Clomid misschien nog wel slechter worden. Ik kijk er erg tegenop...
Inmiddels zit ik nu op dag 13 en ga richting eisprong of zit er al (deels) in. Mn humeur was niet echt super, het gaat nu wel iets beter. Er komen weer spannende weken aan.
Make love, not war ☮
pi_42178833
Vervelend Ticootje, hopelijk voel je je snel beter.

Diaan, ik hoop op positieve spannende weken!
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_42180495
Goed van je man Ticootje... Ik hoop dat je niet teveel last houdt en dat het geen overstimulatie blijkt te zijn.

Diaan, heel spannend voor je nu. Echt heel. Dat rotte wachten. ik hoop en duim dat het de laatste kuur is die je nodig hebt. (En dat humeur... Och meiske toch, ik voel met je mee.... )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2006 @ 22:03:38 #9
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_42182045
Fijn dat je man toch heeft gebeld Ticootje. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn met dit soort dingen. Met de laatste keer dat ik overstimulatie had (en ook zwanger bleek te zijn) heb ik trouwens geen punctie gehad. Bij de eerste controle had ik 15 prachtige eitjes, de tweede controle had ik er nog maar 3 over en is besloten geen punctie te doen, maar een inseminatie. Toen ik heftige buikklachten kreeg geloofde de arts niet dat het overstimulatie kon zijn, totdat de uitslag van mijn bloed binnen was. Ik heb uiteindelijk 10 weken plat moeten liggen. Ben heel benieuwd naar de uitslag van jullie afspraak a.s. vrijdag. Ik hoop natuurlijk dat je een prachtig resultaat hebt en dat de punctie gepland kan gaan worden!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_42193037
ik ook!!
pi_42224244
Ik zit op cyclusdag 11 schiet op richting eisprong (als ik die krijg) maar ik voel nog niets, dus ik vandaag gelijk in de stress, zo van zou het nu weer niet lukken enzo. Aan de andere kant is het als het helemaal niet lukt maar beter ook want straks lukt het wel en dan moet ik zes maanden een dubbele dosis slikken en dan blijk ik niet zwanger te worden en dan ben ik over zes maanden pas op het punt waar ik nu dan al ga aankomen zegmaar
(iemand nog snap?)
Vandaag mijn kater laten castereren, volgens mij heb ik er meer hoofdpijn van dan hij, maar goed hij weet niet dat hij over een kleine vier uur een jeweetwelkater is geworden.

Ticcootje hou je het nog een beetje vol?
Of moeten wij je een KOR voorschrijven (Knuffel Op Recept)
pi_42225517
haha, lieverd. Nee hoor hier alles prima. Vandaag weer naar t ziekenhuis. Verder hoefde ik vandaag een keer niet vroeg op om te spuiten. Maar werd ik wel vroeg wakker...
pi_42231124
net terug van de gyn. T is niet raar dat alles een beetje gevoelig is, ik heb nu 30 eieren!!! mn ene stok doet nu heel veel kleine eitjes aanmaken, de andere stok doet gewoon normaal. Ik mag na de punctie dan ook niet met pregnyl 1500 spuiten, omdat ik wat enthouiaste eierstokken heb. Ik heb nu capsules gekregen voor na de punctie.

En omdat ik zo'n geweldige aansteller ben heb ik ook valium mee gekregen voor zondag avond en maandagochtend, want maandag heb ik om 10.15 punctie. Maar ik neem de valium wel gewoon allebei maandag!!! Ik ga gewoon stoned naar t ziekenhuis...

Vandaag nog 3 ampullen menopur, en morgennacht pregnyl 10.000 eenheden. En dan is het weer maandag... AAAAAAAAAAAHhhHHHH
pi_42231941
30
en dat kan geen problemen vormen, hoop ik?
pi_42231986
30 !!! inderdaad wel enthousiast, werd jij er ook enthousiast van

Ik zou die valium ook genomen hebben hoor !
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2006 @ 15:45:46 #16
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_42234310
Kedeng 30 follikels Heel veel succes met je punctie a.s. maandag!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_42234617
Ja dank jullie!!
Ik ben wat minder enthousiast, het is wat gevoelig...

Maar het vormt geen probleem. Maar ik vind het wel erg veel!!!
pi_42234911
nou! jemig! en dat valt niet onder 'overstimulatie'?
ik ga voor je duimen ticootje!
pi_42235729
Ik weet het niet, vandaag is wel bloed geprikt, maar zal wel goed zijn.
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:44:39 #20
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_42235842
Nou Ticootje dat is wel erg veel... veel succes maandag.

Ik zit hier "middenin" mn eisprong... sinds gisteren al zere buik, vooral als ik loop/fiets. Zolang ik zit, gaat het wel. Zonder Clomid had ik dit gevoel niet, dus ik denk dat ik toch een betere eisprong (grotere eitjes) heb met Clomid. Of zou dat niet kunnen Zonder Clomid had ik wel dezelfde cyclus als met Clomid.
Make love, not war ☮
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:25:29 #21
3011 E.T.
pi_42239666
30
hoewel ik persoonlijk de punctie dan niet door zou laten gaan denk ik. De punctie zou me dan te lang duren om nog 'normaal' met ademhaling op te kunnen vangen en 't risico van na de punctie zou me te groot zijn. Daarom ligt hier in het zkh de grens ws ook op max. 17 a 20 follikels

Ik wens je alvast heel veel sterkte!
Valium is hier trouwens standaard
pi_42240916
Jeetje wat spannend ticoo!!! Ik duim mee voor een super resultaat maandag!!!

Diaan, voor jou ook spannend... Hier draaien de duimen ook mee!

Ik heb overal en nergens last van! Moeheid overvalt me regelmatig, lig dan al een paar dagen na het eten op bed
Mijn borsten doen zeeeeeeeerrrrrrr heb echt constant harde tepels het blijft rommelen in mijn buik en ik droom veel en raar!!! Dat doe ik normaal nooit...(niet dat ik merk in elk geval )

We zijn nu 5 dagen na de terugplaatsing, en kan me bijna niet voorstellen dat het zo zou kunnen zijn (wel dat het ingenesteld is, maar niet dat ik nu daar al last van kan hebben allemaal). Ik heb er nog steeds een goed en positief gevoel over, heel gek. Maar toch!!

Gelukkig is er al bijna een week voorbij.. Nog 1 te gaan!! De spanning is nog wel uit te houden, alleen met die rare kwaaltjes ga je toch twijfelen...! Want zekerheid heb je niet...

Net ook weer een klap van vermoeidheid.. dus ik ga nog even hangen, en dan weer lekker mijn mandje opzoeken...

~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_42254625
NieTTus, dat lijken wel de juiste klachten Ik hoop echt dat je volgende weel een mooie streep tevoorschijn tovert

Ticootje!!! Wat veel zeg! Gaat het nog wel met je? Hopelijk is die gevoeligheid niet erger geworden.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_42268146
Ik voel me echt zwaar kut, ik ben zo vreselijk bang voor de punctie. Ik twijfel echt of ik wel doorga met de behandeling. Ik heb zulke vreselijke nachtmerries over die vreselijke punctie. Ik weet het niet hoor. Ik heb vandaag heel veel gehuild, en ik wil gewoon niet...
pi_42269150
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:42 schreef Ticootje het volgende:
Ik voel me echt zwaar kut, ik ben zo vreselijk bang voor de punctie. Ik twijfel echt of ik wel doorga met de behandeling. Ik heb zulke vreselijke nachtmerries over die vreselijke punctie. Ik weet het niet hoor. Ik heb vandaag heel veel gehuild, en ik wil gewoon niet...
Och Ticootje. Ik weet niet wat ik moet/kan zeggen. Je moet in ieder geval geen nachtmerries krijgen/hebben. Probeer aan leuke dingen te denken, hoe moeilijk dat ook is. Mij helpt vaak de gedachte aan een mooi strand met mooi weer.

Heb je dit trouwens aan je lief kenbaar gemaakt? Misschien kan hij je een extra knuffel geven en je helpen.

Ik vind het echt heel naar voor. Veel sterkte en probeer toch aan mooie dingen te denken

Mischien dat de ervaringsdeskundigen hier je wat beter kunnen helpen, wat dit betreft kan ik helaas niets zinnigs zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')