abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:43:12 #1
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_40761376
Hier weer verder......

Het vorige topic: Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#20)

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Diaan73: PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Niet binnen 6 maanden
zwanger dan weer naar gyn. NOD 14-09,4 rondes Clomid gehad, maar daarna 2 cyclussen het gebruik van Clomid overgeslagen. Indien 14e weer ongi: start ronde 5 met Clomid.

Marie79: 'pauze' bij de gyn tot december '06. Ondertussen proberen af te vallen!

NieTTus: eileiders verwijderd in 2004, eerste ivf poging, 21 juli uitslagen bloed & extra test zwemmers manlief, prikinstructie, planning.. vanaf half september beginnen!

Annemiek78: 15-08, Terugplaatsing cryo-embryo.

Mariposa: bloeddrukpatiënt met nierinsufficiëntie, in maart en april een poging gedaan, maar 'gezonde' medicijnen werken niet, nu wachtend op PreConceptioneel Advies.

Ticootje: Nu op dag 9 van de cyclus, normale cyclus 28 dagen, volgende cyclus beginnen met ivf behandeling.

Voor de Wiki OP, deze vind je hier ; te gebruiken voor elk nieuw te openen topic en te wijzigen bij veranderingen in de OP.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

@Slaapmeisje: Ik vind het vooral zo spannend omdat het inderdaad nog goed moet gaan doordelen na het ontdooien EN het moet uberhaupt nog wel gaan nestelen natuurlijk. Ach ja... Nog 2 en halve week en dan weet ik het tenminste zeker...

Weet even niet of bovenstaande nog voor iedereen nog helemaal up-to-date is, maar anders hoor ik het wel, misschien kan Lois of E.T. dit dan eventueel aanpassen.

[ Bericht 10% gewijzigd door E.T. op 31-08-2006 14:39:45 ]
Positive thinking, my way of thinking!
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:14:54 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40762045
Annemiek, ook hier IVF (ok, ICSI dan) ervaring allen geen ervaring met diepvries-kindjes
Saskia is een ICSI kindje (3e behandeling) en nu ben ik zwanger na een tweede ICSI-behandeling.

Eigenlijk dus meer ervaring dan me lief is

Spannend, dat je nu je eskimo'tje weer terug krijgt!
En ja, het waardeloze met ivf (en icsi) is dat je je steeds zo bewust van de stappen waar het mis kan gaan. Normaal zou je dat niet in de gaten hebben, als er dan geen bevruchting of goede deling is.. dan is dat maar zo.. Nu weegt dat zwaarder omdat 't steeds weer zo'n bewuste triviale stap is.
Succes alvast!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:17:21 #3
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_40762105
Wij hebben IVF ook in combi met de ICSI methode E.T.
Enne inderdaad... net wat je zegt.. Iedere stap beleef je bewuste en is weer een drempel.
Maar ik zeg altijd iedere stap verder is er EEN gewonnen! Maar wordt nu wel spannend hoor.
De eerste stap is weer gewonnen. BMS is er klaar voor! Nou ons eskimootje nog!

[ Bericht 0% gewijzigd door Annemiek78 op 13-08-2006 13:22:39 ]
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:19:22 #4
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40762162
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:14 schreef E.T. het volgende:
En ja, het waardeloze met ivf (en icsi) is dat je je steeds zo bewust van de stappen waar het mis kan gaan. Normaal zou je dat niet in de gaten hebben, als er dan geen bevruchting of goede deling is.. dan is dat maar zo.. Nu weegt dat zwaarder omdat 't steeds weer zo'n bewuste triviale stap is.
Ja, je bent je nu pas echt bewust van het aantal kansen dat het mis kan gaan die er in een normale bevruchting zitten. Wat het is echt kan op kans op kans.

Maar daar moet je wel bij stil staan maar niet te lang anders wordt je echt gek
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_40762331
Mag ik hier ook nog even komen duimen voor jullie allemaal?

Heel veel succes hoor dinsdag, Annemiek.
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:28:54 #6
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_40762391
Leonieke, beetje laat...maar beter laat dan nooit !!!

GEFELICITEERD met juliie huwelijk!!! Geniet lekker saampjes en hopelijk snel met zijn drieetjes??
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:33:43 #7
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_40762510
Even een hart onder de riem voor diegenen waarbij succes uitblijft; wij hebben een traject van jaren achter de rug met IUI, ICSI en IVF. Nadat we ermee gestopt zijn, werd mijn partner na enkele maanden alsnog spontaan zwanger. Nu al 6 maanden ver
pi_40763028
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:28 schreef Annemiek78 het volgende:
Leonieke, beetje laat...maar beter laat dan nooit !!!

GEFELICITEERD met juliie huwelijk!!! Geniet lekker saampjes en hopelijk snel met zijn drieetjes??
Dank u wel

En wat die drietjes betreft, zal het toch nog een tijdje duren. Eerst een huis en dan de MMM in. Maar op 14 juli volgend jaar ook nog het kerkelijk huwelijk (maar dan mag het bijna beginnen voor mij )
  zondag 13 augustus 2006 @ 15:34:30 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40765447
Wat een leuke verrassing dan alsnog zeeuws jongetje!
pi_40766408
Ík post ook al een paar weken mee, mag ik ook op het lijstje
pi_40770788
wij hebben 29 augustus een gesprek met de ivf verpleegkundige. Daarna gaan we verder met ICSI.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:41:21 #12
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40775058
Annemiek, spannende dag voor jullie de 15e!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 13 augustus 2006 @ 21:04:55 #13
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_40775906
En ik zie dat ik in het lijstje nog met oude data sta!
Wij zijn ondertussen zover dat alle onderzoeken niets uitwijzen, zaad van lief is goed (bovengemiddeld zelfs) en met de samenlevingstest was ook alles in orde.
Nu hebben we een paar maandjes 'rust'. Als ik voor december niet zwanger ben mogen we weer een afspraak met de gyn maken! zet dit laatste maar in het lijstje, al is het niet echt meer hier van toepassing vind ik, maar zit denk ik toch wel in de MMM - een klein beetje
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 13 augustus 2006 @ 21:11:50 #14
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_40776163
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:01 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik merk wel dat meer en deel van de meiden hier met clomid bezig zijn. Geen ervaringen met IVF hier? Ik begin hem nu toch wel te knijpen hoor, voor komende dinsdag. Dan gaat ons emmy terug geplaatst worden. Gaat nu toch echt wel korten!! Brr.... spannend.
wel grappig eigenlijk ook helemaal niet... toen ik hier begon te posten, was ik één van de weinige met Clomid en waren "alle andere" bezig met IUI, IVF e.d.

Annemieke heel veel suc6 a.s. dinsdag, ik zal voor je duimen.

Ik ben zelf gisteren weer ongi geworden. en ik hebben besloten om nog maar een keer een ronde Clomid over te slaan... mede gezien het weekendje Lowlands volgende week en evt. last van bijverschijnselen , geen zin in tijdens dat weekend en voor zover ik weet heb ik nu een voor mij normale cyclus gehad Ik heb dus nog steeds voor twee rondes Clomid, mocht ik de komende ronde niet zwanger zijn, dan begin ik weer met Clomid.
Make love, not war ☮
pi_40780041
Annemiek wat spannend weer! Ik duim mee
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_40788022
In de loop van deze week moet mijn eisprong gaan komen. Buiten dat mijn temp niet stijgt s morgens en ik niets voel nog houdt ik de moed erin
pi_40790284
Annemiek, ik duim heel hard mee!
Wat heerlijk dat jullie nu al "zover" zijn.. Nu de tp en dan lekker 9 maanden lang bij jou!

Hier een beetje raar gevoel, donderdag gaan we starten! Morgen nog maar even naar de fertipoli want ik ben nog steeds niet wijs uit die menopur! Maar toch eerst starten met Lucrin, en dat gaat helemaal goedkomen! Deze week ben ik lekker vrij, nog teveel dagen dus kwam goed uit zo. Brrr

Chesna, hou vol! Je temp kan zomaar morgen ineens gestegen zijn

Diaan balen! Hoop dat je op Lowlands even lekker alles los kunt laten, en even kunt genieten! Daarna er weer met volle moed tegenaan!

ET, dat is zo waar van die stappen. Die beginnen nu pas door te dringen.. Als iets niet lukt, welke stap dan ook, dan begin je weer van voren af aan. Dat maakt onzettend onzeker..
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_40790817
Ik weet ook nog wel dat mensen dan roepen Ontspan! Maar als je je idd zo bewust bent (noodgedwongen) van elke stap, dan is ontspannen wel erg moeilijk.... Mijn vriendinnen zijn allen spontaan zwanger geworden en die konden dan ook leuk stoppen met de pil en spannend wanneer is het raak..die dachten daar pas aan op het moment van overtijd zijn...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_40831763
Kwam ik er vanmiddag ineens achter dat ik morgen al ga beginnen met injecteren, en niet donderdag
CD 21 is morgen, ik moest de eeste dag van mijn laatste menstruatie meerekenen..(dat had ik dus niet gedaan) dat was dus even de bibbers toen ik erachter kwam! Even gebeld, gelijk alles na laten kijken en het klopte. Aangezien ik nog erg onzeker was over die menopur, kon ik gelijk langs voor die instructie. Alles is me duidelijk

Jeetje, niet morgen nog een dagje nadenken maar gewoon beginnen. We gaan ervoor, maar god wat maakt dit me onzeker.. En dat ben ik normaal helemaal niet zo erg..

Nou ja, we gaan er maar met goede moed tegenaan! (benieuwd hoelang ik dat vast kan houden )
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:55:23 #20
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_40831893
We zijn weer thuis uit het ziekenhuis. De dag is alleen ontzettend veel anders gelopen dan we hadden gehoopt. We werden vanuit de wachtkamer binnen geroepen en toen zei die mevrouw al haar naam en daar achter : "Ik ben verpleegkundige" Toen voelde ik al nattigheid......

Ik weet niet wie bekend is met het AZM, maar je hebt daar dus rechtdoor een grote spreek-/behandelkamer en je hebt links een heel kein spreek-/behandelkamertje waar nog net een echoapparaat naast de spreektafel past. We werden dus begeleid naar het kleinste kamertje Waar bovendien het echoapparaat en alles gewoon uit stond. Toen wist ik het helemaal zeker..... Het gaat niet door.

Ze begon haar verhaal:" De reden dat IK jullie binnen roep.." Toen zei ik al tegen haar: "Hou maar op, ik weet het al.." Ons embryootje is niet goed ontdooit en kon daarom niet terug geplaatst worden. BAM, KLAP in je gezicht! Daar kan je het mee doen!

We hebben uiteraard nog wel even na gepraat en dergelijke, maar we zijn nu dus feitelijk weer terug bij af. Lege handen... Geen cryo's meer over. Alles weg!

Onze donor heeft wel een paar keer geroepen dat ze opnieuw wil doneren, maar misschien als het puntje bij het paaltje komt hoop ik dat ze daar nog steeds zo over denkt. Al weten we uberhaupt zelf niet meer wat we nog moeten doen. Gaan we door of niet. Willen we dit hele circus weer van voor af aan starten of nemen we rust en genieten we saampjes verder van het leven. Hoop om over na te denken... Zie het allemaal niet meer zo helder. We gaan het maar eens rustig laten bezinken en het er saampjes nog verder over hebben en dan zien we wel.

Grt. Annemiek
pi_40831961
oh annemiek wat erg... heel heel veel sterkte met deze domper.
pi_40831975
Wat kut voor jullie, Annemiek

Je had je wel iets anders voorgesteld van deze dag Veel sterkte! Neem eerst maar es de tijd inderdaad om het te laten bezinken en dan kun je later weer verder, vooruit, kijken.
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:12:46 #23
114177 Diaan73
pi_40832398
Aw Annemiek wat een verhaal zeg.... en een grote domper op deze dag.... heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij sterkte met wat jullie ook gaan beslissen....
Make love, not war ☮
pi_40833203
Oh wat erg zeg, ik wens jullie sterkte toe en veel rust.
  † In Memoriam † dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:00:20 #25
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40834106
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:55 schreef Annemiek78 het volgende:
We hebben uiteraard nog wel even na gepraat en dergelijke, maar we zijn nu dus feitelijk weer terug bij af. Lege handen... Geen cryo's meer over. Alles weg!
Oh Annemiek wat erg is dit zeg! Hoe nu verder is de grote vraag. Eerst maar eens laten bezinken en even goed uithuilen Ontzettend veel sterkte met het verwerken van deze megateleurstelling
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:02:57 #26
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40834204
O Annemiek, wat rot zeg.
Ik neem aan dat je in Maastricht bent geweest? Dan ken ik de situatie idd en dan voel je hem al aankomen door het kamertje.
Jeetje, rot zeg, sterkte ermee. Meer weet ik eigenlijk niet te zeggen, sorry
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_40834406
'Ballen Annemiek Wat een rotgevoel. Nu eerst alles verwerken en laaten bezinken is denk ik het beste maar hoe dan ook is het echt balen
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:30:59 #28
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_40835074
Dank jullie wel voor deze lieve reactie's Heb vandaag gewoon hierdoor een behoorlijke baaldag!
Maar.... Zie mijn signature: Morgen zien we het vast al weer wat minder grijs.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:36:01 #29
24188 Belana
kloon van belana
pi_40835225
annemiek, wat erg veel sterkte!
stormy waters...
sailin'
pi_40835297
oooh Annemiek, wat balen joh!
Zet je zomaar weer even helemaal op zijn kop.. Bah!

dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:39:20 #31
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40835334
Even ook een reactie van mij.

Ik had het dus niet zo aanzien komen als Annemiek en het was voor mij ook een behoorlijke klap. Je houd er natuurlijk wel rekening mee alle je hoop natuurlijk op het beste.

We moeten nu echt even alles op een rijtje zetten want we zijn weer waar we 3 jaar geleden ook waren.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_40837741
Jij ook sterkte Martijn!!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:25:56 #33
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_40841226
Beiden sterkte Martijn en Annemiek, dit is wel een hele erge teleurstelling.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  Jubileum moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:34:51 #34
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40841665
Verdorie jongens, dat is echt een klap in je gezicht inderdaad! Heel veel sterkte Martijn en Annemiek, ik vind het heel erg voor jullie.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:42:40 #35
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_40844210
Sterkte met zijn beiden Martijn en Annemiek
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:44:49 #36
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40844274
He verdomme!
Annemiek, een baaldag is wel het minste dat in zo'n situatie gerechtvaardigd is hoor!

Heel veel sterkte, jullie allebei!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_40857913
Neeeee, wat een vreselijk nieuws annemiek....shitterdeshit. Heel veel sterkte.
Niettus, jij ook heel veel sterkte met spuiten vandaag!
DANYEL EN THIJS
pi_40858309
Dank Catoot! Hij zit er al in (ik spuit 'sochtend omdat ik dan zeker thuis ben en de tijd heb.. dat is 'savonds nog maar de vraag ivm werk enzo )

Gelukkig voelde ik er niets van, maar die Lucrin naaldjes zijn ook zo dun! Alleen het idee dat je in je eigen lichaam aan het spuiten bent.. Maargoed, het viel me alles mee, de kop is eraf, we zijn echt begonnen!!
pi_40859490
Jeetje Annemiek en Martijn wat naar zeg. Sterkte de komende tijd. Weer terug bij af, vreselijk...

Niettus, gelukkig dat de naaldjes dun waren en je er niets van voelde. Een spannende tijd voor de boeg, succes!
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:36:19 #40
114177 Diaan73
pi_40859727
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:35 schreef NieTTus het volgende:
Dank Catoot! Hij zit er al in (ik spuit 'sochtend omdat ik dan zeker thuis ben en de tijd heb.. dat is 'savonds nog maar de vraag ivm werk enzo )

Gelukkig voelde ik er niets van, maar die Lucrin naaldjes zijn ook zo dun! Alleen het idee dat je in je eigen lichaam aan het spuiten bent.. Maargoed, het viel me alles mee, de kop is eraf, we zijn echt begonnen!!
Gelukkig dat het meegevallen is. Heel veel succes en sterkte
Make love, not war ☮
pi_40865325
Niettus, en lekker in het dikke gedeelte van je buik of been prikken voel je er niks van! Voel je je nu niet ongelooflijk stoer?
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 13:44:54 #42
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40865803
Wat fijn dat het prikken is meegevallen Niettus! De lucrinnaaldjes zijn op zich redelijk dun. Helaas heb ik wel eens een pot gehad met wat kromme/botte naaldjes ertussen. Die gingen minder soepel. De apotheek zei dat het wel vaker voorkwam bij de lucrin, maar gelukkig heb jij een goeie batch. Uiteindelijk ben ik van de lucrin overgestapt op synarel neusspray. Twee keer per dag een pufje in plaats van een spuitje lucrin. Het beviel me ook beter omdat ik van de lucrin nogal veel hoofdpijn en opvliegers kreeg. Ook ben ik een keer overgestapt van de puregon naar de menopur en daarna weer terug naar de puregon. Die laatste zit in een handige prikpen en vond ik prettiger en makkelijker doseren dan menopur. Eerst maar eens deze poging voor jou en hopelijk zijn verdere behandelingen niet eens meer nodig. Toen ik het vroeg aan de ferti-arts van het flevo zij ze dat het haar niet zoveel uitmaakt wat ik gebruik, dus op zich zijn ze daar wel flexibel in.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_40866666
mag je met je gyn overleggen wat je het liefste gaat gebruiken, alle hormonen doen toch ongeveer hetzelfde... ik ben niet zo'n naaldenheld...
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 14:14:54 #44
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40866850
Ik denk dat het van de gyn afhangt Ticootje. Je komt waarschijnlijk toch niet onder het geprik uit omdat de follikelstimulerende hormonen zoals Puregon en Menopur allemaal gespoten moeten worden. In ons ziekenhuis moet je ook nog downregulerende hormonen gebruiken om je cyclus over te nemen en heel toevallig had ik ontdekt dat die ook in een neusspray zaten en dit mocht ik toen van mijn arts gebruiken. Is trouwens ook niet ideaal hoor omdat het ook gore bagger is die een uur later nog in je neus en keel proefbaar is. Omdat ik twee prikken per dag moest geven, vond ik de neusspray toch beter omdat het in ieder geval 1 prik scheelde.
pi_40867319
Ooo dan ZAT (hihi) je bij dezelfde als waar ik nu zit
Dat zei ze mij ook! Dat het eigenlijk allemaal niet uitmaakt!
Ben wel heel blond nu waarschijnlijk, maar jij woont dus ook in A?

Er zitten wel een paar wat "krommere" naaldjes in de pot.. Heb nu net de eerste gehad en die was goed! We zullen het wel zien.. Ben heel benieuwd hoe ik straks reageer op de Lucrin! Ik heb echt al meelij met mijn man

Catoot, ik voelde me retestoer
Het besef dat je écht jezelf aan het prikken bent, en ook nog iets inspuit word pas werkelijk de eerste keer dat je het doet. Dat is heel apart. Vond wel dat ik lef had.. hihi

Ticoo, dan zou ik er zeker naar vragen! Ik had me echt hele nare toestanden voorgesteld, maar écht ik voelde niets. Nou is dat natuurlijk ook per persoon verschillend! Ik heb slanke armen en benen, maar een leuke speklaag op mijn buik en ik voelde écht niets! Maargoed, goed tegen je arts zeggen wat je graag wilt, want JIJ moet je er fijn bij voelen! Maar zoals Slaapmeisje zegt, je komt hoe dan ook niet onder prikken uit.. Maar misschien kan dit er 1 schelen!
pi_40868189
Martijn en Annemiek wat een domper Ik vind het echt zo erg voor jullie.

Veel sterkte

En Niettus, uiteraard moet je je stoer voelen, voor minder moet je helemaal niet gaan
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 15:20:04 #47
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40869332
NieTTus we zijn inderdaad stadsgenootjes Ik kan me dus heeeel goed een voorstelling maken van jouw controles en de mensen die daar werken Die arme mannen van ons moeten af en toe ook heel wat doorstaan hoor. En als ze denken dat ze er vanaf zijn als je eenmaal zwanger bent..... nou mooi niet

Prikken deed ik ook altijd in mijn buik en dat ging prima. Lekker een dikke plooi pakken en goed recht prikken en dan merk je er amper wat van. Ticootje, je groeit er echt naar toe hoor. Je bent niet de enige die nogal angst heeft voor naalden, maar als je er eenmaal doorheen bent dan wen je er gek genoeg ook wel snel aan hoor. Volgens mij was minoes ook panisch voor naalden, maar die heeft zich toch ook zelf geprikt. Sommige dames laten hun man of iemand anders bij ze prikken. Slaapvriendje ging al bijna van zijn stokkie van het idee en ik vond het gelukkig niet erg om het zelf te doen. Op een gegeven moment was ik zo'n geroutineerde junk dat ik bijvoorbeeld ook weleens op het toilet van een congrescentrum heb geprikt of in de auto omdat dat toevallig zo uitkwam.
pi_40928332
Hier geen eisprong gehad, zit nu op cyclusdag 21 en niets gevoeld. Een dag verhoogde temp maar de dag erna weer naar beneden toen twee dagen hogere temp maar nu weer laag (dat zijn de afgelopen vier dagen)

Ik ga vandaag lekker op vakantie, proberen mijn gedachten te verzetten en een beetje lol te maken. Hopelijk denkt mijn rug er ook zo over want die voelt aan de onderkant aan als een stijve plank.

Succes iedereen deze week
pi_40930898
Veel plezier op vakantie Chesna!!

Hier vanmorgen de vekeerde plek aangeprikt
Heb mijn bovenbuik al 2 dagen gebruikt en dat ging prima.. Onderin vandaag dus gedaan en die voelde ik goed.. Maar het zou ook zomaar een bot naaldje geweest kunnen zijn...
In elk geval les voor morgen, ik blijf gewoon lekker bovenin mijn buik prikken voorlopig!

Jeetje Slaapmeisje wat grappig!
pi_41163999
Stapje verder, joehoe!
Vandaag ongesteld geworden (hopelijk de laatste keer voor de komende maanden, we blijven positief ) dus woensdag beginnen met de menopur. 6 september eerste follikelmeting! Heb nu pas écht het gevoel dat er schot in de zaak komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')