Volgens mij is dat al een poosje in werking..quote:Op woensdag 27 september 2006 15:46 schreef pberends het volgende:
Tegenwoordig
AH gelukkig. Discmans mogen dan wel nogquote:Op woensdag 27 september 2006 15:48 schreef kanovinnie het volgende:
Geen schreeuwende antilaanse vrouwen, geen mp3speler, geen telefoon, geen geklets, alleen kadeng kadeng
Daarom is het ook dubbelonzinnig.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al een poosje in werking..
Maar niemand houdt er ooit rekening mee dat ie in een "fluistertrein" zit.
Is het verboden om voor stiltetreinen te springen?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:58 schreef CasB het volgende:
-knip- , geen emo's die voor de trein springen, etc...
Als je maar niet zo'n pokke herrie maakt on impact.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:41 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Is het verboden om voor stiltetreinen te springen?
Ik heb het nog nooit gezienquote:Op woensdag 27 september 2006 23:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dit is al tijden zo hoor, niet de hele trein maar een deel van een wagon. te herkennen aan het symbooltje met de vinger over de lippen... niemand die zich er aan houdt
ben je aan het oefenen voor het Groot Nationaal Dictee ?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:50 schreef pberends het volgende:
Over Antiliaanse vrouwen kan ik je gelijk geven. Doch vind ik het paternalistisch gezeik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |