Geen instructeur meegeweest. Hij moest nog lessen met een andere leerling.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:24 schreef Robbiej het volgende:
Zijn er trouwens ook mensen die geslaagd zijn zonder dat ze hun instructeur mee namen?
Of neemt iedereen zijn instructeur mee?
Lekker betrokken is hij dan. Die van mij maakte bijna zijn hele morgen vrij om mee te gaan en zo.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:53 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Geen instructeur meegeweest. Hij moest nog lessen met een andere leerling.
Mijn instructrice vond m'n examinator niet al te aardig. Ze zou dus alleen mee ging als ik het belangrijk zou vinden. Maar ik had er geen problemen mee natuurlijk, daarna zou ik toch moeten rijden zonder haar. Ben geslaagd overigensquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:24 schreef Robbiej het volgende:
Zijn er trouwens ook mensen die geslaagd zijn zonder dat ze hun instructeur mee namen?
Mjah, het boeide me niet zo, maar het was leuker als ' ie erbij zat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:13 schreef rena het volgende:
[..]
Lekker betrokken is hij dan. Die van mij maakte bijna zijn hele morgen vrij om mee te gaan en zo.
Nu vind je het nog leuk. Doe eens een gok waar je andere 20 rijlessen aan besteed worden?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:01 schreef Mathijz het volgende:
Morgen les 5 en 6, spiegelen.
Ben benieuwd hoe me dat afgaat. Weer een extra ding erbij om te doen.
Mijn instructeur gaf me nog een knipoog tijdens het examen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:00 schreef MelvinB het volgende:
Nadeel is wel dat je je instructeur steeds in de binnenspiegel ziet als je moet kijken en voor sommigen kan dat nogal vervelend zijn.
hehe, die kans zit er dik in. Maar nu heb ik ernog plezier inquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:40 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nu vind je het nog leuk. Doe eens een gok waar je andere 20 rijlessen aan besteed worden?
Straks zul je helemaal leip worden van het fenomeen 'kijktechniek' .
Mathijz, ik herinner me uit een ander topic dat je in/bij Alkmaar lest, welke rijschool heb je?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:01 schreef Mathijz het volgende:
Geslaagd zonder instructeur erbij, vond het relaxter zonder, omdat m'n instructeur toch diegene was die me steeds op m'n vingers keek. Maar ieder het zijne hèquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:24 schreef Robbiej het volgende:
RIS?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:01 schreef Mathijz het volgende:
true Adam en Eva uit heerhugowaard.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Mathijz, ik herinner me uit een ander topic dat je in/bij Alkmaar lest, welke rijschool heb je?
Dat zou best kunnen, rij ik de oranje auto, meestal op maandagochtend of donderdagavondquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik je misschien weleens zien rijdenSucces met je lessen iig!
Je keek naar je koppeling? En verder kun je beter even naar je toerental kijken, dan zie je ook meteen in welke versnelling je zit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:18 schreef Mathijz het volgende:
Dus net terug van mijn rijles, dat onnodig spiegelen moet ik er toch maar inhouden, alhoewel niet elke examinator hier in alkmaar heel streng op is. Maar je zal net de verkeerde treffen![]()
Met dat spiegelen komt er wel in 1 klap ontiegelijk veel bij, dat nog in combinatie met terugschakelen is best veel moeten doen. Heb daardoor op het laatste moment nog de koppeling in 1x losgelaten![]()
Verder gaat het wel aardig, alleen een grote blunder toen ik keek naar mn koppeling op de provinciale weg dacht ik dat ie in zn 3 stonden ik schakelde daardoor niet terug. Een bocht in zijn 5 nemen is ook niet aan te raden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |