Wat een kneusquote:Een 19-jarige man uit Den Haag wilde gisteren zijn theorie-examen door een ander laten maken. Helaas voor hem werd hij betrapt.
De man beweert dat hij, toen hij zich gisteren voor de achtste keer aan het examen ging wagen, bij de ingang van het Centraal Bureau Rijvaardigheidbewijzen (CBR) werd aangesproken door een onbekende persoon die voorstelde om in zijn plaats examen te doen. De Hagenaar vond dat een goed aanbod.
De medewerkers van het CBR doorzagen de wisseltruc al snel. De man werd aangehouden. Zijn stand-in wist in de commotie ongezien weg te komen.
Het zal voor de man niet meevallen om in de toekomst nog zijn rijbewijs te halen. "We zullen hem in eerste instantie weigeren opnieuw examen te doen, omdat hij zich schuldig heeft gemaakt aan fraude", zegt een woordvoerder van het CBR. "Iemand kan daar alleen protest tegen aantekenen via een juridische procedure".
Niet ben ik bang, je moet namelijk je handtekening toch eronder zetten?!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:18 schreef Dirktator het volgende:
. Weet iemand of ik iemand kan machtigen om mijn rijbewijs op te halen 5 dagen later? Zit namelijk in Brussel!
Volgens mij kan dat niet.. maar dan alsnog, je kunt het toch pas bij thuiskomst gebruiken, zul je m daarna maar ff opmoeten halen (zal toch niet lang duren bij zo'n pasje wat al gemaakt is)quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:18 schreef Dirktator het volgende:
Hoppaaaaa! Kan maandag echter pas mijn rijbewijs aanvragen, zit in het nieuwe pasjes-systeem. Weet iemand of ik iemand kan machtigen om mijn rijbewijs op te halen 5 dagen later? Zit namelijk in Brussel!
Ach, dat zegt niet zo heel veel, ik zakte ook grandioos voor sommige van die oefenexamens, maar het echte bleek een stuk makkelijker, en ben in 1 keer geslaagd. Geef in ieder geval niet op, dan haal je het zeker niet..quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:44 schreef Miss_S het volgende:
dinsdag theorie examen.....
ben nu al een week aan het leren maar vraag me af of het goed komt
heb de afgelopen 2 dagen 10 oefenexamens gemaakt en was toch 2 keer gezakt
Die oefenexamens zeggen niet zo heel veel, het echte examen is meestal makkelijker, vond ik iig wel de eerste keerquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:44 schreef Miss_S het volgende:
dinsdag theorie examen.....
ben nu al een week aan het leren maar vraag me af of het goed komt
heb de afgelopen 2 dagen 10 oefenexamens gemaakt en was toch 2 keer gezakt
Thanks, maar dat weekje wachten is nu erggggg frustrerend hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:13 schreef Robbiej het volgende:
Gefeliciteerd allemaal! goed gedaan
@ Lentje, dat weekje wachten heb ik er zéér graag voor over om eindelijk van dat gestress/gezeik met lessen/examens af te zijn.
*me jaloers is
Achja, nog eventjes.. en je hebt hem in ieder geval!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:52 schreef Lentje het volgende:
[..]
Thanks, maar dat weekje wachten is nu erggggg frustrerend hoor
je examen is al gereserveerd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Achja, nog eventjes.. en je hebt hem in ieder geval!
Ik heb er nu 24 lessen opzitten, en gaat gewoon goed. Ik wil dus ook gewoon mijn papiertje halen! Maargoed, binnenkort eerst maar eens TTT, vrijstellingkje halenEn dan nog 2 of 3 weken lessen, puntjes op de i zetten, en gaan met die banaan!
TTT? Nee, misschien wel, maar dat hoor ik dinsdag als ik weer ga lessen. Hopelijk is het gelukt hem in de herfstvakantie te reserverenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |