quote:
Ja klopt, dat kan ook wel, maarja de OP is gewoon 'stuk' en weet zo 1 2 3 ff niet hoe ik dat moet veranderen.
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:43 schreef Aventura het volgende:Maar Zonnestraaltje, hoe hou je dat vol! Dacht je niet, ik haal het nooit?
Waar zakte je steeds op als ik vragen mag?
En aan de anderen, kenden jullie de route waarin je afreed al of was het voor jullie ook volslagen onbekend?
Hoe ik het volhield? Ik wíst dat ik niet wou stoppen, dat ik het dan toch later ooit weer opnieuw wou proberen. En dan was al het tot dan toe geïnvesteerde geld weggegooid (en dat was al heel wat geld) want als je later opnieuw begint kun je eigk weer bij les 1 beginnen.
Soms dacht ik wel dat ik het nooit haalde, maar aan de andere kant, ik kon het wel! Alleen heb faalangst... Is tijdje behoorlijk heftig geweest, bij middelbare school periode, was al heeeel veel minder toen ik met rijlessen begon, maar kwam weer terug bij de rijexamens
![]()
in mindere mate weliswaar, maar toch.
Eerste examen (en tweede) was ik nog niet helemaal klaar voor examen, vond ik, fietsers niet gezien ed, ingreep.
Derde examen reed ik te hard in het centrum, mocht er wel dertig rijden, maar gezien de situatie was vijftien a twintig km/h wenselijker geweest.
Vierde examen (ik had toen dezelfde examinator dan de tweede keer
![]()
) die vond dat ik te hard op kruispunten af reed, met als gevolg dat ik wel keek, maar zo snel keek dat het niet goed genoeg waarnemen was...
Vijfde examen, eerste BNOR-examen... Moest op 'n vrijdag afrijden, was de hele week al misselijk van de zenuwen
![]()
.. ook op de dag zelf stikzenuwachtig, wat uitte in 'n heel onrustig rijden, reed veeeel te hard op kruisingen enzo af.. De examinator zei na afloop dat ie me heel graag wilde laten slagen, maar dat ie dit niet vertrouwde.. Omdat er kans zou zijn dat ik mezelf uit de bocht zou laten vliegen..
Vijfde keer zakken was echt heel kut, er knapte gewoon iets in me, ook omdat het nu nog maar aan één dingetje lag, en dat dat met lessen wel altijd goed ging.
Toen wilde ik stoppen. Heb toen ook tegen iedereen gezegd dat ik zou stoppen..!
![]()
Alleen paar goede vriendinnen, m'n ex (toen nog vriendje
![]()
) en m'n ouders wisten dat ik niet gestopt was.. Ook heel Fok! dacht dat ik gestopt was..
Stiekem dus doorgegaan
![]()
Opnieuw theorie gehaald, opnieuw examen aangevraagd.. En hoe het kon weet ik ook niet, maar was de rust zelfde tijdens het laatste examen, heb toen wel drie kwartier rondgereden (is niet ongebruikelijk met BNOR
![]()
) en de examinator zei dat ie het voldoende vond!
Eind goed, al goed, toch? (sorry, verhaal is langer geworden dan ik wou
![]()
)
Babbel1, gefeliciteerd!