abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42175196
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:28 schreef Marloes het volgende:
Ik had vandaag m'n 3e les en 't ging echt ongelofelijk kut
Ik heb er heel erg moeite mee om alles tegelijk te doen. En de koppeling op laten komen doe ik veeel te snel waardoor we schokkend naar voren gaan, het sloeg echt nergens op. Ik snap wel hoe ik het moet doen, maar het lukt gewoon niet
Over een half jaar kan je supersnel schakelen zonder er bij na te denken.. dat is echt bizar maar waar, eerst bezorg je je leraar bijna een whiplash terwilj je het super rustig en sucuur probeert te doen, maar tegen die tijd doe je het vliegensvlug zonder dat je het zelfs maar voelt.

Komt goed
pi_42175215
Ik mag morgen voor les 2.

En ik kan niet wachten tot ik in het eggie op de vrachtwagen mag.
Een nachtpendel,bieten rijden of bulk rijden of naar Zweden of zo.

Chauffeur zijn roeleert.
pi_42176111
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:28 schreef rena het volgende:
En het vorige topic moet er nog bij. Je kunt het overigens zelf toch nog veranderen
Ja klopt, dat kan ook wel, maarja de OP is gewoon 'stuk' en weet zo 1 2 3 ff niet hoe ik dat moet veranderen.
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:43 schreef Aventura het volgende:
Maar Zonnestraaltje, hoe hou je dat vol! Dacht je niet, ik haal het nooit?
Waar zakte je steeds op als ik vragen mag?

En aan de anderen, kenden jullie de route waarin je afreed al of was het voor jullie ook volslagen onbekend?
Hoe ik het volhield? Ik wíst dat ik niet wou stoppen, dat ik het dan toch later ooit weer opnieuw wou proberen. En dan was al het tot dan toe geïnvesteerde geld weggegooid (en dat was al heel wat geld) want als je later opnieuw begint kun je eigk weer bij les 1 beginnen.
Soms dacht ik wel dat ik het nooit haalde, maar aan de andere kant, ik kon het wel! Alleen heb faalangst... Is tijdje behoorlijk heftig geweest, bij middelbare school periode, was al heeeel veel minder toen ik met rijlessen begon, maar kwam weer terug bij de rijexamens in mindere mate weliswaar, maar toch.

Eerste examen (en tweede) was ik nog niet helemaal klaar voor examen, vond ik, fietsers niet gezien ed, ingreep.

Derde examen reed ik te hard in het centrum, mocht er wel dertig rijden, maar gezien de situatie was vijftien a twintig km/h wenselijker geweest.

Vierde examen (ik had toen dezelfde examinator dan de tweede keer ) die vond dat ik te hard op kruispunten af reed, met als gevolg dat ik wel keek, maar zo snel keek dat het niet goed genoeg waarnemen was...

Vijfde examen, eerste BNOR-examen... Moest op 'n vrijdag afrijden, was de hele week al misselijk van de zenuwen .. ook op de dag zelf stikzenuwachtig, wat uitte in 'n heel onrustig rijden, reed veeeel te hard op kruisingen enzo af.. De examinator zei na afloop dat ie me heel graag wilde laten slagen, maar dat ie dit niet vertrouwde.. Omdat er kans zou zijn dat ik mezelf uit de bocht zou laten vliegen..
Vijfde keer zakken was echt heel kut, er knapte gewoon iets in me, ook omdat het nu nog maar aan één dingetje lag, en dat dat met lessen wel altijd goed ging.

Toen wilde ik stoppen. Heb toen ook tegen iedereen gezegd dat ik zou stoppen..! Alleen paar goede vriendinnen, m'n ex (toen nog vriendje ) en m'n ouders wisten dat ik niet gestopt was.. Ook heel Fok! dacht dat ik gestopt was..

Stiekem dus doorgegaan Opnieuw theorie gehaald, opnieuw examen aangevraagd.. En hoe het kon weet ik ook niet, maar was de rust zelfde tijdens het laatste examen, heb toen wel drie kwartier rondgereden (is niet ongebruikelijk met BNOR ) en de examinator zei dat ie het voldoende vond!

Eind goed, al goed, toch? (sorry, verhaal is langer geworden dan ik wou )

Babbel1, gefeliciteerd!
  woensdag 27 september 2006 @ 19:05:19 #29
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_42176233
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:43 schreef Aventura het volgende:

En aan de anderen, kenden jullie de route waarin je afreed al of was het voor jullie ook volslagen onbekend?
Het eerste deel kende ik, daarna moest ik bordjes breda volgens, rijnsweerd en daarna centrum aanhouden Toen kende ik het niet echt meer...dus ook voor mij een stuk onbekend. Zeker omdat ik niet uit Utrecht kom...als ik er in mijn les niet heb gereden is het voor mij onbekend

Babbel1 Gefeliciteerd!!
To infinity…and beyond!
pi_42176451
@aventura: ik "kende" het niet.. ik heb 6 lessen in rotterdam gehad, voordat ik afreed en geslaad ben..
pi_42176589
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Wiki aangepast. .
Super, ik heb hem opnieuw in de OP geplakt!
pi_42176648
Heb mezelf ook maar weer in de OP gemikt want ja morgen mag ik weer 2 uurtjes crossen.
*edith: shit sta ik nog niet in de openingspost
pi_42177111
Ik heb net voor het eerst in een automaat gereden, en dan gelijk zo'n hele grote auto Een Peugeot 407 Coupe Maar wat raar zeg, om niet te hoeven koppelen Moet goed opletten dat ik het niet per ongeluk toch wil gaan doen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_42177249
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:17 schreef bakayarou het volgende:
Heb mezelf ook maar weer in de OP gemikt want ja morgen mag ik weer 2 uurtjes crossen.
*edith: shit sta ik nog niet in de openingspost
Heb 'm toegevoegd hoor!
  woensdag 27 september 2006 @ 19:37:45 #35
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_42177268
In week 44 mag ik TTT doen
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_42177271
helemaal top alwaysthebest en Zonnestraaltje
pi_42177314
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:02 schreef Me_Wesley het volgende:
Pff, Marloes, dat is niks joh vergeleken bij mijn eerste lessen

Trouwens, ben hier nu al een tijdje niet meer geweest. Alle geslaagden in ieder geval hartstikke gefeliciteerd! .

Ik moet waarschijnlijk in de herfstvakantie op voor mijn TTT, zin in .
Nou, nu maak je me wel nieuwsgierig
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  woensdag 27 september 2006 @ 19:57:38 #38
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_42177890
Zow TVP'tje. maandag a.s weer lessen. dan 6 oktober weer. en dan 9 oktober weer (alle 3 lessen van 2 uur) en dan 12 oktober afrijden. hoop dat het nou wel gaat..
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_42178903
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:39 schreef Marloes het volgende:

[..]

Nou, nu maak je me wel nieuwsgierig
Als je het echt wilt weten.. heb je even?

• Koppeling te vroeg loslaten (dus nog tijdens het schakelen), gevolgd door een snerpend geluid en een boze blik van rechts.

• Veel te hard doortrekken in de eerste versnelling in een poging wat vlotter op te trekken, waardoor we bij het schakelen naar zijn 2 alle kanten van de auto gezien hebben.

• Koppeling intrappen in plaats van rem, don't ask.

• Stoeprandjes.

• Rotonde, waarbij je dus naar eerst rechts stuurt en dan naar links. Ik zat na die manouvre met mijn handen gekruist onder het stuur, ik weet nog steeds niet hoe het me toen is gelukt richting bij verlaten aan te geven.

• Zo blij zijn dat je eindelijk een keer behoorlijk bent weggereden, dat je gelijk het eerstvolgende rode licht over het hoofd ziet.

• Niet echt een lesfout, maar voor mijn 10 les ( ongeveer ) moest ik werken, en ik drink na mijn werk altijd een paar biertjes. En ik mijn mijn domme harses helemaal niet aan die les gedacht. Gelukkig is het toen bij 3 biertjes gebleven, maar prettig volde ik me die middag niet

Maargoed, ondertussen heb ik 24 lessen gehad en gaat het op het kijkgedrag na heel goed!
    In iedergeval, geniet van je eerste rijlessen, mij gaan ze in iedergeval nog heeeel lang bijblijven!
  • 'And I called your name,
    like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
    pi_42179296
    Allemaal bedankt voor de felicitaties en Ivetje en de andere geslaagden ook heel erg gefeliciteerd!!!

Nu wachten op mijn rijbewijs: 3 oktober gelijk aanvragen en 10 oktober rijden! en natuurlijk een auto kopen.
    ;)
      woensdag 27 september 2006 @ 21:02:56 #41
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_42179969
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 01:25 schreef Ms_Furious het volgende:
    Oh...uh... je bent geslaagd!!!!!!!!!!!!!!!!
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 14:24 schreef Babbel1 het volgende:
    GESLAAGD!!!
    Allebei van harte gefeliciteerd!
      woensdag 27 september 2006 @ 21:04:04 #42
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_42179997
    Weet iemand trouwens hoe het met izzypizzy en jorienvdherik gaat? Daar heb ik al een hele tijd niks meer van gehoord.
    pi_42180001
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 20:24 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Als je het echt wilt weten.. heb je even?

• Koppeling te vroeg loslaten (dus nog tijdens het schakelen), gevolgd door een snerpend geluid en een boze blik van rechts.

• Veel te hard doortrekken in de eerste versnelling in een poging wat vlotter op te trekken, waardoor we bij het schakelen naar zijn 2 alle kanten van de auto gezien hebben.

• Koppeling intrappen in plaats van rem, don't ask.

• Stoeprandjes.

• Rotonde, waarbij je dus naar eerst rechts stuurt en dan naar links. Ik zat na die manouvre met mijn handen gekruist onder het stuur, ik weet nog steeds niet hoe het me toen is gelukt richting bij verlaten aan te geven.

• Zo blij zijn dat je eindelijk een keer behoorlijk bent weggereden, dat je gelijk het eerstvolgende rode licht over het hoofd ziet.

• Niet echt een lesfout, maar voor mijn 10 les ( ongeveer ) moest ik werken, en ik drink na mijn werk altijd een paar biertjes. En ik mijn mijn domme harses helemaal niet aan die les gedacht. Gelukkig is het toen bij 3 biertjes gebleven, maar prettig volde ik me die middag niet

Maargoed, ondertussen heb ik 24 lessen gehad en gaat het op het kijkgedrag na heel goed!
    In iedergeval, geniet van je eerste rijlessen, mij gaan ze in iedergeval nog heeeel lang bijblijven!
  • Voor mij kun je daar nog bij op tellen:
  • door bomen heen rijden (nou ja, takken he?)

• een instructrice die alle eerste lessen angstvallig het dashboard beethoud

• rijden alsof je in een bus rijd
  • pi_42180817
    Mja ik heb al eens het verwijt gehad te rijden als een trucker (rijden alsof je zo'n knop op je stuur hebt..)
    pi_42181054
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
    Mja ik heb al eens het verwijt gehad te rijden als een trucker (rijden alsof je zo'n knop op je stuur hebt..)
    Ik kreeg het verwijt truckerbochten te maken Hele ruime bochten waren dat
    And you know I might
    pi_42181140
    Ik trok te hard aan de pook!

Situatieschets:
    Zonnestraaltje schakelde, instructeur keek me aan van , ging tegen de pook praten: shhht, ze meent het niet zo naar, hoor.. en ging dan over de pook aaien!

pi_42181237
    Instructeurs Wat moet je er mee
    And you know I might
    pi_42181674
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef rena het volgende:
    Instructeurs Wat moet je er mee
    Zo snel mogelijk lozen
    pi_42181838
    zo'w heb me effe aan de OP(wiki) toegevoegd: m'n examen is op 15 november.

heb gister m'n 9e en 10e uur van het pakket gerijlest, en m'n instructeur was behoorlijk pissig dat ik, als hij een ingreep aan 't stuur deed, dat ik dan in een schrikreactie 't stuur juist extra stevig vastgreep.
      woensdag 27 september 2006 @ 22:01:43 #50
    127956 Robbiej
    Hit any user to continue.
    pi_42181965
    als mijn instructeur een ingreep op mijn stuur doet. ga ik 100% dwars door de bodem met de rem. en dat weet 'ie. ingreep stuur = ik pissig. levensgevaarlijk. en ik ben niet achterlijk dat ik niet weet wat ik doe. heb ook maar 1x een ingreep op het stuur gehad de 4e les ofzo. en verder ook niet nodig geweest volgens mijn instructeur. maar het is gewoon zo dat je zo ongelooflijk schrikt als ineens aan je stuur gerukt word.
    I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')