abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42152654
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nou lekker is dat, heb ik ook weer 10,60 voor niks uitgegeven
dat dat uittreksel soms zo duur is. sommigen betalen nog meer zelfs.

ik maar 4,50
you and I ain't done Zeke!
pi_42152719
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nou lekker is dat, heb ik ook weer 10,60 voor niks uitgegeven
Dank je, nu voel ik me iets minder bekocht, ik heb 4,60 weg gegooid
pi_42153008
Ik moet morgen om 8 uur afrijden , weet totaal niet wat ik ervan moet verwachten
pi_42153077
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:09 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Voor praktijk is het na 1 oktober ook niet meer nodig
Ik heb 16 oktober examen en ik moest hem toch echt inleveren.

@ Alexxx: bij ons kost een uittreksel maar 3 euro.

Vandaag mijn eerste les met aanhanger gehad.Rare constatering: een vrachtwagen met aanhanger is makkelijker om mee achteruit te rijden dan met een personenauto met aanhanger.

Maar ik moet nog een hoop leren.
pi_42153104
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:38 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik heb 16 oktober examen en ik moest hem toch echt inleveren.

@ Alexxx: bij ons kost een uittreksel maar 3 euro.

Vandaag mijn eerste les met aanhanger gehad.Rare constatering: een vrachtwagen met aanhanger is makkelijker om mee achteruit te rijden dan met een personenauto met aanhanger.

Maar ik moet nog een hoop leren.
wipkar?
pi_42153152
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef broodmonkeh het volgende:
Ik moet morgen om 8 uur afrijden , weet totaal niet wat ik ervan moet verwachten
veel succes
pi_42153285
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

wipkar?
Ja.Met een Scania 114T er voor. Dat is wel wennen ,met een neus rijden als je frontstuur gewend bent.
pi_42154784
Nog een paar uurtjes! Morgen 10:45 gaat het gebeuren.. ben wel heel erg benieuwd nu! Ik zal het wel laten weten als ik terug ben!
pi_42155250
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:24 schreef Babbel1 het volgende:
Nog een paar uurtjes! Morgen 10:45 gaat het gebeuren.. ben wel heel erg benieuwd nu! Ik zal het wel laten weten als ik terug ben!
Good Luck
pi_42156263
morgen mn eerste les 10.00 - 12.00

heb er zin in
you and I ain't done Zeke!
pi_42156386
Leuk Johnns, veel plezier!

Babbel1, heel veel succes morgen!! 10.45 is een mooi tijdstip
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:22:28 #287
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_42156562
Zo, ben ik nog even

Ik heb hem dus gehaald
De rit zelf ging helemaal perfect, ze hadden nergens iets op aan te merken. Zelfs het kijken voordat ik een kruispunt over ging deed ik helemaal goed!! Enige nadeel was dat mijn examinator tot 2 keer toe met z'n poten op de koppeling stond waardoor ik hem niet goed op kon laten komen Maar daar excusseerde hij zich ook voor

Ben net ook al vanaf Utrecht naar Vianen terug gereden, eerste keer in het donker en nieuwe auto enzo Maar na wat gekut met een erg gevoelige rem ging het helemaal perfect Daarna ook mijn schoonouders nog even gezien en terug naar huis gereden Ben echt helemaal blij dat ik hem heb, het roze papiertje!!!
Morgen ritje naar Tilburg waarschijnlijk, naar mijn ouders
To infinity…and beyond!
pi_42157169
Lekker he, ivetje! Ben echt super blij voor je!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_42157742
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:43 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja.Met een Scania 114T er voor. Dat is wel wennen ,met een neus rijden als je frontstuur gewend bent.
Wat is nu het verschil met een torpedofront ten opzichte van een frontstuur? Ik heb tot nu toe alleen maar met frontstuur gereden (leswagen, ik moet m'n C nog halen).
Los daarvan, is het lessen met CE makkelijker dan alleen C?

--edit--
btw, feli ivetje
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_42158564
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:03 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Wat is nu het verschil met een torpedofront ten opzichte van een frontstuur? Ik heb tot nu toe alleen maar met frontstuur gereden (leswagen, ik moet m'n C nog halen).
Los daarvan, is het lessen met CE makkelijker dan alleen C?

--edit--
btw, feli ivetje
Het verschil is dat ik achter de voorwielen zit en jij er voor.Dus bochten nemen gaat iets anders.En nee,lessen voor CE is niet makkelijker.Je hebt het schakelen wel onder knie en de breedte van de auto ken je ook wel,maar je bent ineens een stuk langer.En je remweg is ook langer.

Bovendien moet ik weer leren met handjes op 10 voor 2 te sturen en bewust in mijn spiegels te kijken.En dat is ook best wennen.
pi_42159150
Ik ben nu bezig met m'n motorrijbewijs!
4 oktober heb ik m'n eerste praktijkexamen (voertuigbeheersing), en 16oktober m'n theorieexamen... Hopelijk duurt het niet zolang voordat het 2e praktijkexamen aangevraagd kan worden, dan hoef ik tenminste niet meer met de auto naar m'n werk
pi_42159326
Nou maanden terug begonnen met examens rijden, ik postte hier toen ook nog wel eens. Vanwege stress en frustraties over oneerlijk afgenomen examens (ik ben 2 van de 4 keer genaaid) heb ik hier nog heel af en toe gelurkt. Vanochtend moest ik me melden bij BNOR in Barendrecht voor een examen. Doodzenuwachtig sowieso examenvrees en daarbij de stress dat ik weet dat het niet uitmaakt hoe goed je rijdt als ze het niet willen geven krijg je het ook niet.

Dus examen gereden. Tijdens het rijden 3 (drie!!!) ingrepen (tot 2 keer toe te dicht langs andere auto's in smalle straatjes en een keer iets te laat remmen) en best wel wat opmerkingen onderweg. Voor mijn gevoel echt een hele slechte rit en ik was me al op het standaard riedeltje aan het voorbereiden: "helaas moet ik je toch teleurstellen....", maar ik zat nog niet eens op mijn stoel..........

Oh...uh... je bent geslaagd!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus ik springen op mijn stoel, want ik snapte er niks van ik zeg nog tegen mijn instructrice (ze was niet meegereden) hééééé ik had DRIE ingrepen. Alleen maar een droge reactie van die man "ach...je reed wel weer aardig in de drukte op het laatst".....

Verder nog niet rondgereden vandaag, ik wacht maar even op het nieuwe rijbewijs. Ik kan het nog steeds niet geloven
;)
pi_42159439
Gefeliciteerd Ms_Furious!

Ik hoop dat ik 4 oktober hetzelfde te horen krijg! Auto(rijbewijs) heb ik al, maar ik ben nu bezig voor m'n motor
pi_42160381
pi_42161679

Pfff, ben nu toch wel zenuwachtig, ik heb toch maar een banaan gegeten! haha, wat zo'n forum allemaal niet doet

Over een half uurtje heb ik nog even les en daarna begint het!
pi_42161925
Succes Babbel1
pi_42162706
ik ben niet geslaagd. In het begin ging het nog wel aardig maar daarna maakte ik een aardig grote fout door in z'n 2 weg te rijden , was hem vergeten naar z'n 1 te zetten (spanning denk) en stil kwam te staan op een kruispunt.

Ook nog een ingreep gehad , waar ik nog m'n twijfels over had, er kwam zeg maar keihard een scooter uit een uitrit zetten en ik zag hem, ik rem , maar toen remde m'n examinator ook opeens omdat ie zei dat ik te langzaam reageerde ofzo...

Voorderest zei die nog dat ik meer vooruit moet kijken en beter moet anticiperen enz. aan de hand van dat scootergebeuren.

Maarja volgende keer beter
pi_42163011
balen zeg broodmonkeh, good luck next time
  woensdag 27 september 2006 @ 12:07:59 #299
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42165807
Ik ben helaas gezakt...Het ging niet goed bij de kruispunten, volgens mijn examinator sloeg ik twee keerb links af op een onveilige manier. En het invoegen ging ook niet, we reden op een verkorte strook (want wegwerkzaamheden) met betonblokken aan de rechterkant, daardoor was ik van mijn a propos en reed ik te dicht tegen die blokken aan. Later zei hij dat er vorige week iemand tegenaan en doorheen was gereden...
Gezakt dus. Maar wel lullig opzich, we reden grotendeels op plekken waar ik nog nooit was geweest. Ik weet wel dat je dat met je rijbewijs ook gaat doen, maar toch. Onbekende situaties maken mij op een examen extra nerveus. De eerste keer, in Amsterdam (ik reed nu in Bussum waar ik werk) gebeurde dat ook al. Als ik gewoon beplaade vaste routes had mogen drillen en daarop dan had moeten afrijden had ik het denk ik wel sneller gehaald.
Nu tijdfel ik of ik nog wel verder wil.
pi_42167049
Gewoon doorzetten! Niet opgeven.
]I[ Melvin ]|[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')