dat dat uittreksel soms zo duur is. sommigen betalen nog meer zelfs.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nou lekker is dat, heb ik ook weer 10,60 voor niks uitgegeven
Dank je, nu voel ik me iets minder bekocht, ik heb 4,60 weg gegooidquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nou lekker is dat, heb ik ook weer 10,60 voor niks uitgegeven
Ik heb 16 oktober examen en ik moest hem toch echt inleveren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:09 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Voor praktijk is het na 1 oktober ook niet meer nodig
wipkar?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb 16 oktober examen en ik moest hem toch echt inleveren.
@ Alexxx: bij ons kost een uittreksel maar 3 euro.![]()
Vandaag mijn eerste les met aanhanger gehad.Rare constatering: een vrachtwagen met aanhanger is makkelijker om mee achteruit te rijden dan met een personenauto met aanhanger.![]()
Maar ik moet nog een hoop leren.
![]()
veel succesquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef broodmonkeh het volgende:
Ik moet morgen om 8 uur afrijden , weet totaal niet wat ik ervan moet verwachten
Ja.Met een Scania 114T er voor. Dat is wel wennen ,met een neus rijden als je frontstuur gewend bent.quote:
Good Luckquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:24 schreef Babbel1 het volgende:
Nog een paar uurtjes! Morgen 10:45 gaat het gebeuren.. ben wel heel erg benieuwd nu! Ik zal het wel laten weten als ik terug ben!
Wat is nu het verschil met een torpedofront ten opzichte van een frontstuur? Ik heb tot nu toe alleen maar met frontstuur gereden (leswagen, ik moet m'n C nog halen).quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.Met een Scania 114T er voor. Dat is wel wennen ,met een neus rijden als je frontstuur gewend bent.
Het verschil is dat ik achter de voorwielen zit en jij er voor.Dus bochten nemen gaat iets anders.En nee,lessen voor CE is niet makkelijker.Je hebt het schakelen wel onder knie en de breedte van de auto ken je ook wel,maar je bent ineens een stuk langer.En je remweg is ook langer.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:03 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Wat is nu het verschil met een torpedofront ten opzichte van een frontstuur? Ik heb tot nu toe alleen maar met frontstuur gereden (leswagen, ik moet m'n C nog halen).
Los daarvan, is het lessen met CE makkelijker dan alleen C?
--edit--
btw, feli ivetje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |