Proessssssssssssssssssssssssstquote:Op woensdag 27 september 2006 12:14 schreef Vliegvrager het volgende:
Wat een wereld-OP. Zo kort, zo krachtig, zo nietszeggend.
Me like
Game on![]()
Ongeduldige jij! Ben erg benieuwd naar dat sensor cleaning gebeuren.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
ff weer outlook kijken...track en trace mail al binnen? Nog niet, tssssssssssssss.:-):-)
Pie is nu ongeduldig:-))))))))
Eg wel ongeduldigquote:Op woensdag 27 september 2006 12:51 schreef freud het volgende:
[..]
Ongeduldige jij! Ben erg benieuwd naar dat sensor cleaning gebeuren.
Ik verwacht aan reactie van de basis principes zoals bediening of focus weinig anders dan de 350D. Hij is helaas ook net zo klein. Ben toch benieuwd. Een collega van me heeft hem al, en hij neemt het een keertje mee naar werk.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Eg wel ongeduldig![]()
Naar die nieuwe techniek van Canon ben ik ook wel nieuwsgierig, maar meer nog hoe die camera reageert ...autofocus en hoe de foto's er werkelijk uit gaan zien bij mij. Natuurlijk in combinatie met die 100mm Macro en 28-300mm. Veel te testen en te bekijken, ook weer een externe flitser sinds jaren.![]()
OK, de basis is wat dat betreft ook haast nix afwijkend van de 300d, maar hij moet wel beter zijn met AF als de 300 of 350D. Heb ik ergens gelezen.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:02 schreef freud het volgende:
[..]
Ik verwacht aan reactie van de basis principes zoals bediening of focus weinig anders dan de 350D. Hij is helaas ook net zo klein. Ben toch benieuwd. Een collega van me heeft hem al, en hij neemt het een keertje mee naar werk.
Succesquote:
hoiquote:
Woeiquote:Op woensdag 27 september 2006 15:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, track en trace mail gekregen ...pakkie met mijn cam e.d. is al de deur uit, dus als het meezit .... misschien morgen alles al binnen.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Reken maar P ... ga eg niet weg morgen voor dat ik dat pakkie heb.![]()
Ik hoop dat alles in 1x leverbaar blijkt!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, track en trace mail gekregen ...pakkie met mijn cam e.d. is al de deur uit, dus als het meezit .... misschien morgen alles al binnen.![]()
Die 28-300 kan het eerst ff schudden, eerst die macro lens er op...zeker wetenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Groot gelijk
En dan maar flink spelen met die 100mm
Ik hoop dat mijn winstdeling einde van het jaar een beetje leuk uitvalt.....wil nog een sigma 70-200mm 2.8 en een canon 85mm 1.8![]()
is ze nog heel?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:42 schreef Ymke het volgende:
Volgens mij liep ik net Ireth tegen het lijf
Nou , tis maar een heel iel dametje , dus........................................quote:
Voor portretvoorbeelden.... [showcase] meer van Anquote:Op woensdag 27 september 2006 15:49 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Die 28-300 kan het eerst ff schudden, eerst die macro lens er op...zeker wetenBen ook benieuwd in hoeverre die voor portretten geschikt is en hoe de uitwerking van die 1.6 faktor is met macro.
Portretfotografie is best wel te doen met een macrolens hoor. Ik gebruik die van mij (Sigma 105 2.8) daar ook vaak voor.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:49 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Die 28-300 kan het eerst ff schudden, eerst die macro lens er op...zeker wetenBen ook benieuwd in hoeverre die voor portretten geschikt is en hoe de uitwerking van die 1.6 faktor is met macro.
Ook gaaf jou keuze, natuurlijk een lekker bereik met die 70-200, maar die 85 mm is 1 die eerst ook altijd bij mij op de lijst stond. Mooi voor portretten!!!![]()
Voor mij een reden om de 90mm Tamron op mijn lijstje te hebben staan idd.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
Nadeel van die macrolens is dat ik vaak iets minder nodig heb dan 100 mm. Je staat gelijk echt op een mega-afstand van je model af wil je hem / haar met wat ruimte op de foto zetten. Die 85mm is overigens op dit moment nog wel een twijfelgevalletje denk ik.
Nou, Ann ziet er wat bleekjes uit P...ik zie helemaal geen foto'squote:Op woensdag 27 september 2006 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor portretvoorbeelden.... [showcase] meer van An
Je zit natuurlijk met die voor mij wel aanwezige 1.6 factor, dus kun je wel eens gelijk hebben. In ieder geval gaan er proefkonijnen aan geloven in mijn directe omgevingquote:Op woensdag 27 september 2006 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
Nadeel van die macrolens is dat ik vaak iets minder nodig heb dan 100 mm. Je staat gelijk echt op een mega-afstand van je model af wil je hem / haar met wat ruimte op de foto zetten. Die 85mm is overigens op dit moment nog wel een twijfelgevalletje denk ik.
Dé reden waarom ik om 6:30 in de auto zit.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:19 schreef Xilantof het volgende:
nu 2 dagen achter elkaar door de avondspits gereden... das toch ook niet geweldig!
Ondanks dat de Tamron geen IF heeft?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:22 schreef Vliegvrager het volgende:
Voor mij een reden om de 90mm Tamron op mijn lijstje te hebben staan idd.
Ben ook benieuwd hoe het voelt voor je...quote:Op woensdag 27 september 2006 18:30 schreef An24 het volgende:
Dagje hard gewerkt en elastiekjes tussen de kiezen zitten, das geen lekker gevoel. Ben benieuwd hoe het morgen voelt als die verrekte beugel er in zit
![]()
En nu maar weer op naar de laatste OUD meets FOT meet fototjes![]()
voor jou ook maar beugeltje aanmeten dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:09 schreef freud het volgende:
Ben ook benieuwd hoe het voelt voor je...
quote:Op woensdag 27 september 2006 19:12 schreef An24 het volgende:
voor jou ook maar beugeltje aanmeten dan?![]()
Stroomstoring bij Redbusquote:Op woensdag 27 september 2006 18:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nou, Ann ziet er wat bleekjes uit P...ik zie helemaal geen foto's![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op woensdag 27 september 2006 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
Stroomstoring bij RedbusDus nergens foto's ben ik bang
Hoewel mijn site weer up en running is
edit: nu dus weer wel
Had al zo'n vermoeden, dus probeer zo nog ff langs te gaan ..desnoods op je eigen sitequote:Op woensdag 27 september 2006 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stroomstoring bij RedbusDus nergens foto's ben ik bang
Hoewel mijn site weer up en running is
edit: nu dus weer wel
Grote versies, dus mooierquote:Op woensdag 27 september 2006 20:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden, dus probeer zo nog ff langs te gaan ..desnoods op je eigen site![]()
hihi ...ik denk er net zo over met foto's in het algemeen...dus kijk ook nog ff op je eigen sitequote:Op woensdag 27 september 2006 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Grote versies, dus mooier![]()
vind ik zelf hoor
![]()
Met IF bedoel je dat ie (de Canon dan he) van buiten niet langer wordt bij het focussen neem ik aan? (ken die afko niet).quote:
Ze waren idd nog bezigquote:Op woensdag 27 september 2006 20:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik ben net op je site geweest ...maar traaaaaaaag. Dus de probs bij je provider nog noet helemaal weg, of het ligt aan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |