Succesquote:
hoiquote:
Woeiquote:Op woensdag 27 september 2006 15:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, track en trace mail gekregen ...pakkie met mijn cam e.d. is al de deur uit, dus als het meezit .... misschien morgen alles al binnen.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Reken maar P ... ga eg niet weg morgen voor dat ik dat pakkie heb.![]()
Ik hoop dat alles in 1x leverbaar blijkt!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, track en trace mail gekregen ...pakkie met mijn cam e.d. is al de deur uit, dus als het meezit .... misschien morgen alles al binnen.![]()
Die 28-300 kan het eerst ff schudden, eerst die macro lens er op...zeker wetenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Groot gelijk
En dan maar flink spelen met die 100mm
Ik hoop dat mijn winstdeling einde van het jaar een beetje leuk uitvalt.....wil nog een sigma 70-200mm 2.8 en een canon 85mm 1.8![]()
is ze nog heel?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:42 schreef Ymke het volgende:
Volgens mij liep ik net Ireth tegen het lijf
Nou , tis maar een heel iel dametje , dus........................................quote:
Voor portretvoorbeelden.... [showcase] meer van Anquote:Op woensdag 27 september 2006 15:49 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Die 28-300 kan het eerst ff schudden, eerst die macro lens er op...zeker wetenBen ook benieuwd in hoeverre die voor portretten geschikt is en hoe de uitwerking van die 1.6 faktor is met macro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |