Helemaal goed.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | Terrorisme | Gotspe | Linkse Kerk | ------------------------------------------------ | Gedachte- | Radicale- | De gewone | | politie | islam | burger | ------------------------------------------------ | mislukte multi- | Frauderende | Probleem- | | culti experiment| asielzoekers | wijken | ================================================ |
Jij mag Hui'tjes turven.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef the_disheaver het volgende:
Hoe vaak zal Hui genoemd worden?
Kan 'onmenselijk' nog in de Jan-bingo?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef the_disheaver het volgende:
Hoe vaak zal Hui genoemd worden?
Ok.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:31 schreef the_disheaver het volgende:
rutte
| 1 2 3 4 5 6 7 | | Bedrijfsleven | Eigen verantwoordelijkheid | Op eigen benen staan | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ | Prestaties | Groei | It's the economy, stupid | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ | Economie in top | Negatief gedoe | Dit beleid doorzetten _____________________________________________________________| |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | Armoedegrens | SOLIDARITEIT| Voedselbank | --------------------------------------------- | Asociaal | Stuitend | Schrijnende | | | | gevallen | --------------------------------------------- | Kan dit | Zielig | Subsidie | | in Nederland | | | ============================================= |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | | Bedrijfsleven | Eigen verant | Op eigen benen staan | | | woordelijkheid | | --------------------------------------------------------- | Prestaties | Groei | It's the economy | | | | , stupid | --------------------------------------------------------- | Economie | Negatief gedoe | Dit beleid doorzetten| | in top | | | ========================================================= |
quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | ARMOEDEGRENS | SOLIDARITEIT| Voedselbank | --------------------------------------------- | Asociaal | Stuitend | Schrijnende | | | | gevallen | --------------------------------------------- | Kan dit | Zielig | Subsidie | | in Nederland | | | ============================================= |
Mwoah, ik vond het een twijfelgevalletje.quote:
Aww, Jan, you bweak my achy-bweaky heart...quote:Op woensdag 27 september 2006 14:47 schreef Floripas het volgende:
Volgens mij trekt Rutte straks een ring uit zijn broekzak voor Jan M.
marijnissen doet daaraan toch ook mee!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:49 schreef Joesse het volgende:
Rutte probeert nou via Marijnissen de PvdA te dissen?
ja maar dat is toch geen interruptie waard?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:50 schreef TheShadow het volgende:
[..]
marijnissen doet daaraan toch ook mee!
nee dat is waar!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:52 schreef Joesse het volgende:
[..]
ja maar dat is toch geen interruptie waard?
Ik wacht met smart op de tranentrekkende brief van een bezorgde landgenoot.quote:
Doet doet-ie echt niet nog een keer, hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de tranentrekkende brief van een bezorgde landgenoot.![]()
Wat een contrast, ja...quote:Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef Joesse het volgende:
hehe wat een contrast 'het gaat weer goed met NL'
Gaat het niet goed dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Rutte: het gaat goed met NederlandHoe haalt ie het in zijn hoofd?!
Ik word een beetje moe van alle VVD-spinoffs.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:09 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Smooth, Van Schijndel... 3e keer al terug naar je bankje gestuurd...
De waarheid zal in het midden liggen, en ik ben daar niet tevreden mee. Jij wel?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:08 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Gaat het niet goed dan?
(Die Van Schijndel, wat een stakker by the way. .)
Neuh.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jij wel?
Ja, hoewel een strenger selectiebeleid in de VVD inmiddels al synoniem staat voor kwaliteitsbewaking in de LPF'jes, de Groepen Wilders en andere Nederlandse splinterpartijtjes van deze wereld.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van alle VVD-spinoffs.
Kan de VVD niet een strenger selectiebeleid voeren?
Na deze verkiezingen is dat gelukkig weer even voorbijquote:Op woensdag 27 september 2006 15:15 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ja, hoewel een strenger selectiebeleid in de VVD inmiddels al synoniem staat voor kwaliteitsbewaking in de LPF'jes, de Groepen Wilders en andere Nederlandse splinterpartijtjes van deze wereld.
Gon nie mo·ment (het ~, ~en): Plotselinge, irrelevante interruptie van zeer beperkte duurquote:Op woensdag 27 september 2006 15:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Neuh.
Gonnie!
Ow, dat was Gonnie weer.
Op dat gebied verwacht ik wel wat van EénNL.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Na deze verkiezingen is dat gelukkig weer even voorbij![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:18 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Gon nie mo·ment (het ~, ~en): Plotselinge, irrelevante interruptie van zeer beperkte duur
Zie ook: "Van Schijndel-moment"
Stel dat 10 zetels halen (God bewaar ons) dan zal er wel weer een machtsstrijd komen. Zo gaat dat altijd bij dit soort nieuwe partijen. Daarom heb je een sterke man nodig als Jan Marijnissenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:19 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Op dat gebied verwacht ik wel wat van Één NL.
Tsjakka!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:18 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Gon nie mo·ment (het ~, ~en): Plotselinge, irrelevante interruptie van zeer beperkte duur
Zie ook: "Van Schijndel-moment"
Waarom zou je anders blijven herkeuren.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:47 schreef Xenomaniac het volgende:
Ja Jan, werkgevers verplichten arbeidsongeschikten in dienst te nemen.
Ver-plich-ten.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:22 schreef Posdnous het volgende:
Waarom zou je anders blijven herkeuren.
Hui! (woei!)quote:Op woensdag 27 september 2006 15:28 schreef Floripas het volgende:
Het is een haiku waard:
De lucht is bezwangerd met een Gonnie-interruptie.
Je ogen zo blauw,
Ik ben de wind.
Niemand durfde er iets over te zeggen of vragenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:31 schreef Posdnous het volgende:
Jan gaf weer een prachtige ode aan de naastenliefde.
Jan komt weer goed uit de hoekquote:Op woensdag 27 september 2006 15:31 schreef Posdnous het volgende:
Jan gaf weer een prachtige ode aan de naastenliefde.
Mooi!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:28 schreef Floripas het volgende:
Het is een haiku waard:
De lucht is bezwangerd met een Gonnie-interruptie.
Je ogen zo blauw,
Ik ben de wind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |