quote:Op woensdag 27 september 2006 15:54 schreef google-queen het volgende:
once upon a time in the west, sergio leone..met claudia cardinale
Ben je nou een king of een queen?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:40 schreef google-queen het volgende:
Ja ik lag er f een half uur uit..nu lijkt het wel weer opgelost.
Tja Sokolsky ik kon geen leuke naam vinden voor FOK. Toen bedacht ik me dat ik best wel verslaafd aan google ben (net zoals aan films trouwens) dat ik dat wel toepasselijk vond.
Nope..en het gebak heb ik ook nog nie gezien...quote:Op woensdag 27 september 2006 16:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het gaat weer lekker met FOK!
Ik zie dat we een nieuweling in ons midden hebben. Heeft ze de 10 euro instapbetaling al overgemaakt?
Dat denk ik ook wel. Dat wou ik iig ook antwoorden, voordat Fok! eruit ging, ik terug kwam en jij het al had geantwoord.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:51 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denk eigenlijk dat 8,5 (mooie halfjes maken met Alt-171 werkt niet in Firefox, vervelend) wel goed is. Vindt iemand anders dat misschien ook? Doff bijvoorbeeld?
Neen.quote:
Sokolsky +1 dus.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:56 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vroeg 'm vorige week, ging toen moeizaam. Werd geraden door iemand die 'm niet kende, maar na alle hints goed gokte.
Sokolsky +1quote:Op woensdag 27 september 2006 16:34 schreef Sokolsky het volgende:
Grappig trouwens, een FMT-er met de naam google-queen
8,5 [Otto e Mezzo] van Fellini kan ook nog.
laurenzo +1quote:Op donderdag 28 september 2006 03:11 schreef laurenzo85 het volgende:
I Vitelloni natuurlijk!!
Die eerste was een snelheidsfoutje, die tweede inderdaad vanwege Fellini en die derde inderdaad vanwege het thema. Las dat Nuit Americane op Otto e Mezzo was geinspireerd.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:47 schreef Sokolsky het volgende:
Roma, citta aperta is van Rosselini
Roma idd van Fellini
La Nuit Américaine van Truffaut
Wat die derde dan weer met Otto e Mezzo te maken heeft...
Goede regisseur is al wel genoemd.
Google-queen wil je flyguy zijn punt nog even geven voor de James Bond vraag, en Doff voor Vidocq?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:42 schreef google-queen het volgende:
Helemaal goed!!
Fflyguy +1quote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef flyguy het volgende:
a view to a kill dus
octopussy
the spy who lvoed me
moonracker
live and let die
for your eyes only
en the man with the golden gun
..... pfff neit eens de bonds weten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |