quote:Op woensdag 27 september 2006 15:20 schreef Mennosson het volgende:
Brazil
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:29 schreef Oscar-Wilde het volgende:
een franse zwarte komedie die zich in de toekomst afspeelt
Dat is al een.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:52 schreef Oscar-Wilde het volgende:
claudia cardinale
in....
verder kom ik ff niet
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:54 schreef google-queen het volgende:
once upon a time in the west, sergio leone..met claudia cardinale
Ben je nou een king of een queen?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:40 schreef google-queen het volgende:
Ja ik lag er f een half uur uit..nu lijkt het wel weer opgelost.
Tja Sokolsky ik kon geen leuke naam vinden voor FOK. Toen bedacht ik me dat ik best wel verslaafd aan google ben (net zoals aan films trouwens) dat ik dat wel toepasselijk vond.
Nope..en het gebak heb ik ook nog nie gezien...quote:Op woensdag 27 september 2006 16:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het gaat weer lekker met FOK!
Ik zie dat we een nieuweling in ons midden hebben. Heeft ze de 10 euro instapbetaling al overgemaakt?
Dat denk ik ook wel. Dat wou ik iig ook antwoorden, voordat Fok! eruit ging, ik terug kwam en jij het al had geantwoord.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:51 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denk eigenlijk dat 8,5 (mooie halfjes maken met Alt-171 werkt niet in Firefox, vervelend) wel goed is. Vindt iemand anders dat misschien ook? Doff bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |