Luiwammes!quote:kun je vinden in het vorige topic.
Inderdaad.quote:
Speelt ie in nog betere films?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Z'n beste staat er zelfs niet bij.
en dat is uiteraard goedquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hustle & Flow.
Candyman.
Tony Todd.
Dat klopt.quote:
Waar staat in de vraag dat het van oorsprong een serie moet zijn?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:08 schreef California het volgende:
The Brady Bunch
De rest van wat ik had is inmiddels al genoemd.
Batman (e.d.) is toch niet in eerste instantie een tv-serie.
Batman, Superman, etc. zijn meestal eerst films geweest, tekenfilmseries naar aanleiding van de comics te ik gemakshalve niet mee. Alleen de Hulk zou wat dat betreft eventueel in aanmerking kunnen komen, denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:05 schreef hornage het volgende:
Starsky & Hutch
The Dukes Of Hazzard
Miami Vice
The Singing Detective
Charlie's Angels
Mission Impossible
The Addams Family
S.W.A.T.
I Spy
Bewitched
helemaal goed hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
7... en anders mag iemand anders de vraag beantwoorden
en dat klopt Sheridana + 1quote:Op woensdag 27 september 2006 13:09 schreef Sheridana het volgende:
The Weatherman, Cameltoe
het is de bedoeling in dit spelletje dat je eerst een vraag goed beantwoord. Als je dan een punt krijgt mag je een vraag stellen. Nog ff op de komende vraag van Sheridana wachten dus en die als eerste goed beantwoorden. Dan ben jij aan de beurtquote:Op woensdag 27 september 2006 13:45 schreef google-queen het volgende:
In welke film verandert Michelle Pfeiffer overdag in een vogel en s'nachts in een vrouw?
Dat zijn er al vier...nog eentje!! kom op, je weet het welquote:Op woensdag 27 september 2006 14:18 schreef hornage het volgende:
showgirls
catwoman
gigli
swept away
ennnnuh, jaha, damn
Ik weet er nog 1 met Tom Greenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:18 schreef hornage het volgende:
showgirls
catwoman
gigli
swept away
ennnnuh, jaha, damn
En dat maakt 5,6 en 7quote:Op woensdag 27 september 2006 14:20 schreef google-queen het volgende:
showgirls, catwoman, striptease, wild wild west en battlefield earth van die scientology gek
Ja, klopt. Maar ik wou het punt niet stelen...quote:Op woensdag 27 september 2006 14:29 schreef Doff het volgende:
Freddie Got Fingered is dat
Oh, tja, wist er wel meer, maar was te laat.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik wou het punt niet stelen...
Eigenlijk had ik laatst weer eens een bond gezien vandaar dat ik er zo aan zat te denken..je hebt er wel eentje goed..quote:Op woensdag 27 september 2006 14:36 schreef Doff het volgende:
Er wordt hier eigenlijk zelden naar Bond films gevraagd, maf toch.
Maare A View to a Kill. Maar das vast niet genoeg![]()
Jammer, diegene die je eerst zou stellen wist ik wel!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:32 schreef google-queen het volgende:
Hoeveel james bonds heeft Roger Moore gemaakt en welke?
Ze zijn in mijn ogen allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef flyguy het volgende:
a view to a kill dus
octopussy
the spy who lvoed me
moonracker
live and let die
for your eyes only
en the man with the golden gun
..... pfff neit eens de bonds weten....
Oscar-wilde +1quote:Op woensdag 27 september 2006 14:48 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Odie
bron Empire:quote:Op woensdag 27 september 2006 14:51 schreef Doff het volgende:
Zijn die films echt heel erg trouwens?
Of zijn ze stiekem best leuk
ik vind ze stiekum wel grappig om ze 1xtje te kijken...quote:Op woensdag 27 september 2006 14:51 schreef Doff het volgende:
Zijn die films echt heel erg trouwens?
Of zijn ze stiekem best leuk
Jammer. Vond die strips altijd wel gaaf, zoals die van Google-Queen.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:54 schreef Mennosson het volgende:
[..]
bron Empire:
Verdict
The predictable plot and gags make you feel like you’re watching it in cat-years, but there are a few successfully silly set-pieces that will delight kids.
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef Mennosson het volgende:
Daylight?
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:06 schreef google-queen het volgende:
Deep Impact
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:08 schreef google-queen het volgende:
Mimic?
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:10 schreef victorinox het volgende:
Reign of Fire?
eerder een zwarte komediequote:Op woensdag 27 september 2006 15:16 schreef google-queen het volgende:
Is het een horror film?
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:18 schreef google-queen het volgende:
eight legged freaks..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |