Dat klopt.quote:
Waar staat in de vraag dat het van oorsprong een serie moet zijn?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:08 schreef California het volgende:
The Brady Bunch
De rest van wat ik had is inmiddels al genoemd.
Batman (e.d.) is toch niet in eerste instantie een tv-serie.
Batman, Superman, etc. zijn meestal eerst films geweest, tekenfilmseries naar aanleiding van de comics te ik gemakshalve niet mee. Alleen de Hulk zou wat dat betreft eventueel in aanmerking kunnen komen, denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:05 schreef hornage het volgende:
Starsky & Hutch
The Dukes Of Hazzard
Miami Vice
The Singing Detective
Charlie's Angels
Mission Impossible
The Addams Family
S.W.A.T.
I Spy
Bewitched
helemaal goed hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
7... en anders mag iemand anders de vraag beantwoorden
en dat klopt Sheridana + 1quote:Op woensdag 27 september 2006 13:09 schreef Sheridana het volgende:
The Weatherman, Cameltoe
het is de bedoeling in dit spelletje dat je eerst een vraag goed beantwoord. Als je dan een punt krijgt mag je een vraag stellen. Nog ff op de komende vraag van Sheridana wachten dus en die als eerste goed beantwoorden. Dan ben jij aan de beurtquote:Op woensdag 27 september 2006 13:45 schreef google-queen het volgende:
In welke film verandert Michelle Pfeiffer overdag in een vogel en s'nachts in een vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |