Almere de geksteeequote:Op dinsdag 26 september 2006 18:18 schreef ThaNetRunner het volgende:
Een busabbo met 2 sterren voor almere...
waarom meteen 2?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:41 schreef luciferist het volgende:
2 deckjes van kean (skateboards)
Wat is het precies?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:30 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
Via ibood.com
Staat op de logitech site voor 149,99
ibood-prijs: 49.95
quote:
Dus ik sluit hem op mijn computer en stereo aan, zodat ik mijn mp3'tjes overal in huis kan luisteren zonder kabels te hoeven trekken door het huis.quote:Wireless Music System voor pc
Elk soort muziek. Elke indeling. Overal in huis.
- Stream muziek van uw pc naar uw stereo.
- Bedien tracks en het volume met de compacte afstandsbediening.
- Gebruik het systeem met uw bestaande mediaspelersoftware.
- Speel elke indeling af die uw pc kan afspelen.
Strakquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
[..]
Dus ik sluit hem op mijn computer en stereo aan, zodat ik mijn mp3'tjes overal in huis kan luisteren zonder kabels te hoeven trekken door het huis.
zooooo leip hoe duur?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
[..]
Dus ik sluit hem op mijn computer en stereo aan, zodat ik mijn mp3'tjes overal in huis kan luisteren zonder kabels te hoeven trekken door het huis.
Via ibood heb ik er dus 49,95 voor betaald, maar op de logitech-site vragen ze er 149,95 voor.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:47 schreef Zuen het volgende:
Ik heb een Honda MTX-SH gekocht
(dit is een voorbeeldplaatje, niet die van mij)
[afbeelding]
Ja Hij is vast rijk..quote:
mooie kleertjes, enzo.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:29 schreef Merel1808 het volgende:
[afbeelding]
Beige trui.
[afbeelding]
Paarse spencer.
En het t-shirt wat er onder zit is ook nieuw
Staat je goedquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
[afbeelding]
rokje
[afbeelding]
blousje
[afbeelding]
en nog een linnentas met eigen foto
hehe dat klinkt goed B_BOYquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:35 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
@ snopje mag ik vragen hoeveel kleren jij wel niet hebt???
The butterfly effectquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:30 schreef Supersheep het volgende:
3 dvd'tjes en nog wat andere zooi
[afbeelding]
Nu nog een nieuwe broek want de gaten zitten erinquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:29 schreef Merel1808 het volgende:
[afbeelding]
Beige trui.
[afbeelding]
Paarse spencer.
En het t-shirt wat er onder zit is ook nieuw
Mijn complimenten voor de tegel keuze rond de wasbak, erg retroquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:28 schreef mrkanarie het volgende:
nieuwe meubeltjes (Ikea), voor mijn nieuwe Fokbasis!:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
doe je goedquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:41 schreef PPAUL het volgende:
haha 2 paar allstar schoene, van die lage zwarten, en groene die ze in nl niet hebben, haha en dat voor een prijsje van bij elkaar 15 euro!!!indonesia!!:D
![]()
![]()
Origineelquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:01 schreef EricG het volgende:
[afbeelding]
Niet exact dezelfde, maar die dus.
coolquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
Een doos vol lullo´s!
Dat ligt natuurlijk aan het lampje wat je erin schroeft (hier kreeg ik een spotje bij), maar de originele foto was veel geler. Lamp heb ik bij de Trendhopper gehaald.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waar heb je die lamp gehaald?
En geeft ie niet een ontzettend kil, wit licht af?
nicequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:50 schreef savale het volgende:
[afbeelding]
Om mijn creativiteit n btje kwijt te kunnen
ik heb de tsunamiquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:14 schreef Vegnagun het volgende:
Nieuwe kast (thermaltake soprano) en processor (athlon 64 3800+)
[[url=http://xs207.xs.to/xs207/06403/DSCF0047.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
mooiquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:08 schreef Merel1808 het volgende:
Nieuw shirt
[afbeelding]
Nieuwe schoenen (rechts)
[afbeelding]
gaaaf waar vandaan?!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:14 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Een badmuts.
Disclaimer: Ik ben geen van beide op de foto.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:19 schreef Biogarde het volgende:
Goh, wat gaat het slecht met de Nederlandsche economie
Enchanted Arms. Erg vet maar jammer dat het spel midden in het verhaal er mee ophoud en je weer eens kan gaan wachten op een vervolg !$!$!!!#$#%@^@$!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:45 schreef Negative het volgende:
Enchanted Arms
[afbeelding]
Bert Visscher - Don chaot
[afbeelding]
Had ik een jaar geleden ook al gehad, ik heb toen alleen uit geldgebrek die pc volledig verkocht. Tis eigenlijk dezelfde kast alleen een iets andere voorkant en je zet je drive's er op een andere manier in.quote:
Oreo is een koekjequote:
Die blouse is leuk! Waar komt die vandaan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:10 schreef Elvanera het volgende:
eltab nieuwe kleding!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een streepjes blouse en nog een brede riem en nog kniekousen en pantykousjes en panties en handschoentjes.
yup, vond de prijzen wel meevallen daar. iig voor deze ketting heb ik inclusief de verzendkosten niet meer betaald dan dat ik een fatsoendelijk ketting bij bijv de six zou kopen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:09 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Van pixelgirlshop.com? Ze hebben leuke dingen daar, maar wel duur.
Het hangt ook wel van het product af. Zoals de kettinkjes met Lego's of Frootloops eraan die dan $30 kosten, voor dat geld maak ik zelf wel zo'n ding.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yup, vond de prijzen wel meevallen daar. iig voor deze ketting heb ik inclusief de verzendkosten niet meer betaald dan dat ik een fatsoendelijk ketting bij bijv de six zou kopen.
Bij de Sting vandaan!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die blouse is leuk! Waar komt die vandaan?![]()
Dank je welquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:05 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
leuke schoenen + kleren... die je hebt gekocht![]()
![]()
k heb nog wel klein beetje overgelaten voor andere mensenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:39 schreef rena het volgende:
Wow Sylvana, je hebt de hele Xenos leeg gekocht?
Vers, je hebt stijlquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:53 schreef MJay1 het volgende:
Een donkere broek,
G-Star Limited Regular:
[afbeelding]
En schoenen
Le Coq Sportif, Escrime low:
[afbeelding]
jeejquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:08 schreef Zonnebril het volgende:
Burberry Sjaal
Grijs/blauw rokje Girbaud
Zwart vestje Zara
Donkerblauwe trui Zara
Zwarte broek Girbaud
jeej:D
De 2007WFP ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:16 schreef Bhuddy het volgende:
@ Dark Angelus: 450 euro incl pixelgarantie.
Whaha, inderdaadquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:18 schreef Bhuddy het volgende:
Jaa. Toffe monitor.
Hee woonplaatsgenoot
Vet! Wat kost zoiets?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:50 schreef savale het volgende:
[afbeelding]
Om mijn creativiteit n btje kwijt te kunnen
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
Ik heb een jaarkaart gekocht voor Snowworld..
a ¤450 euro..
en nu ben ik aan het sparen voor een nieuwe broek en jas.. voor snowboarden
dan die alleen bij ipod? geen andere spelers?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:17 schreef C2C het volgende:
nice snopp
ik deze koptelefoon
ipods ruleren
[afbeelding]
kan ook bij andere spelers, en je kan hem ook gebruiken om muziek af te spelen via je telefoonquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
dan die alleen bij ipod? geen andere spelers?
waar kan je em kopen? en hoe duur ongeveer?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef C2C het volgende:
[..]
kan ook bij andere spelers, en je kan hem ook gebruiken om muziek af te spelen via je telefoon
normaal is ie ongeveer 100 euro maar ik had hem voor 40 euro bij ibood...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:43 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
waar kan je em kopen? en hoe duur ongeveer?
oke oke...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:05 schreef C2C het volgende:
[..]
normaal is ie ongeveer 100 euro maar ik had hem voor 40 euro bij ibood...
bij v&a staan er ook nog 2 aangeboden
kan je niet af met gewone?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:43 schreef Le_Douwe het volgende:
Kan ik weer even veilig het weekend in![]()
[afbeelding]
zou kunnen, of hij heeft die bolletjes nodig, voor extra stimulatie ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:49 schreef fvivif het volgende:
[..]
Sensation condooms zijn kleiner en smaller dan normale misschien is dat een rede![]()
U in uw nieuwe bikiniquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef snopprinses het volgende:
Nieuwe spulletjes van afgelopen week!
[afbeelding]
Het boek Vossengeest.
[afbeelding]
Een hoop losse bloemetjes bij elkaar gezet en glitters erop gegooid![]()
[afbeelding]
Statief ^^
[afbeelding]
En een stoel
[afbeelding]
Poster van Infadels
[afbeelding]
[afbeelding]
En mn nieuwe bikini!
JA dat zal veel helpenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
zou kunnen, of hij heeft die bolletjes nodig, voor extra stimulatie ?
nicequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:17 schreef C2C het volgende:
nice snopp
ik deze koptelefoon
ipods ruleren
[afbeelding]
typen luquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:22 schreef C2C het volgende:
geilheid., net weer nieuwe dingen gekocht:
heel veel glazen cola sonnema & heel veel flesjes bier (die glazen bier zijn niet te drinken)
nu ff kijken of ik de weg naar mijn bed nog vind....
ehm had m met wat geluk 2ehands voor 550,- Maar nieuw kost ie 800 euriesquote:
Waarom Compaq?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:42 schreef birdydontfly het volgende:
heel veel teken en schilder spullen, en;
[afbeelding]
Compaq Presario SR1949NL PC
* Legitieme Microsoft Windows XP Home
* Intel Pentium D 805 Dual-Core processor
* 1 Gigabyte werkgeheugen
* 300 Gigabyte harde schijf ruimte!
* Inclusief Toetsenbord en Muis
fiet fiew.quote:
rijke oudersquote:
Lekker man, theequote:Op woensdag 1 november 2006 23:39 schreef Norden_lights het volgende:
2 thee vanavond
in de stam in Almelo nog wel niet![]()
http://www.ofiofio.nl/fotoos/11_THEE-KOPJE.jpg
1 voor mij en de ander voor andere FOK!
Slaap lekker,
oo ja had gratiz bier bij mijn buurman (maar dat telt niet)
mwahquote:
Ik werk voor mijn eigen spullen..denkt toch niet dat mijn ouders mij zulke schoenen willen kopen hequote:Op donderdag 2 november 2006 00:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
fiet fiew.
(rechtsklik/save picture as...)
[..]
rijke ouders![]()
Bacoquote:Op donderdag 2 november 2006 05:51 schreef Merel1808 het volgende:
Gisteravond:
[afbeelding]
3 cola
[afbeelding]
4 bier
Vetquote:Op donderdag 2 november 2006 14:47 schreef Sylvana het volgende:
kaartje voor ajax- austria wien van vanavond
niet zo link, nou moet je shoppen voor een poster met de juiste maat! had je beter andersom kunnen doen.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:36 schreef Appeltaarten het volgende:
Vandaag bij de ikea gekocht:
1 zilveren ljist voor een mooie poster (poster moet ik nog kopen)
ik zou eerst vanavond niet gaan en dan de 30e tegen Espanyol, maar nou ga ik vanavond toch en ik zit gezellig naast het sfeervak, zit in vak 411quote:
Tss, ga dan in 410quote:Op donderdag 2 november 2006 15:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik zou eerst vanavond niet gaan en dan de 30e tegen Espanyol, maar nou ga ik vanavond toch en ik zit gezellig naast het sfeervak, zit in vak 411
I know, maar vriend waar ik mee ga had al kaartje voor 411 gekocht, en wel zo gezellig om bij elkaar te zitten danquote:Op donderdag 2 november 2006 15:21 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Tss, ga dan in 410Das zo vet daar
Ahja, begrijpelijk. Veel plezierquote:Op donderdag 2 november 2006 15:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
I know, maar vriend waar ik mee ga had al kaartje voor 411 gekocht, en wel zo gezellig om bij elkaar te zitten dan
Dat zal wel lukken, ga nou richting A'damquote:Op donderdag 2 november 2006 15:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ahja, begrijpelijk. Veel plezier
Ben nu aan het kijken. --Veel plezier he!quote:Op donderdag 2 november 2006 14:47 schreef Sylvana het volgende:
kaartje voor ajax- austria wien van vanavond
die telefoon maAkt egt gruwelijke fotosquote:Op donderdag 2 november 2006 21:01 schreef liiszle het volgende:
3 paardrij broeken, haarnetje, handschoentjes, plastron, bandages, halster, snoepjes ( allemaal voor paarden enzo)
en nieuwe telefoon Nokia 3250 Pink
[afbeelding]
Gruwelijk slecht jaquote:Op donderdag 2 november 2006 21:25 schreef jors het volgende:
[..]
die telefoon maAkt egt gruwelijke fotos
Mwah ik denk toch van niet eigenlijk, de eerste apple telefoon terwijl ze eigenlijk nooit eerder een telefoon gemaakt hebben. ik zou er sowieso even mee wachten.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:24 schreef renz0r het volgende:
[..]
Die moet ondertussen ook is een x uitkomen...Laat me raden, vanaf dag 1 van jou?
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:32 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=16184
Acer Aspire 5602 WLMi notebook
En toen en toenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:59 schreef fvivif het volgende:
Ik heb een bioscoop kaartje gekocht en toen ik naar de film
Ja manquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:14 schreef Bravebart het volgende:
Ja pcies ja![]()
Ik heb vandaag alleen een tosti gekocht
En voor de josti's die niet weten hoe dat eruit ziet![]()
[afbeelding]
Annemarijn hockeyt zeker ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:27 schreef Zonnebril het volgende:
Ik kocht veel wijn
Zoete voor annemarijn en droge voor mij.
Pciesquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:35 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Hockeyde...
Bravebart hartje hockeymeisjes?
Bravoquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:40 schreef Zonnebril het volgende:
Hulde!
Spannendquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:51 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Jeuh
![]()
goed vanmiddag kocht ik trouwens ook twee markeerstiften
een groene en een roze.
Eerst rozequote:Op zaterdag 4 november 2006 02:52 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Ja ik ga mezelf markeren
Groen en Roze..
Met welke kleur zal ik beginnen?![]()
Jaquote:
okquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:41 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die heb ik ook, dies echt superfijn![]()
uhm ik zou zeggen bekijk haar fobo eens en zeg het dan nog eens....quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:30 schreef lucina het volgende:
[..]
uhm ik zou zeggen bekijk haar fobo eens en zeg het dan nog eens....![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:30 schreef lucina het volgende:
[..]
uhm ik zou zeggen bekijk haar fobo eens en zeg het dan nog eens....![]()
Mijn homo heeft dvd's gekocht.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Das geen antwoord op mijn vraag
Dead End, Session 9, Saw en nog 2 horrors waarvan ik de naam niet meer weet. Saw gingen we misschien kijkenquote:
die rechtse zijn tofquote:
De witte zijn wel lelijke maar ik zag laatst een paar bruine van K-swiss en die waren wel mooiquote:Op zondag 5 november 2006 15:08 schreef BrauN het volgende:
K-Swiss zijn echt lelijke bakken.
Ik heb die hele 'hype' rond dat merk nooit zo begrepen.
Nee tonks, nee.quote:Op zondag 5 november 2006 15:09 schreef tonks het volgende:
[..]
De witte zijn wel lelijke maar ik zag laatst een paar bruine van K-swiss en die waren wel mooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |