ik heb de tsunamiquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:14 schreef Vegnagun het volgende:
Nieuwe kast (thermaltake soprano) en processor (athlon 64 3800+)
[[url=http://xs207.xs.to/xs207/06403/DSCF0047.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
mooiquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:08 schreef Merel1808 het volgende:
Nieuw shirt
[afbeelding]
Nieuwe schoenen (rechts)
[afbeelding]
gaaaf waar vandaan?!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:14 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Een badmuts.
Disclaimer: Ik ben geen van beide op de foto.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:19 schreef Biogarde het volgende:
Goh, wat gaat het slecht met de Nederlandsche economie
Enchanted Arms. Erg vet maar jammer dat het spel midden in het verhaal er mee ophoud en je weer eens kan gaan wachten op een vervolg !$!$!!!#$#%@^@$!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:45 schreef Negative het volgende:
Enchanted Arms
[afbeelding]
Bert Visscher - Don chaot
[afbeelding]
Had ik een jaar geleden ook al gehad, ik heb toen alleen uit geldgebrek die pc volledig verkocht. Tis eigenlijk dezelfde kast alleen een iets andere voorkant en je zet je drive's er op een andere manier in.quote:
Oreo is een koekjequote:
Die blouse is leuk! Waar komt die vandaan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:10 schreef Elvanera het volgende:
eltab nieuwe kleding!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een streepjes blouse en nog een brede riem en nog kniekousen en pantykousjes en panties en handschoentjes.
yup, vond de prijzen wel meevallen daar. iig voor deze ketting heb ik inclusief de verzendkosten niet meer betaald dan dat ik een fatsoendelijk ketting bij bijv de six zou kopen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:09 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Van pixelgirlshop.com? Ze hebben leuke dingen daar, maar wel duur.
Het hangt ook wel van het product af. Zoals de kettinkjes met Lego's of Frootloops eraan die dan $30 kosten, voor dat geld maak ik zelf wel zo'n ding.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yup, vond de prijzen wel meevallen daar. iig voor deze ketting heb ik inclusief de verzendkosten niet meer betaald dan dat ik een fatsoendelijk ketting bij bijv de six zou kopen.
Bij de Sting vandaan!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die blouse is leuk! Waar komt die vandaan?![]()
Dank je welquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:05 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
leuke schoenen + kleren... die je hebt gekocht![]()
![]()
k heb nog wel klein beetje overgelaten voor andere mensenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:39 schreef rena het volgende:
Wow Sylvana, je hebt de hele Xenos leeg gekocht?
Vers, je hebt stijlquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:53 schreef MJay1 het volgende:
Een donkere broek,
G-Star Limited Regular:
[afbeelding]
En schoenen
Le Coq Sportif, Escrime low:
[afbeelding]
jeejquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:08 schreef Zonnebril het volgende:
Burberry Sjaal
Grijs/blauw rokje Girbaud
Zwart vestje Zara
Donkerblauwe trui Zara
Zwarte broek Girbaud
jeej:D
De 2007WFP ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:16 schreef Bhuddy het volgende:
@ Dark Angelus: 450 euro incl pixelgarantie.
Whaha, inderdaadquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:18 schreef Bhuddy het volgende:
Jaa. Toffe monitor.
Hee woonplaatsgenoot
Vet! Wat kost zoiets?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:50 schreef savale het volgende:
[afbeelding]
Om mijn creativiteit n btje kwijt te kunnen
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
Ik heb een jaarkaart gekocht voor Snowworld..
a ¤450 euro..
en nu ben ik aan het sparen voor een nieuwe broek en jas.. voor snowboarden
dan die alleen bij ipod? geen andere spelers?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:17 schreef C2C het volgende:
nice snopp
ik deze koptelefoon
ipods ruleren
[afbeelding]
kan ook bij andere spelers, en je kan hem ook gebruiken om muziek af te spelen via je telefoonquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
dan die alleen bij ipod? geen andere spelers?
waar kan je em kopen? en hoe duur ongeveer?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef C2C het volgende:
[..]
kan ook bij andere spelers, en je kan hem ook gebruiken om muziek af te spelen via je telefoon
normaal is ie ongeveer 100 euro maar ik had hem voor 40 euro bij ibood...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:43 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
waar kan je em kopen? en hoe duur ongeveer?
oke oke...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:05 schreef C2C het volgende:
[..]
normaal is ie ongeveer 100 euro maar ik had hem voor 40 euro bij ibood...
bij v&a staan er ook nog 2 aangeboden
kan je niet af met gewone?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:43 schreef Le_Douwe het volgende:
Kan ik weer even veilig het weekend in![]()
[afbeelding]
zou kunnen, of hij heeft die bolletjes nodig, voor extra stimulatie ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:49 schreef fvivif het volgende:
[..]
Sensation condooms zijn kleiner en smaller dan normale misschien is dat een rede![]()
U in uw nieuwe bikiniquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef snopprinses het volgende:
Nieuwe spulletjes van afgelopen week!
[afbeelding]
Het boek Vossengeest.
[afbeelding]
Een hoop losse bloemetjes bij elkaar gezet en glitters erop gegooid![]()
[afbeelding]
Statief ^^
[afbeelding]
En een stoel
[afbeelding]
Poster van Infadels
[afbeelding]
[afbeelding]
En mn nieuwe bikini!
JA dat zal veel helpenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
zou kunnen, of hij heeft die bolletjes nodig, voor extra stimulatie ?
nicequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:17 schreef C2C het volgende:
nice snopp
ik deze koptelefoon
ipods ruleren
[afbeelding]
typen luquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:22 schreef C2C het volgende:
geilheid., net weer nieuwe dingen gekocht:
heel veel glazen cola sonnema & heel veel flesjes bier (die glazen bier zijn niet te drinken)
nu ff kijken of ik de weg naar mijn bed nog vind....
ehm had m met wat geluk 2ehands voor 550,- Maar nieuw kost ie 800 euriesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |