mooiquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:08 schreef Merel1808 het volgende:
Nieuw shirt
[afbeelding]
Nieuwe schoenen (rechts)
[afbeelding]
gaaaf waar vandaan?!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:14 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Een badmuts.
Disclaimer: Ik ben geen van beide op de foto.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:19 schreef Biogarde het volgende:
Goh, wat gaat het slecht met de Nederlandsche economie
Enchanted Arms. Erg vet maar jammer dat het spel midden in het verhaal er mee ophoud en je weer eens kan gaan wachten op een vervolg !$!$!!!#$#%@^@$!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:45 schreef Negative het volgende:
Enchanted Arms
[afbeelding]
Bert Visscher - Don chaot
[afbeelding]
Had ik een jaar geleden ook al gehad, ik heb toen alleen uit geldgebrek die pc volledig verkocht. Tis eigenlijk dezelfde kast alleen een iets andere voorkant en je zet je drive's er op een andere manier in.quote:
Oreo is een koekjequote:
Die blouse is leuk! Waar komt die vandaan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:10 schreef Elvanera het volgende:
eltab nieuwe kleding!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een streepjes blouse en nog een brede riem en nog kniekousen en pantykousjes en panties en handschoentjes.
yup, vond de prijzen wel meevallen daar. iig voor deze ketting heb ik inclusief de verzendkosten niet meer betaald dan dat ik een fatsoendelijk ketting bij bijv de six zou kopen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:09 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Van pixelgirlshop.com? Ze hebben leuke dingen daar, maar wel duur.
Het hangt ook wel van het product af. Zoals de kettinkjes met Lego's of Frootloops eraan die dan $30 kosten, voor dat geld maak ik zelf wel zo'n ding.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yup, vond de prijzen wel meevallen daar. iig voor deze ketting heb ik inclusief de verzendkosten niet meer betaald dan dat ik een fatsoendelijk ketting bij bijv de six zou kopen.
Bij de Sting vandaan!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die blouse is leuk! Waar komt die vandaan?![]()
Dank je welquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:05 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
leuke schoenen + kleren... die je hebt gekocht![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |