Almere de geksteeequote:Op dinsdag 26 september 2006 18:18 schreef ThaNetRunner het volgende:
Een busabbo met 2 sterren voor almere...
waarom meteen 2?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:41 schreef luciferist het volgende:
2 deckjes van kean (skateboards)
Wat is het precies?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:30 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
Via ibood.com
Staat op de logitech site voor 149,99
ibood-prijs: 49.95
quote:
Dus ik sluit hem op mijn computer en stereo aan, zodat ik mijn mp3'tjes overal in huis kan luisteren zonder kabels te hoeven trekken door het huis.quote:Wireless Music System voor pc
Elk soort muziek. Elke indeling. Overal in huis.
- Stream muziek van uw pc naar uw stereo.
- Bedien tracks en het volume met de compacte afstandsbediening.
- Gebruik het systeem met uw bestaande mediaspelersoftware.
- Speel elke indeling af die uw pc kan afspelen.
Strakquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
[..]
Dus ik sluit hem op mijn computer en stereo aan, zodat ik mijn mp3'tjes overal in huis kan luisteren zonder kabels te hoeven trekken door het huis.
zooooo leip hoe duur?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
[..]
Dus ik sluit hem op mijn computer en stereo aan, zodat ik mijn mp3'tjes overal in huis kan luisteren zonder kabels te hoeven trekken door het huis.
Via ibood heb ik er dus 49,95 voor betaald, maar op de logitech-site vragen ze er 149,95 voor.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:47 schreef Zuen het volgende:
Ik heb een Honda MTX-SH gekocht
(dit is een voorbeeldplaatje, niet die van mij)
[afbeelding]
Ja Hij is vast rijk..quote:
mooie kleertjes, enzo.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:29 schreef Merel1808 het volgende:
[afbeelding]
Beige trui.
[afbeelding]
Paarse spencer.
En het t-shirt wat er onder zit is ook nieuw
Staat je goedquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
[afbeelding]
rokje
[afbeelding]
blousje
[afbeelding]
en nog een linnentas met eigen foto
hehe dat klinkt goed B_BOYquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:35 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
@ snopje mag ik vragen hoeveel kleren jij wel niet hebt???
The butterfly effectquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:30 schreef Supersheep het volgende:
3 dvd'tjes en nog wat andere zooi
[afbeelding]
Nu nog een nieuwe broek want de gaten zitten erinquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:29 schreef Merel1808 het volgende:
[afbeelding]
Beige trui.
[afbeelding]
Paarse spencer.
En het t-shirt wat er onder zit is ook nieuw
Mijn complimenten voor de tegel keuze rond de wasbak, erg retroquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:28 schreef mrkanarie het volgende:
nieuwe meubeltjes (Ikea), voor mijn nieuwe Fokbasis!:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
doe je goedquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:41 schreef PPAUL het volgende:
haha 2 paar allstar schoene, van die lage zwarten, en groene die ze in nl niet hebben, haha en dat voor een prijsje van bij elkaar 15 euro!!!indonesia!!:D
![]()
![]()
Origineelquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:01 schreef EricG het volgende:
[afbeelding]
Niet exact dezelfde, maar die dus.
coolquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
Een doos vol lullo´s!
Dat ligt natuurlijk aan het lampje wat je erin schroeft (hier kreeg ik een spotje bij), maar de originele foto was veel geler. Lamp heb ik bij de Trendhopper gehaald.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waar heb je die lamp gehaald?
En geeft ie niet een ontzettend kil, wit licht af?
nicequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:50 schreef savale het volgende:
[afbeelding]
Om mijn creativiteit n btje kwijt te kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |