quote:Op donderdag 28 september 2006 07:21 schreef Q. het volgende:
Au3. Bakkerstraat. Een Apple-winkel zonder schaamte. Incompetente homo's.

Je bent nieuw hier, hè ?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
na het geweldige succes van de ROKR zeker![]()

Nou, dat wil ik zien dan. Hoe lang nog?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je bent nieuw hier, hè ?
Significance of this? Either an iPhone is coming soon, or new phones that support iTunes video, music and pictures is on the horizon.

Je wilt duidelijk heel graag terug naar de desbetreffende macwinkel. Misschien is het in de tussentijd wel uit gegaanquote:

Je kan in principe naar de winkel met de leuke jongen, maar dan met een goede vriendin aan de hand. Als je dan de leuke jongen achter de balie staat kun je overduidelijk doen dat je gewoon lesbisch bent. En zeggen dat toen je gister vroeg of hij eens een keer wat wou drinken dat je er niks mee bedoelde. Omdat je lesbisch bent.quote:

mwah, met enige aanpassing:quote:Op donderdag 28 september 2006 11:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je kan in principe naar de winkel met de leuke jongen, maar dan met een goede vriendin aan de hand. Als je dan de leuke jongen achter de balie staat kun je overduidelijk doen dat je gewoon lesbisch bent. En zeggen dat toen je gister vroeg of hij eens een keer wat wou drinken dat je er niks mee bedoelde. Omdat je lesbisch bent.
Wacht, slecht idee

Puberquote:Op donderdag 28 september 2006 11:38 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
mwah, met enige aanpassing:
Je gaat met een ubergeile vriendin. Begint elkaar een beetje af te lebberen voor de kassa, en zegt tegen die gast. Ik ben eigenlijk lesbisch maar ik wil al zo lang en trio. Maarja jammer dat je al een vriendin hebt... Of is het toevallig al uit![]()

Zaten ook al in 7.0quote:Op donderdag 28 september 2006 11:03 schreef ChOas het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmmm
http://www.gizmodo.com/ga(...)-mentions-203780.php

En iTunes 7.0.1 is alweer te verkrijgen in de software-update.quote:Messenger for Mac 6.0 makes it easy to take advantage of the full power of instant messaging, and it is a Universal application built to run on both PowerPC-based and Intel-based Macs.

Ik heb geen last van beidequote:Op donderdag 28 september 2006 13:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen. Schaamte of incompetentie, ik zou het wel weten.

Van die overgehypte vlekkenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:31 schreef Remzz het volgende:
Stains?

Iemand?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:05 schreef Rock-shocker het volgende:
Hmm ik zit met een probleem. Ik zit hier mijn PowerBook aan te sluiten op een beamer, van Philps. Maar ik zie een hoogst irritante groenpaarse vloed in mijn projectie. Waar kan dat mee te maken hebben? Nog niet warm of zo? Of kleur en refresh instellingen die nog niet kloppen? Hoe kan ik dit oplossen?

Is het gewoon via de VGA kabel? Het lijkt haast of die kabel niet goed is. 99 van de 100 keer dat ik ergens kleurzwemen op VGA schermen zag was het op te lossen met een nieuwe kabel, of simpeler, door de kabel goed vast te zettenquote:

Eindelijk. Nu is MSN weer lekker snel.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MSN Messenger is Universal
[..]
En iTunes 7.0.1 is alweer te verkrijgen in de software-update.

Nee dat zijn niet de vlekken waar iedereen zo moeilijk over doet, het zijn echt erge vlekkenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Van die overgehypte vlekken
Vanuit een schuine hoek als ik mijn Macbook omdraai zie ik heel vaag vlekken. Maar dat komt volgens mij gewoon door vieze handenMaar echt, als dit de beruchte vlekken zijn, waar doen mensen moeilijk over

Hulplijnen op automatische afstand?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:49 schreef Remzz het volgende:
Iemand hier verstand in Indesign? Ik moet er een cover mee maken maar ik heb geeen idee hoe het allemaal werktHoe krijg ik bijvoorbeeld hulplijnen op automatische afstand?
Ow ja en kan ik de DPI van een foto zien? En hoe?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |