Voor 'try before you die'quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:43 schreef gekke_sandra het volgende:
Modje? Dikke spoiler!![]()
Ot: Haha wat grappig, Ruben Nicolai in ATWT. Hoe komt hij daaaar nou weer terecht.
Ik zag het al, heb hem al gesloten!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:43 schreef Koningin het volgende:
2 topics tegelijk geopend!
Ken gebeure!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:46 schreef maril het volgende:
Sorry, ik zag deze niet okè game on
Ach ik zit nog regelmatig om 18.30 uur klaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:58 schreef massy het volgende:
Waarom kom ik er toch bijna elke dag om 5 voor 6 achter dat ik ATWT moet kijken![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:24 schreef Babbel1 het volgende:
Echt dom dat dat huwelijk door ging, als je toch kan kiezen tussen Henry en Mike.. hmmm, ik zou het wel weten!
Volgens mij een jaar of 5quote:Op woensdag 27 september 2006 07:33 schreef Evil-Cherry het volgende:
Is Snickers trouwens niet inmiddels minstens 10 jaar oud? :S
Misschien kijk je dan naar Dr. Philquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:58 schreef massy het volgende:
Waarom kom ik er toch bijna elke dag om 5 voor 6 achter dat ik ATWT moet kijken![]()
Das nog niks meid!! Ben wel blij dat het deze week niet is gebeurd maar...2 weken geleden had Casema onze kabel afgeslotenquote:Op woensdag 27 september 2006 09:15 schreef Koningin het volgende:
Toen het moment supreme bij het huwelijk kwam (dat Katie aan kwam lopen), viel bij ons effe de TV uit....
wieso, mike heeft nog de kans wat te zeggen!quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:24 schreef Babbel1 het volgende:
Echt dom dat dat huwelijk door ging, als je toch kan kiezen tussen Henry en Mike.. hmmm, ik zou het wel weten!
Yepz ze zijn echt getrouwd!quote:Op woensdag 27 september 2006 12:17 schreef poebeertjuh het volgende:
Oke, kan iemand mij even bijpraten over de aflevering van gisteren? Zijn ze nou echt getrouwd? Ik kan vanmiddag weer niet kijkenMaar waarschijnlijk wel morgenochtend de herhaling
klok een uur terug zettenquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:58 schreef massy het volgende:
nietusquote:
Ohh dan heb ik ff niet goed opgelet, was allang blij dat ik zo goed als een hele afl. had gezien...heb altijd een dreinerig kind rond die tijd om me heen hangenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef Dibbl het volgende:
[..]
nietus
de dominee heeft nog niet gezegd dan verklaar ik jullie nu man en vrouw u mag de bruid kussen
jaaaaaaaaaaaquote:
Ja kwam niet bij..d8 dat ze de bruiloft zou afblazen. Mike en Jennifer zijn een ramp samen...Ze passen voor mijn gevoel ook niet bij elkaar.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:36 schreef Dibbl het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa![]()
katie dr gelofte was wel mooi hoor
denk dat mike en jennifer snel over is![]()
huh? nee toch :Squote:Op donderdag 28 september 2006 09:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Casey vind ik echt irritant, ben ik de enige?
Scott is/was "Bryant" toch? Maar nu speelt hij zichzelf? Irritant :|
Dat is zonder twijfel de schuld van Juliaquote:
Hier ook zo...en ik kan nu nieteens Sesamstraat en dochterlief er de schuld van gevenquote:
Scott en Bryant waren niet dezelfde.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Casey vind ik echt irritant, ben ik de enige?
Scott is/was "Bryant" toch? Maar nu speelt hij zichzelf? Irritant :|
Ik ga morgen zo erg tussen de belspelsloerie's de herhaling kijkenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nee, maar de acteur is wel Scott, én Bryant. Maar Scott en Bryant is in de serie niet hetzelfde. En Scott de acteur speelt zichzelf nu, namelijk Scott. Dacht ik.
Zoiets. Het wordt er niet duidelijker op![]()
Er is morgenochtend ook nog een herhaling hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 18:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga morgen zo erg tussen de belspelsloerie's de herhaling kijken... geen flauw idee waar jullie het dus over hebben
![]()
ik was snel met edittenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er is morgenochtend ook nog een herhaling hoor.
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
Verklappert....
De acteur is ook niet dezelfde.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nee, maar de acteur is wel Scott, én Bryant. Maar Scott en Bryant is in de serie niet hetzelfde. En Scott de acteur speelt zichzelf nu, namelijk Scott. Dacht ik.
Zoiets. Het wordt er niet duidelijker op![]()
Hebben ze nou al sex gehad of niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:02 schreef Shirley het volgende:
Ik vind het echt geinig dat ze getrouwd zijn en lig ook dubbel om Alison en Aaron![]()
ze zijn EINDELIJK begonnen en ziet er naar uit dat ze het kunnen afmaken ook jahquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:27 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hebben ze nou al sex gehad of niet?
Ik heb gister het laatste stuk gemist.
Dokter Phil ?? Kijk ik nooit. Ik vergeet gewoon de tv aan te zetten en daar kom ik dan meestal rond 6 uur achterquote:Op woensdag 27 september 2006 09:02 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Misschien kijk je dan naar Dr. PhilBegint iets over vijfen. Kan ook interessant zijn om even te kijken. Voordat je het weet is het inderdaad 5 voor 6
julia is aanstellerige aandachtshoerquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:47 schreef maril het volgende:
Julia wint wel elke keer als Carly en Lily zo impulsief zijn.
helemaal met je eensquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:10 schreef DarkElf het volgende:
Julia
ja sorry hoor, ik val enorm in herhalingen maar wat een rotwijf is dat toch
jaja ik weet het, het is maar een soap![]()
helemaal mee eens, ben blij als julia weer weg gaatquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:39 schreef Heidi- het volgende:
Bleggggh!
ik heb me (unlike others here![]()
) ingehouden over die Julia, maar OOOOH my god
![]()
ik zit me zo te irriteren nu, haar stém alleen maarWe zitten ons allemaal hier helemaal gek te maken bij ATWT
![]()
Hoe ze "Hooolden, Hooolden" riep toen Lilly bij d'r kwam....![]()
hahah dat hoop ik ook danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:42 schreef DarkElf het volgende:
jezus je kerel zal toch vreemdgaan met een juliaachtig-iets...
dan snap ik dat je een moord begaat hoor
Ik neem aan dat je dan ook gewoon vrijgesproken wordt
haha dat zat ik net te denken toen Lilly haar naar haar nek vloogquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:42 schreef DarkElf het volgende:
jezus je kerel zal toch vreemdgaan met een juliaachtig-iets...
dan snap ik dat je een moord begaat hoor
Ik neem aan dat je dan ook gewoon vrijgesproken wordt
Ja, maar zij en Carly zijn wel een beetje dom bezig. Je zou toch zeggen dat ze intussen wel door moeten hebben dat hun tactiek niet echt werkt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:53 schreef DarkElf het volgende:
Hahaha go Lily!
(die is toch weer een stuk beter te pruimen zo )
lijkt me lastig nadenken als je een beetje verblind bent door emotiesquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:12 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, maar zij en Carly zijn wel een beetje dom bezig. Je zou toch zeggen dat ze intussen wel door moeten hebben dat hun tactiek niet echt werkt.Is allemaal in het voordeel van Julia.
ja iddquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:09 schreef DarkElf het volgende:
Ik was zóóó bangBoehoe wat zijn mensen toch gemeen tegen mij...
aan barbara ofzoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:12 schreef DarkElf het volgende:
ja maar...waar moeten we ons dan aan ergeren?
toen zei ze dat ze dat niet wilde, en werd will kwaad omdat hij dacht dat ze het wel wilde (omdat ze het op z'n feestje ook had gedaan).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:30 schreef JaneDoe het volgende:
die smoel van barbara
met dr schijnheilige gedoe
trouwens hoe was t de vorige keer afgelopen toen will alison op dr bek had gepakt?
for real?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:32 schreef Blackletter het volgende:
[..]
toen zei ze dat ze dat niet wilde, en werd will kwaad omdat hij dacht dat ze het wel wilde (omdat ze het op z'n feestje ook had gedaan).
juist omdat t een geadopteerd kind isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:44 schreef DarkElf het volgende:
Pff, tis een geadopteerd kind hoor...
Jajaja niet gaan mailen, dit was een grapje
jeps echtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
for real?![]()
had will toch wel wat slimmer ingeschat
ik wil t ook weten!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:51 schreef Blackletter het volgende:
[..]
jeps echt. alison probeerde het nog te redden dat ze heel graag vrienden met hem is enz. maar will was echt kwaad
ik weet wat in el paso is gebeurt![]()
ja ik weet het echtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:56 schreef DarkElf het volgende:
niet hier plaatsen als je het echt weet, doe maar in het spoilertopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet het is flauw om vooruit te lezen maar soms kan ik het niet laten
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:06 schreef Blackletter het volgende:
ik weet het is flauw om vooruit te lezen maar soms kan ik het niet laten![]()
linkjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
... ik lees al van wat er bij ons pas in 2008 wordt uitgezonden
.
Btw wel een nederlandse site en heeeeel uitgebreid![]()
http://fansiteatwt.nl/site/home/index.htmlquote:
Toe Rosanna en Craig nog bijelkaar waren was dit de liefste schattigste Cabotquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:18 schreef Heidi- het volgende:
en het was een andere cabot nu toch? gaan ze nu elke afl. andere pakken?.
Deze was er weleens eerder geweest volgens mij..ik d8 hem iig te herkennenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:18 schreef Heidi- het volgende:
ja wordt beetje flauw
en het was een andere cabot nu toch? gaan ze nu elke afl. andere pakken?.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:41 schreef Blackletter het volgende:
ik heb gisteren niet kunnen zienwaar ging hij over?
sorry niet aan gedachtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:08 schreef Heidi- het volgende:
[..]
er staat paar posts boven je een link --> http://fansiteatwt.nl/site/home/index.html deze, en zoals diegene dan ook zegt klik je dan op vooruitzichtenen dan op donderdag klikken, et voila
ja iddquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:31 schreef DarkElf het volgende:
oeh boehoe moeten we nu ineens medelijden krijgen met Julia?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
ja ik weet hetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En ik had 'm nog wel neergezet omdat je er zelf om vroeg![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:41 schreef Blackletter het volgende:Ieieieieuw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar anyway.. Ligt het aan mij of schiet ATWT gewoon niet op.. Dat voortgemodder de hele tijd![]()
![]()
![]()
Dat istie al een tijdje.. Hij komt geloof ik nog 1 keertje terug (de acteur), wat er daarna gebeurd weet ik niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:59 schreef Suzziieee het volgende:
Ik lees net dat de echte hal dood is![]()
http://www.cbs.com/daytime/atwt/about/justin/
op andere foto's ziet hij iets beter uitquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ieieieieuw!![]()
![]()
Maar anyway.. Ligt het aan mij of schiet ATWT gewoon niet op.. Dat voortgemodder de hele tijd![]()
![]()
![]()
Begint een beetje op de Bold en Days te lijken alleen is dat nog een slag tragerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ieieieieuw!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou een gezond persoon wel doen ja..Maar dit is soap weet je nog?? Daarin gebeuren dingen waarvan je denkt..NOU JA ZEG!! zeg het gewoon of doe het gewoon!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:46 schreef Geeranne het volgende:
Ik vind Rosanna zo'n dom wijf, ze had het heus wel tegen Paul kunnen zeg. Ik had zo'n medelijden met Paul.![]()
Tja... wie niet? Gewoon nutteloze scenes op dit moment.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:03 schreef miss-scofield het volgende:
ik word dat gedoe met Katie enzo zo zat!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:41 schreef Blackletter het volgende:
maandag nieuwIeuw! Ik vind die niet tof hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen effe video kijken met de aflevering van vandaagGo Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
De Boldquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Begint een beetje op de Bold en Days te lijken alleen is dat nog een slag trager![]()
nou eerlijk gezegt vind ik hem beter dan die hem nu speelt... irriteer me dood aan hem!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:01 schreef Relin het volgende:
[..]
Ieuw! Ik vind die niet tof hoor![]()
Morgen effe video kijken met de aflevering van vandaag
joh!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:56 schreef XiChico het volgende:
Met try before you die heeft een nederlander ook een rolletje gehad in ATWT, en nog internview. Hier te zien: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=340252 rechtsonder, of google video.
Ik kan dat (zo 'snel') niet terugvinden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:01 schreef Heidi- het volgende:
[..]
joh!dat is in vorig topic al voorbij gekomen joh
Ruben Nicolai!was overgens cool om te zien
Hij is echt mijn favo in de lama's, lach me kapot om hem, was leuk om hem in ATWT te zien
.
In nederland moet de ATWT uitzending nog komen , het totstandkoming is wel op tv geweest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:27 schreef NagChampi het volgende:
[..]
Ik kan dat (zo 'snel') niet terugvinden.
In welke uitzending is dat dan? In amerika of nederland maakt niet uit.
Ik heb het toch niet gewoon gemist he?!!!![]()
Week daarvoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:13 schreef NagChampi het volgende:
En bij welke try before you die was het dan? Toch niet de laatste, want die heb ik gezien.![]()
ja iddquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:53 schreef DarkElf het volgende:
god wat een domme doos is dat toch..belspelletjesmevrouw..
ja dan doe ik het ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou, als James je opdraagt om te scheiden, dan zou zelfs ik dat nog doen. En ik heb niet eens een man, of vriend.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou, als James je opdraagt om te scheiden, dan zou zelfs ik dat nog doen. En ik heb niet eens een man, of vriend.
mja maar uh..... ze zijn ook allebei zo onweerstaanbaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:33 schreef DarkElf het volgende:
simon was toch al "the love of her life"? Hoeveel kan je er hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Back in business.
nog nooit op geletquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind Julia's meeacterende neusvleugels elke keer weer een hoogtepunt.
How can you NOT notice them? Mijn god, als ik haar zie, zie ik alleen die neusvleugelsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:39 schreef Blackletter het volgende:
[..]
nog nooit op geletstraks eens naar kijken
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef MadGuy het volgende:
volledig mee eens!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:43 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
How can you NOT notice them? Mijn god, als ik haar zie, zie ik alleen die neusvleugels
omdat ik er niet op letquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:43 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
How can you NOT notice them? Mijn god, als ik haar zie, zie ik alleen die neusvleugels
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef MadGuy het volgende:
En dan ook nog ruw mét handschoenen aan hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:49 schreef DarkElf het volgende:
oehoe een keer met sop in de weer en lily's handen zijn zo ruhuw
Caseyquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Idd!
Hoewel die gozer die met die Celia samen is, ook wel kotswaardig is.
Melkmuil.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:49 schreef DarkElf het volgende:
oehoe een keer met sop in de weer en lily's handen zijn zo ruhuw
Misschien is er nog wel een identical twin sister!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef Marvellous het volgende:
Ding Dong! The Witch Is Dead![]()
![]()
![]()
Helaas zal haar naam nog wel enkele weken/maanden uitgesproken worden, maar we hoeven in ieder geval
die janksmoel niet meer te zien...![]()
![]()
Nu je het zegt... die gast was haar natuurlijk om helemaal spuugzat en gelijk heeft ie!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:12 schreef k_i_m het volgende:
Wedden dat die broer het gedaan heeft? Dat ze de boel voor niks hebben schoongemaakt.
ja want ze was ook verlaatst ofzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:12 schreef k_i_m het volgende:
Wedden dat die broer het gedaan heeft? Dat ze de boel voor niks hebben schoongemaakt.
Ja! Ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
En dat scheve lachje dan, XcUZ_Me?!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:37 schreef Salsagirl het volgende:
Mja op zich zou je wel denken dat die broer het heeft gedaan,maar heb toch een gevoel dat het iemand anders is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Back in business.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:23 schreef Shirley het volgende:
Luke heeft het gedaan. Denk ik.Luke was bóós, maar twee geflipte tieners in 1 serie.. Nah..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, Luke denkt toch dat Lily het heeft gedaan?
ja vandaar dat die handschoenen verbrand had ,die hij van Lily had gevonden..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Luke was bóós, maar twee geflipte tieners in 1 serie.. Nah..Trouwens, Luke denkt toch dat Lily het heeft gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door static op 14-10-2006 20:52:43 (Voor de zekerheid.) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door static op 14-10-2006 21:34:33 ]
Iva is geadopteerd door Emma, Holden en Lily zijn derhalve geen bloedverwanteb, net als Luke en Holden dat ook niet zijn. En Jack en Parker ook niet terwijl Will wel een bloedverwant van Parker is maar Jennifer en Paul weer niet, terwijl dat ook broer en zus van Will zijn ra ra.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:13 schreef Christine het volgende:
ik heb dat weeggedaan omdat dat een spoiler is wil jij dat ook doen niemand weet dat in deze niet spoiler topic wat jij schreef en ik dus weglaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:18 schreef Christine het volgende:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:22 schreef maril het volgende:
[..]
ik heb dat weeggedaan omdat dat een spoiler is wil jij dat ook doen niemand weet dat in deze niet spoiler topic wat jij schreef en ik dus weglaat.
[ Bericht 8% gewijzigd door static op 14-10-2006 20:53:29 ]
Dat verhaallijn is oop dit moment in amerika gaande, ook al is Rose dood.quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:13 schreef Christine het volgende:Oke bovenstaande is overigens geen spoiler dus ieder mag het zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
nou iddquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:06 schreef Angelic_Rose het volgende:
'I'm going to be a sssinger Casssey'....
Is Julia eindelijk dood, zit ik me weer te ergeren aan haar..![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:15 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ja vandaar dat die handschoenen verbrand had ,die hij van Lily had gevonden..
Dus ben benieuwd..iig wie de dader werkelijk is
Je gaat van Julia naa Celiaquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:06 schreef Angelic_Rose het volgende:
Tegenwoordig neem ik ATWT maar op, want ik kan werkelijk GEEN seconde naar die Celia kijken..![]()
En dat meen ik echt, wat is zij verschrikkelijk zeg met d'r slisstem..![]()
![]()
![]()
![]()
'I'm going to be a sssinger Casssey'....
Is Julia eindelijk dood, zit ik me weer te ergeren aan haar..![]()
Ik vind trouwens wel dat Luke het het beste doet van de nieuwe garde..
Die komt nog het meest geloofwaardig over..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bovenstaande is een echte spoiler, niet lezen als je het echt niet wilt weten wie de dader is.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Zover ik weet kan je het nergens online kijken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:50 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Hmmz, heeft iemand een idee of je ook ergens online ATWT kan kijken? Ik ben nu een tijd in het buitenland en ik mis m'n soapie..... Het zou mooi zijn als je het zou kunnen bekijken via zoiets als uitzendinggemist.nl, maar daar kan het natuurlijk sowieso niet.
So, anyone?
5 minuten waren meteen verpest...quote:
Kan wel! D'r is ergens een site waar alle scenes staan. Moet je dus wel steeds losse scenes downloaden. Ik kan alleen de site nu niet vinden, maar ik heb hem gevonden dankzij dit topic # 18 of # 19. Wordt wel even zoeken danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zover ik weet kan je het nergens online kijken.
Je kan wel van elke uitzendig een heel uitgebreid verslag lezen, maar danmoet je wel 'sterk' zijn om niet verder te lezen![]()
Gokje: dvd-recorderquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kee... ik begin maandag met mn eerste baan. Ik denk dat ik wel weet wat er van mijn 1e salaris gekocht gaat worden.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:15 schreef MiLalaa het volgende:
Oh ik vond de vorige Rafi verschrikkelijk. En een poepgezicht hebben. Het enige positieve van hem was dat de oude Rafi geen zus had.
Wow, echt? Hmmz, dat wordt ff zoeken dan.. Thanx!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:55 schreef Foeske het volgende:
[..]
Kan wel! D'r is ergens een site waar alle scenes staan. Moet je dus wel steeds losse scenes downloaden. Ik kan alleen de site nu niet vinden, maar ik heb hem gevonden dankzij dit topic # 18 of # 19. Wordt wel even zoeken dan![]()
Zeg dat.. die zal me een kater hebben bij het wakker worden..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:54 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
ieieieieiwwwwwwwwwwwwwwwww wat doet ze nou!
Als je bij Mike in bed kan liggen ga je toch niet met Craig?
Die Mike is anders wel een godvergeten watje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:54 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
ieieieieiwwwwwwwwwwwwwwwww wat doet ze nou!
Als je bij Mike in bed kan liggen ga je toch niet met Craig?
Wat word ik moe van dat hele Mike-en-Katie-verhaallijn gezeik, pffquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:10 schreef maril het volgende:
Die Mike is anders wel een godvergeten watje.
precies, Mike is saaaai en mietig en braaf, bah.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:10 schreef maril het volgende:
Die Mike is anders wel een godvergeten watje.
Ja. Jennifer stond whisky te zuipen in Craig's hotelkamer, en te schreeuwen wat voor kutwijf Barbar wel niet is, Craig zegt iets als "ik zorg wel voor je", Jennifer kijkt hem scheel aan (of was het geil? geen idee) en ze vallen zoenend op bedquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Maarruh, ik heb het gemist, Jennifer met Craig??![]()
tsja, dat zou nou ook niet meteen mijn keuze zijn.
Daarbij nog de vader van je eerste vriendje. Ziek, zeg ik je, ZIEK...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
Jennifer, gadver, dat is je ex-stiefpa![]()
Ach, ze sporen in die familie toch allemaal niet..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:40 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Daarbij nog de vader van je eerste vriendje. Ziek, zeg ik je, ZIEK...![]()
Ook dat nogquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:40 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Daarbij nog de vader van je eerste vriendje. Ziek, zeg ik je, ZIEK...![]()
Zegt volgens mij meer iets over Chris.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:46 schreef Rebbedebje het volgende:
Ach, dat is toch normaal in die soap.
............Emily
Chris |
............Alison
............Molly
Chris |
............Abigail
En ik vergeet vast nog wel iemand.
En ik heb de ochtendherhaling ook weer gemist, lag nog in bed te ronken.
Inderdaad zeg, niet normaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:31 schreef jadelovespat het volgende:
Luke gaat aardig uit zijn naadje.....
De leuke originele leeft nu aan de westkust met hubby Keith (Reed Hamilton)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:54 schreef VinoTinto het volgende:
Waar is Molly eigenlijk?
Ik denk dat Julia dat wel fijn vond....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:31 schreef jadelovespat het volgende:
Luke gaat aardig uit zijn naadje.....
Ik denk dat Nikki en Jordan samen het land ingetrokken zijn. Nikki op zoek naar acteertalent en Jordan op zoek naar een bovenlip.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:21 schreef Moja het volgende:
Waar is die Nikki trouwens geblevenen Jordan
![]()
Ik was ze alweer totaal vergeten.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:27 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik denk dat Nikki en Jordan samen het land ingetrokken zijn. Nikki op zoek naar acteertalent en Jordan op zoek naar een bovenlip.
Moest even denken wie het ook alweer warenquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef Foeske het volgende:
[..]
Moest even denken wie het ook alweer waren, zoveel indruk hebben ze gemaakt... Maar van die Nikki had ik sowieso niet zoveel meegekregen, maar bleek dat nou een zus van Jennifer te zijn? En zo ja, op welke manier precies? Ik bedoel: een halfzus of echt ook een kind van Barbar en de vader van Jen (geen idee wie ook alweer haar vader is).
Kwam gisterenavond laat trouwens nog een film tegen met Grayson McCouch (Dusty): Momentum
Hij zag er best leuk uit met z'n lange(re) krulletjes!
Dat Julia de stad moest verlaten anders zou lily haar vermoorden.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:52 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Wat staat er in die brief?
Denk dat dat nog in het verleden lig hij is heftig verliefd geweest op Carly meer heeft het af moeten leggen tegen Jack en Mike(kasnoff)quote:Op woensdag 1 november 2006 18:33 schreef tessie het volgende:
Waarom noemt craig mike eigenlijk altijd mike kasnof? Het is toch niet normaal om altijd iemands achternaam erbij te noemen??
Je moet er maar eens op letten, maar dat gebeurt veel vaker. Ik irriteer me daar ook altijd aan.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:33 schreef tessie het volgende:
Waarom noemt craig mike eigenlijk altijd mike kasnof? Het is toch niet normaal om altijd iemands achternaam erbij te noemen??
Ik denk nu ook steeds van..ohja het is weer, naja er is toch nix aan, ga wel wat anders doenquote:Op donderdag 2 november 2006 12:42 schreef Moja het volgende:
ik vind het saai worden eerlijk gezegd. Alle verhaallijnen eigenlijk, ik kijk bijna nooit meer![]()
Dat is net als mij, de helft van de tijd ben ik bezig met andere dingen dan aandachtig aan het kijken.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:28 schreef flubub het volgende:
[..]
Ik denk nu ook steeds van..ohja het is weer, naja er is toch nix aan, ga wel wat anders doen
Het gaat nog minstens een maand door, helaasquote:Op donderdag 2 november 2006 12:29 schreef miss-scofield het volgende:
Ik hoop dat het gedoe met Julia snel is afgelopen, het wordt allemaal een beetje langdradig!!
Ja zo zag het er wel uit..quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:40 schreef Geeranne het volgende:
En dan neemt die sukkel van een Mike, Jennifer waarschijnlijk ook nog terug.![]()
Yepquote:Op maandag 6 november 2006 09:37 schreef Koningin het volgende:
Heeft Jennifer het hem nu verteld of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |