Eerder was de zin "wie is de moordenaar(res) van Julia, beter geweestquote:Op maandag 6 november 2006 10:29 schreef Urnie het volgende:
Moet het niet "wie vermoordde Julia" zijn?
Hij was kwaad uiteraard, en in eerste instantie leek het erop dat Jennifer kon vertrekken, maar dat wilde Mike niet, teon hij erachter kwam dat Jennifer het hem vertelde omdat ze gechanteerd werd, is hij boos naar Craig gestapt en heeft hem een klap in zijn gezicht gegeven.quote:Op maandag 6 november 2006 10:38 schreef Koningin het volgende:
Wat zei Mike toen Jennifer het vertelde???
Heb ik dat weer gemist
quote:Op maandag 6 november 2006 10:41 schreef maril het volgende:
[..]
Hij was kwaad uiteraard, en in eerste instantie leek het erop dat Jennifer kon vertrekken, maar dat wilde Mike niet, teon hij erachter kwam dat Jennifer het hem vertelde omdat ze gechanteerd werd, is hij boos naar Craig gestapt en heeft hem een klap in zijn gezicht gegeven.
Ja, die mogen ze van mij een enkeltje Montega geven en dan mag ze die irritante broer van haar ook meenemen.quote:Op maandag 6 november 2006 12:21 schreef MiLalaa het volgende:
tvpals het in m'n active topics staat, vergeet ik het misschien weer eens niet om te kijken.
Ik tref het steeds niet, als ik het eens niet vergeet, is het net een aflevering met Celia![]()
Jah van die Celia word ik ook niet goed met haar huillie-stemquote:Op maandag 6 november 2006 12:26 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, die mogen ze van mij een enkeltje Montega geven en dan mag ze die irritante broer van haar ook meenemen.![]()
Die hebben beiden ook totaal geen toegevoegde waarde voor de serie!quote:Op maandag 6 november 2006 12:26 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, die mogen ze van mij een enkeltje Montega geven en dan mag ze die irritante broer van haar ook meenemen.![]()
stomme vraag hw maar wat houd bookmarken i n wat doet de topic dan extra?quote:Op maandag 6 november 2006 12:04 schreef Aarti het volgende:
ik heb het vorige week niet gezien, ik dacht dat er geen twijfel over bestond dat lily het had gedaan?![]()
![]()
![]()
AHA Thanksquote:Op maandag 6 november 2006 13:29 schreef Babbel1 het volgende:
Als je op 'bookmark' drukt (meest rechter icoontje naast de topictitel meestal, wordt het opgeslagen. Je kan zeg maar een lijst maken van topics die je in de gaten wilt houden. Zelfde als je active topics-lijst, maar je hoeft topics dus niet te vervelen met 30 tvp's, als je niks anders te melden hebt
Ja ik mis ook altijd het beginquote:Op maandag 6 november 2006 15:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het echt vreselijk maar waarschijnlijk kan ik atwt niet meer volgen. Ik zit op mn werk tot half 5 dus voordat ik thuis ben. Ik ga wel mn best doen, de rest ga ik denk hier maar lezen!!!
Verder is dit een schaamteloze tvp.
En ik weet wie de moordenaar(es) is.... <--- nee geen spoiler, van topic titel, dus alles kan.
Wanneer horen we weer wat van rosanna?? Is ze nu getrouwd met James??
Alleen aanklikken als je het WILT weten..quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
Bedankt he! Even spoilertags eromheen ajb...
He bah..
Je bent niet de enige die zo nieuwsgierig is hoor, maar in dit topic worden spoilers niet echt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:36 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Niet iedereen is kennelijk zo nieuwsgierig als ik en leest verder tot aan de nederlandse uitzending van 30 mei 2008..![]()
Okee dank je wel..quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:48 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zo nieuwsgierig is hoor, maar in dit topic worden spoilers niet echt gewaardeerd.
Er is nog een ander atwt topic waar je wel alle spoilers kunt plaatsen dus leef je uit
ATWT Spoilertopic (deel 4)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |