Voor 'try before you die'quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:43 schreef gekke_sandra het volgende:
Modje? Dikke spoiler!![]()
Ot: Haha wat grappig, Ruben Nicolai in ATWT. Hoe komt hij daaaar nou weer terecht.
Ik zag het al, heb hem al gesloten!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:43 schreef Koningin het volgende:
2 topics tegelijk geopend!
Ken gebeure!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:46 schreef maril het volgende:
Sorry, ik zag deze niet okè game on
Ach ik zit nog regelmatig om 18.30 uur klaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:58 schreef massy het volgende:
Waarom kom ik er toch bijna elke dag om 5 voor 6 achter dat ik ATWT moet kijken![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:24 schreef Babbel1 het volgende:
Echt dom dat dat huwelijk door ging, als je toch kan kiezen tussen Henry en Mike.. hmmm, ik zou het wel weten!
Volgens mij een jaar of 5quote:Op woensdag 27 september 2006 07:33 schreef Evil-Cherry het volgende:
Is Snickers trouwens niet inmiddels minstens 10 jaar oud? :S
Misschien kijk je dan naar Dr. Philquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:58 schreef massy het volgende:
Waarom kom ik er toch bijna elke dag om 5 voor 6 achter dat ik ATWT moet kijken![]()
Das nog niks meid!! Ben wel blij dat het deze week niet is gebeurd maar...2 weken geleden had Casema onze kabel afgeslotenquote:Op woensdag 27 september 2006 09:15 schreef Koningin het volgende:
Toen het moment supreme bij het huwelijk kwam (dat Katie aan kwam lopen), viel bij ons effe de TV uit....
wieso, mike heeft nog de kans wat te zeggen!quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:24 schreef Babbel1 het volgende:
Echt dom dat dat huwelijk door ging, als je toch kan kiezen tussen Henry en Mike.. hmmm, ik zou het wel weten!
Yepz ze zijn echt getrouwd!quote:Op woensdag 27 september 2006 12:17 schreef poebeertjuh het volgende:
Oke, kan iemand mij even bijpraten over de aflevering van gisteren? Zijn ze nou echt getrouwd? Ik kan vanmiddag weer niet kijkenMaar waarschijnlijk wel morgenochtend de herhaling
klok een uur terug zettenquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:58 schreef massy het volgende:
nietusquote:
Ohh dan heb ik ff niet goed opgelet, was allang blij dat ik zo goed als een hele afl. had gezien...heb altijd een dreinerig kind rond die tijd om me heen hangenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef Dibbl het volgende:
[..]
nietus
de dominee heeft nog niet gezegd dan verklaar ik jullie nu man en vrouw u mag de bruid kussen
jaaaaaaaaaaaquote:
Ja kwam niet bij..d8 dat ze de bruiloft zou afblazen. Mike en Jennifer zijn een ramp samen...Ze passen voor mijn gevoel ook niet bij elkaar.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:36 schreef Dibbl het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa![]()
katie dr gelofte was wel mooi hoor
denk dat mike en jennifer snel over is![]()
huh? nee toch :Squote:Op donderdag 28 september 2006 09:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Casey vind ik echt irritant, ben ik de enige?
Scott is/was "Bryant" toch? Maar nu speelt hij zichzelf? Irritant :|
Dat is zonder twijfel de schuld van Juliaquote:
Hier ook zo...en ik kan nu nieteens Sesamstraat en dochterlief er de schuld van gevenquote:
Scott en Bryant waren niet dezelfde.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Casey vind ik echt irritant, ben ik de enige?
Scott is/was "Bryant" toch? Maar nu speelt hij zichzelf? Irritant :|
Ik ga morgen zo erg tussen de belspelsloerie's de herhaling kijkenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nee, maar de acteur is wel Scott, én Bryant. Maar Scott en Bryant is in de serie niet hetzelfde. En Scott de acteur speelt zichzelf nu, namelijk Scott. Dacht ik.
Zoiets. Het wordt er niet duidelijker op![]()
Er is morgenochtend ook nog een herhaling hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 18:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga morgen zo erg tussen de belspelsloerie's de herhaling kijken... geen flauw idee waar jullie het dus over hebben
![]()
ik was snel met edittenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er is morgenochtend ook nog een herhaling hoor.
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
Verklappert....
De acteur is ook niet dezelfde.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nee, maar de acteur is wel Scott, én Bryant. Maar Scott en Bryant is in de serie niet hetzelfde. En Scott de acteur speelt zichzelf nu, namelijk Scott. Dacht ik.
Zoiets. Het wordt er niet duidelijker op![]()
Hebben ze nou al sex gehad of niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:02 schreef Shirley het volgende:
Ik vind het echt geinig dat ze getrouwd zijn en lig ook dubbel om Alison en Aaron![]()
ze zijn EINDELIJK begonnen en ziet er naar uit dat ze het kunnen afmaken ook jahquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:27 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hebben ze nou al sex gehad of niet?
Ik heb gister het laatste stuk gemist.
Dokter Phil ?? Kijk ik nooit. Ik vergeet gewoon de tv aan te zetten en daar kom ik dan meestal rond 6 uur achterquote:Op woensdag 27 september 2006 09:02 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Misschien kijk je dan naar Dr. PhilBegint iets over vijfen. Kan ook interessant zijn om even te kijken. Voordat je het weet is het inderdaad 5 voor 6
julia is aanstellerige aandachtshoerquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:47 schreef maril het volgende:
Julia wint wel elke keer als Carly en Lily zo impulsief zijn.
helemaal met je eensquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:10 schreef DarkElf het volgende:
Julia
ja sorry hoor, ik val enorm in herhalingen maar wat een rotwijf is dat toch
jaja ik weet het, het is maar een soap![]()
helemaal mee eens, ben blij als julia weer weg gaatquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:39 schreef Heidi- het volgende:
Bleggggh!
ik heb me (unlike others here![]()
) ingehouden over die Julia, maar OOOOH my god
![]()
ik zit me zo te irriteren nu, haar stém alleen maarWe zitten ons allemaal hier helemaal gek te maken bij ATWT
![]()
Hoe ze "Hooolden, Hooolden" riep toen Lilly bij d'r kwam....![]()
hahah dat hoop ik ook danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:42 schreef DarkElf het volgende:
jezus je kerel zal toch vreemdgaan met een juliaachtig-iets...
dan snap ik dat je een moord begaat hoor
Ik neem aan dat je dan ook gewoon vrijgesproken wordt
haha dat zat ik net te denken toen Lilly haar naar haar nek vloogquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:42 schreef DarkElf het volgende:
jezus je kerel zal toch vreemdgaan met een juliaachtig-iets...
dan snap ik dat je een moord begaat hoor
Ik neem aan dat je dan ook gewoon vrijgesproken wordt
Ja, maar zij en Carly zijn wel een beetje dom bezig. Je zou toch zeggen dat ze intussen wel door moeten hebben dat hun tactiek niet echt werkt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:53 schreef DarkElf het volgende:
Hahaha go Lily!
(die is toch weer een stuk beter te pruimen zo )
lijkt me lastig nadenken als je een beetje verblind bent door emotiesquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:12 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, maar zij en Carly zijn wel een beetje dom bezig. Je zou toch zeggen dat ze intussen wel door moeten hebben dat hun tactiek niet echt werkt.Is allemaal in het voordeel van Julia.
ja iddquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:09 schreef DarkElf het volgende:
Ik was zóóó bangBoehoe wat zijn mensen toch gemeen tegen mij...
aan barbara ofzoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:12 schreef DarkElf het volgende:
ja maar...waar moeten we ons dan aan ergeren?
toen zei ze dat ze dat niet wilde, en werd will kwaad omdat hij dacht dat ze het wel wilde (omdat ze het op z'n feestje ook had gedaan).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:30 schreef JaneDoe het volgende:
die smoel van barbara
met dr schijnheilige gedoe
trouwens hoe was t de vorige keer afgelopen toen will alison op dr bek had gepakt?
for real?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:32 schreef Blackletter het volgende:
[..]
toen zei ze dat ze dat niet wilde, en werd will kwaad omdat hij dacht dat ze het wel wilde (omdat ze het op z'n feestje ook had gedaan).
juist omdat t een geadopteerd kind isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:44 schreef DarkElf het volgende:
Pff, tis een geadopteerd kind hoor...
Jajaja niet gaan mailen, dit was een grapje
jeps echtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
for real?![]()
had will toch wel wat slimmer ingeschat
ik wil t ook weten!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:51 schreef Blackletter het volgende:
[..]
jeps echt. alison probeerde het nog te redden dat ze heel graag vrienden met hem is enz. maar will was echt kwaad
ik weet wat in el paso is gebeurt![]()
ja ik weet het echtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:56 schreef DarkElf het volgende:
niet hier plaatsen als je het echt weet, doe maar in het spoilertopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet het is flauw om vooruit te lezen maar soms kan ik het niet laten
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |