Leg uit?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:04 schreef Frederiqueske het volgende:
nou nou kraak mijn geboorteplaats eens niet zo af, is wel de leukste stad ter wereld hoor![]()

ja eej IK ben er geboren dat is al voldoendequote:

Tsjonge jij bent ook snel op je teentjes getrapt. Één persoon die er niet positief over is en het is gelijk "afkraken".quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:28 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja eej IK ben er geboren dat is al voldoendeen challenge natuurlijk
en geen sjagerijnige mensen, allemaal stuk voor stuk lief
(of kwam dat omdat ik toen nog klein was en iedereen lief vond toen whaha)
![]()

Ach, ze is nog maar een ankle-biter.. (Net geleerd, no offencequote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsjonge jij bent ook snel op je teentjes getrapt. Één persoon die er niet positief over is en het is gelijk "afkraken".

Dank je wel! Ik heb contact gehad met de ambassade en die zeggen dat het niet necessary is. Gewoon voor de zekerheid bij een computercrash. Maar ik heb alles uitgeprint, en ik maak me niet meer druk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:00 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Hou die rust...![]()
Surf even naar de volgende site:
https://www.ecom.immi.gov.au/inquiry/query/query.do?action=eVisa
Vul je TRN en de rest van je gegevens in en je kunt verschillende opties aanklikken. Waaronder een receipt en dat overzicht waar je het over hebt.

Ik denk het laatstequote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:28 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
en geen sjagerijnige mensen, allemaal stuk voor stuk lief(of kwam dat omdat ik toen nog klein was en iedereen lief vond toen whaha)
![]()

Wat bedoel je met saai? Weinig mensen op straat? Weinig clubs? Weinig attracties?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:44 schreef Oksel het volgende:
Perth is saai in vergelijking met Melbourne en Syndey.
Mensen zijn wél veel aardig.. stuk voor stuk.

Cool, voor hoelang en welke staat?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:14 schreef -Beer- het volgende:
Nog 16 dagen en dan vertrek ik richting het zuiden.
Ja, Sydney lijkt mij ook niet echt leuk om te wonen tegenover andere steden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:22 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Perth schijnt juist een van de leukste steden te zijn dankzij de vriendelijke bevolking. En Sydney overated.

Kom aan in Sydney, moet vanaf daar even zien waar ik naar toe wil. Blijf tot halverwege augustus.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:23 schreef Sander-B het volgende:
[..]
Cool, voor hoelang en welke staat?[..]
Ja, Sydney lijkt mij ook niet echt leuk om te wonen tegenover andere steden.

Erg druk en veel Britse backpackers die op kosten van paps en mams zuipen en feesten. Ik ben er nooit geweest maar gehoord van een ander. Daarnaast schijn je King's Cross ook te moeten vermijden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:23 schreef Sander-B het volgende:
[..]
Cool, voor hoelang en welke staat?
[..]
Ja, Sydney lijkt mij ook niet echt leuk om te wonen tegenover andere steden.

Ik ken iemand die het vreselijk vond tegenvallen. Ongelooflijk want Lonely Planet wijd er zelfs een half hoofstuk aan. Wat zijn de beste plekjes om in Sydney te zitten als backpacker. Hostels?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:18 schreef Jaguarized het volgende:
Kings Cross vond ik niet veel aan.Werd op dat plein met die richtingaanwijzer in een kwartier 4 keer lastig gevallen door zwervers.

Base Backpackers heb ik een week gezeten. Erg goed en grote kluizen om je spullen in op te bergen. Ze zitten op Kent Street achter Town Hall. Woolworths zit tegenover Town Hall dus dicht bij een supermarkt en treinstation. Darling Harbour is ook maar 10 minuten lopen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:24 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Ik ken iemand die het vreselijk vond tegenvallen. Ongelooflijk want Lonely Planet wijd er zelfs een half hoofstuk aan. Wat zijn de beste plekjes om in Sydney te zitten als backpacker. Hostels?

Ik ben er een halve dag geweest, toen had ik het er wel gezienquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:31 schreef Rumboon het volgende:
Iemand ervaring met Brisbane?

Jaquote:

Een dag vantevoren reserveren is wel aan te raden.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:42 schreef sombogywogy het volgende:
eventjes een kort vraagje.
is het makkelijk om gewoon bij hostels e.d aan te kloppen en er dan nog die nacht te overnacten? of moet je wel reserveren vantevoren?

Gewoon de lp bij de hand nemen en ff bellen. Maar vaak kun je ook wel op de bonnefooi komen. Ik heb alleen gebeld als ik wist dat ik de hele dag zou reizen en 's avonds (laat) pas aan zou komen, want als er dan niks is heb je ook geen zin om weer de hele avond verder te zoeken....quote:Op zondag 21 januari 2007 13:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Een dag vantevoren reserveren is wel aan te raden.
Vooral in populaire plaatsen.

vraag dat maar aan die kerel die in de bek van die haai zatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:54 schreef Riro het volgende:
Heeft er iemand ervaring met duiken in australië?

Ja! erg gaafquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:54 schreef Riro het volgende:
Heeft er iemand ervaring met duiken in australië?

Ja daarom, hehequote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:58 schreef WEST het volgende:
[..]
vraag dat maar aan die kerel die in de bek van die haai zat![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |