Yupquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:03 schreef lienelien het volgende:
MaJo, las ik nou écht dat je alwéér gaat?
euh..quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupZe komen daarna een paar maanden niet meer in Nederland
Moet toch even afscheid van ze nemen
En lekker uit mijn dak gaan
Ga je mee?quote:
??? Ging die gast niet trouwenquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee
Dan ga jij weet klef staan doen met Richie
mail, trouwens![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:04 schreef music4me het volgende:
[..]
??? Ging die gast niet trouwen![]()
???
Richie, MaJo's sletjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:34 schreef peaceman het volgende:
is die ene gozer alweer hersteld?
Ja dat weet ik inderdaadquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Richie, MaJo's sletje![]()
Geen idee, weet MaJo wel![]()
Hetzelfde verhaalquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:07 schreef kreuk050 het volgende:
Ga naar eindhoven dan!
Er staat op de site dat het om 12 uur afgelopen is. Er is volgens mij geen rechtstreekse trein vanuit Leiden naar Utrecht en dat duurt dus een minuut of 40. En ik weet niet hoe ver LVC van het station af is? Ik zit nog steeds te twijfelen, misschien dat ik een auto leen maar dan kan ik niet drinkenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:50 schreef Leonos het volgende:
Waarom ga je dat niet redden?
Het is misschien om half 12 afgelopen
Ik moet ook naar gouda (net als mijn broertje kreuk050)
Ze hebben een voorprogramma he. Ik weet niet hoe laat het optreden van Infadels begint maar als ze pas om half 11 beginnen dan halen ze 12 uur wel. Maar kan me inderdaad niet voorstellen dat ze dan pas beginnenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:12 schreef kreuk050 het volgende:
12 uur afgelopen lijkt me heel sterk, Infadels hebben maar 1 cd
Toen ik ze in Utrecht zag waren ze volgens mij om half 12 klaarquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:28 schreef kreuk050 het volgende:
Half 11 beginnen ze toch niet joh, hoe vaak ben je nou geweest. half 10 MAX
Het begon met no no no en ik zeg tegen m'n ex voor de gein "kijk, de songtekst van 2 unlimited"quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:16 schreef kreuk050 het volgende:
Wat een feest zeg! Was echt wel cool!NO NO NO NO LIMITS!!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:44 schreef snopprinses het volgende:
Gisteren onverwachts ook gegaan, had ze op pinkpop leren kennen, toen naar pukkelpop gegaan voor ze.
En gister was weer helemaal geweldig
Die heb ik hier ook nog een liggenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:13 schreef SlaggY het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er nog een drumstok aan over gehouden![]()
dat is niet stomquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:54 schreef SlaggY het volgende:
Ik wou eigenlijk z'n plectrum hebben, maar ik kreeg zo'n stomme stok.![]()
neequote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:28 schreef kreuk050 het volgende:
Steady as she goes wel, No Limit stond er op die tekstbalk, dat zongen ze volgens mij niet.
heb hem al een tijdje, maar nog steeds niet gekekenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:19 schreef Radeunski het volgende:
De DVD van paradiso die nu bij de CD te koop is, is zeker een aanrader voor de fans!:)
voorlopig niet meer in NLquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:57 schreef Leonos het volgende:
Super feestje was het
Wanneer spelen ze weer?
Klopt inderdaad, maar niet hun laatste optreden ooitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:51 schreef got.rice het volgende:
[..]
voorlopig niet meer in NLdit was hun laatste show in nederland!
Goede zaakquote:Op zondag 5 november 2006 23:13 schreef DaMart het volgende:
Net voor het eerst hun cd gehoord. Dat klinkt naar meer!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:21 schreef MaJo het volgende:
*Kick*
Op 9 december verzorgen Infadels samen met The Sheer een gratis optreden bij de Fifa Interactive World Cup (computerspelletje). Tickets zijn gratis, je hoeft je alleen hier te registeren: http://www.fifa.com/en/comp/FIC2006/0,7633,17,00.html
Wie gaat er mee?
Jee, ik had al zo'n vermoedenquote:
Ja, waarom niet?quote:Op maandag 4 december 2006 22:03 schreef Leonos het volgende:
Ga je er om half 6 zijn dan??
Laat je het hier even weten? Ben benieuwd hoe laat het dan begint en tot hoe laat het duurtquote:Op maandag 4 december 2006 23:21 schreef Leonos het volgende:
Toch vind ik het jammer, ik ga morgen eens even bellen naar die gasfabriek
Ja preciesquote:Op maandag 4 december 2006 23:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laat je het hier even weten? Ben benieuwd hoe laat het dan begint en tot hoe laat het duurt
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies
Ik bedoel, half 6 er zijn en dat het dan pas om 8 begint of zo.... ik haat FIFA
Ja ik denk dat je "verplicht" bent er eerst 2 uur rond te struinen en dan 3 nummers Infadels krijgt of zoquote:
Dat was zo ongeveer de enige waar ik niet bij wasquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:13 schreef Leonos het volgende:
Je vergeet de effenaar MaJo
Was de enige die ik heb gezien maar was echt super
Niet gebeld, staat te duidelijk in de regels denk ikquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:17 schreef MaJo het volgende:
Heb je trouwens nog gebeld naar de westergasfabriek? En ga nog?
We hebben trouwens wel echt dezelfde muzieksmaak
Dus je gaat niet meer of kun je er toch eerder zijn?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Niet gebeld, staat te duidelijk in de regels denk ik![]()
Dus 17.30 naar binnen en dan zeker 3 uur wachten. Hopelijk doen ze the sheer rond 8 uur ofzo.quote:Sophie Doel
Team Infadel
PostPosted: Fri Dec 08, 2006 5:06 pm Post subject: Reply with quote
The band are on stage at approx 8:45pm for about 1 hour.
Jah, ik hoop de mijne ook.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:28 schreef MaJo het volgende:
Aw man waarom zo laat? Ik hoop dat mijn vrienden ook zo lang willen wachten
Zouden er uberhaupt nog fifa fans komen? Op de infadels site gaan er ook allemaal mensen die fifa niks interesseertquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, ik hoop de mijne ook.
FIFA boeit ons geen ene bal
Neequote:Op vrijdag 8 december 2006 17:28 schreef MaJo het volgende:
Aw man waarom zo laat? Ik hoop dat mijn vrienden ook zo lang willen wachten
Die an mij moeten welquote:
Die van mij gaan ook wel meequote:
We dumpen ze ergens bij de FIFA en gaan springen op I can;t get enoughquote:
De mijne gaan zeker ook meespringen, voor de fifa komen ze nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We dumpen ze ergens bij de FIFA en gaan springen op I can;t get enough
Jawel mèn, voetbaaaalquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
De mijne gaan zeker ook meespringen, voor de fifa komen ze niet
Ik was even vergeten dat je een grote voetbalfan bentquote:
Ja, hoor. Ik kan mijn favoriete band The Sheer natuurlijk niet missen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat je een grote voetbalfan bent![]()
![]()
Maar je gaat wel mee toch?![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik kan mijn favoriete band The Sheer natuurlijk niet missen!![]()
![]()
Blije Hollandse britpopquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
Maar is de muziek wat, nog nooit wat van gehoord
Oh dat klinkt goedquote:
Ze stonden 3 jaar terug op Lowlands. Was best ok.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
Maar is de muziek wat, nog nooit wat van gehoord
Als ik dat had geweten was ik ook later gekomen. 45 minuten fifa gekeken voor niksquote:Op zondag 10 december 2006 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Wat deed 't swingen zeg
We waren trouwens te laat, 18:15, maar we mochten nog gewoon binnen.
Door infadels en the sheer waren er tenmiste nog mensen tijdens het fifa toernooi. FIFA zou echt niet opnames willen maken van een half volle zaal met wat FIFA nerds.quote:Op maandag 11 december 2006 08:06 schreef Ang3l het volgende:
Je kon trouwens, vond ik, heel goed aan mensen zien of ze voor FIFA of voor The Infadels kwamengrappig.
Het was idd niet druk meer bij de optredens, maar daardoor niet minder swingend. Ik heb echt enorm staan springen, zeker op de toegift
Ze speelde iets van 40 minuten dacht ik. Het was inderdaad best wel kort, maar dat komt door die klote FIFA.quote:Op maandag 11 december 2006 15:36 schreef Leonos het volgende:
Ze speelde dus niet zolang aan de setlist te zien?
Hoe kan ik die nou vergetenquote:
*slaat*quote:Op maandag 11 december 2006 19:18 schreef kreuk050 het volgende:
Wordt ik hier hard geslagen als ik zeg dat ik Fifa 2007 vaak speel en ook nog leuk vind......:P
Voorlopig nietquote:Op maandag 11 december 2006 20:27 schreef JackHerrer het volgende:
Wanneer komen ze weer naar Nederland? aangezien ze volgens mij elke week wel ergens in Nederland op het podium staan, en ik het concert afgelopen jaar op Lowlands echt een van de beste vond dus en er dus graag nog een keer naar toe wil.
jammer..maar eigen schuld dikke bult, zo te zien zijn er genoeg mogelijkheden geweest om wel te gaan afgelopen maanden..quote:Op maandag 11 december 2006 21:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Voorlopig niet
Zijn een nieuwe cd aan het opnemen enzo...
Wie? Het is een nummerquote:
Brandonquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie? Het is een nummerDat nummer waarin Matty de hele tijd "I like your head" zingt. Het is overigens wel naar iemand vernoemd, namelijk Brendan Flowers (en nu niet weer wie zeggen he
)
Oh ja, de zanger van Panic! at the Disco schrijf je brendanquote:
ga je schamen. in een hoekje. met van die ezelsoren op.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, de zanger van Panic! at the Disco schrijf je brendan
Ja dat had ik begrepen, wist alleen niet dat het nr zo heette. Ik gokte na je post er op dat het een cover was van ene Brendan Vegasquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie? Het is een nummerDat nummer waarin Matty de hele tijd "I like your head" zingt.
quote:Het is overigens wel naar iemand vernoemd, namelijk Brendan Flowers (en nu niet weer wie zeggen he)
Oehquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, de zanger van Panic! at the Disco schrijf je brendan
Recent is het wel de toegift jaquote:Op donderdag 14 december 2006 07:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepen, wist alleen niet dat het nr zo heette. Ik gokte na je post er op dat het een cover was van ene Brendan VegasMaar da's geen verassing toch, aangezien ze dat nr volgens mij ALTIJD als einde spelen. Tenminste, in Eindhoven ook en ik meen op Lowlands ook.
Swingt de pan uit
[..]
hmmm?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:17 schreef JeroenV het volgende:
De gepimpte krukken op de veiling van 3FM
Ha? Tofquote:
Oyquote:
ja daarom ookquote:Op zondag 20 mei 2007 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oy![]()
Infadels verdienen het wel dat hun cd gekocht wordt, aangezien ze een stuk minder bekend zijn dan de meeste indiebandjes. De meest sympathieke band die ik ken
Ze zijn erg tofquote:Op zondag 20 mei 2007 18:08 schreef Leonos het volgende:
Heb nog nooit met ze gesproken maar die metal man met die lange haren is wel tof
Komt omdat je ze the Infadels noemtquote:Op maandag 21 mei 2007 18:41 schreef Leonos het volgende:
I am Leon from the Netherlands and had a question about coming to the Lowlands festival in august.
It would be really awesome if the Infadels will come and play their again!
I am also not from the organisation or something of Lowlands but just a visitor.
tjop tjop?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:39 schreef kreuk050 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, tjop tjop hahaha
en dat 'also' in die laatste zin hoort daar nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:41 schreef MaJo het volgende:
Ze antwoorden altijd zelf, ook op hun website
[bijdehand]En heel even een lesje engels (sorry) maar als je daar bedoelt moet je 'there' schrijven, en als het bezittelijk bedoelt is schrijf je 'their' (their book bijv.) [/bijdehand]
Of de secretaresse zet hun naam er onderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:41 schreef MaJo het volgende:
Ze antwoorden altijd zelf, ook op hun website
[bijdehand]En heel even een lesje engels (sorry) maar als je daar bedoelt moet je 'there' schrijven, en als het bezittelijk bedoelt is schrijf je 'their' (their book bijv.) [/bijdehand]
Neh, in mijn geval weet ik zeker dat ik met Richie van doen hadquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Of de secretaresse zet hun naam er onder
Maar leuk, nieuw album
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neh, in mijn geval weet ik zeker dat ik met Richie van doen had
waaat, een nieuwe of die ene?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:26 schreef MaJo het volgende:
Stonden ze in DoornroosjeNee in Dordrecht die avond... Heb nog geprobeerd kaarten te krijgen maar het was uitverkocht
De volgende keer dat ze weer in Nederland zijn ben ik er zeker bij
En ik had weer een berichtje van Mr Richie himself
![]()
Nope die enequote:
Jawel hoor, aangezien het op mijn myspace stond en dus openbaar isquote:Op zondag 23 december 2007 13:58 schreef Leonos het volgende:
Mogen wij zeker niet weten wat erin stond?
Blijkbaar nietquote:Op zondag 23 december 2007 15:50 schreef Leonos het volgende:
En dan krijg je niet eens kaartjes voor Dordrecht?
quote:Nieuw nummer van Infadels nu gratis te downloaden
Infadels zijn terug!! Twee jaar na het verschijnen van hun succesvolle album We Are Not The Infadels komt de band uit Londen begin juni met hun nieuwe album dat Universe In Reverse zal heten. Bij een nieuw album hoort in dit geval ook een nieuwe sound.
Het album is geproduceerd door niemand minder dan Youth en gemixt door Cenzo Townsend. Zij hebben het Infadels geluid genomen en er op 'Universe In Reverse' een filmische vorm aan gegeven met als resultaat een rush van rock n roll pop liedjes die geheid in je hoofd blijven zitten en er niet meer uit komen.
Het eerste nummer van dit album dat Infadels aan het publiek laat horen is "Play Blind", vernoemd naar een kaartspel. Dit nummer gaat over het verlaten van een saaie maar veilige baan om je dromen na te jagen.
"Play Blind" is nu t/m 10 februari gratis te downloaden op www.infadels.co.uk (klik op logo). Grijp dus nu je kans en download dit exclusieve voorproefje!
Ja eigenlijk niets natuurlijk maar ik heb al een ticket geboekt naar Londen dus dat wordt wat lastigquote:Op zondag 2 maart 2008 18:58 schreef Leonos het volgende:
Wat is er dan belangrijker als de Infadels?
Ik vraag me af waarom je dit nu vraagt, gaan ze weer djen ergens binnenkort?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:17 schreef -skippybal- het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij die DJ-sets? Mix van Britpop en electro?
Niet dat ik weet. Maar wat niet is, kan nog komenquote:Op maandag 3 maart 2008 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je dit nu vraagt, gaan ze weer djen ergens binnenkort?
Ik zag 't gister ookquote:
Ik ga er 5 halenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:11 schreef Goover het volgende:
Morgen begint de voorverkoop voor het concert in de Melkweg, ik ga zeker kaartjes kopen!
Neequote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Heb je zo veel vrienden dan?
Ze staan nog niet op de ticketmaster website btw...
Echtquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:36 schreef Leonos het volgende:
Misschien ook weer Lowlands? Pinkpop? Meer een band voor Lowlands denk ik eigenlijk
Yeah bitch, volgens mij hebben we er 8 nodig hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee
Broer en zijn vrienden gaan ook mee
Ik kom met 3 inclusief mij.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:50 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Yeah bitch, volgens mij hebben we er 8 nodig hoor
11?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:52 schreef Leonos het volgende:
Ik heb 11 kaartjes voor in de Oude Zaal. Ben alleen nog maar in de MAX geweest volgens mij.
Is dat wat de oude zaal?
Niet 11 voor mezelf hoor, zo dik ben ik nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
11?
Oude zaal is leuk. Klein, klein balkon erbij, laag podium.
Dat gezeur van lidmaatschappen heb je bij Tivoli nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:09 schreef Goover het volgende:
Ik heb 2 kaartjes voor de Melkweg 12 mei.. Oude zaal
Ik vind het alleen wel redelijk prijzige kaartjes, 18,80 per stuk incl verzendkosten maar ex abbo... Dus uiteindelijk 21,80... Niet onbetaalbaar, maar toch vind ik het redelijk prijzig.
16 Juniquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:15 schreef Allard88 het volgende:
weet iemand of er een 2e album aan zit te komen van ze?
Tsja, zij feesten overal en hard ook, of dat nu op Pinkpop is of in dorpjes waarvan je niet eens wist dat het bewoond was. Ik mag die instelling wel.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:58 schreef jakkop het volgende:
De 21e staan ze op een gratis festival![]()
in hoofddorp
Daar ben ik echt benieuwd naar!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:15 schreef Sersjee het volgende:
Killer was echt te gek!
Hij klinkt super dik, zeker met het Infadels basgeluidquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik echt benieuwd naar!
Kga ze in Juni in de Effenaar zien.
En Hit me TV als voorprogrammaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:45 schreef Leonos het volgende:
Zin in vrijdag.
Daarna Dans le Rock in de tivoli.
Word helemaal feest dus
We al make mistakes ken je welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:32 schreef lienelien het volgende:
ik heb nog steeds geen enkel nieuw nummer gehoord..
En volgende week zondag in het vondelpark gratis bij de finale van Mooie Noten, samen met Voicst en PeP. Geheel gratiesj, van 13.00 tot 18.00quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:26 schreef AntiChrist het volgende:
ze staan ook op artquake (artquake.nl) gratis festival in hoofddorp
Shit vanavond?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:07 schreef Goover het volgende:
Gaat er nog iemand vanavond? Ik ben er iig bij
Ja, vanavond. Was nog niet uitverkocht dus je kan nog komenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Shit vanavond?was het vergeten
waar staan ze?
Infadels in het wild! Zijn er meer foto's?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:18 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik kreeg er serieus pijn aan mn oren van. Sommige deuntjes vond ik wel leuk, maar ik vond het gedreun gewoon te hard
[ afbeelding ]
quote:25th February 2009 - Dutch tour announced!
----------------------------------------------------------------------------
This May we hit the road and head for the Netherlands once
more. On these shows we will be giving you all chance to
hear some tracks from the next Infadels release along with
all the old faves and with no doubt another spin on the
whole affair.
The dates are:
20 May Melkweg, Amsterdam
21 May Dauwpop Festival, Hellendoorn
22 May De Kelder, Amersfoort
23 May Bibelot, Dordrecht
20 June Rottepop, Rotterdam