Ja eigenlijk niets natuurlijk maar ik heb al een ticket geboekt naar Londen dus dat wordt wat lastigquote:Op zondag 2 maart 2008 18:58 schreef Leonos het volgende:
Wat is er dan belangrijker als de Infadels?
Ik vraag me af waarom je dit nu vraagt, gaan ze weer djen ergens binnenkort?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:17 schreef -skippybal- het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij die DJ-sets? Mix van Britpop en electro?
Niet dat ik weet. Maar wat niet is, kan nog komenquote:Op maandag 3 maart 2008 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je dit nu vraagt, gaan ze weer djen ergens binnenkort?
Ik zag 't gister ookquote:
Ik ga er 5 halenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:11 schreef Goover het volgende:
Morgen begint de voorverkoop voor het concert in de Melkweg, ik ga zeker kaartjes kopen!
Neequote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Heb je zo veel vrienden dan?
Ze staan nog niet op de ticketmaster website btw...
Echtquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:36 schreef Leonos het volgende:
Misschien ook weer Lowlands? Pinkpop? Meer een band voor Lowlands denk ik eigenlijk
Yeah bitch, volgens mij hebben we er 8 nodig hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee
Broer en zijn vrienden gaan ook mee
Ik kom met 3 inclusief mij.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:50 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Yeah bitch, volgens mij hebben we er 8 nodig hoor
11?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:52 schreef Leonos het volgende:
Ik heb 11 kaartjes voor in de Oude Zaal. Ben alleen nog maar in de MAX geweest volgens mij.
Is dat wat de oude zaal?
Niet 11 voor mezelf hoor, zo dik ben ik nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
11?
Oude zaal is leuk. Klein, klein balkon erbij, laag podium.
Dat gezeur van lidmaatschappen heb je bij Tivoli nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:09 schreef Goover het volgende:
Ik heb 2 kaartjes voor de Melkweg 12 mei.. Oude zaal
Ik vind het alleen wel redelijk prijzige kaartjes, 18,80 per stuk incl verzendkosten maar ex abbo... Dus uiteindelijk 21,80... Niet onbetaalbaar, maar toch vind ik het redelijk prijzig.
16 Juniquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:15 schreef Allard88 het volgende:
weet iemand of er een 2e album aan zit te komen van ze?
Tsja, zij feesten overal en hard ook, of dat nu op Pinkpop is of in dorpjes waarvan je niet eens wist dat het bewoond was. Ik mag die instelling wel.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:58 schreef jakkop het volgende:
De 21e staan ze op een gratis festival![]()
in hoofddorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |