Ha? Tofquote:
Oyquote:
ja daarom ookquote:Op zondag 20 mei 2007 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oy![]()
Infadels verdienen het wel dat hun cd gekocht wordt, aangezien ze een stuk minder bekend zijn dan de meeste indiebandjes. De meest sympathieke band die ik ken
Ze zijn erg tofquote:Op zondag 20 mei 2007 18:08 schreef Leonos het volgende:
Heb nog nooit met ze gesproken maar die metal man met die lange haren is wel tof
Komt omdat je ze the Infadels noemtquote:Op maandag 21 mei 2007 18:41 schreef Leonos het volgende:
I am Leon from the Netherlands and had a question about coming to the Lowlands festival in august.
It would be really awesome if the Infadels will come and play their again!
I am also not from the organisation or something of Lowlands but just a visitor.
tjop tjop?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:39 schreef kreuk050 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, tjop tjop hahaha
en dat 'also' in die laatste zin hoort daar nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:41 schreef MaJo het volgende:
Ze antwoorden altijd zelf, ook op hun website
[bijdehand]En heel even een lesje engels (sorry) maar als je daar bedoelt moet je 'there' schrijven, en als het bezittelijk bedoelt is schrijf je 'their' (their book bijv.) [/bijdehand]
Of de secretaresse zet hun naam er onderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:41 schreef MaJo het volgende:
Ze antwoorden altijd zelf, ook op hun website
[bijdehand]En heel even een lesje engels (sorry) maar als je daar bedoelt moet je 'there' schrijven, en als het bezittelijk bedoelt is schrijf je 'their' (their book bijv.) [/bijdehand]
Neh, in mijn geval weet ik zeker dat ik met Richie van doen hadquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Of de secretaresse zet hun naam er onder
Maar leuk, nieuw album
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neh, in mijn geval weet ik zeker dat ik met Richie van doen had
waaat, een nieuwe of die ene?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:26 schreef MaJo het volgende:
Stonden ze in DoornroosjeNee in Dordrecht die avond... Heb nog geprobeerd kaarten te krijgen maar het was uitverkocht
De volgende keer dat ze weer in Nederland zijn ben ik er zeker bij
En ik had weer een berichtje van Mr Richie himself
![]()
Nope die enequote:
Jawel hoor, aangezien het op mijn myspace stond en dus openbaar isquote:Op zondag 23 december 2007 13:58 schreef Leonos het volgende:
Mogen wij zeker niet weten wat erin stond?
Blijkbaar nietquote:Op zondag 23 december 2007 15:50 schreef Leonos het volgende:
En dan krijg je niet eens kaartjes voor Dordrecht?
quote:Nieuw nummer van Infadels nu gratis te downloaden
Infadels zijn terug!! Twee jaar na het verschijnen van hun succesvolle album We Are Not The Infadels komt de band uit Londen begin juni met hun nieuwe album dat Universe In Reverse zal heten. Bij een nieuw album hoort in dit geval ook een nieuwe sound.
Het album is geproduceerd door niemand minder dan Youth en gemixt door Cenzo Townsend. Zij hebben het Infadels geluid genomen en er op 'Universe In Reverse' een filmische vorm aan gegeven met als resultaat een rush van rock n roll pop liedjes die geheid in je hoofd blijven zitten en er niet meer uit komen.
Het eerste nummer van dit album dat Infadels aan het publiek laat horen is "Play Blind", vernoemd naar een kaartspel. Dit nummer gaat over het verlaten van een saaie maar veilige baan om je dromen na te jagen.
"Play Blind" is nu t/m 10 februari gratis te downloaden op www.infadels.co.uk (klik op logo). Grijp dus nu je kans en download dit exclusieve voorproefje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |