He, liefie, skatjequote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, liefie, skatje![]()
Sabrina moet geroepen worden van Rik?????
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Zit Rik er nou nakend in zozo
kijk je toch lekker naar 2quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Stream 1 is slecht voor mn libido.
Ik feliciteerde je nog in het vorige topic. Was je dochter niet gelijk met Etienne jarig? Dat meen ik me te herinneren.quote:
Moet je d'r wel eerst opblazen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga ook een poesje nadoen in bad met m'n dinnetje kijken hoe ze reageerd
klopt die is ook jarig nuquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik feliciteerde je nog in het vorige topic. Was je dochter niet gelijk met Etienne jarig? Dat meen ik me te herinneren.
Ja. Het begint een tikkie vermoeiend te worden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Monique is weer jaloers...
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:55 schreef latevogel het volgende:
[..]
klopt die is ook jarig nu![]()
thanks![]()
wat ik er van hoor en begrijp is dat ze bang is doordat ze zo klef en bef is met tijn dat ze door de andere dames (marcia en marlies) genomineerd gaat wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Monique is weer jaloers...
Ik zou het best nog wel kunnen op Janine met een zak over d'r kop en de garantie dat ze niets mag praten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Rik probeert zichzelf te pijpen, maar komt niet ver genoeg
[afbeelding]
je was me net voorquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Rik probeert zichzelf te pijpen, maar komt niet ver genoeg
[afbeelding]
Eerder zag ze een parallel tussen hun twee en dido-roel die vorig jaar door de groep samen op de bank werden gezet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:57 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wat ik er van hoor en begrijp is dat ze bang is doordat ze zo klef en bef is met tijn dat ze door de andere dames (marcia en marlies) genomineerd gaat worden
nee ze wilde graag ff zien wie voor Tijn zal gaan als ze hem ff losliet. Ze gelooft dat Marlies heel graag met hem iets wilquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:57 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wat ik er van hoor en begrijp is dat ze bang is doordat ze zo klef en bef is met tijn dat ze door de andere dames (marcia en marlies) genomineerd gaat worden
de rest blijft het zelfde hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou het best nog wel kunnen op Janine met een zak over d'r kop en de garantie dat ze niets mag praten.![]()
Omdat ze het dan 'kerels' noemen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Waarom gebeurde zo'n foutje nooit bij de meiden???
[afbeelding]
maar stel dat ze het daar,ee vergelijkt dan betekend dat toch niet jaloersie?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:58 schreef Ifa het volgende:
[..]
Eerder zag ze een parallel tussen hun twee en dido-roel die vorig jaar door de groep samen op de bank werden gezet.
thanksquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Rik en Janine gaan douchen en nog eentje toe doen![]()
Ach,wat koop je d'r voor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Onbesneden. Mjaquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Valt wel mee toch??quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Onbesneden. MjaWel een aardig formaat
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Onbesneden. MjaWel een aardig formaat
![]()
jah maar dat loslaten zou juist zijn omdat ze bang is dat mensen zich irriteren dat zij misschien volgens hun tijn opclaimtquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:59 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
nee ze wilde graag ff zien wie voor Tijn zal gaan als ze hem ff losliet. Ze gelooft dat Marlies heel graag met hem iets wil
Geen idee, luister nu maar half. Maar toen ging het erom dat ze bang was dat ze genomineerd zouden worden omdat "de groep" een hekel aan kleffe paartjes heeft.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:59 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar stel dat ze het daar,ee vergelijkt dan betekend dat toch niet jaloersie?
Wat valt er mee, lieve schat? Hij IS onbesneden en het formaat is okquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Valt wel mee toch??
Of is een kinderhand snel gevuld??![]()
Een kinderarm met een appelquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Valt wel mee toch??
Of is een kinderhand snel gevuld??![]()
daar doe ik het niet voor hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eeuwige roem en een fles bacardi
Daar weet jij alles van.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
jupquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:02 schreef breege het volgende:
ok begrijp ik nu dat we e10 <> sabrina wel kunnen vergeten...damn...
Bacardi is belangrijker jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van.
Maar jij laat altijd de roem voor wat ie is en gaat voor de Bacardi toch?![]()
Daar zijn de meningen dan hevig over verdeeld lieverd, schatje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat valt er mee, lieve schat? Hij IS onbesneden en het formaat is ok![]()
aha dat bied nog perspectieven...quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
De zusjes noemen een voorbeeld waaruit blijkt dat de meiden gewoon zo met jongens omgaan.
Ene LEx ofzo. Ze merken gelijk op dat het niet zo'n goed voorbeeld is, aangezien Sabrina daar ook iets mee heeft gehad later
Coos heeft zelf 25cm ... vandaar!quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat valt er mee, lieve schat? Hij IS onbesneden en het formaat is ok![]()
Ben je nog niet beroemd genoeg dan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... de knipoog stond er niet voor nietsquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:06 schreef Addi het volgende:
[..]
Ben je nog niet beroemd genoeg dan?
Ja,die Bacardi verdien je beslist.![]()
heb het gehoort...........big no noquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina zegt dat Monique het mooiste figuur heeft van alle meiden
Sabrina: "Je hebt zo'n mooie achterkant ook"
Slap hè!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Coos heeft zelf 25cm ... vandaar!
Denk je niet dat ze dat zeggen omdat ze weten dat er op ze gelet word?quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
De zusjes noemen een voorbeeld waaruit blijkt dat de meiden gewoon zo met jongens omgaan.
Ene LEx ofzo. Ze merken gelijk op dat het niet zo'n goed voorbeeld is, aangezien Sabrina daar ook iets mee heeft gehad later
ik hoorde alleen niet dat woordje later erachteraanquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
A, ok, dat wat ik gewend ben dusquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Coos heeft zelf 25cm ... vandaar!
Tijn: "Zie je die lekkere meid daar!"quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
Als je ze zo ziet, lijken Rik en Tijn elkaar niet zoveel te melden te hebben.
WTF is dat dan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb trouwens hier dat magazine ook al liggen met Jeroen erop....
Is hij model ofzo?
Dat zal wel dat stuk ijzer zijn, wat hij er doorheen geramd heeftquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:09 schreef Coos het volgende:
Ik zag in de onderbroek van Tijn dat ie bij z'n broer in de buurt komt.
Misschien wel een onsje meer.![]()
nee de nieuwe spelling uitgebeeldquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF is dat dan?
De meningnietus weekly
"Body & Mind"quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF is dat dan?
De meningnietus weekly
voor de wekamp welquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Jeroen model? haha.. nou hij is niet lelijk..maar een modellenhoofd..echt niet.
Ja hoorde al eerder zoiets?quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Body & Mind"
Een of ander fitness blad volgens mij.
Volgens mij bleekt hij zijn tanden ookquote:
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Hij staat hier ook al
http://www.getactivenederland.nl/
Hij werd vlak daarvoor nog de mond gesnoerd door Monique. Vondt ie ook al niet leukquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:16 schreef Addi het volgende:
E10 is en was beledigd over iets wat Milica wel degelijk tegen Tijn heeft gezegd,nl dat ze met E10 en jeroen had overlegd over het wel of niet zeggen tegen Tijn over de nominatie.
Kortom....E10 lult weer eens ten gunste van zichzelf.
Nee, weten ze niet, wij wel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
Ik kan het in de streamverslagen niet vinden.........
Weten de bewoners (en wij) dat ze met de knijpers aan de gang moeten?
Zag nog net de laatste paar minuten van de live uitzending![]()
Bewoners niet, "wij" wel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
zulke bladen krijg ik nu nooitquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Maar goed, on topic maar weer. Genoeg over Jeroen geluld.
Ze hebben een vermoeden,weten het nog niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
Ze hebben z'n schouders eraf gesneden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Maar goed, on topic maar weer. Genoeg over Jeroen geluld.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bewoners niet, "wij" wel.
De opdracht is morgen.
"WIJ"quote:
mag ie hopen dat ze niet meer er hebben afgesnedenquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze hebben z'n schouders eraf gesneden.![]()
Wor jij daar vrolijk van dan dat ze als gedetineerden knijpers zitten te maken??quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank je!
Hoelang krijgen ze de tijd? Tot donderdag ofzo![]()
Denk dat ik vanaf morgen toch maar de streams ga aanslingeren![]()
Het gaat een hoop (opplak) nagels kostenquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:20 schreef Addi het volgende:
[..]
Ze hebben een vermoeden,weten het nog niet.
als ze dat durf hé...dan ,dan mail ik haar mafquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Wor jij daar vrolijk van dan dat ze als gedetineerden knijpers zitten te maken??![]()
Ik durf te wedden dat Hummie "de arbeidsvitaminen" nog aanzet ook.![]()
Ja, weet je wel, tochhhhhhh, jaaaaa. Toch wel heh, weet je, ja.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
Het is bijna alsof de regie je wil dwingen naar de zusjes te luisteren
ai die nagels van marliesquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het gaat een hoop (opplak) nagels kosten![]()
Da's toch wel ver mailen van Limbabwe naar Aalsmeer.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
als ze dat durf hé...dan ,dan mail ik haar maf![]()
Heb het 4 maanden moeten doenquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Wor jij daar vrolijk van dan dat ze als gedetineerden knijpers zitten te maken??![]()
Ik gok clerasilquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:24 schreef breege het volgende:
wat zijn die witte stippen op dat gezicht van janine, heeft ze een enge ziekte oid ?
Ze wordt Michael Jackson en is stiekum zwanger van haar 2 kind die ze over de schutting gaat hangen om aan het publiek te laten zienquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:24 schreef breege het volgende:
wat zijn die witte stippen op dat gezicht van janine, heeft ze een enge ziekte oid ?
maakt niks uit ze kent me nu een beetjequote:Op dinsdag 26 september 2006 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Da's toch wel ver mailen van Limbabwe naar Aalsmeer.![]()
quote:
Ik zit nu toch niet op het forum van Exodus?quote:
Dat meeeen je nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:27 schreef latevogel het volgende:
[..]
maakt niks uit ze kent me nu een beetje![]()
Dat werd ook al opgemerkt met de beelden van het publiek tijdens de Live. Ze gingen helemaal los omdat ze het publiek zagen klappenquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
Janine vindt het zo vreemd dat de studio naast het huis is.
Heeft ze wel gelijk in, lijkt me ook een raar idee zo afgesloten te leven, en dat de buitenwereld zo vreselijk dichtbij is.
Zat ik niet goed hier dan??quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zit nu toch niet op het forum van Exodus?![]()
Lijkt mij ook weer een grote ellende te wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:24 schreef Coos het volgende:
[..]
hallo ..zit zo stil als een muisquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:32 schreef Coos het volgende:
Zit stil kreng!!
Ik word er duizelig van.![]()
Heb jij nou al geluid?quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:32 schreef Coos het volgende:
Zit stil kreng!!
Ik word er duizelig van.![]()
Ze krijgen er rustig tot Donderdag voor en verkloten het dan alsnog. Weer een saaie rantsoen-weekquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook weer een grote ellende te worden
Aan het postgedrag van sommige hier blijkt zelfs dat de "enkelband" overbodig is als vervangende straf. Soms lijkt het wel of ze 18 uur per dag posten.quote:
Maar dat juist leukquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook weer een grote ellende te worden
Nee. En daarom wordt ik er ook zo duizelig van. Het zegt niets. Hij waarschijnlijk ook niet maar hij maakt dan tenminste nog geluid.quote:
Wel jammer dat het niet gelukt is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:38 schreef Peter6000 het volgende:
Jeetje, is Etiënne ook nog eens bijna slachtoffer geworden van doodslag
Ik noem geen namen en ook geen tong'en maar dat red ik echt nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Aan het postgedrag van sommige hier blijkt zelfs dat de "enkelband" overbodig is als vervangende straf. Soms lijkt het wel of ze 18 uur per dag posten.![]()
Toekomstige alternatieve straf:
Ik veroordeel u tot drie maanden streamverslagen van BB.![]()
Met geluid word je er nog veeel duizeliger vanquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee. En daarom wordt ik er ook zo duizelig van. Het zegt niets. Hij waarschijnlijk ook niet maar hij maakt dan tenminste nog geluid.
Dat schiet wel lekker op.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
"in principe wel maar feitelijk gezien niet".![]()
Trustequote:Op dinsdag 26 september 2006 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat schiet wel lekker op.
Ik ben dringend aan een joint toe. Of zoals Sabrina zou zeggen: ik heb een droge anus.![]()
Time out![]()
kom ff hier,nemen we samen time out voor een dag of 4quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat schiet wel lekker op.
Ik ben dringend aan een joint toe. Of zoals Sabrina zou zeggen: ik heb een droge anus.![]()
Time out![]()
Hij komt in ieder geval geloofwaardiger over dan de Bolle van Zwollequote:Op dinsdag 26 september 2006 01:49 schreef Ifa het volgende:
![]()
OMG, nou gaat Sem ook maar weer eens zijn ex-verhalen opdissen. Erg veel meer heeft ie ook niet te melden.
Heeft Marlies plaknagels? of 1 van de andere dames in het huisquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:46 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol maar nee dat zijn die echte nepperts die dure...
Boeiend welquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heeft Marlies plaknagels? of 1 van de andere dames in het huis![]()
Over de borsten is genoeg gesproken nu nog de nagels........
![]()
Ik geloof hem 100%quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:52 schreef latevogel het volgende:
Semih heeft altijd net op dat moment een verhaal waarvan ie denkt ,komt me dat ff goed uit.
Ook al vindt ik hem wel leuk ,hij weet wel hoe hij de aandacht naat hem kan trekken
Hij is ook al 30-3, E-10 is pas 20+0quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval geloofwaardiger over dan de Bolle van Zwolle![]()
misschien komt het wel omdat hij daadwerkelijk nog wat hersens heeftquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:52 schreef latevogel het volgende:
Semih heeft altijd net op dat moment een verhaal waarvan ie denkt ,komt me dat ff goed uit.
Ook al vindt ik hem wel leuk ,hij weet wel hoe hij de aandacht naar hem kan trekken
De feiten hebben niks met leeftijd of geloofwaardigheid te maken. Het is net WIE het zegtquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:53 schreef Ifa het volgende:
[..]
Hij is ook al 30-3, E-10 is pas 20+0![]()
<sound off>quote:
Dat 30-3 komt van Semith en die bedoelde er toen ook meer als sec leeftijd meequote:Op dinsdag 26 september 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
De feiten hebben niks met leeftijd of geloofwaardigheid te maken. Het is net WIE het zegt![]()
Waar rook is, is vuur. Ik kom je tegemoet met 80%quote:
Dan ga ik voor de 45 %quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar rook is, is vuur. Ik kom je tegemoet met 80%![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:00 schreef dreamscape68 het volgende:
eerste post...
na weken jullie allemaal te volgen, ga ik ook eens spreken......
.....................
.......
ik he nie veul te zegge
Ik geef je geen ongelijk, trustequote:Op dinsdag 26 september 2006 01:58 schreef Fikkert het volgende:
ennnuuuuuuhhhhhhh ik val letterlijk in slaap door je.oen ennuuuuuhhh ik ga lekker naar bed ... ennuuuuuhhh laters
No go, 75 eventueel en anders ga ik mijn zaakjes elsewhere nemenquote:
jij,,, maar forget it, OT enzo.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:02 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
ja.. hahahahah.. hu?.. wie?
Door de boot?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:07 schreef dreamscape68 het volgende:
hahaha... semith: "maar toen had je een vriendin"....
E10 : "nehee, toen niet"..
iedereen lacherig... weer een "door de boot moment"
Die van sem of van jeroen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:08 schreef latevogel het volgende:
moet ik gelijk denken aan een nummer wat ik net hoorde
Weer zo'n kloon van APK.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:10 schreef dreamscape68 het volgende:
mijn freelance appotheker, heeft vandaag dienst gehad.
Probeer deze klassieker eens.quote:[b]Op dinsdag 26 september 2006 02:09
Ik kan mediaplayer niet instaleren en de realplayer kan de streams niet openen.
Alle tips zijn welkom...
Jank hier dat je streams het niet doen #2quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:09 schreef miraculeus het volgende:
Wie kan me helpen!?!
Ik zit op mijn werk en probeer al uren de streams zichtbaar te krijgen, ik heb het nu echt opgegeven.
Heeft er iemand nog een idee?
Alle tips zijn welkom...
Deze misschien? http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:09 schreef miraculeus het volgende:
Wie kan me helpen!?!
Ik zit op mijn werk en probeer al uren de streams zichtbaar te krijgen, ik heb het nu echt opgegeven.
Alle tips zijn welkom...
Zie je nou wel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Jank hier dat je streams het niet doen #2
http://www.combobulate.com/node/13quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:09 schreef miraculeus het volgende:
Wie kan me helpen!?!
Alle tips zijn welkom...
En waar moet ik janken dat mijn geluid het niet doet??quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Jank hier dat je streams het niet doen #2
en leest ook geen lipquote:
Ik werk in de verpleging en alle patienten slapen, saai dus...quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.combobulate.com/node/13
Media Player Classic installeren in een map waar je toegang tot hebt (bijv. bureaublad of c:temp). Laat niks achter in het register van Windows, dus je hebt geen beheerdersrechten nodig om dat te installeren.
En daarna in de FAQ van dit subforum kijken voor de URL naar de losse streams.
En wat doe je voor werk?
nee johquote:
Kun jij niet gewoon in kladblok gaan posten?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:20 schreef dreamscape68 het volgende:
"Boy talk".. is goed dat ook een gebeurd..pfffffffffffffff
en hij is ook zo lekker modern wat betreft wat mannetje/vrouwtje mogen...quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:23 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een naar einde van de verhaal van Etiënne, zo gevoelsarm dat dat meisje gewoon helemaal alleen richting de taxi terug moest.
En Semih heeft het ook al over "mijn Desireetjes"
Coos APK krijgt ruzie met zijn kloonquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:24 schreef dreamscape68 het volgende:
jawel, maar mijn lkadblok is vol en ik weet niet hoe ik hem op moet slaan.. dus heb ik daarna gewoon "works" gepakt, maar ook die hield er na 4GB mee op, dat was 3 jaar geleden. Nu sla ik alles op en type ik alles in notepad en dan knippen en plakken.. geen problemen weer gehad...
leuk dat het opviel, ken je meer mensen zoals ik?
môge
Klopt ja. Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:27 schreef Stereotomy het volgende:
Venkelthee
Morwen, dat drink jij toch altijd?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:31 schreef latevogel het volgende:
Semih,was benieuwd naar een paren club
Is daar ook geweest![]()
met een scharrel![]()
Wel dapper dat hij is gaan kijken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:31 schreef Peter6000 het volgende:
Semih zegt letterlijk dat hij nieuwsgierig was "hoe mensen in een parenclub met elkaar communiceren".
Maar wel om te kijken hoe mensen met elkaar communiceren hequote:Op dinsdag 26 september 2006 02:31 schreef latevogel het volgende:
Semih,was benieuwd naar een paren club
ja tuurlijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar wel om te kijken hoe mensen met elkaar communiceren he![]()
Hij is wat geremd?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:34 schreef dreamscape68 het volgende:
hahaha.. Tijn had wel een mooie beschijfing.
Ook dat ik nu buikpijn heb en ik een knuffel nodig hebquote:
club vingerplantquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:34 schreef dreamscape68 het volgende:
hahaha.. Tijn had wel een mooie beschijfing.
U bent nog vruchtbaar?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook dat ik nu buikpijn heb en ik een knuffel nodig heb![]()
Klotezooi, vrouwzijn is soms echt kut.
Sorry voor het offtopic, maar dit mag gewoon ff![]()
Wrijf het er maar in!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:36 schreef dreamscape68 het volgende:
pms morwen?
Scanman! Er valt iemand Tijn af! Hup, spring op de bres voor degenen die afgezeken worden op Fok!quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Hoe Tijn die dingen ook uitspreekt hè....
"En naast me wordt iemand gewoon afgezógen"
Uit zijn mond klinkt het gewoon ranzig, terwijl hij dus doet voorkomen alsof hij zo'n keurig liefhebbend mannetje is.
quote:
dat viel mij ook op en semih verteld het als iets mooisquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Hoe Tijn die dingen ook uitspreekt hè....
"En naast me wordt iemand gewoon afgezógen"
Uit zijn mond klinkt het gewoon ranzig, terwijl hij dus doet voorkomen alsof hij zo'n keurig liefhebbend mannetje is.
Had je plannen ofzoquote:
Precies. Ze gebruiken de woorden net even iets anders en drukken het anders uit.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat viel mij ook op en semih verteld het als iets moois
quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Had je plannen ofzo![]()
En geef die knuffel ander steek ik naalden in je poppetje![]()
Volgens mij zijn ze dat U2U aan het uitvechten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coos APK krijgt ruzie met zijn kloon![]()
Ik voel een vers topic aankomen.quote:
nou komt het ik zit er helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:45 schreef latevogel het volgende:
ow jee ..Jeroen gaat was spannends vertellen
Meetypen graag want ik heb geen geluid.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:45 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nou komt het ik zit er helemaal klaar voor
quote:
Thanx, maatje, gaat vast weer beter danquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Hoop dat je je morgen weer beter voelt.Ik ga naar bed, nog even op de Palm streamen en dan
![]()
![]()
ik kan dat niet meetypen hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Meetypen graag want ik heb geen geluid.![]()
Is het nou zo moeilijk om dit soort geleuter in het SC topic te posten?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
Thanx, maatje, gaat vast weer beter danSlaap lekker
![]()
dit is zo mega maf dat je ff vergeet mee te tikkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Meetypen graag want ik heb geen geluid.![]()
Coos is er vast blij meequote:Op dinsdag 26 september 2006 02:52 schreef dreamscape68 het volgende:
wat ben ik in godsnaam aan het lullen.. sorry
Does rustig, joh, ik ben al de hele tijd OT hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om dit soort geleuter in het SC topic te posten?
zoals ik tijn nu hoor vind ik hem op dat gebied ook nog een ventje hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:55 schreef noucky het volgende:
Wat me opvalt is dat E10 door al die verhalen toch nog echt een jochie is :-)
Hij is de player van zwollequote:Op dinsdag 26 september 2006 02:55 schreef noucky het volgende:
Wat me opvalt is dat E10 door al die verhalen toch nog echt een jochie is :-)
Lees eens terug, het gaat helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
Does rustig, joh, ik ben al de hele tijd OT hoor1 of 2 posts Offtopic kan geen kwaad
![]()
Tsja, heb je ff?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:57 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
En wie is Coos.. met een "C"
hoi hoiquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:58 schreef noucky het volgende:
Hallo Coraatje, leuk je weer te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |