Kun jij niet gewoon in kladblok gaan posten?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:20 schreef dreamscape68 het volgende:
"Boy talk".. is goed dat ook een gebeurd..pfffffffffffffff
en hij is ook zo lekker modern wat betreft wat mannetje/vrouwtje mogen...quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:23 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een naar einde van de verhaal van Etiënne, zo gevoelsarm dat dat meisje gewoon helemaal alleen richting de taxi terug moest.
En Semih heeft het ook al over "mijn Desireetjes"
Coos APK krijgt ruzie met zijn kloonquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:24 schreef dreamscape68 het volgende:
jawel, maar mijn lkadblok is vol en ik weet niet hoe ik hem op moet slaan.. dus heb ik daarna gewoon "works" gepakt, maar ook die hield er na 4GB mee op, dat was 3 jaar geleden. Nu sla ik alles op en type ik alles in notepad en dan knippen en plakken.. geen problemen weer gehad...
leuk dat het opviel, ken je meer mensen zoals ik?
môge
Klopt ja. Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:27 schreef Stereotomy het volgende:
Venkelthee
Morwen, dat drink jij toch altijd?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:31 schreef latevogel het volgende:
Semih,was benieuwd naar een paren club
Is daar ook geweest![]()
met een scharrel![]()
Wel dapper dat hij is gaan kijken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:31 schreef Peter6000 het volgende:
Semih zegt letterlijk dat hij nieuwsgierig was "hoe mensen in een parenclub met elkaar communiceren".
Maar wel om te kijken hoe mensen met elkaar communiceren hequote:Op dinsdag 26 september 2006 02:31 schreef latevogel het volgende:
Semih,was benieuwd naar een paren club
ja tuurlijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar wel om te kijken hoe mensen met elkaar communiceren he![]()
Hij is wat geremd?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:34 schreef dreamscape68 het volgende:
hahaha.. Tijn had wel een mooie beschijfing.
Ook dat ik nu buikpijn heb en ik een knuffel nodig hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |