quote:
1 2 3 4 | |warezguy05 15 pt. |timbob 8 pt. |Curchulain 6 pt. |
1 2 3 4 5 | |Laevid 26 pt. |warezguy05 15 pt. |Curchulain 8 pt. |timbob 8 pt. |
quote:Track #29: artiest maakt deel uit van gegeven naam (½ punt), titel gedeeltelijk juist (½ punt), remix onjuist.
Jep, aangezien je beide mailtjes op 1 dag hebt verstuurd heb ik ook enkel naar de laatste gekeken, dus ook geen melding van een update gemaakt. :)quote:Op donderdag 28 september 2006 17:11 schreef Laevid het volgende:
Hmm iets zegt me dat ik nog bericht had van een update 1b inclusief 23 en 24. Maar de mail is iig aangekomen en da's het belangrijkste ;)
1 2 3 4 5 | |Laevid 29½ pt. |warezguy05 15 pt. |Curchulain 8 pt. |timbob 8 pt. |
1 2 3 4 5 6 7 | |Gitanki 31 pt. |Laevid 29½ pt. |warezguy05 15 pt. |Messenga 14½ pt. |Curchulain 8 pt. |timbob 8 pt. |
Dat snap ik, ik bedoelde dat ik hier op het forum een bericht had gezet. Maar dat is in het grote niets verdwenen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:16 schreef Flamebringer het volgende:
[..]
Jep, aangezien je beide mailtjes op 1 dag hebt verstuurd heb ik ook enkel naar de laatste gekeken, dus ook geen melding van een update gemaakt.
Je blijkt de achterstand ruimschoots te hebben ingehaald, want je gaat niet alleen Gitanki, maar ook Da_Sandman voorbij. Daarmee ben je de nieuwe koploper!quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:06 schreef Laevid het volgende:
Een update is iig weer onderweg, ik kan het natuurlijk niet over me hart verkrijgen dat ik zomaar door gitanki van die 2e plek wordt gekicked![]()
1 2 3 4 5 6 7 | |Da_Sandman 33 pt. |Gitanki 31 pt. |warezguy05 15 pt. |Messenga 14½ pt. |Curchulain 8½ pt. |timbob 8 pt. |
quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:27 schreef Flamebringer het volgende:
[..]
Je blijkt de achterstand ruimschoots te hebben ingehaald, want je gaat niet alleen Gitanki, maar ook Da_Sandman voorbij. Daarmee ben je de nieuwe koploper!
Zet ik je weer lekker aan het werkquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:41 schreef timbob het volgende:
ja verdomme
ik wil niet als laatste eindigen.
ik ga binnenkort maar een updatje fixen...
Even voor de zekerheid, bedoel je hiermee eigenlijk vrijdag 24:00? Dus het eind van vrijdag. Of echt het begin van vrijdag 00:00, dus meteen na donderdag.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:06 schreef Flamebringer het volgende:
De contest zal over pakweg anderhalve week weer sluiten, om precies te zijn op vrijdag 6 oktober, 00:00.
Ik heb geleerd dat om 00:00 een nieuwe dag begintquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:44 schreef Laevid het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, bedoel je hiermee eigenlijk vrijdag 24:00? Dus het eind van vrijdag. Of echt het begin van vrijdag 00:00, dus meteen na donderdag.
Zoals Henkiespankie al zei, reken ook ik 00:00 als het begin van de vrijdag. Dus zodra de donderdag is afgelopen, is de contest dat ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:44 schreef Laevid het volgende:
Even voor de zekerheid, bedoel je hiermee eigenlijk vrijdag 24:00? Dus het eind van vrijdag. Of echt het begin van vrijdag 00:00, dus meteen na donderdag.
1 2 3 4 5 6 7 8 | |Da_Sandman 33 pt. |Gitanki 31 pt. |HenkieSpankie 18 pt. |warezguy05 15 pt. |Messenga 14½ pt. |Curchulain 9 pt. |timbob 8 pt. |
Bij tracks #11 en #13 kan ik je verwarring sowieso voorstellen, deze twee zijn er namelijk ingestopt als 'instinkers'. Bij tracks #18 en #25 zie ik duidelijk dat je de titel weet, maar ik moet wel een beetje streng zijn in deze contest - en jij hebt beide titels niet helemaal goed opgeschreven. Maar je hebt natuurlijk nog de kans om het te verbeteren en die twee gemiste halve punten alsnog te scoren. Verder wijzen de overige fouten zichzelf uit, lijkt me?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:20 schreef HenkieSpankie het volgende:
mmmm sommige fouten snap ik echt niet?
Ik wist helemaal nog niets van die mogelijkheid af.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:15 schreef timbob het volgende:
Mogen we ook al PM's sturen nu dat kan via fok?
Inmiddels wel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:53 schreef Messenga het volgende:
Ik begrijp dat je mijn mailtje niet hebt gekregen?
Ja.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:47 schreef Flamebringer het volgende:
[..]
Inmiddels wel.Tenminste, dat is toch diegene waarin je de titel+artiest van drie extra nummers geeft?
Laat ik zeggen dat ik eigenlijk uitgegaan was van het einde van de vrijdag. Misschien voor de volgende keer een idee om de eindtijd niet op de grens van een dag te zettenquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:15 schreef Flamebringer het volgende:
[..]
Zoals Henkiespankie al zei, reken ook ik 00:00 als het begin van de vrijdag. Dus zodra de donderdag is afgelopen, is de contest dat ook.
Hmm...zit wat in inderdaad. Ik kan natuurlijk ook de volgende keer de eindtijd op 23:59 zetten, daarmee wordt het ook wel duidelijk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:37 schreef Laevid het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik eigenlijk uitgegaan was van het einde van de vrijdag. Misschien voor de volgende keer een idee om de eindtijd niet op de grens van een dag te zetten. Als je namelijk ziet vrijdag 00:00, zijn er denk ik mensen die denken vrijdag laatste dag, en dan op vrijdag kijken hoe lang heb ik nog. En dan "Ja *piep*!" enzo zeggen.
Er is geen minimum hoor.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:07 schreef Qunix het volgende:
3, 4, 13, 18, 23, 24 die weet ik maar is niet genoeg om mee te doen dus pass ik.
1 2 3 4 5 6 7 8 | |Da_Sandman 33 pt. |Gitanki 31 pt. |Messenga 20½ pt. |HenkieSpankie 18 pt. |warezguy05 15 pt. |Curchulain 9 pt. |timbob 8 pt. |
1 2 3 4 5 6 7 8 | |Gitanki 34 pt. |Da_Sandman 33 pt. |Messenga 20½ pt. |HenkieSpankie 20 pt. |warezguy05 15 pt. |Curchulain 9 pt. |timbob 8 pt. |
1 2 3 4 5 6 7 8 | |Gitanki 34 pt. |Da_Sandman 33 pt. |Messenga 20½ pt. |HenkieSpankie 20 pt. |warezguy05 15 pt. |Curchulain 9 pt. |timbob 8 pt. |
Ben je alvast bezig voor een nieuwe opgave?quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | |Laevid 41 pt. |Gitanki 34 pt. |Messenga 20½ pt. |HenkieSpankie 20 pt. |warezguy05 15 pt. |Curchulain 9 pt. |timbob 8 pt. |
Nou dank je hehquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:49 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Ben je alvast bezig voor een nieuwe opgave?
Enne! Gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:13 schreef Flamebringer het volgende:
Wat trouwens op zich nog wel leuk is om te vermelden, is dat twee deelnemers akelig dichtbij één van de drie tracks die niet geraden zijn zaten.
Henkie_Spankie benoemde track #11 namelijk als Cameo met 'Money', en inderdaad, dit is zover ik weet de oorspronkelijke plaat waarop 'God's Love' wel heel sterk is gebaseerd. (Overigens zijn óók BoozyWoozy en IttyBitty in 1993 al met 'Money' aan de slag gegaan - dit gebeurde onder hun alias The Ultimate Seduction en kreeg de titel 'A Walking Nightmare' mee).
Maar ook Gitanki was volgens mij wel érg close. Ik ken 'God's Love' oorspronkelijk uit de Sensation Black Megamix van 2002, na al een tijdje naar de titel+artiest van deze plaat op zoek te zijn geweest. Nu stuurde Gitanki 'The Deadline' in van Joyrider...en laat dat nu net de plaat zijn die na 'God's Love' in diezelfde megamix opduikt! Klopt het toevallig dat je de plaat wel had herkend, maar net de verkeerde plaat uit de megamix er uit pikte, Gitanki?
Ik ga mn best doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:16 schreef Laevid het volgende:
[..]
Nou dank je heh![]()
Ik had al 25 plaatjes geselecteerd ja, zodat het wat minder tijd zou kosten om hem te maken. Maar ik moest nog rippen/knippen/plakken/uploaden en al die zooi. Ik denk dat doe ik niet, want wie weet komt Trancelocator nog voorbij of gaat Gitanki nog scoren. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het van Da_Sandman niet meer had verwacht, maar een gemaakte contest is kennelijk niet helemaal representatief voor de kennis. Hopelijk wordt de volgende Da_Sandman-contest leuker![]()
![]()
Succesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen.
Hoop eind van de middag de nieuwe contest online te hebben.
Ach, het is maar een master-thesis johquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:48 schreef Laevid het volgende:
[..]
Succes
Eigenlijk ben ik blij niet gewonnen te hebben, want ik ben de komende 2 weken heeeeeeeel erg druk bezig met de laatste (zware) loodjes aan m'n master thesis te leggen, dus het organizeren van een nieuwe zou niet echt het meest handige geweest zijn. Maar ik doe met alle plezier weer mee hoor
![]()
Ja dat was het de laatste 6 maanden iddquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:45 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ach, het is maar een master-thesis johdat is best met van alles en nog wat te combineren
Omgooienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:10 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ja dat was het de laatste 6 maanden idd, maar die laatste 2 weken
, kmoet het a) helemaal omgooien. b) inkorten van 52 naar 40 pagina's en c) mooi maken
Oei!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:01 schreef MissLuna het volgende:
Ow, ik dacht dat 'ie tot vanavond 00:00 zou lopen..
Jammer. Volgende keer doe ik écht mee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:21 schreef Flamebringer het volgende:
[..]
Oei!Je bent sowieso niet de enige - Laevid dacht het ook al. Ik zal er een eventuele volgende keer sowieso verwarring over de sluitingsdatum proberen te voorkomen, want dit is toch wel een beetje zuur...
Ergens bij Sandman op z'n computer, volgens mijquote:
Het is nu middagquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Duurt lang he, ik weet het. Druk druk druk. Morgenochtend online, beloofd!
Zet nou niet te veel druk op die jongen!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef HenkieSpankie het volgende:
Nou.. Duurt nu wel erg lang!
Ben je nooit 's weekend vrij
Ah!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Zet nou niet te veel druk op die jongen!
Straks krijgen we 25x de Vengaboys om te id-en![]()
Ja, volgend weekend. Eindelijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef HenkieSpankie het volgende:
Nou.. Duurt nu wel erg lang!
Ben je nooit 's weekend vrij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |