Ik denk dat de nieuwe ploeg nu begint ofzo?quote:Op maandag 25 september 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Goede regie daar in het huis
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef n1ek het volgende:
in de poll van de bb site staat ook "Egbert zal het wel weer verpesten"
die lui hebben duidelijk iets tegen hem
Ze hadden bovendien opdracht van Bridget om het "snel" te doen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, het afscheid is inderdaad minder emotioneel dan voorheen. Misschien dat het nog komt, maar dat was ook wat ik dacht toen Milica het huis uit moest. Echt uitgebreid groeten zit er niet echt bij.
Oké, ze lag niet zo heel erg goed in de groep, maar buiten dat....
Iedereen toch? Als je die man wél leuk vind is het óf familie óf je krijgt ervoor betaald.quote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef n1ek het volgende:
in de poll van de bb site staat ook "Egbert zal het wel weer verpesten"
die lui hebben duidelijk iets tegen hem
Lijkt me niet iets om te vierenquote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Zouden we nog een feestje krijgen ter gelegenheid van E10's verjaardag ???
Ik ga er niet op wachten.quote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Die exit is een betere reden voor een feessie dan Etjens verjaardagquote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ga er niet op wachten.![]()
Maar ik denk het niet vlak na een exit.
Zekerquote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Maar ik hoop het wel. Heftige avond gehad, noodrantsoen, net genomineerd en dan er lekker wat drank ingooien --> Da's wachten op emotiesquote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
vorig jaar gebeurde het toch ook wel eens na een exit hadden ze voor tijdens de life sigaretten en drank gekregen en daarna ...losquote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:
Ik snap niet wat je tegen die man hebt.quote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Iedereen toch? Als je die man wél leuk vind is het óf familie óf je krijgt ervoor betaald.
Beter van niet..... wordt het ook niet vrolijker van...quote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Ze zijn al lang bezig.quote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef wolferl het volgende:
Gaat er nu nog genomineerd worden?
Er wordt nu genomineerd, en ik denk dat je gerust kan slapen want het is een dooie boel nuquote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef wolferl het volgende:
Is er aanleiding dat ik de streams bij mij aanzet, of kan ik gerust slapen?
Wie o wie kan mijn boeiende (ahum) vragen beantwoorden.
Vast wel..iets kleins of iets lullig...Naast Eg wordt hij ook vaak in de zeik genomenquote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Ze zijn bezig met nomineren maar dat lijkt me het juiste moment om te gaan slapen, er mag nu niet meer over gepraat wordenquote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef wolferl het volgende:
Is er aanleiding dat ik de streams bij mij aanzet, of kan ik gerust slapen?
Wie o wie kan mijn boeiende (ahum) vragen beantwoorden.
Knijpen ze hem alquote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik zie de postings alweer voor me: "Knijpen ze nog?"![]()
Krijgt hij niet, hij heeft shag gejatquote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Dus drank erin, en dan kijken wie er z'n mond niet kan houden. Hebben we tenminste weer wat sancties te pakkenquote:Op maandag 25 september 2006 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met nomineren maar dat lijkt me het juiste moment om te gaan slapen, er mag nu niet meer over gepraat worden![]()
in etienne's geval is het toch liever hoeren dat drankhuis in? met of zonder muziek;)quote:Op maandag 25 september 2006 23:34 schreef Morwen het volgende:
Om 00.00 drank dat hoerenhuis in![]()
![]()
![]()
![]()
Ow en muziek![]()
Hopelijk krijgen de bewoners dat nog te weten/zien.. Dan is het 100 % zeker...exit...quote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Krijgt hij niet, hij heeft shag gejat![]()
Zie je, als ik mijn streams uit doe gaan ze wat doen.quote:
Genomineerd misschien.... exit nietquote:Op maandag 25 september 2006 23:37 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen de bewoners dat nog te weten/zien.. Dan is het 100 % zeker...exit...
We zien er niets van. Tot morgen wachten dus.quote:Op maandag 25 september 2006 23:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zie je, als ik mijn streams uit doe gaan ze wat doen.
Nomineren, opdracht of hoerenfeeste.![]()
Wie weet of ze openlijk nomineren of in de dagboekkamer?
Tegenover Semih ligt ie er wel uit, hoop ik......denk ik. Maar ik hou mijn mond, zit overal naast tot nu toequote:Op maandag 25 september 2006 23:37 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen de bewoners dat nog te weten/zien.. Dan is het 100 % zeker...exit...
Dat duurt dan een best tijdje.quote:Op maandag 25 september 2006 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Marlies overdenkt haar zonden.
[afbeelding]
Kop op! Komt wel goed!quote:Op maandag 25 september 2006 23:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tegenover Semih ligt ie er wel uit, hoop ik......denk ik. Maar ik hou mijn mond, zit overal naast tot nu toe![]()
De komende maand staan er sowieso drie per week genomineerd.quote:Op maandag 25 september 2006 23:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tegenover Semih ligt ie er wel uit, hoop ik......denk ik. Maar ik hou mijn mond, zit overal naast tot nu toe![]()
Ik zie ook steeds die foto voor me van Tijn met dreads, dat vind echt totaal niet bij hem passenquote:Op maandag 25 september 2006 23:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan die oorbellen.
Ik ook niet. Het is net alsof je zo'n koe met gele flappen in d'r oren ziet.quote:Op maandag 25 september 2006 23:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan die oorbellen.
Mooie caps, WAquote:
Wat lief, dank je welquote:Op maandag 25 september 2006 23:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mooie caps, WAMet die schaduw erachter, heel sfeervol
![]()
vast en zekerquote:Op maandag 25 september 2006 23:41 schreef T-lex het volgende:
En weer geen geluid op stream 3 en 4...lekker bezig daar. Zijn ze Milica aant afwerken met z'n alle.![]()
Dan hoop ik Marlies erbij, die redt het niet tegenover Semih en E10, qua breezers die sms'en.quote:Op maandag 25 september 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De komende maand staan er sowieso drie per week genomineerd.
sterker nog.....ze mogen er nieteens aan zitten.quote:Op maandag 25 september 2006 23:42 schreef PC eend het volgende:
Ze moeten alles wat over het hek gegooit wordt inleveren![]()
Alleen die kop verpest het dan weer hequote:Op maandag 25 september 2006 23:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mooie caps, WAMet die schaduw erachter, heel sfeervol
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is net alsof je zo'n koe met gele flappen in d'r oren ziet.
Eerst E10 eruitquote:Op maandag 25 september 2006 23:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan hoop ik Marlies erbij, die redt het niet tegenover Semih en E10, qua breezers die sms'en.
Doe niet zo negatief zeg, de woordvolgorde klopt toch?quote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "Het proefde heel viezerig"
Als ze die inzet en anders is het Janine die het pad ruimt.quote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Eerst E10 eruit, Marlies heeft toch eerst nog d'r joker.
quote:Op maandag 25 september 2006 23:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
E10 laat z'n mannelijkheid zien.![]()
huh waar dan ?quote:Op maandag 25 september 2006 23:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
E10 laat z'n mannelijkheid zien.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef wolferl het volgende:
GVD, ik begin nu echt boos te worden (hulk-achtige vormen neem ik nu aan)
Big Brother 6 = Big Boring 6
Dit is de allerliefste en meest gefilterde BB ooit.
Ga maar slapen, tijdens mijn slaapje gebeurd er nog iets spannenders dan die hele Big Boring 6 bijelkaar.
Oke nog 1 poging.
Hummie als je dit leest, een kreet van mij en andere streamers.
Doe wat, maakt niet uit wat, gooi een dooie koe in het huis, hou Janine 7 dagen wakker in een hokje van 1 bij 1 meter, laat Egbert een boek voorlezen zonder spelfouten te maken maakt hij die wel dan iedereen 4 weken op uien en water. Of laat Semih met blote handen 15 schapen slachten, laat Rik Jeroen en E10 een week lang in het washok zitten en geef ze elk een Spanish Fly, laat Mo en Sa de comlete Winkler Prins Encyclopedie uit hun kop leren an alles opzeggen FOUTLOOS. Laat de bewoners een 90 uur durende film zien over elke uitspraak van elke bewoner, waar iedereen bij is.
DOET IETSSSSSSSSS
Gegroet
Wolferl
Mail het even naar de redactie (mail-link op www.talpa.tv) want dan is de kans groter dat ze het leest.quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef wolferl het volgende:
GVD, ik begin nu echt boos te worden (hulk-achtige vormen neem ik nu aan)
Big Brother 6 = Big Boring 6
Dit is de allerliefste en meest gefilterde BB ooit.
Ga maar slapen, tijdens mijn slaapje gebeurd er nog iets spannenders dan die hele Big Boring 6 bijelkaar.
Oke nog 1 poging.
Hummie als je dit leest, een kreet van mij en andere streamers.
Doe wat, maakt niet uit wat, gooi een dooie koe in het huis, hou Janine 7 dagen wakker in een hokje van 1 bij 1 meter, laat Egbert een boek voorlezen zonder spelfouten te maken maakt hij die wel dan iedereen 4 weken op uien en water. Of laat Semih met blote handen 15 schapen slachten, laat Rik Jeroen en E10 een week lang in het washok zitten en geef ze elk een Spanish Fly, laat Mo en Sa de comlete Winkler Prins Encyclopedie uit hun kop leren an alles opzeggen FOUTLOOS. Laat de bewoners een 90 uur durende film zien over elke uitspraak van elke bewoner, waar iedereen bij is.
DOET IETSSSSSSSSS
Gegroet
Wolferl
quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief zeg, de woordvolgorde klopt toch?
quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Zag je de regie wegdraaien toen Etienne in Sabrina's blouse zat?
Die hebben dus duidelijk een opdracht.
quote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik liep net even weg.
Waar zouden ze bang voor zijn? Dat Barry de volgende is die aan de poort staat te kloppen![]()
Even de weekopdracht afwachten en inhoeveel tijd die gebeuren moet. Ik heb berekend dat elke bewoner ongeveer 4 uur eraan zal moeten werken (ruim genomen) dus wie weet zit er een tijdlimiet aan.quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef wolferl het volgende:
*knip*
tja..jeuk he....quote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Addi het volgende:
Marcia begint nu toch wat vrijer te worden t/o Tijn.
En die doos stáát daar ook maar en laat 't gewoon gebeurenquote:
Jawel want je woude daarmee haar in een vals daglicht neerplaatsen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Ik quote een tekst en dan is het negatief? Come on zeg
Dat kán helemaal niet.
jajajajaja! dat viel mij ook al op, gaat de goede kant op... En dat terwijl pappie er nog in zit, dat beloofd wat als pappie er uit gaat!quote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Addi het volgende:
Ze vond het wel primaquote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En die doos stáát daar ook maar en laat 't gewoon gebeuren![]()
Hij is jarig hoor (bijna dan)quote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En die doos stáát daar ook maar en laat 't gewoon gebeuren![]()
ze zijn aan het nominerenquote:Op maandag 25 september 2006 23:53 schreef Fikkert het volgende:
semih nog een keer naar DBK.... knijpertijd ???
Ah, een nieuwe concurrent voor Monique dus. Mooi!quote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Addi het volgende:
Ja, als iemand jarig is, dan bied je toch gewoon je boezem aan. Heel normaalquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, als iemand jarig is, dan bied je toch gewoon je boezem aan. Heel normaal![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Jawel want je woude daarmee haar in een vals daglicht neerplaatsen.
quote:Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef BB6kijker het volgende:
Schandalig he E10, dat die vogels zomaar de grens over kunnen vliegen.
Ik denk dat als de knijpers in huis zijn Tijn maar eens hele kinky dingen met Marlies moet gaan doen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Eucalyptaaaaaaaaaaa.
[afbeelding]
Genomineerd?..Ik? Hoezo is BB al begonnen dan?quote:Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
"Waarom ik er nog in zit? Nou eh... ja weet je... Want eh... Nou ja, laat maar... Want ik weet 't zelf ook niet."
[afbeelding]
30.000 knijpersquote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Even de weekopdracht afwachten en inhoeveel tijd die gebeuren moet. Ik heb berekend dat elke bewoner ongeveer 4 uur eraan zal moeten werken (ruim genomen) dus wie weet zit er een tijdlimiet aan.![]()
Huh?quote:Op maandag 25 september 2006 23:56 schreef n1ek het volgende:
23:33 Heeft Rik een missie?
Wanneer Rik terug is uit de Dagboekkamer zit hij even in de hoek van de Keuken. Hij drukt de broodrooster aan en voegt zich vervolgens bij de rest van de groep, die de lengte van de piemel van Tijn bespreken: "Het is net een babyarmpje met een appel erin", aldus Tijn. "Heb jij de broodrooster aangezet?", vraagt Janine. Voert de Brabander iets in zijn schild, of heeft hij gewoon honger?
Niet je persoonlijke voorkeuren hier posten, Coos. Dat is off topicquote:Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat als de knijpers in huis zijn Tijn maar eens hele kinky dingen met Marlies moet gaan doen.![]()
Je begint steeds meer te begrijpen, waarom zijn vader met hartkloppingen meekijkt.quote:Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
"Waarom ik er nog in zit? Nou eh... ja weet je... Want eh... Nou ja, laat maar... Want ik weet 't zelf ook niet."
[afbeelding]
Whehehe! Die van jou is leuker!quote:Op maandag 25 september 2006 23:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Genomineerd?..Ik? Hoezo is BB al begonnen dan?
wegens onzedelijk betastenquote:Op maandag 25 september 2006 23:58 schreef breege het volgende:
bb is boos want ??? (ik kon het even niet horen..)
Die ging tijdens de live uitzending spontaan rinkelen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:58 schreef Djep het volgende:
wat was er nou met die telefoon? dat blijkt nl niet uit de streams????
Normaal haar anoes schat ik zo in, maar ze zijn wel op tv hequote:Op maandag 25 september 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, als iemand jarig is, dan bied je toch gewoon je boezem aan. Heel normaal![]()
Er zijn er die dat wel schijnen te vindenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:00 schreef T-lex het volgende:
Marcia is vast heel lief enzo...
Maar een lekker wijf ist niet, toch mannen!?![]()
pardon??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
So what als Sabrina verkracht wordt? Moet ze maar niet het BB huis ingaan.![]()
Mwah....quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:00 schreef T-lex het volgende:
hap hapquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:04 schreef neferhone het volgende:
[..]
pardon??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????![]()
![]()
Sabrina: "Etienne, je verkracht me! Ga door ga door... "quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
30.000: 12 = 2500 knijpers maal 5 seconden per knijper= 12500 sec= 208 minuten= +/- 3 1/2 uur per bewoner. Laat het iets langer duren, dus 4 uur per bewoner. Moet te doen zijn, dacht ik.quote:Op maandag 25 september 2006 23:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
30.000 knijpers
vanaf 12 vanacht (Maar ik gok dat het morgen pas begint) tot woensdag middag 12 uur is 36 uur en ze zijn met zijn 12 endan is het 70 per persoon per uur
is het vanaf morgen middag is het 104 per persoon in een uur maar dan moeten ze wel 24 uur doorwerken met zijn 12en
Die indruk kreeg ik ook al een tijdje...maar kzie het gewoon niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn er die dat wel schijnen te vinden![]()
Zo is dat!quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat ze naakt door het huis zou gaan lopen ofzo?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:05 schreef breege het volgende:
dus hij is nu 20, had sabrina niet wat beloofd ?
Wellus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:00 schreef T-lex het volgende:
Grappige fake. Hij lijkt hier trouwens wel 14 ipv 20.quote:
lol ettien zei dat zij had gezegd dat hij sex met haar mocht hebben als hij 20 was,waarop zij zei heb ik dat gezegd nou zal ik dronken geweest zijn denkquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:05 schreef breege het volgende:
dus hij is nu 20, had sabrina niet wat beloofd ?
A, wat lieffffffquote:
jij ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:06 schreef neferhone het volgende:
doe ff normaal
Onder dr tieten is het allemaal een beetje jammer.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:00 schreef T-lex het volgende:
voel eens lekker aan je hoofd idiootquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ach ja, ik had ook moeten kijken wie 'm posttequote:
Hetty de heksquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik ook al een tijdje...maar kzie het gewoon niet.![]()
Da's dan weer jammer. Ik begon je net nog meer te waarderenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is van Talpa, ik zou zoiets nooit doen Scan.![]()
Beter, zouden ze wat tabletjes door het eten gooien.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, wat lieffffff![]()
Zow en nu drank dat hol in![]()
Ik kan tubgirl wel plaatsen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer. Ik begon je net nog meer te waarderen
viagra + e10, ik weet niet...... volgens mij is dat geen goed plan...quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Beter, zouden ze wat tabletjes door het eten gooien.
[afbeelding]
Daar twijfelen wij helemaal niet aan dat jij dat kanquote:
Nee alleen voor Egbert natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:09 schreef breege het volgende:
[..]
viagra + e10, ik weet niet...... volgens mij is dat geen goed plan...
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Nee alleen voor Egbert natuurlijk.![]()
Dat heeft ie nauwelijks nodig, al kan het leuke taferelen opleveren met Barry.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:09 schreef breege het volgende:
[..]
Das heel goed samengevat....quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Onder dr tieten is het allemaal een beetje jammer.
stel dat ie 20% groeit, dan praten we nog steeds maar over 2 mm heurquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:09 schreef breege het volgende:
[..]
De kartonnen pop van Hildequote:Op dinsdag 26 september 2006 00:12 schreef breege het volgende:
[..]
achter wie zou eggie dan aan gaan ?
Kijk even in het E10 topic, valt reuze meequote:Op dinsdag 26 september 2006 00:12 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
stel dat ie 20% groeit, dan praten we nog steeds maar over 2 mm heur![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:13 schreef neferhone het volgende:
[..]
ja vond het net te ver gaanik wist niet dat de layout er ook aanging
Marcia, als hij daarmee een joker kan winnenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:12 schreef breege het volgende:
[..]
achter wie zou eggie dan aan gaan ?
Er zijn grenzen, natuurlijk. Kneus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:15 schreef LoveProfusion het volgende:
E10 krijgt bezoek op zijn verjaardag.
HEY?! waarom trek je zo'n zuur gezicht, Adolf? Er is er 1 jarig hoera hoera
[afbeelding]
Tsja ik zou het ook niet weten..Ze zijn in ieder geval duidelijk verliefd op mekaar. Rob ziet dat heus wel!quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
Monique en Tijn zijn de laatste dagen erger bezig dan toen Rob zich zo opwond. Dus of Rob kijkt geen streams, of Rob heeft het opgegeven?
"Gisteren was ie toch groenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:17 schreef Sug4r het volgende:
Jeroen kijkt naar de Hotline en denkt; "huh, die was er gisteren toch nog niet, waar zou die voor zijn???"
Ik ben ook zo serieusquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er zijn grenzen, natuurlijk. Kneus.
De volgende keer niet teveel karakters achter elkaar hequote:Op dinsdag 26 september 2006 00:13 schreef neferhone het volgende:
[..]
ja vond het net te ver gaanik wist niet dat de layout er ook aanging
Volgens mij ben je dan de eerste weken alweer vergeten. Dat ging véél verder.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
Monique en Tijn zijn de laatste dagen erger bezig dan toen Rob zich zo opwond. Dus of Rob kijkt geen streams, of Rob heeft het opgegeven?
Ze krijgt niet meer zoveel aandacht van E10. De andere bewoners hebben hem te kennen gegeven dat ze het geklef tussen hem en Sa nogal storend vinden en sindsdien probeert E10 zich een beetje in te houden. Sa-tje trekt dit volgens mij niet zo.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef breege het volgende:
Wat is er toch met Sabrina aan de hand, je ziet haar steeds vaker een beetje depri/verveeld voor haar uit staren...
Volgens E10 heeft Sab hem beloofd sex met hem te hebben als hij 20 is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat ze naakt door het huis zou gaan lopen ofzo?
In stream 1quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef Suikeroom het volgende:
waar is het geluid van stream 3?
nog steeds niet zo ver als sommige hier beweren..quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan de eerste weken alweer vergeten. Dat ging véél verder.
omdat hij met de meute mee loopt en niet goed weet wat hij daarwerkelijk zegt; is mijn indrukquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Dat extreem rechts van Etienne valt wel mee toch? Hij roept vol-is-vol... wat volgens mij iemand als Fortuyn ook riep en die kreeg massa's Nederlanders achter zich aan. Zodra ik hem ook hoor roepen dat alle buitenders eruit moeten worden geschopt, wordt het een flink stuk dramatischer wat mij betreft. Volgens mij heeft hij dat soort uitlatingen nog niet gedaan toch?
Ze komt eindelijk achter dat Etienne maar een stomme arogante jochie is en dan ja...dan verveelt ze daarquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef breege het volgende:
Wat is er toch met Sabrina aan de hand, je ziet haar steeds vaker een beetje depri/verveeld voor haar uit staren...
Waaraan zie je dat? Volgens mij heeft ze alleen de tieten laten doen. Ik vond haar veel op dr zus lijken die in de studio zat.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:22 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze heeft ook een gebotoxed gezicht volgens mij..
je zegt het goed volgens etiennequote:Op dinsdag 26 september 2006 00:21 schreef Addi het volgende:
[..]
Volgens E10 heeft Sab hem beloofd sex met hem te hebben als hij 20 is.
zou mooi zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:22 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze komt eindelijk achter dat Etienne maar een stomme arogante jochie is en dan ja...dan verveelt ze daar
ja leuk maken we er een lovesuite vanquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:23 schreef T-lex het volgende:
OWkee...de vonken tussen Mo en Tijn zijn er weer.![]()
Goed bezig en nu die princessenkamer verbouwen!![]()
Als hij dat roept, kan ie op zoek naar een timesharingquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Dat extreem rechts van Etienne valt wel mee toch? Hij roept vol-is-vol... wat volgens mij iemand als Fortuyn ook riep en die kreeg massa's Nederlanders achter zich aan (en niet om hem te lynchen). Zodra ik hem ook hoor roepen dat alle buitenders eruit moeten worden geschopt, wordt het een flink stuk dramatischer wat mij betreft. Volgens mij heeft hij dat soort uitlatingen nog niet gedaan toch?
Volgens mij zijn die lippen opgespotenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Waaraan zie je dat? Volgens mij heeft ze alleen de tieten laten doen. Ik vond haar veel op dr zus lijken die in de studio zat.
"Hé, er ligt niemand naast me... Dat is toch gek. Waar is Milica?"quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waar zal Jeroen gaan slapen? In z'n uppie in het tweepersoonsbed?
Jij weet er nog meer dan Marlies van.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die lippen opgespoten
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Hé, er ligt niemand naast me... Dat is toch gek. Waar is Milica?"
Maar ja, hij noemt zichzelf wel extreem rechts.... dus er zal nog wel meer fout zijn in het hoofd van dat ventje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als hij dat roept, kan ie op zoek naar een timesharing
...waarop hij zei; euh...nee.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:23 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je zegt het goed volgens etienne
ettien zei dat zij had gezegd dat hij sex met haar mocht hebben als hij 20 was,waarop zij zei heb ik dat gezegd nou zal ik dronken geweest zijn denk
Al lang niet meer hoor. Iemand zei een paar uur geleden al dat dat morgen pas is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef HiDiHo het volgende:
denk je nog steeds dat ze nu die wasknijpers moeten doen scan?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Hé, er ligt niemand naast me... Dat is toch gek. Waar is Milica?"
En ze blijft heel vaak tegen hem zeggen dat hij moet stoppen omdat het te ver gaat, maar hij gaat gewoon door.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Blijft wel vreemd dat Tijn toch steeds weer Monique opzoekt, ondanks dat hij half huilend de dramatische zin uitsprak: "Ik heb je huwelijk kapot gemaakt"... Maakt hem nu blijkbaar niet veel meer uit.
Zoals ik net tegen Coos zei: Niet je persoonlijke voorkeuren hier postenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij gaat hij aan dekbed ruiken van Melica straks.
Neu. Dat komt echt niet meer want hij heeft al een tijdje door dat dat hem de kop zou kosten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ja, hij noemt zichzelf wel extreem rechts.... dus er zal nog wel meer fout zijn in het hoofd van dat ventje.
Misschien komt dat er nog uit. Tot dan mag hij nog even blijven plukken aan Sabrina
Het is er denk ik al een keer uitgekomen, maar dat werd gecensureerd, maar toen had hij wel veel mensen tegen zich daardoor, misschien is hij er zelf ook achter dat het niet zo slim was, maar ik denk ook dat BB er wat van gezegd heeft.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ja, hij noemt zichzelf wel extreem rechts.... dus er zal nog wel meer fout zijn in het hoofd van dat ventje.
Misschien komt dat er nog uit. Tot dan mag hij nog even blijven plukken aan Sabrina
Ja, harder dan ooit !quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Al lang niet meer hoor. Iemand zei een paar uur geleden al dat dat morgen pas is.
Je kan ook overál over gaan zeuren natuurlijk...pfffffffffffquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik begin me ergens aan te ergeren
Aan de manier van roken van Egbert, dat uitblazen
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoals ik net tegen Coos zei: Niet je persoonlijke voorkeuren hier posten![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:30 schreef Ifa het volgende:
[..]
Neu. Dat komt echt niet meer want hij heeft al een tijdje door dat dat hem de kop zou kosten.
Laatst lag hij s'nachts met Sabrine voor het raam, iets ging niet goed (riem of zender) en hij roept: "Kutjood". Hij schrijkt zichtbaar en bied aan alle camera's die hij ontdekken kan zijn excuus aan.
Wel netjesquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:30 schreef Ifa het volgende:
Laatst lag hij 's nachts met Sabrine voor het raam, iets ging niet goed (riem of zender) en hij roept: "Kutjood". Hij schrikt zichtbaar en biedt aan alle camera's die hij ontdekken kan zijn excuus aan.
E10 een AZ fan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:30 schreef Ifa het volgende:
[..]
Neu. Dat komt echt niet meer want hij heeft al een tijdje door dat dat hem de kop zou kosten.
Laatst lag hij 's nachts met Sabrine voor het raam, iets ging niet goed (riem of zender) en hij roept: "Kutjood". Hij schrikt zichtbaar en biedt aan alle camera's die hij ontdekken kan zijn excuus aan.
Ach eigenlijk is het ook een verschrikkelijke lieverdquote:
neequote:Op dinsdag 26 september 2006 00:36 schreef neferhone het volgende:
tijn en mo nu aan het katten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |