In stream 1quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef Suikeroom het volgende:
waar is het geluid van stream 3?
nog steeds niet zo ver als sommige hier beweren..quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan de eerste weken alweer vergeten. Dat ging véél verder.
omdat hij met de meute mee loopt en niet goed weet wat hij daarwerkelijk zegt; is mijn indrukquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Dat extreem rechts van Etienne valt wel mee toch? Hij roept vol-is-vol... wat volgens mij iemand als Fortuyn ook riep en die kreeg massa's Nederlanders achter zich aan. Zodra ik hem ook hoor roepen dat alle buitenders eruit moeten worden geschopt, wordt het een flink stuk dramatischer wat mij betreft. Volgens mij heeft hij dat soort uitlatingen nog niet gedaan toch?
Ze komt eindelijk achter dat Etienne maar een stomme arogante jochie is en dan ja...dan verveelt ze daarquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef breege het volgende:
Wat is er toch met Sabrina aan de hand, je ziet haar steeds vaker een beetje depri/verveeld voor haar uit staren...
Waaraan zie je dat? Volgens mij heeft ze alleen de tieten laten doen. Ik vond haar veel op dr zus lijken die in de studio zat.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:22 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze heeft ook een gebotoxed gezicht volgens mij..
je zegt het goed volgens etiennequote:Op dinsdag 26 september 2006 00:21 schreef Addi het volgende:
[..]
Volgens E10 heeft Sab hem beloofd sex met hem te hebben als hij 20 is.
zou mooi zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:22 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze komt eindelijk achter dat Etienne maar een stomme arogante jochie is en dan ja...dan verveelt ze daar
ja leuk maken we er een lovesuite vanquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:23 schreef T-lex het volgende:
OWkee...de vonken tussen Mo en Tijn zijn er weer.![]()
Goed bezig en nu die princessenkamer verbouwen!![]()
Als hij dat roept, kan ie op zoek naar een timesharingquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Dat extreem rechts van Etienne valt wel mee toch? Hij roept vol-is-vol... wat volgens mij iemand als Fortuyn ook riep en die kreeg massa's Nederlanders achter zich aan (en niet om hem te lynchen). Zodra ik hem ook hoor roepen dat alle buitenders eruit moeten worden geschopt, wordt het een flink stuk dramatischer wat mij betreft. Volgens mij heeft hij dat soort uitlatingen nog niet gedaan toch?
Volgens mij zijn die lippen opgespotenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Waaraan zie je dat? Volgens mij heeft ze alleen de tieten laten doen. Ik vond haar veel op dr zus lijken die in de studio zat.
"Hé, er ligt niemand naast me... Dat is toch gek. Waar is Milica?"quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waar zal Jeroen gaan slapen? In z'n uppie in het tweepersoonsbed?
Jij weet er nog meer dan Marlies van.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die lippen opgespoten
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Hé, er ligt niemand naast me... Dat is toch gek. Waar is Milica?"
Maar ja, hij noemt zichzelf wel extreem rechts.... dus er zal nog wel meer fout zijn in het hoofd van dat ventje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als hij dat roept, kan ie op zoek naar een timesharing
...waarop hij zei; euh...nee.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:23 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je zegt het goed volgens etienne
ettien zei dat zij had gezegd dat hij sex met haar mocht hebben als hij 20 was,waarop zij zei heb ik dat gezegd nou zal ik dronken geweest zijn denk
Al lang niet meer hoor. Iemand zei een paar uur geleden al dat dat morgen pas is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef HiDiHo het volgende:
denk je nog steeds dat ze nu die wasknijpers moeten doen scan?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Hé, er ligt niemand naast me... Dat is toch gek. Waar is Milica?"
En ze blijft heel vaak tegen hem zeggen dat hij moet stoppen omdat het te ver gaat, maar hij gaat gewoon door.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Blijft wel vreemd dat Tijn toch steeds weer Monique opzoekt, ondanks dat hij half huilend de dramatische zin uitsprak: "Ik heb je huwelijk kapot gemaakt"... Maakt hem nu blijkbaar niet veel meer uit.
Zoals ik net tegen Coos zei: Niet je persoonlijke voorkeuren hier postenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij gaat hij aan dekbed ruiken van Melica straks.
Neu. Dat komt echt niet meer want hij heeft al een tijdje door dat dat hem de kop zou kosten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ja, hij noemt zichzelf wel extreem rechts.... dus er zal nog wel meer fout zijn in het hoofd van dat ventje.
Misschien komt dat er nog uit. Tot dan mag hij nog even blijven plukken aan Sabrina
Het is er denk ik al een keer uitgekomen, maar dat werd gecensureerd, maar toen had hij wel veel mensen tegen zich daardoor, misschien is hij er zelf ook achter dat het niet zo slim was, maar ik denk ook dat BB er wat van gezegd heeft.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ja, hij noemt zichzelf wel extreem rechts.... dus er zal nog wel meer fout zijn in het hoofd van dat ventje.
Misschien komt dat er nog uit. Tot dan mag hij nog even blijven plukken aan Sabrina
Ja, harder dan ooit !quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Al lang niet meer hoor. Iemand zei een paar uur geleden al dat dat morgen pas is.
Je kan ook overál over gaan zeuren natuurlijk...pfffffffffffquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik begin me ergens aan te ergeren
Aan de manier van roken van Egbert, dat uitblazen
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoals ik net tegen Coos zei: Niet je persoonlijke voorkeuren hier posten![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:30 schreef Ifa het volgende:
[..]
Neu. Dat komt echt niet meer want hij heeft al een tijdje door dat dat hem de kop zou kosten.
Laatst lag hij s'nachts met Sabrine voor het raam, iets ging niet goed (riem of zender) en hij roept: "Kutjood". Hij schrijkt zichtbaar en bied aan alle camera's die hij ontdekken kan zijn excuus aan.
Wel netjesquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:30 schreef Ifa het volgende:
Laatst lag hij 's nachts met Sabrine voor het raam, iets ging niet goed (riem of zender) en hij roept: "Kutjood". Hij schrikt zichtbaar en biedt aan alle camera's die hij ontdekken kan zijn excuus aan.
E10 een AZ fan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:30 schreef Ifa het volgende:
[..]
Neu. Dat komt echt niet meer want hij heeft al een tijdje door dat dat hem de kop zou kosten.
Laatst lag hij 's nachts met Sabrine voor het raam, iets ging niet goed (riem of zender) en hij roept: "Kutjood". Hij schrikt zichtbaar en biedt aan alle camera's die hij ontdekken kan zijn excuus aan.
Ach eigenlijk is het ook een verschrikkelijke lieverdquote:
neequote:Op dinsdag 26 september 2006 00:36 schreef neferhone het volgende:
tijn en mo nu aan het katten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |