Ik denk dat de nieuwe ploeg nu begint ofzo?quote:Op maandag 25 september 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Goede regie daar in het huis
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef n1ek het volgende:
in de poll van de bb site staat ook "Egbert zal het wel weer verpesten"
die lui hebben duidelijk iets tegen hem
Ze hadden bovendien opdracht van Bridget om het "snel" te doen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, het afscheid is inderdaad minder emotioneel dan voorheen. Misschien dat het nog komt, maar dat was ook wat ik dacht toen Milica het huis uit moest. Echt uitgebreid groeten zit er niet echt bij.
Oké, ze lag niet zo heel erg goed in de groep, maar buiten dat....
Iedereen toch? Als je die man wél leuk vind is het óf familie óf je krijgt ervoor betaald.quote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef n1ek het volgende:
in de poll van de bb site staat ook "Egbert zal het wel weer verpesten"
die lui hebben duidelijk iets tegen hem
Lijkt me niet iets om te vierenquote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Zouden we nog een feestje krijgen ter gelegenheid van E10's verjaardag ???
Ik ga er niet op wachten.quote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Die exit is een betere reden voor een feessie dan Etjens verjaardagquote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ga er niet op wachten.![]()
Maar ik denk het niet vlak na een exit.
Zekerquote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Maar ik hoop het wel. Heftige avond gehad, noodrantsoen, net genomineerd en dan er lekker wat drank ingooien --> Da's wachten op emotiesquote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
vorig jaar gebeurde het toch ook wel eens na een exit hadden ze voor tijdens de life sigaretten en drank gekregen en daarna ...losquote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:
Ik snap niet wat je tegen die man hebt.quote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Iedereen toch? Als je die man wél leuk vind is het óf familie óf je krijgt ervoor betaald.
Beter van niet..... wordt het ook niet vrolijker van...quote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Ze zijn al lang bezig.quote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef wolferl het volgende:
Gaat er nu nog genomineerd worden?
Er wordt nu genomineerd, en ik denk dat je gerust kan slapen want het is een dooie boel nuquote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef wolferl het volgende:
Is er aanleiding dat ik de streams bij mij aanzet, of kan ik gerust slapen?
Wie o wie kan mijn boeiende (ahum) vragen beantwoorden.
Vast wel..iets kleins of iets lullig...Naast Eg wordt hij ook vaak in de zeik genomenquote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Ze zijn bezig met nomineren maar dat lijkt me het juiste moment om te gaan slapen, er mag nu niet meer over gepraat wordenquote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef wolferl het volgende:
Is er aanleiding dat ik de streams bij mij aanzet, of kan ik gerust slapen?
Wie o wie kan mijn boeiende (ahum) vragen beantwoorden.
Knijpen ze hem alquote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik zie de postings alweer voor me: "Knijpen ze nog?"![]()
Krijgt hij niet, hij heeft shag gejatquote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Dus drank erin, en dan kijken wie er z'n mond niet kan houden. Hebben we tenminste weer wat sancties te pakkenquote:Op maandag 25 september 2006 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met nomineren maar dat lijkt me het juiste moment om te gaan slapen, er mag nu niet meer over gepraat worden![]()
in etienne's geval is het toch liever hoeren dat drankhuis in? met of zonder muziek;)quote:Op maandag 25 september 2006 23:34 schreef Morwen het volgende:
Om 00.00 drank dat hoerenhuis in![]()
![]()
![]()
![]()
Ow en muziek![]()
Hopelijk krijgen de bewoners dat nog te weten/zien.. Dan is het 100 % zeker...exit...quote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Krijgt hij niet, hij heeft shag gejat![]()
Zie je, als ik mijn streams uit doe gaan ze wat doen.quote:
Genomineerd misschien.... exit nietquote:Op maandag 25 september 2006 23:37 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen de bewoners dat nog te weten/zien.. Dan is het 100 % zeker...exit...
We zien er niets van. Tot morgen wachten dus.quote:Op maandag 25 september 2006 23:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zie je, als ik mijn streams uit doe gaan ze wat doen.
Nomineren, opdracht of hoerenfeeste.![]()
Wie weet of ze openlijk nomineren of in de dagboekkamer?
Tegenover Semih ligt ie er wel uit, hoop ik......denk ik. Maar ik hou mijn mond, zit overal naast tot nu toequote:Op maandag 25 september 2006 23:37 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen de bewoners dat nog te weten/zien.. Dan is het 100 % zeker...exit...
Dat duurt dan een best tijdje.quote:Op maandag 25 september 2006 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Marlies overdenkt haar zonden.
[afbeelding]
Kop op! Komt wel goed!quote:Op maandag 25 september 2006 23:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tegenover Semih ligt ie er wel uit, hoop ik......denk ik. Maar ik hou mijn mond, zit overal naast tot nu toe![]()
De komende maand staan er sowieso drie per week genomineerd.quote:Op maandag 25 september 2006 23:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tegenover Semih ligt ie er wel uit, hoop ik......denk ik. Maar ik hou mijn mond, zit overal naast tot nu toe![]()
Ik zie ook steeds die foto voor me van Tijn met dreads, dat vind echt totaal niet bij hem passenquote:Op maandag 25 september 2006 23:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan die oorbellen.
Ik ook niet. Het is net alsof je zo'n koe met gele flappen in d'r oren ziet.quote:Op maandag 25 september 2006 23:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan die oorbellen.
Mooie caps, WAquote:
Wat lief, dank je welquote:Op maandag 25 september 2006 23:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mooie caps, WAMet die schaduw erachter, heel sfeervol
![]()
vast en zekerquote:Op maandag 25 september 2006 23:41 schreef T-lex het volgende:
En weer geen geluid op stream 3 en 4...lekker bezig daar. Zijn ze Milica aant afwerken met z'n alle.![]()
Dan hoop ik Marlies erbij, die redt het niet tegenover Semih en E10, qua breezers die sms'en.quote:Op maandag 25 september 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De komende maand staan er sowieso drie per week genomineerd.
sterker nog.....ze mogen er nieteens aan zitten.quote:Op maandag 25 september 2006 23:42 schreef PC eend het volgende:
Ze moeten alles wat over het hek gegooit wordt inleveren![]()
Alleen die kop verpest het dan weer hequote:Op maandag 25 september 2006 23:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mooie caps, WAMet die schaduw erachter, heel sfeervol
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is net alsof je zo'n koe met gele flappen in d'r oren ziet.
Eerst E10 eruitquote:Op maandag 25 september 2006 23:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan hoop ik Marlies erbij, die redt het niet tegenover Semih en E10, qua breezers die sms'en.
Doe niet zo negatief zeg, de woordvolgorde klopt toch?quote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "Het proefde heel viezerig"
Als ze die inzet en anders is het Janine die het pad ruimt.quote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Eerst E10 eruit, Marlies heeft toch eerst nog d'r joker.
quote:Op maandag 25 september 2006 23:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
E10 laat z'n mannelijkheid zien.![]()
huh waar dan ?quote:Op maandag 25 september 2006 23:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
E10 laat z'n mannelijkheid zien.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef wolferl het volgende:
GVD, ik begin nu echt boos te worden (hulk-achtige vormen neem ik nu aan)
Big Brother 6 = Big Boring 6
Dit is de allerliefste en meest gefilterde BB ooit.
Ga maar slapen, tijdens mijn slaapje gebeurd er nog iets spannenders dan die hele Big Boring 6 bijelkaar.
Oke nog 1 poging.
Hummie als je dit leest, een kreet van mij en andere streamers.
Doe wat, maakt niet uit wat, gooi een dooie koe in het huis, hou Janine 7 dagen wakker in een hokje van 1 bij 1 meter, laat Egbert een boek voorlezen zonder spelfouten te maken maakt hij die wel dan iedereen 4 weken op uien en water. Of laat Semih met blote handen 15 schapen slachten, laat Rik Jeroen en E10 een week lang in het washok zitten en geef ze elk een Spanish Fly, laat Mo en Sa de comlete Winkler Prins Encyclopedie uit hun kop leren an alles opzeggen FOUTLOOS. Laat de bewoners een 90 uur durende film zien over elke uitspraak van elke bewoner, waar iedereen bij is.
DOET IETSSSSSSSSS
Gegroet
Wolferl
Mail het even naar de redactie (mail-link op www.talpa.tv) want dan is de kans groter dat ze het leest.quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef wolferl het volgende:
GVD, ik begin nu echt boos te worden (hulk-achtige vormen neem ik nu aan)
Big Brother 6 = Big Boring 6
Dit is de allerliefste en meest gefilterde BB ooit.
Ga maar slapen, tijdens mijn slaapje gebeurd er nog iets spannenders dan die hele Big Boring 6 bijelkaar.
Oke nog 1 poging.
Hummie als je dit leest, een kreet van mij en andere streamers.
Doe wat, maakt niet uit wat, gooi een dooie koe in het huis, hou Janine 7 dagen wakker in een hokje van 1 bij 1 meter, laat Egbert een boek voorlezen zonder spelfouten te maken maakt hij die wel dan iedereen 4 weken op uien en water. Of laat Semih met blote handen 15 schapen slachten, laat Rik Jeroen en E10 een week lang in het washok zitten en geef ze elk een Spanish Fly, laat Mo en Sa de comlete Winkler Prins Encyclopedie uit hun kop leren an alles opzeggen FOUTLOOS. Laat de bewoners een 90 uur durende film zien over elke uitspraak van elke bewoner, waar iedereen bij is.
DOET IETSSSSSSSSS
Gegroet
Wolferl
quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief zeg, de woordvolgorde klopt toch?
quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Zag je de regie wegdraaien toen Etienne in Sabrina's blouse zat?
Die hebben dus duidelijk een opdracht.
quote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik liep net even weg.
Waar zouden ze bang voor zijn? Dat Barry de volgende is die aan de poort staat te kloppen![]()
Even de weekopdracht afwachten en inhoeveel tijd die gebeuren moet. Ik heb berekend dat elke bewoner ongeveer 4 uur eraan zal moeten werken (ruim genomen) dus wie weet zit er een tijdlimiet aan.quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef wolferl het volgende:
*knip*
tja..jeuk he....quote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Addi het volgende:
Marcia begint nu toch wat vrijer te worden t/o Tijn.
En die doos stáát daar ook maar en laat 't gewoon gebeurenquote:
Jawel want je woude daarmee haar in een vals daglicht neerplaatsen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Ik quote een tekst en dan is het negatief? Come on zeg
Dat kán helemaal niet.
jajajajaja! dat viel mij ook al op, gaat de goede kant op... En dat terwijl pappie er nog in zit, dat beloofd wat als pappie er uit gaat!quote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Addi het volgende:
Ze vond het wel primaquote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En die doos stáát daar ook maar en laat 't gewoon gebeuren![]()
Hij is jarig hoor (bijna dan)quote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En die doos stáát daar ook maar en laat 't gewoon gebeuren![]()
ze zijn aan het nominerenquote:Op maandag 25 september 2006 23:53 schreef Fikkert het volgende:
semih nog een keer naar DBK.... knijpertijd ???
Ah, een nieuwe concurrent voor Monique dus. Mooi!quote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Addi het volgende:
Ja, als iemand jarig is, dan bied je toch gewoon je boezem aan. Heel normaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |