quote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik liep net even weg.
Waar zouden ze bang voor zijn? Dat Barry de volgende is die aan de poort staat te kloppen![]()
Even de weekopdracht afwachten en inhoeveel tijd die gebeuren moet. Ik heb berekend dat elke bewoner ongeveer 4 uur eraan zal moeten werken (ruim genomen) dus wie weet zit er een tijdlimiet aan.quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef wolferl het volgende:
*knip*
tja..jeuk he....quote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Addi het volgende:
Marcia begint nu toch wat vrijer te worden t/o Tijn.
En die doos stáát daar ook maar en laat 't gewoon gebeurenquote:
Jawel want je woude daarmee haar in een vals daglicht neerplaatsen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Ik quote een tekst en dan is het negatief? Come on zeg
Dat kán helemaal niet.
jajajajaja! dat viel mij ook al op, gaat de goede kant op... En dat terwijl pappie er nog in zit, dat beloofd wat als pappie er uit gaat!quote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Addi het volgende:
Ze vond het wel primaquote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En die doos stáát daar ook maar en laat 't gewoon gebeuren![]()
Hij is jarig hoor (bijna dan)quote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En die doos stáát daar ook maar en laat 't gewoon gebeuren![]()
ze zijn aan het nominerenquote:Op maandag 25 september 2006 23:53 schreef Fikkert het volgende:
semih nog een keer naar DBK.... knijpertijd ???
Ah, een nieuwe concurrent voor Monique dus. Mooi!quote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Addi het volgende:
Ja, als iemand jarig is, dan bied je toch gewoon je boezem aan. Heel normaalquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, als iemand jarig is, dan bied je toch gewoon je boezem aan. Heel normaal![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Jawel want je woude daarmee haar in een vals daglicht neerplaatsen.
quote:Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef BB6kijker het volgende:
Schandalig he E10, dat die vogels zomaar de grens over kunnen vliegen.
Ik denk dat als de knijpers in huis zijn Tijn maar eens hele kinky dingen met Marlies moet gaan doen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Eucalyptaaaaaaaaaaa.
[afbeelding]
Genomineerd?..Ik? Hoezo is BB al begonnen dan?quote:Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
"Waarom ik er nog in zit? Nou eh... ja weet je... Want eh... Nou ja, laat maar... Want ik weet 't zelf ook niet."
[afbeelding]
30.000 knijpersquote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Even de weekopdracht afwachten en inhoeveel tijd die gebeuren moet. Ik heb berekend dat elke bewoner ongeveer 4 uur eraan zal moeten werken (ruim genomen) dus wie weet zit er een tijdlimiet aan.![]()
Huh?quote:Op maandag 25 september 2006 23:56 schreef n1ek het volgende:
23:33 Heeft Rik een missie?
Wanneer Rik terug is uit de Dagboekkamer zit hij even in de hoek van de Keuken. Hij drukt de broodrooster aan en voegt zich vervolgens bij de rest van de groep, die de lengte van de piemel van Tijn bespreken: "Het is net een babyarmpje met een appel erin", aldus Tijn. "Heb jij de broodrooster aangezet?", vraagt Janine. Voert de Brabander iets in zijn schild, of heeft hij gewoon honger?
Niet je persoonlijke voorkeuren hier posten, Coos. Dat is off topicquote:Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat als de knijpers in huis zijn Tijn maar eens hele kinky dingen met Marlies moet gaan doen.![]()
Je begint steeds meer te begrijpen, waarom zijn vader met hartkloppingen meekijkt.quote:Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
"Waarom ik er nog in zit? Nou eh... ja weet je... Want eh... Nou ja, laat maar... Want ik weet 't zelf ook niet."
[afbeelding]
Whehehe! Die van jou is leuker!quote:Op maandag 25 september 2006 23:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Genomineerd?..Ik? Hoezo is BB al begonnen dan?
wegens onzedelijk betastenquote:Op maandag 25 september 2006 23:58 schreef breege het volgende:
bb is boos want ??? (ik kon het even niet horen..)
Die ging tijdens de live uitzending spontaan rinkelen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:58 schreef Djep het volgende:
wat was er nou met die telefoon? dat blijkt nl niet uit de streams????
Normaal haar anoes schat ik zo in, maar ze zijn wel op tv hequote:Op maandag 25 september 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, als iemand jarig is, dan bied je toch gewoon je boezem aan. Heel normaal![]()
Er zijn er die dat wel schijnen te vindenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:00 schreef T-lex het volgende:
Marcia is vast heel lief enzo...
Maar een lekker wijf ist niet, toch mannen!?![]()
pardon??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
So what als Sabrina verkracht wordt? Moet ze maar niet het BB huis ingaan.![]()
Mwah....quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:00 schreef T-lex het volgende:
hap hapquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:04 schreef neferhone het volgende:
[..]
pardon??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????![]()
![]()
Sabrina: "Etienne, je verkracht me! Ga door ga door... "quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
30.000: 12 = 2500 knijpers maal 5 seconden per knijper= 12500 sec= 208 minuten= +/- 3 1/2 uur per bewoner. Laat het iets langer duren, dus 4 uur per bewoner. Moet te doen zijn, dacht ik.quote:Op maandag 25 september 2006 23:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
30.000 knijpers
vanaf 12 vanacht (Maar ik gok dat het morgen pas begint) tot woensdag middag 12 uur is 36 uur en ze zijn met zijn 12 endan is het 70 per persoon per uur
is het vanaf morgen middag is het 104 per persoon in een uur maar dan moeten ze wel 24 uur doorwerken met zijn 12en
Die indruk kreeg ik ook al een tijdje...maar kzie het gewoon niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn er die dat wel schijnen te vinden![]()
Zo is dat!quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat ze naakt door het huis zou gaan lopen ofzo?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:05 schreef breege het volgende:
dus hij is nu 20, had sabrina niet wat beloofd ?
Wellus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:00 schreef T-lex het volgende:
Grappige fake. Hij lijkt hier trouwens wel 14 ipv 20.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |