Idd dat is wel de grote afknapper. Hopelijk joppen ze dit de volgende uitzending eruit....quote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef Bullpit het volgende:
het is heel goed allemaal, alleen die volksmond moeten ze er per direct uitslopen daar krijg ik de kriebels van![]()
Totaal niet grappig inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef Bullpit het volgende:
het is heel goed allemaal, alleen die volksmond moeten ze er per direct uitslopen daar krijg ik de kriebels van![]()
Dat ga ik morgen kijken in de herhalingquote:Op maandag 25 september 2006 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
die paus vondt ik niks aan
Die moet ik ook maar eens gaan bekijken, heb het zaterdag helaas moeten missen!quote:Op maandag 25 september 2006 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen kijken in de herhaling![]()
ik moest dan meteen denken aan de Troubabroers van Arjan Ederveen en Alex Klaasen. En natuurlijk ook met Prof Dr Geurt de Windquote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef maril het volgende:
Ik vond die neus goed uitgevonden.
echt niet.quote:Op maandag 25 september 2006 22:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Alleen wat minder neus kon geen kwaad....
Uitzendinggemist.nl?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:15 schreef Duiveltja het volgende:
Staat het al ergens online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |