Doe ik ook regelmatig, maar na een poosje aanzien hoeveel ongefundeerde dingen worden gepost moet ik er toch op reageren.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:46 schreef calvobbes het volgende:
Ik stop er mee...
Dude openhaarden zijn gemaakt van koper, en waarom een openhaard niet smelt: http://www.wetenschapsforum.nl/viewtopic.php?t=34732 ( 2 seconden zoeken op googlequote:Op woensdag 27 september 2006 22:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is het ook maar heb jy uberhaupt wel is een verhaal gehoord dat een openhaard verbogen gesmolten of wat dan ook. Wat ons voorgeschoteld als zijnde de waarheid is zo verschrikkelijk ridicuul.
Ik vond tijdens dat ik CNN in 2001 keek de vuurtjes al zieligl. En was ook stomverbaasd dat VERKEERDE toren eerst viel en dan al zo snel. Het is allemaal zo aperte onzin wat ons is aangesmeerd. het is gewoon te triest voor woorden.
KIJK nu is naar 911 Eyewitness (hoboken) en 911 Mysteries .. en kom dan nog maar is terug op vuur en instorten
Wat zijn volgens jouw dan de domme fouten in beide docus?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:50 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dude openhaarden zijn gemaakt van koper, en waarom een openhaard niet smelt: http://www.wetenschapsforum.nl/viewtopic.php?t=34732 ( 2 seconden zoeken op google)
Een gebouw met vloeren van 63 bij 63 meter waarbij het vuur over een tiental verdiepingen zich had verspreid is idd maar een klein brandje.. En als je nogsteeds niet snapt waarom de goede toren eerst viel dan ben je heel erg dom, ga die links een lezen man! Had WTC1 eerder gevallen dan was het pas vreemd geweest! En waarom die vrouw in de opening staat is omdat daar de brandstof voor het vuur op was, die foto is ook vlak voor het instorten genomen.
Heb die docu's gezien en beide maken hele domme fouten en hebben totaal geen kennis van zaken dus geen wonder dat je die wel geloofd in plaats van echte deskundigen.
Ik heb nu (en vannacht) downloads lopen voor:quote:Op donderdag 28 september 2006 00:05 schreef pietje77 het volgende:
nondeju.... zit ik alles op de vorige pagina te posten...
please ask me about "9-11mysteries" ik geloof namelijk dat niemand die gezien heeft... daar zitten teveel onweerlegbare dingen in.
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:21 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Ik heb nu (en vannacht) downloads lopen voor:
- Who killed John O'Neill?
- 911 mysteries
- Freedom to fascism
- Press for truth
Moet alleen nog even kijken wanneer ik het doornemen van die dingen in kan plannen.
Ik heb ze liever op schijf staan. Als ik dan nog eens wat wil nazoeken in de docu's dan hoef ik niet te wachten tot de stream zover is.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:26 schreef pietje77 het volgende:
[..]
![]()
Je kan ze trouwens ook op google kijken hoor.
Je hebt helemaal gelijk. Een tijdje terug waren hier nog wel believers waar je een inhoudelijke discussie mee kon voeren en het echt over de materie ging en waarbij men openstond voor de argumenten van beide partijen al werd dat soms ook een welles nietes verhaal maar het ging tenminste inhoudelijk ergens over.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:46 schreef calvobbes het volgende:
Ik stop er mee...
Sommige mensen doen wel alsof ze openstaan voor andere meningen, maar uiteindelijk willen ze maar één ding zien: 9/11 is een groot complot.
Selectief reageren, vage beweringen als feit presenteen, feiten negeren, geen bronnen geven etc... Het is echt kansloos om met o.a. Lambiekje en Pietje een fatsoenlijke discussie te voeren.
Die uitspraak verdient uitleg.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:42 schreef pietje77 het volgende:
911MYTHS are liars.
Link werkt niet.quote:Better check out, www.freedomforeverybody.org -->(un)popular mechanics, maar 4 pagina's, superinformatief, uiterst zorgvuldig en nog grappig ook!
Ik zou ze wel in een andere volgorde kijken...quote:Op donderdag 28 september 2006 00:21 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Ik heb nu (en vannacht) downloads lopen voor:
- Who killed John O'Neill?
- 911 mysteries
- Freedom to fascism
- Press for truth
Moet alleen nog even kijken wanneer ik het doornemen van die dingen in kan plannen.
smeltpunt koper 1356 Kquote:Op woensdag 27 september 2006 23:50 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dude openhaarden zijn gemaakt van koper, en waarom een openhaard niet smelt: http://www.wetenschapsforum.nl/viewtopic.php?t=34732 ( 2 seconden zoeken op google)
je kan google videos op de schijf op slaan en bekijken met een aparte googlevideo-playerquote:Op donderdag 28 september 2006 00:31 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Ik heb ze liever op schijf staan. Als ik dan nog eens wat wil nazoeken in de docu's dan hoef ik niet te wachten tot de stream zover is.
Zoiets als:quote:Op donderdag 28 september 2006 09:19 schreef Lambiekje het volgende:
Waar ik dus moeite mee heb zijn die debunkingsites. Het enige wat ze kunnen is afkraken & afkraken en elke willekeurig bewijs/feit verdraaien.
Ik heb op die site echt geen gebash gezien. Hooguit wat sarcastisch commentaar maar alles wat ze zeggen is goed onderbouwd.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:42 schreef pietje77 het volgende:
911MYTHS are liars.
Mijn punt is, ik heb nog nooit gehoord van iemand die ene vervormde openhaard heeft gehad, na een avondje gezelligheid. (Afgefikt huis telt niet). Mijn redenatie is dan waarom kan zulke idiote dikke staalbalken dan wel vervormen, afknakken na een uurtje vuur. Dus wat er nu niet legitiem aan de vergelijking was?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
smeltpunt koper 1356 K
smeltpunt ijzer ; 1812 K
Koper smelt bij een lagere temperatuur dan ijzer .
Er zijn ook stalen openhaarden trouwens !!
Vuur in een open haard is niet vergelijkbaar met vuur door kerosine in combinatie met een vliegtuig dat al een deel van de constructie heeft vernield.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
Mijn punt is, ik heb nog nooit gehoord van iemand die ene vervormde openhaard heeft gehad, na een avondje gezelligheid. (Afgefikt huis telt niet). Mijn redenatie is dan waarom kan zulke idiote dikke staalbalken dan wel vervormen, afknakken na een uurtje vuur. Dus wat er nu niet legitiem aan de vergelijking was?
Dat zeg ik niet .. maar waarom moet de debunk term gebruikt worden. Noem je site dan iets van 911 The Real Thing.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zoiets als:
[..]
Ik heb op die site echt geen gebash gezien. Hooguit wat sarcastisch commentaar maar alles wat ze zeggen is goed onderbouwd.
Aangezien die telkens linken naar een andere site vind ik een dergelijke site veel betrouwbaarder dan een youtube docu. Daarbij moet je zelf nog maar op zoek naar de onderbouwing, als ze daar al naar verwijzen....
Maar goed, jij wilt alleen maar zien dat 9/11 een complot is en alles wat dat tegenspreekt is amateuristisch en niet betrouwbaar
Die site noemt zichzelf geen debunk site, sterker nog:quote:Op donderdag 28 september 2006 09:43[/url] schreef Lambiekje het volgende:
Dat zeg ik niet .. maar waarom moet de debunk term gebruikt worden. Noem je site dan iets van 911 The Real Thing.
Blijkbaar heb je amper op die site gelezen...quote:We’re not about debunking entire conspiracies,
Zijn er ook openhaarden waar tientallen kantoorverdiepingen op rusten?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef atmosphere1 het volgende:
Koper smelt bij een lagere temperatuur dan ijzer .
Er zijn ook stalen openhaarden trouwens !!
quote:Op donderdag 28 september 2006 09:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
edit: oke, als dit topic vol is stop ik ermee
Jaquote:Op donderdag 28 september 2006 10:41 schreef groningerstudent het volgende:
![]()
Ik zei het toch, het is moeilijk om dit soort threads te negeren....
![]()
Ik twijfel aan teveel dingen in het leven om op te noemen.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:54 schreef pietje77 het volgende:
hey, OpenYourMind.
waar twijfel jij nog aan?
Nou daar wil ik ook best nog wel (voor een deel) in geloven. Maar zaken als dat de overheid de WTC gebouwen zelf heeft opgeblazen of dat George Bush in zijn limo live naar de beelden van het eerste vliegtuig zat te kijken, die gaan er bij mij echt niet in met al die vage beweringen....quote:Op donderdag 28 september 2006 10:53 schreef OpenYourMind het volgende:
Ik twijfel er echter niet aan dat 9/11 deels een inside job was, hiermee bedoel ik dat delen van de regering en inlichtingendiensten ervan wisten (niet allemaal tot in de detail) en dat veel van het moslimextremisme indirect gevoed, gefinancieerd en waarschijnlijk in sommige gevallen zelfs gestuurd wordt door bepaalde sectoren van de inlichtingendiensten.
Het is ingestort ja, maar daar is het instorten geen issue. Daar is het issue waarom het gat er is.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zijn er ook openhaarden waar tientallen kantoorverdiepingen op rusten?
Wat dat betreft is het wel apart dat het instorten van het Pentagon niet zo uitgebreid wordt besproken. Dat was een solide cementen kantoorgebouw van een verdieping of 8 ofzo?
Dat is ook ingestort, maar daar hoor je amper wat over.
edit: oke, als dit topic vol is stop ik ermee
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:04 schreef Lambiekje het volgende:
Het is ingestort ja, maar daar is het instorten geen issue.
Dat is iets dat ik ook mogelijk acht, ik vind het zelfs bijna waarschijnlijk dat er bepaalde facties binnen de overheid en inlichtingendiensten niet naar eer en geweten hebben gehandeld met informatie die ze hadden.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:53 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Ik twijfel aan teveel dingen in het leven om op te noemen.
Ik twijfel er echter niet aan dat 9/11 deels een inside job was, hiermee bedoel ik dat delen van de regering en inlichtingendiensten ervan wisten (niet allemaal tot in de detail) en dat veel van het moslimextremisme indirect gevoed, gefinancieerd en waarschijnlijk in sommige gevallen zelfs gestuurd wordt door bepaalde sectoren van de inlichtingendiensten.
Hoe, wie en wat precies, daar twijfel ik aan. En dat is best veel om aan te twijfelen, want bewijzen kan je het meeste niet.
ingekortte reactie, moet weg...
ja is denk wel de meeste plausible verklaring.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:53 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Hoe, wie en wat precies, daar twijfel ik aan. En dat is best veel om aan te twijfelen, want bewijzen kan je het meeste niet.
Lambiekje die het over het "vermijden van informatie" heeftquote:Op donderdag 28 september 2006 11:26 schreef Lambiekje het volgende:
Doordat er onjuiste, tegenstrijdige en vermijdende informatie staat in het officiele rapport. Moet je het geheel in twijfel trekken en kan je niets maar dan ook niets voor waar aannemen.
in het officiele rapport worden belastende zaken een beetje verdoezeld. Tevens wordt erg belastende zaken helemaal totaal weggelaten.. dus waarom ben ik dan hypocriet?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Lambiekje die het over het "vermijden van informatie" heeft
Wat hypocriet
OMGquote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ik redelijk frappant vind overigens is dat op moment van 2e inslag WTC. CNN z'n mooi shot had van inslag. Naar mijn idee wist men daar wat er op het programma stond. Mooi uitgezoomd shot .. inzoomen en knal. In de F1 kunnen ze dat nog niet zo mooi in beeld brengen. Er zal vast dagen lang geoefend zijn wat de best locatie is om het geheel te filmen. Naar mijn idee was het allemaal net iets te strak.
Geloof je dat de VS achter de aanslagen tegen hun eigen troepen in Irak zitten?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:53 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Daar ben ik het in grote lijnen mee eens . Maar ook dan zijn er technische zaken rondom de instortingen vreemd ,los van schuldvraag . Ik reageer gewoon op opmerkinge die naar mijn idee niet kloppen zoals over het openhaard vuur . Dat kun je wel met een kerosine brand vergelijken omdat het beide organische brandstoffen betreft en er in beide gevallen zuurstof tekort is voor een volledige verbranding .quote:Op donderdag 28 september 2006 11:11 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is iets dat ik ook mogelijk acht, ik vind het zelfs bijna waarschijnlijk dat er bepaalde facties binnen de overheid en inlichtingendiensten niet naar eer en geweten hebben gehandeld met informatie die ze hadden.
Echter vind ik het onwaarschijnlijk dat de overheid er direct bij was betrokken, en ik vind claims over thermiet, geen vliegtuigen en verborgen explosieven nog veel onwaarschijnlijker. Niet onmogelijk, maar wel hoogst onwaarschijnlijk, vooral door het gebrek aan goed bewijs en drogredeneringen over motief en mogelijkheid.
De officiele versie is ook mogelijk, maar zolang er geen gedegen onafhankelijk onderzoek is geweest zie ik geen reden om deze zomaar aan te nemen. Toch is het interessant om deze versie grondig te bestuderen.
We moeten kritisch blijven, over alles. Hopen op een nieuw onderzoek en vooral niet naar voorbarige conclusies springen.
Je mag gerust vooruitzien naar het ogenblik waarop ik door een menigte geintimideerd word, als je daar plezier aan beleeft. Je hoeft alleen maar de volgende vragen te beantwoorden:quote:Op woensdag 27 september 2006 21:22 schreef pietje77 het volgende:
apropotje, jij hebt op ongeveer alle feiten/argumenten geen reactie.
Hooguit pik je er 1 uit waar je een ,in jouw ogen plausibele fantasie,op loslaat + een goedkoop beledigingetje, zolang je maar niet iets hoeft te kijken, lezen of zorgvuldig te beargumenteren.
Jij staat hoog in de lijst, "geen fatsoenlijke tegenargumentatie op zeer grondig gedocumenteerde/verifieerde informatie".
Ook begin ik te hopen dat jij ergens laag in de immense onovertroffen propaganda machine met ongelimiteerde mogelijkheden en budgetten een graantje meepikt.
Zie operation Mockingbird, of WITTE propaganda budget, zie de media tijdens JFK en zie de media tijdens 9-11, zie de onderzoek commissie toen met "1000 den experts en onderzoeken etc etc"
zie de 9-11 commissie nu.
maar ik heb het allang gezien, jij checked helemaal niks totdat we straks met zovelen zijn dat niet alleen zembla de feiten in je gezicht drukt, maar iedereen.
Hufschmid staat bij de door jou geciteerde ´´Freedom is for everybody´´ auteurs. Frappant, dat je de namen van al die experts uit je hoofd kent maar hem over het hoofd zag. Voor je ´´misschien´´ koop ik niets, dat toont alleen maar je schijnheiligheid aan.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:17 schreef pietje77 het volgende:
haha, ik heb het nog nooit over Hufschmid gehad, en moet hij zelf weten.( misschien doelt ie op de 20 miljoen duitse doden, 60 miljoen russen ofzo, 20 miljoen chinezen, zigeuners etc etc die hebben minstens net zo geleden?)
Robertson is Paul craig Roberts? zal wel, nou hij heeft natuurlijk ook zijn moment gehad waarop die gaten, leugens, smoking guns, feiten, bewijs etc tegenkwam en dus op onderzoek uit is gegaan.
Ook was natuurlijk tijdens de 9-11 ramp 99% maar met 1 ding bezig, geschokt naar tv kijken.
Zijn uitgebreide psychologische analyses van daterend van ver voor Joseph mengele zijn onderzoek in Austwitz(beide gefinancierd door Rockefeller, zie BADEn BADEn BIlderberg quote van hem)
Kijk ook eens google. 9-11 mindcontrole, dan leer je nog veel meer behalve dat de menselijke geest zeer bevattelijk is voor SUGGESTI TIJDENS EEN TRAUMATISCHE ERVARING, DIE KEER OP KEER OP KEER HERHAALD WORD. etc etc, de mense is beter bestudeerd als schapen op controle gebieden (zie MK-ultra bv. etc etc etc)
o trouwens, de vergelijking ging natuurlijk over NA JFK's moord en de media "witwas" reactie en NA 9-11 en de media "witwas reactie" exacte copien zoals ook Goebbels's lawas exact gevolgd worden door de 1e graads Bush nazi's. haha, of wacht, het is nog gekker! jij denkt dat oswald het gedaan heeft?? en Jim Garrison terecht "kapot" gemaakt is door de media?? OMFG....
Hoe kom je er bij dat ik een levende JFK met de aanslag van 9-11 zou vergelijken......
Al is dit wel zeeer tekenend voor jouw gedachtengang/ irrelevante associaties ( dit kwartje zal ook wel niet vallen)
Foam is er in allerlei soorten en maten, maar gaan we ervan uit dat er een foam te vinden is die een hoger smeltpunt heeft dan ijzer (1538 graden), dan zou dit een insulatie zijn die mogelijk zou kunnen werken.quote:1" = 0.0254 m (gegeven)
1 pound = 0.45 kg (gegeven)
1 vierkante voet = 0.31 x 0.31 meter (gegeven)
1 kubieke voet = 0,028 m3 (gegeven)
20,5" = 0.0254 x 20,5 = 0.52 m
0.922 pound = 0,45 x 0.922 = 0.42 kg
(0.42 kg / 0,52 m) x 0.31 m = 0.25 kg / kubieke voet => 8.92 kg/m3
Volledigheidshalve een overzicht van waardes:quote:Thermiet: 762,5 x 23 = 17537,5 kg
Insulatie: 2,32 x 23 = 53,36 kg
Totaal = 17591 kg (afgerond)
Even wat speculerenquote:Veiligheidsfactor, aantal weggesmolten kolommen nodig (wgk), totaalgewicht materiaal nodig:
2: 23 wgk => 17591 kg materiaal
3: 30 wgk => 22945 kg materiaal
4: 34 wgk => 26004 kg materiaal
En wat doe je dan met de getuigenverklaringen die een vliegtuig hebben gezien (en geen getuigen die een missile hebben gezien), de brokstukken van een 757 in het Pentagon, de resten van passagiers van het vliegtuig die zijn gevonden?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:26 schreef Lambiekje het volgende:
missile in Pentagon waarschijnlijker.
quote:Op donderdag 28 september 2006 18:08 schreef Apropos het volgende:
waarom is er geen seismologisch bewijs voor het gebruik van explosieven en waarom is Robertson niet in het geweer gekomen?
Kun je even een direct linkje plaatsen? Ik kan betreffende verklaringen even niet zo snel vinden. Dank.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:34 schreef pietje77 het volgende:
groninger student: ik geloof in "9-11 mysteries" verteld een werknemer en meerdere getuigen over een continue verbouwing MET ZEER VEEL GEWICHT VERPLAATSING.etc etc etc
[..]
Lees AU.B. mijn 18.12 post + dat stuk van de super objectieve site.
Kom zeg, hoe kun je dit nou een objectieve bron noemen? Het is werederom een site die probeert aan te tonen dat er een complot was. Het is inderdaad een stuk kritischer en rationeler dan het meeste waar je mee komt, maar het zijn geen objectieve feiten.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:12 schreef pietje77 het volgende:
http://911research.wtc7.net/sept11/analysis/anomalies.html
http://911research.com/sept11/analysis/anomalies.html (back up)
Absoluut de meest objectieve site die ik gevonden heb, verder zijn ze kei- en keihard voor alle films met foutjes of bewuste trojan horses, ongeacht de maker.
In de weken er voor was er steeds wat raren harde geluiden gehoord op een leegstaande verdieping.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:34 schreef pietje77 het volgende:
groninger student: ik geloof in "9-11 mysteries" verteld een werknemer en meerdere getuigen over een continue verbouwing MET ZEER VEEL GEWICHT VERPLAATSING.etc etc etc
Ook heeft helaas Fema, NIST, 9-11 comm. NIET gekeken naar de waarschijnlijkheid van explosieven(thermeet). Of zoals Fema zelf zegt over bv. WTC7- only explanation is fire- with a very LOW probability though..) het WTC onderzoek door non-experts van fema is helemaal lachwekkend.
Ze hebben letterlijk alleen gekeken naar de regerings theorie plausibelte maken.
Lees AU.B. mijn 18.12 post + dat stuk van de super objectieve site.
Prachtig trouwens groninger, alles wat je aandraagt kwa tijd, groffe werkzaamheden etc is bevestigd!( zelfs een "geheime" lege verdieping, lift stopt er alleen via speciale sleutel, werd om de zoveel tijd verplaatst naar de volgende verdieping, getuigen etc etc)
Ik ben trouwens verbaasd dat het in zo weinig tijd zo kunnen gebeuren, ze hadden namelijk veel meer tijd, Marvin Bush had beveilging etc etc.
De infromatie die je aandraagt sluit perfect aan bij de "inside job". gesmolten staal, bijna vrije val snelheden, pyro clastic clouds etc.
"9-11 mysteries" al afgerond?
Die paar omstanders kunnen best inside mensen zijn en als het wel ene passant is zou het ook nog omgekocht kunnen zijn. Echt heel veel waarde aan deze uitspraken kan je niet hechten. Is uberhaupt wel nagetrokken wat de functies zijn van deze mensen . Als er al zo veel mensen bij betrokken zijn. Lijkt het me niet ondenkbaar dat zo ook nog wat ooggetuigen figuranten heb gehuurd. En ja dat geld hetzelfde voor de verklaring van mensen die zeggen dat ze bommen wel of niet hebben gehoord bij WTC.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En wat doe je dan met de getuigenverklaringen die een vliegtuig hebben gezien (en geen getuigen die een missile hebben gezien), de brokstukken van een 757 in het Pentagon, de resten van passagiers van het vliegtuig die zijn gevonden?
In ieder geval klinkt het al heel veel beter en eerlijker dan debunking911. !?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:24 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Kom zeg, hoe kun je dit nou een objectieve bron noemen? Het is werederom een site die probeert aan te tonen dat er een complot was. Het is inderdaad een stuk kritischer en rationeler dan het meeste waar je mee komt, maar het zijn geen objectieve feiten.
Maar als dit het beste is dat je kunt vinden, kun je beter vertrekken want zo overtuig je natuurlijk nog geen kleuter.
Inderdaad, maar feiten moet je nagaan, niet aannemen. Zeker niet van een site die bepaalde "feiten" met een duidelijk doel aangeeft.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:39 schreef pietje77 het volgende:
EVIL JUR:
Ook jouw redenatie van "een site die "probeert"(lees;aantoont, hehe) een complot aan te tonen is bij voorbaat niet onafhankelijk is natuurlijk hilarisch en beneden alle niveau( en boven alle doctrine).
Eerder zou het omgekeerde het geval zijn, maar waar het natuurlijk om gaat zijn de feiten, de feiten tonen namelijk iets aan...
Die site valt Loose Change, in plane sight, 9-11 witness aan op een niveau wat je niet eens begrijpt vermoed ik, ALS je het al kan lezen.
Pak eens wat belangrijke punten uit mijn kleine deel van de link, die niet kloppen?
Van mijn part staat het op een Chinese prostitutie site, ALS DE FEITEN MAAR KLOPPEN NATUURLIJK.....
Daar ben ik het wel mee eens, maar heel veel is een groot woord. Plus dat dit gewoon een vluchtige interpretatie is, na even rondkijken op debunking911.com blijkt dat ook zij kritische vragen stellen die schadelijk zijn voor de officiele versie. Beide sites zijn dus wat kritischer (ze durven vragen over hun eigen perspectief te stellen) en redelijker dan de meeste, maar echt niet objectief.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In ieder geval klinkt het al heel veel beter en eerlijker dan debunking911. !?
Niet te optimistisch wordenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:34 schreef pietje77 het volgende:
Prachtig trouwens groninger, alles wat je aandraagt kwa tijd, groffe werkzaamheden etc is bevestigd!
En weer geen bron, hè? Trouwens, liften die alleen met een sleutel op een bepaalde verdieping stoppen zijn totaal irrelevant. Er zijn zoveel gebouwen waar alleen het personeel met een sleutel op een bepaalde verdieping kan komen, omdat daar de kantoren, schoonmaak, etc zitten.quote:( zelfs een "geheime" lege verdieping, lift stopt er alleen via speciale sleutel, werd om de zoveel tijd verplaatst naar de volgende verdieping, getuigen etc etc)
En ook hier weer: ik heb gespeculeerd naar wat ik kon bedenken. Het is zeer goed mogelijk (en zelfs zeer waarschijnlijk) dat ik er mijlenver naast zit. Ik weet namelijk niet wat de reële tijd zou zijn om zoiets in orde te maken. Sterker nog, ik weet niet eens of het technish wel haalbaar is om in een dergelijk groot gebouw uberhaupt op zo'n manier thermite aan te brengen.quote:Ik ben trouwens verbaasd dat het in zo weinig tijd zo kunnen gebeuren, ze hadden namelijk veel meer tijd, Marvin Bush had beveilging etc etc.
Kom kleuter, lees nog eens mijn posts. Echt ongelofelijk hoe er geen einde komt aan jouw stomme opmerkingen.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:18 schreef pietje77 het volgende:
Tja. grappig voor iemand die het regerings verhaal ondersteunt Evil Jur.....
Dat zeggen zij ja, dat is net zoiets ald de bijbel die van zichzelf zegt dat het een heilig boek is? Denk eens na.quote:.
'Bovendien zijn de feiten hier http://911research.com/sept11/analysis/anomalies.html dubbel en dwars gechecked +- 100 en er zijn er nog veel meer die "beyond a reasonable doubt" zijn waar die site niet "aandurft".'
Ik verdedig helemaal niets, ik val alleen maar aan.quote:Verder verdedig jij dingen die aangetoont leugens zijn. BV. toen na de complete verrassing, binnen 2 uur de dader op tv was en de volgende dag alle 18 kapers, die NOOIT geidentificeerd zijn, sterker nog 6 leven er, etc etc
http://911research.com/sept11/analysis/anomalies.html = waterdicht.
Ah, weer zo'n geweldige bronnen voor je claim. Wil of kan je het gewoon niet snappen?quote:Kans dat oefening ineens echt gebeurd: 1 op 3.300.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 (41 nullen, meer dan alle zandkorrels op aarde)
Om maar niet te spreken over de kans dat ze 1 uur lang door het best beveiligde gebied ter wereld vlogen)
google video: ludicrous diversion, london bombings OOK een oefening EXACT DEZELFDE PLEKKEN EXACT DEZELFDE tijd: kans 1 op 3.600.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 ...
Er zijn honderden mensen die het vliegtuig hebben gezien, het Pentagon ligt midden tussen de drukste snelwegen van Washington. Ik ben dit jaar nog op die plek geweest, het is een heel open plek dus een vliegtuig zo laag overvliegend valt op. Volgens jouw hebben ze dus de hele 6 baans snelweg ingehuurd? Je komt echt heel dom over.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die paar omstanders kunnen best inside mensen zijn en als het wel ene passant is zou het ook nog omgekocht kunnen zijn. Echt heel veel waarde aan deze uitspraken kan je niet hechten. Is uberhaupt wel nagetrokken wat de functies zijn van deze mensen . Als er al zo veel mensen bij betrokken zijn. Lijkt het me niet ondenkbaar dat zo ook nog wat ooggetuigen figuranten heb gehuurd. En ja dat geld hetzelfde voor de verklaring van mensen die zeggen dat ze bommen wel of niet hebben gehoord bij WTC.
Als bijvoorbeeld ook al 'ongeloofwaardige' telefoongesprekken in scene z'n gezet. Dan zal het inhuren van figuranten ook niet zo raar zijn.
Welke verdieping was dat? En is dat de verdieping van waaraf de toren begon in te storten?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In de weken er voor was er steeds wat raren harde geluiden gehoord op een leegstaande verdieping.
Ook was het toch zo dat ze in de weken er voor druk aan de weer waren met kabels.
Tuurlijk joh.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die paar omstanders kunnen best inside mensen zijn en als het wel ene passant is zou het ook nog omgekocht kunnen zijn. Echt heel veel waarde aan deze uitspraken kan je niet hechten. Is uberhaupt wel nagetrokken wat de functies zijn van deze mensen . Als er al zo veel mensen bij betrokken zijn. Lijkt het me niet ondenkbaar dat zo ook nog wat ooggetuigen figuranten heb gehuurd. En ja dat geld hetzelfde voor de verklaring van mensen die zeggen dat ze bommen wel of niet hebben gehoord bij WTC.
Als bijvoorbeeld ook al 'ongeloofwaardige' telefoongesprekken in scene z'n gezet. Dan zal het inhuren van figuranten ook niet zo raar zijn.
Kijk, door naklepping van sommige mensen blijft dat soort ongein nou in de wereld. Die zes waren voor zover ik me herinner allemaal gevalletjes "mistaken identity". Of broers, of naamgenoten. Either way, dergelijke ongein is allang ontkracht.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:18 schreef pietje77 het volgende:
....en de volgende dag alle 18 kapers, die NOOIT geidentificeerd zijn, sterker nog 6 leven er, etc etc
En de eerste heeft later nog verklaard dat hij geen raket heeft gezien, maar een vliegtuig, en hij vond het absoluut belachelijk dat de theorie de wereld in is gekomen op basis van zijn uitspraken: 9/11 FEITEN: Centraal > Pentagonquote:Op donderdag 28 september 2006 20:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kijk, door naklepping van sommige mensen blijft dat soort ongein nou in de wereld. Die zes waren voor zover ik me herinner allemaal gevalletjes "mistaken identity". Of broers, of naamgenoten. Either way, dergelijke ongein is allang ontkracht.
Echt, wat napraterij kan doen. Van één gozer die zei dat het vliegtuig dat het pentagon invloog zich in het gebouw boorde zoals een raket, en eentje die zei dat hij iets hoorde wat klonk als een raket is immers die malle missile-theorie gebakken.
lol, het hele complotdenken bestaat uit papagaaien. De complotdenkers hier staan aan het eind van de papagaai-keten.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kijk, door naklepping van sommige mensen blijft dat soort ongein nou in de wereld. Die zes waren voor zover ik me herinner allemaal gevalletjes "mistaken identity". Of broers, of naamgenoten. Either way, dergelijke ongein is allang ontkracht.
Echt, wat napraterij kan doen. Van één gozer die zei dat het vliegtuig dat het pentagon invloog zich in het gebouw boorde zoals een raket, en eentje die zei dat hij iets hoorde wat klonk als een raket is immers die malle missile-theorie gebakken.
[edit]Wat Wombat zei dus.
Ach ja, jij hebt ook al regelmatig geklaagd in deze topics, dus laat mij nou ook even...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:49 schreef pietje77 het volgende:
Vind ik lullig, zo heb ik er 3 jaar opzitten.
Ik zal direct toegeven dat deze site een evenwichtiger beeld geeft dan de meeste complot sites. Toch schort ook hier nog het één en ander aan. Als ik bijvoorbeeld op de site zoek naar het essay van Dr. Frank Greening, dan is de enige treffer een mail die de vraag stelt waarom Greening niet zelf in debat gaat met bijv. Steven Jones. En dat doet afbreuk aan de geloofwaardigheid, omdat Greening een doorgerekend essay heeft geschreven waarin hij de bom en thermite theoriën van tafel veegt.quote:http://911research.com/wtc/analysis/theories/basementbomb.html vat de des-info operaties perfect samen en is vooral daar mee bezig en prioriteiten stellen.
Meer bij elkaar zoeken zou op prijs gesteld worden, want niet geheel tegen de lijn der verwachting heb je alweer geen bron aangedragen. Grote uitspraken verdienen toch bronnen.quote:Bovendien zijn de echte explosieven experts, "het leger". Die altijd ver voorliggen wat betreft de technologie.
Zo heeft de U.S. THERMEET(thermiet+sulfur(de verhoudingen/omstandigheden liggen trouwens zeer exact omdat ik de PM-reactie al weer voor me zie*)) gepatenteerd, om nog maar niet eens te spreken over nano-explosieven. Maar ik zal eens proberen die informatie bij mekaar te zoeken.
Ik vind dat Jones een nogal, uhm... aparte denkwijze heeft. Iemand die zonder blikken of blozen durft te beweren dat de wtc torens groot uitgevallen Landmark torens zijn zou zich serieus achter de oren moeten krabben hoe geloofwaardig hij nog over denkt te komen.quote:Al vind ik Prof. Jones zijn video lezingen erg duidelijk.
Er bestaan echter wel echte complotten!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:33 schreef haaahaha het volgende:
lol, het hele complotdenken bestaat uit papagaaien. De complotdenkers hier staan aan het eind van de papagaai-keten.
Dat kledingrek zit je wel hoog, hè?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Er bestaan echter wel echte complotten!!!
Kijk hier maar eens bijvoorbeeld!
Bij dat complot zal waarschijnlijk de echte waarheid nooit naar boven komen.
Het hoofdstuk (5) uit het FEMA rapport betreffende 7 WTC is nog geen 40 pagina's hoor. Lees het voor de grap eens.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:01 schreef pietje77 het volgende:
Net zoals Fema over WTC7 eigenlijk: "fire is the cause although that has a very low probability....."
Als je 10.000 bladzijdes volschrijft over een "low probable cause" zal je "the highly probable/logical cause nooit vinden nee...
WTC7 is ook zo'n hardnekkig gebeuren omdat ook zij in het voorlopige onderzoeksrapport stelden dat er vraagtekens te zetten waren bij het instorten van WTC7. Dat ze er bij de definitieve versie wel uit waren schuift de nutterbeweging keer op keer vrolijk opzij.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Het hoofdstuk (5) uit het FEMA rapport betreffende 7 WTC is nog geen 40 pagina's hoor. Lees het voor de grap eens.
Ja, en dan kijk je Loose Change, en vervolgens Screw Loose Change (of iets anders) en dan blijkt vervolgens 90% van LC complete onzin te zijn. Wat vele malen meer is dan er in het officiële rapport aan onzin staat.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef pietje77 het volgende:
http://www.911hoax.com/gwtc7_1.asp?strPage=wtc7_1&intPage=60&PageNum=60 echtbelachelijk veel bewijs. Gelukkig heeft ongeveer half america NOG nooit gehoord van WTC 7.
Net als de meeste mensen die Loose Chnage bv. voor het eerst zien. Ook 5 jaar lang lekker kritisch geweest alle media....(helemaal niks, zonder bewijs al 2 oorlogen, etc etc etc etc etc "Press For Truth"...
Dan de logische vervolgvraag: hoe vaak is het voorgekomen dat een gebouw, nadat er een vliegtuig is ingevlogen, is ingestort? Anders gezegd, er is geen referentiekader, omdat iets dergelijks nog niet eerder is voorgevallen. Greening gaat er in ieder geval van uit dat het verklaarbaar is doordat klinknagels het begaven. En dat zou tevens het vaak gehoorde bang-bang-bang geluid kunnen verklaren die door meerdere ooggetuigen zijn gehoord (en geloof ik ook in 9-11 mysteries worden genoemd).quote:Op donderdag 28 september 2006 23:01 schreef pietje77 het volgende:
The Twin Towers exploded into dust and shattered steel, a behavior inconsistent with the known behavior of steel structures outside of explosive demolition.
quote:The South Tower was struck 17 minutes after the North Tower, and in a less damaging manner, and it had less severe fires, yet it collapsed 29 minutes before the North Tower.
The South Tower's core structure was largely undamaged by the off-centered jet impact, unlike the North Tower, yet it collapsed sooner.
Waarbij jij (en anderen) constateerd dat het vuur niet genoeg zuurstof kreeg om goed te ontbranden. Ik zou daar tegenover willen stellen of het niet zo zou kunnen zijn dat andere materialen dan de kerosine meer zijn gaan branden. Zwarte rook is namelijk niet per definitie zuurstof arm. Bekijk de volgende plaatjes maar eens:quote:Smoke from the fires in the South Tower became progressively darker up to the time it collapsed.
Brandweermannen bereikten de 78e verdieping waar ze "two isolated pockets of fire" rapporteerden die met twee slangen geblust zouden moeten kunnen worden. Het zegt alleen zo weinig over de verdiepingen die daarboven mogelijk in lichterlaaie stonden.quote:Firefighters reached the crash zone of the South Tower and calmly described controllable fires.
Vaak gelezen, maar in alle video's die ik heb bekeken zie ik dit niet. Ik zie in beide torens dat ze bezwijken op de plek van de impact en in hun geheel schuin naar beneden zakken. Wat er daarna gebeurd is eigenlijk niets zinnigs over te zeggen omdat stof en puin het zicht daarna ontrekken. Misschien kun je een keertje een screenshot posten van één van de video's en aangeven wat ik mis?quote:Both towers started to disintegrate at regions above and below the crash zones in the first seconds of their falls.
Ik zie geen "new pentagon" analyse? Als je de samenvatting onder het kopje pentagon bedoeld (wide open target, unlikely super pilot, etc) bedoeld, dan laat ik dat maar even gaan. Die dingen zijn in deze topicreeks al regelmatig aan kritiek blootgesteld.quote:http://911research.com/sept11/analysis/anomalies.html (behalve dat ze alles wetenschapplijk, wetmatig onderbouwen is vooral "de desinfo" bewust losgelaten in de "9-11 truth movement" omdat mensen inderdaad napapagaaien aan beide kanten. de "new pentagon" analyse vind ik brilliant en logisch! )
En er zijn volgens mij ook maar weinig mensen die zullen ontkennen dat deze rapporten ver onder de maat zijn. Maar het overgrote deel van de complottheorie berust m.i. op aannames die middels een mogelijk scenario wordt ingevuld. En ik ben nog steeds niet overtuigd dat die mogelijk invulling de toets der kritiek kan weerstaan.quote:NIST/PM/ 9-11 commission zijn de dikstbetaalde full recource professionele leugenaars van de regering. Zij kunnen de belangrijke dingen niet weerleggen, sterker nog, ze blinken uit in feiten verzwijgen, feiten verdraaien, getuigen negeren, leugens, bewijs verdoezelen/negeren, belachelijke assumpties etc etc etc.
Bovendien kan en is bij allemaal onomstotelijk belangenverstrengeling geconstateerd. Zoals ik al meerdere malen in posts geillustreerd heb.
Verder is er dus helemaal niks belangrijks weerlegd, er zijn zelfs meer vragen, tegenstrijdige verklaringen van NIST/PM/ 9-11 commission, leugens, de 10e ondeugelijke timeline.
Staat nog op de planning...quote:Gelukkig trappen er niet veel mensen meer in en met deze splinternieuwe superpopulaire docu : "PRESS FOR TRUTH" ( die zelfs je 89-jarige republikeinse opa uit Texas nog laat twijfelen) en "9-11 MYSTERIES"(super zorgvuldig, extreem informatief, mooi, en uitgebreid)
Ik heb geduld hoor...quote:P.S. ben jouw niet vergeten groninger, kost wel wat tijd..
Je wilt het niet zien he?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:53 schreef Lambiekje het volgende:
in het officiele rapport worden belastende zaken een beetje verdoezeld. Tevens wordt erg belastende zaken helemaal totaal weggelaten.. dus waarom ben ik dan hypocriet?
Kom ik morgen of overmorgen even uitgebreid op terug. Nu even geen zin in.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef pietje77 het volgende:
http://www.911hoax.com/gwtc7_1.asp?strPage=wtc7_1&intPage=60&PageNum=60 echtbelachelijk veel bewijs.
Dat is dus pertinent onwaar. Toen hij het lange-afstandsshot voor de eerste keer zag riep hij inderdaad direct dat het nagesprongen was. Toen hij echter te horen kreeg dat wtc7 ook op 11 september is ingestort heeft hij die uitspraak teruggenomen.quote:WOMBCAT: 90%??? zooooo.... nou laten we ons dan maar druk maken over die 10%( lol...) ZEMBLA stelt ook lekker veel vragen, het einde van DE Ned. expert die zegt dat WTC 7 ZEKER met explosieven is neergehaald.
De "Magic bullit" HOEFT helemaal niet bewezen te worden, aangezien er 'no such thing' is. Dat fabeltje is de wereld ingeholpen door mensen die niet eventjes de moeite hebben genomen om te checken waar Kennedy in die limo zat ten opzichte van die gozer voor 'm.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef pietje77 het volgende:
Zie bv. "The magic bullet" die door de beste laboratoriums ter wereld "bewezen" is zelfs..
Ze hebben gezegd dat het op een controlled demolition werkt... Dat is heel wat anders.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef pietje77 het volgende:
P.S ZEMBLA ZEGT DUS ZELF DAT DIE EXPERT ZEGT DAT WTC 7 IS OPGEBLAZEN/NAGESPRONGEN/ CONTROLLED DEMOLITION etc etc
Mjah, die expert zag beelden van één kant van het WTC. Dat 'ie een andere kant opviel kon hij ook niet zien.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef pietje77 het volgende:
P.S ZEMBLA ZEGT DUS ZELF DAT DIE EXPERT ZEGT DAT WTC 7 IS OPGEBLAZEN/NAGESPRONGEN/ CONTROLLED DEMOLITION etc etc ( zo'n hekel aan die verkeerde interpretaties allom, Orwell rolls in his grave while the spindocters triumph...
1. Pullen is terugtrekken.quote:net zoals deze : The building's owner, Larry Silverstein, stated on a PBS documentary that he had conferred with the fire department commander on a decision to "pull it." Neither the FEMA nor NIST reports commented on this remark.
bahbah![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef pietje77 het volgende:
P.S ZEMBLA ZEGT DUS ZELF DAT DIE EXPERT ZEGT DAT WTC 7 IS OPGEBLAZEN/NAGESPRONGEN/ CONTROLLED DEMOLITION etc etc ( zo'n hekel aan die verkeerde interpretaties allom, Orwell rolls in his
Die explosienexpert is ervan overtuigd dat het opgeblazen is, totdat hij hoort dat het gebouw ook in brand stond. Vanaf dat moment wist hij het ook niet meer...quote:Ook in dat gebouw was brand.
Dat was niet geblust?
Ze hebben de brand niet geblust, dus de mensen die dat moesten doen die moesten dat doen terwijl het binnen nog brandde.
Ja, dat is vreemd. Dat is vreemd. Dat vind ik ook heel vreemd. Daar heb ik geen verklaring voor.
Oke zal me er in verdiepenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef pietje77 het volgende:
lambiekje, verdiep je ook maar eens in misleading gedeelte en trojan horses en bewuste des-informatie, onderwerpen ontwijken etc etc op die site.
Al Ciaeda considers "The Net" hostile en hebben standaard propaganda, doctrine en des-info. formules, bots and spiders, Total information awareness etc etc.
Die man weet niet eens wanneer dat gebouw is ingestortquote:Op donderdag 28 september 2006 23:55 schreef groningerstudent het volgende:
Die explosienexpert is ervan overtuigd dat het opgeblazen is, totdat hij hoort dat het gebouw ook in brand stond. Vanaf dat moment wist hij het ook niet meer...
Dat is jouw interpretatie, niet de mijne.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:00 schreef atmosphere1 het volgende:
Wat wist hij ook niet meer ? ?? Hij wist niet meer hoe men het dan voor elkaar gekregen had . maar hij blijft erbij dat het een C.D. betreft. Het zijn 2 aparte dingen .
je gaat toch geen Bush gelovenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:03 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie, niet de mijne.
Leg jij het dan eens uit. Als de overheid de macht heeft om een gebouw op te blazen, waarom doen ze het dan op die manier? Waarom laten ze het dan niet zo gebeuren alsof het op een ongeluk lijkt?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:06 schreef pietje77 het volgende:
Het enige waardoor het in zijn ogen niet kon in BEIDE gevallen, was de door HEM geschatte implementatie tijden.(beveiliging WTC Marvin Bush, weghalen bomhonden, stroomstorinegen/werkzaamheden, standaard afgesloten wisselende werkzaamheden op verdiepingen etc etc etc etc)
Hij wilde "volhouden"dat ze hard gewerkt hadden ( hij kan het niet geloven).
Maar toen dat uitgesloten was door de brand, wist hij het niet meer.....
Ook kunnen natuurlijk de timers etc allemaal afgesteld worden om op iedere hoogte te "beginnen"
zie "9-11 mysteries"...
Als je nou niks beters te doen hebt dan dit soort onzinne opmerkingen te maken, zeg dan niks...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |