*wacht op de eerste han solo grappenquote:op maandag 25 september 2006 21:14 schreef freud het volgende:
ze vinden het meestal niet erg als ik zachtjes fluister in hun oor: "feel the force, here's my wookie!"
star wars is fantasy & science fictionquote:op maandag 25 september 2006 21:37 schreef keizernero het volgende:
star wars is fantasy, geen science fiction
alsof mijn vriendin hier zit te typenquote:op maandag 25 september 2006 22:22 schreef zweefvliegje het volgende:
ik hou niet van sf-series en sf-films en indd eigenlijk van alles wat met sf te maken heeft.
maar ik hou ook niet van lotr en harry potter en dat doen toch de meeste andere vrouwen wel dus ach..
waarom ik hier niet warm of koud van wordt? omdat het allemaal zo nep is. nu moet ik zeggen dat "drama" ook niet helemaal mijn genre is, maar hoe echter de films bij de werkelijkheid komen hoe leuker ik ze vindt.
wat wel weer apart is, is dat the green mile 1 van mijn favoriete films is.
als ik dit verhaaltje zo nalees zal het wel aan mij liggen..![]()
dan wil je vast weleens met mijn lichtzwaard spelenquote:op maandag 25 september 2006 21:21 schreef isegrim het volgende:
vrouw die van star wars houdt meldt zich!ik ben verliefd op de oude films.
![]()
voetbal inderdaad kut, net als star wars, en star trek.quote:op maandag 25 september 2006 21:57 schreef brunette het volgende:
star wars is net zo kut als voetbal.
waarom?
geen idee.![]()
deze dame heeft vroeger trouwens wel gegamed.
zodat ik me erop kan uitleven?quote:op maandag 25 september 2006 23:35 schreef dawg het volgende:
[..]
en ik doe mijn ps2 nog even niet weg, ookal gebruik ik hem nooit.![]()
ja, heb ik. mk.quote:op maandag 25 september 2006 23:40 schreef brunette het volgende:
[..]
zodat ik me erop kan uitleven?
mortal kombat en andere vchtspelletjes vond ik vroegah helemaal geweldig.
exact. wat star trek gewoon fiction maaktquote:op maandag 25 september 2006 21:37 schreef keizernero het volgende:
star wars is fantasy, geen science fiction
goeie keus, erg toegankelijke film. dat zijn sowieso alle films/episodes die zich deels in of dichtbij het heden afspelen. en de borg zijn uiteraard de ultieme badassesquote:op maandag 25 september 2006 22:35 schreef #ANONIEM het volgende:
mijn vriendin keek vanavond nog met mij naar first contact van startrek, vond ze wel mooi zei ze.
ik als vrouw zijnde krijg ware kotsneigingen van dat soort filmsquote:op maandag 25 september 2006 23:04 schreef fratsman het volgende:
nee, de ware woensdagavondfilm op rtl4... daar worden wij mannen blij van...
* paddokingnr1 vindt biancavia de perfecte vrouwquote:op maandag 25 september 2006 23:09 schreef biancavia het volgende:
ik vind dat wel leuk om naar te kijken hoor, star wars enzo.
en de woensdagavondfilm van rtl4 vind ik
net als al die zogenaamde romantische comedy's.
goeie vraag, ken in ieder geval geen vrouw in mijn omgeving dier ervan houdt.quote:op maandag 25 september 2006 20:32 schreef a-child-in-chains het volgende:
waarom houden (de meeste) vrouwen niet van science fiction in het algemeen?
daar moet toch wel een reden voor zijn?
nou, zo te lezen zitter er hier toch genoeg die net als ik wel gek op sci-fi zijn. misschien is er bij vrouwen een verband tussen sociaal milieu en voorliefde voor sf/ff?quote:op dinsdag 26 september 2006 09:03 schreef thunderchild het volgende:
[..]
goeie vraag, ken in ieder geval geen vrouw in mijn omgeving dier ervan houdt.
zitten allemaal van "sci-fi !?!? ....![]()
"
geen idee. ik kom ze in ieder geval niet tegen op straat . . .quote:op dinsdag 26 september 2006 10:21 schreef as_33 het volgende:
nou, zo te lezen zitter er hier toch genoeg die net als ik wel gek op sci-fi zijn. misschien is er bij vrouwen een verband tussen sociaal milieu en voorliefde voor sf/ff?![]()
waarbij opgemerkt mag worden dat deze sociologische positie al lang niet meer dezelfde is als twintig jaar geleden (zie bijlage), ondanks dat diverse niet-nerds dat graag zo doen voorkomen.quote:op woensdag 27 september 2006 19:07 schreef friek_ het volgende:
bekijk het eens vanuit de evolutietheorie waarbij selectie zou optreden:
veel mensen associeren star wars en bijv. games met 'nerds'. dit geeft maar al te goed de sociologische positie van liefhebbers hiervan aan.
toch, bij het overgrote deel van de bevolking roept het een dergelijk beeld op. probeer eens een gesprek aan te knopen met mensen over games. je zult maar een paar mensen hebben die hierover mee kunnen praten.quote:op woensdag 27 september 2006 19:43 schreef litpho het volgende:
[..]
waarbij opgemerkt mag worden dat deze sociologische positie al lang niet meer dezelfde is als twintig jaar geleden (zie bijlage), ondanks dat diverse niet-nerds dat graag zo doen voorkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |